SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, maar ze oogt inmiddels wel "noodruftig" die domme-act werkt ook niet echt in haar voordeelquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef Chanel5 het volgende:
Celine vind ik apart, krijg nog geen hoogte van haar.
Zij wil persé een proef doen en dat ziet Bruce niet zitten. en gelijk heeft hijquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
EN de FlipKut flipt weer ergens over... zal nog wel duidelijk worden hoop ik![]()
[ afbeelding ]
Ahh.. ze is dik én dom.. sjahh da's dubbel flippenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zij wil persé een proef doen en dat ziet Bruce niet zitten. en gelijk heeft hij
huh????quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Floris krijgt nog een nachtzoen van Brittje?![]()
Sjahh zo hou je de GTST wel in stand
Ja ik ben ook al benieuwd naar de script change .. dat Kleffen&Beffen een beetje teveel gaat wordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Max en Rowena hebben ook een vrije dag?
Vatos Locos,quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:09 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar nou met Jason? Volgens mij sprak hij Indonesisch, maar wat zei hij dan?
En ik nog voorzichtig doen. Het klonk heel erg apart. Maar goed dat het die film was dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vatos Locos,
Dat komt uit een film.Blood in,blood out.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: Flashback:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zeg 80x per dag dat ik denk dat ik ga flippen, als men zegt keuzes te maken omdat ze bang zijn dan ik ga flippen, zweer ik dat ik dan echt niet was gaan flippen hoor... Rara wie ben ik![]()
Knap dat Bruce z'n geduld blijft houden met d'r brood. Ze deed me denken aan dat 'Ik wil kaas!'-filmpje. Alleen met brood dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Smerige manipulator is die kleinequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Britt is me wel een typetje hoor met dat geclaim. Lang Leven de Liefde gaat weer beginnen dus de verhaallijnen moeten daaromtrent weer die richting op gestuurd worden.
Heeft er ook vast mee te maken dat het aantal deelnemers terugloopt dus uitzendingen zijn lastiger te vullen. Voor Bondgenoten vind ik het sinds het 40 minuten duurt juist korter aanvoelen (ik kan de reclame doorspoelen). Het voelt niet echt urgent meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten blijft van 19:30 beginnen na de zomerstop van LLDL. Dat dubbele reclameblok blijft dus gewoon..
De kijkcijfers, lees poenverdienen, op dat tijdstip bevallen zeker beter ..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten blijft van 19:30 beginnen na de zomerstop van LLDL. Dat dubbele reclameblok blijft dus gewoon..
Zij is Diedertjes Gote Cadeau.. Hij blijft nu nóg een extra Cyclusquote:
Ik vind die Diederik wel vermakelijk , althans vond ,want nu met stuk Britt er aan vastplakt maakt het minder leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is Diedertjes Gote Cadeau.. Hij blijft nu nóg een extra Cyclus![]()
( Hij wilde eind van deze Cyclus pleitte gaan)
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het gaat inzien hoe zij is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind die Diederik wel vermakelijk , althans vond ,want nu met stuk Britt er aan vastplakt maakt het minder leuk
Jahh, ze speelt wel heel erg de GTST kaart, acteert aggresief op elk van zijn fout woordje gebaartje situatie alsof haar leven volledig instortquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind die Diederik wel vermakelijk , althans vond ,want nu met stuk Britt er aan vastplakt maakt het minder leuk
En eye rolling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze speelt wel heel erg de GTST kaart, acteert aggresief op elk van zijn fout woordje gebaartje situatie alsof haar leven volledig instort
Ik ben bang van niet maar ik vind het ook bijna shocking om te zien hoe snel die ineens wat met elkaar hebben . Ziekelijk bijna, zeker vanuit die Brittquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het gaat inzien hoe zij is.
Apart jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze speelt wel heel erg de GTST kaart, acteert aggresief op elk van zijn fout woordje gebaartje situatie alsof haar leven volledig instort
Ze kwam al duidelijk met dit doel binnen Puzzie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet maar ik vind het ook bijna shocking om te zien hoe snel die ineens wat met elkaar hebben . Ziekelijk bijna, zeker vanuit die Britt
Da's duidelijk, precies die juiste inplantaten om de aanwezige acteurs wat te doen te geven.. ik wacht nog met spanning op wat voor ingebouwde rol Celientje heeft, dat vreemde dommige minimensje, voor wie zij gecast isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Dat is haar verhaallijn toebedeeld door de FEBO and guess what, Diederik doet er nog een maandje bij na deze cyclus. Typisch gevalletje contract verlenging van diezelfde FEBO.
Ze begon als een klaproosje, meer ik vind toch dat ze aan blaadjes begint te winnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's duidelijk, precies die juiste inplantaten om de aanwezige acteurs wat te doen te geven.. ik wacht nog met spanning op wat voor ingebouwde rol Celientje heeft, dat vreemde dommige minimensje, voor wie zij gecast is
Nou ja Ro had nog het fatsoen om gelijk op Max te duiken en verder alleen maar Kleffe&Beffe... Brittje haalt binnen een week al alle clichés uit de kast om maar interessant over te komen door haar "vriendje" op alles te pakken wat haar maar uit kwamquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ze begon als een klaproosje, meer ik vind toch dat ze aan blaadjes begint te winnen.
Het zou me met Britt niet verbazen als er achter haar nog 2/3 andere meisjes waren. Ga je straks zien dat ze elke maand een eye catcher willen om het casting selectie proces te herhalen. Tot zover heeft Britt me nog niet zo geirriteerd als een Rowena, met haar slechte actie richting Chels in het begin. Inmiddels valt het me iig. op dat ze het anderen ook oprecht gunt om te winnen.
Neuh, dat duurt niet lang, het zijn alletwee One Night Stand types.. die gaan binnen een week alweer mekkerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef wolffie het volgende:
Died en Britt kussen maar echt tongzoenen nog niet gezien.
Maar geloof wel in echte liefde bij hun.
Of ze gaan samen met het andere koppeltje en spreken af van beide kanten een naar de finale te stemmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:52 schreef Vriezer. het volgende:
Ben wel klaar met die twee sukkeltjes, zal ook weer een leuke volgende cyclus zijn voor de twee ongelukkige deelnemers die bij hun komen.
Jup.. er wordt duidelijk gestuurd op meer rellen, pesten, zeiken en de juiste mensen via casting elke maand een meisje te geven om Koppeltjesgedrag te stimulerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zijn er hier mensen die al vanaf het begin kijken? Ik merk dat het mij op de een of andere manier niet meer trekt. Misschien spreken de deelnemers die er nu nog inzitten en de opdrachten mij niet meer aan.. ik moet echt moeite doen om het te (terug) kijken de laatste tijd. Ben bijna afgehaakt.
Vanaf het begin en ja kijk nog wel met plezier, ene maand leukere mensen, meer gezeik en geziek dan de andere maar blijft mij wel boeien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zijn er hier mensen die al vanaf het begin kijken? Ik merk dat het mij op de een of andere manier niet meer trekt. Misschien spreken de deelnemers die er nu nog inzitten en de opdrachten mij niet meer aan.. ik moet echt moeite doen om het te (terug) kijken de laatste tijd. Ben bijna afgehaakt.
Yup, maar als ik terug kijk / later start spoel ik wel steeds vaker stukken door de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |