SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Er is al te lang geen puntmutsenuurtje geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de werkdag zit erop hoor.
Kom ik hier, user Nattekat radicaliseert.
En het leek zo'n prachtige week te worden.
Hdpquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker genieten in het zonnetje
mehquote:
Ik denk eerder zijn toetsenbord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met Nattekat? Moeten we zijn messen afpakken?
dwangbuisje lijkt me passenderquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met Nattekat? Moeten we zijn messen afpakken?
Morgen weer snelweg-genotquote:
Of we voeren hem 22 Waterdrops, zonder waterquote:
Daar gaat hij juist meer van ijlenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of we voeren hem 22 Waterdrops, zonder water
Ja is amusement, toch ?quote:
we beginnen met 5quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een dure bediening
22 Waterdrops in een keer
Bloodstained Mire is degene die ik wel al heb.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso een bloodstained mire. Zou even moeten kijken voor de rest.
Ik ben voetballiefhebber, maar eens hiermee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
"Jammer dat voetbal betrokken wordt"
Gozer, jouw tokkiesport is de enige in heel godverdomme Nederland waar het hoogste niveau niet gespeeld kan worden zonder politie. Niet zo janken, wat mij betreft gaat er geen cent meer naartoe en zoeken jullie het maar uit.
zal vanavond even kijken als ik het niet vergeetqquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloodstained Mire is degene die ik wel al heb.
Maar ben benieuwd wat je verder nog hebt. Daar heb ik wellicht wel interesse in.
Kunnen we samen radicaliseren nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber, maar eens hiermee.
Gezelliequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we samen radicaliseren nu
Prima. Geen haast hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal vanavond even kijken als ik het niet vergeetq
ja dat komt door die politiestakingquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Eerste rechts-swipe gedaan
Geen match, tss.
Jij wilde me in een dwangbuis stoppenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat komt door die politiestaking
wordt de match om uitgesteld he
ftfyquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wil me in een dwangbuis stoppen
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat komt door die politiestaking
wordt de match om uitgesteld he
t ging over NK zijn grindr datequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.
Gappie, het is niet Monster 4 tegen Voorburg Homo's 5.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd. Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gappie, het is niet Monster 4 tegen Voorburg Homo's 5.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd.
quote:Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.
Je kunt geen evenement van 50.000 mensen organiseren zonder een politiemacht erbij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd. Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.
Als ze er al zijn dan houden ze zich stil. Die gaan echt niet tussen duizenden Rotterdammerts tof doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grapjas!!!! jij denkt dat er buiten het stadion geen amsterdammer loopt???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet zo ver hoor
[..]
dat zou het mooiste zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen die mensen ook gewoon normaal doen? Is dat een idee?
Ja hoor, kan prima.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kunt geen evenement van 50.000 mensen organiseren zonder een politiemacht erbij.
Bemoei je hier niet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, kan prima.
Behalve in het voetbal.
Kleine noot dat er nog grijs gebied zit tussen politiemacht en helemaal niets.
Nee, sorry.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
hij was degene die er over begon. jullie bemoeien je met zijn uitspraakquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bemoei je hier niet mee.
Tijd voor de rijdende rechter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was degene die er over begon. jullie bemoeien je met zijn uitspraak
Zou kijken.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was degene die er over begon. jullie bemoeien je met zijn uitspraak
nee , denk dat voetbal echt minder begaafde mensen aantrektquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zijn er dan wel veel van zeg, tsjongequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , denk dat voetbal echt minder begaafde mensen aantrekt
Ja, of we kunnen Fles laten presenterenquote:
"Beperkten."quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn er dan wel veel van zeg, tsjonge
Van mij neemt toch niemand wat aan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of we kunnen Fles laten presenteren
Lijkt mij wel lachen
Sta je dan met je Skittles langs de rand van het schoolplein.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij neemt toch niemand wat aan.
Oh..quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sadquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leef je nog?quote:
quote:
Het is dan ook resting heart rate.quote:
Ben wel lekker aan het sporten enzo?quote:
Ja, betere conditie of afgevallen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dan ook resting heart rate.
[..]
Ben wel lekker aan het sporten enzo?
Beide een beetje? Ik zat vrijdag op -2kg ten opzichte van vorige maand.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, betere conditie of afgevallen?
Eehm ja, dat is gewoon lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou proberen
Maar goed.. sommige 'mensen' eten ook pizza met satesaus (oid)
@:dud0r
@:ltvdk
Zie je wel gelijk aan je hartslagquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide een beetje? Ik zat vrijdag op -2kg ten opzichte van vorige maand.
quote:
Heeft die last van een opgeblazen gevoel?quote:
Ja, laat maar.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
zow... bijna 1400 euro al bespaard door vanaf begin april niet te roken.
dat doe je goed.... andere helft ook op kanen. klaaroquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG, ik had (weer) iets doms.![]()
Ik had couscousgroentemix en ik dacht dat het ready to eat was.
Nee, dus.![]()
Maar goed.. had het al half op, dus priem.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
quote:
Probeer het anders gewoon eens een keerquote:
Jepquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je wel gelijk aan je hartslag
Vind dat wel leuk om te zien
Ik zit nu weer wat hoger
Oke Martin de eurokokquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doe je goed.... andere helft ook op kanen. klaaro
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ga je van die 1400 euro Waterdrop kopen?
xD![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Probeer het anders gewoon eens een keer
quote:
Sowiesootjequote:
quote:
quote:
Een dweildinges.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
neuj heb in de eerste maand al een laptop gekocht. laatst een nieuwe dweildinges voor in huis...
dus denk dat er nog een 600 van over is ofzo.... dat zit in een oude sok
met veel gaten
Ah ja, alles is tijdelijkquote:
Misschien is het wel een goede mopquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dweildinges.
Interessant concept
jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dweildinges.
Interessant concept
was me te veel tekst om te tikkenquote:BISSELL SpinWave Elektrische Dweil - Dweilapparaat - Vloerreiniger - Mop voor Harde & Houten Vloeren
En de senors hier dan?quote:
Was 't een goeie mop?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
[..]
was me te veel tekst om te tikken
quote:
Echt een dijenkletser broquote:
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een dijenkletser bro
Even zitten en bijkomen.
Ik wil ook wel een Radler.quote:
Noem jij IJs nu gewoon een bro?quote:
Zou overslaan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Dan worden er wel series over mij gemaakt
ja je moet eerst de series door voor je aan de halve finale kan beginnenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Dan worden er wel series over mij gemaakt
Die heb ik toevallig nog in de koelkast staan. Niemand die hier op bezoek komt wil Radler dus ik hoop dat ie niet over de datum isquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Radler.
nee, staat een streepje doorquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem jij IJs nu gewoon een bro?
Oke geeft nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig nog in de koelkast staan. Niemand die hier op bezoek komt wil Radler dus ik hoop dat ie niet over de datum is
Ja, nu pas, daarnet niet.quote:
ja ik jou ook. WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Plofquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu pas, daarnet niet.
Ik heb je wel door.. Nizno
Hm.. misschien dan wel.. wil ik wel full frontal airco-ness zienquote:
Gelachenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik jou ook. WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Plof
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. misschien dan wel.. wil ik wel full frontal airco-ness zien
Brother ewwwquote:
Dealquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. misschien dan wel.. wil ik wel full frontal airco-ness zien
Ja, weet ik veel.. misschien zat er wat in die couscous groentemixquote:
Oke, dan zou ik kijkenquote:
Of het is de waterdrop.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. misschien zat er wat in die couscous groentemix
Ik adviseer dit dus niet rauw te eten
Die eet ik ook niet rauwquote:
Rauwe thee?quote:
Lekker de couscous aanlengen met de waterdropquote:
Het is maandagavond.quote:
Uhm okequote:
Zou je?quote:
is vast een reden dat diegene het weg gafquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee of het lekker is, ik heb ze gekregen.
Dat is gewoon bouillonquote:
kippetheequote:
quote:
quote:
Die verzuipt (hahaatjes) in het spulquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
is vast een reden dat diegene het weg gaf
Ja, datquote:
quote:
quote:
quote:
-noteert-quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik ze nog niet opgezopen heb op de meet, zal ik ze meenemen.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik ze nog niet opgezopen heb op de meet, zal ik ze meenemen.
Gelieve me eraan te herinneren tzt.quote:
Ama doet de notulenquote:
Kun je nu wat leuks voor jezelf kopenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
Waterdropquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je nu wat leuks voor jezelf kopen
stuur je de notulen door?quote:
klopt. nieuwe sokkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je nu wat leuks voor jezelf kopen
Staan gewoon in Teams, bij documentenquote:
Nu kun je niet meer terug, kerstmanquote:
658 paar nieuwe witte badstof tennissokken van de HEMAquote:
they call it mellow yellowquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
"mellow mint" en "green oasis" heb ik.
quote:
Kerstman nog wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer terug, kerstman
wauw.... nee ik doe aan sokken van dedolesquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
658 paar nieuwe witte badstof tennissokken van de HEMA
ik zie rode panda sokkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw.... nee ik doe aan sokken van dedoles
die hebbe ze ook iddquote:
Zitten die lekker? Ik vind ze wel leuk maar het lijkt me plastic.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw.... nee ik doe aan sokken van dedoles
zijn gewoon zachte funsokken.. net als ze eerder verkochten bij de HEMA/V&Dquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zitten die lekker? Ik vind ze wel leuk maar het lijkt me plastic.
Ik draag bijna alleen maar sokken met dingen erop. Heb nu skeletten voeten haha. Maar voelt nooit plastic aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zitten die lekker? Ik vind ze wel leuk maar het lijkt me plastic.
Is je emmer al vol van het overgeven?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben even dingen doen met vlinder
quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen blaast hier maar gewoon random wat door elkaar ook he.
Met ELKAAR praten doet echt niemand
en dat verbaast je?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
klaag mopperquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet alleen vergeten om te checken of die nieuwe CPU die ik op het laatste moment nog erin had gegooid net als die ander met een koeler kwam, maar ook of ie überhaupt wel samen ging met het moederbord
Nou, als dat niet het geval was geweest, was die TT echt de waarheid geworden.
Ik zie gewoon standaard gang van zaken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het viel me in ene even op ja
jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als ik goed nieuws breng, zie je er nog klagen in.
Ik had laatst nog een diepgaand gesprek hier.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er niet met Nattekat?quote:
Heerlijke droge opmerking weer flesquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het viel me in ene even op ja
quote:
Het doet geen pijn, ik ben juist opgelucht en tevreden in die post. Derhalve klacht ongegrond.quote:kla·gen (klaagde, heeft geklaagd)
1. Uiting geven aan pijn, droefheid of ontevredenheid;
En dan zal ik een denigrerende opmerking maken omdat ik thuis niks te vertellen heb en mijn gevoel van eigenwaarde moet halen uit het neersabelen van een ander. Waarbij ik mezelf per ongeluk zal doxxen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga zo mededelen welk voedsel ik vanavond ga openen als snack. Hierbij geef ik ter ondersteuning een smiley met een tong schuin uit de mond.
drie emmers, en met NWS mods erbij kan er nog wel een tanker bijquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Is je emmer al vol van het overgeven?
Dan zal ik die post een like geven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan zal ik een denigrerende opmerking maken omdat ik thuis niks te vertellen heb en mijn gevoel van eigenwaarde moet halen uit het neersabelen van een ander. Waarbij ik mezelf per ongeluk zal doxxen.
Nou maar ik meende het gewoon.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heerlijke droge opmerking weer fles![]()
Zat hier hardop te lachen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Krantekut "Boehoe mijn CPU ditdat"
Geen enkele interactie.
Tuurlijk, zo gaat het ook vaak hier toch.quote:
Vanille vla is geel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga aan de roomyoghurtquote:
yoghurt met een schep vanille vlaquote:
hoi fles, hoe is het nou?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Los "30 graden godverdekut!"
US "Poeliepek bla bla geneuzel"
Krantekut "Boehoe mijn CPU ditdat"
Geen enkele interactie.
#viesdikquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik ga aan de Griekse yoghurt met kaneel en misschien ook een beetje honing en walnoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Ik neem zo nog een bak Skyr. Eerst nog even stapjes verzamelen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik ga aan de Griekse yoghurt met kaneel en misschien ook een beetje honing en walnoten.
Parapluutje zestien leverworst blauwquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi fles, hoe is het nou?
hoe is het op gebied van pc gedoetjes?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
#viesdikJa en ik heb die van Picnic en die is echt heel dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke, begrijp dus dat het wel oke gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Parapluutje zestien leverworst blauw
heeft picnic ook een eigen merk?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ik heb die van Picnic en die is echt heel dik
Ja allang!quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft picnic ook een eigen merk?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Gezien Nizno graag een klacht wil:
Ik moet straks sporten, maar heb geen zin om van m'n luie bank af te komen
Nattekat niet tegenspreken, hij heeft altijd gelijkquote:
ah, oke, nooit iets besteld daar. Volgens mij bezorgen ze tegenwoordig wel hier.quote:
Ik heb niet altijd gelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat niet tegenspreken, hij heeft altijd gelijk
Daar is hij bank voorquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding is de hele dag niet van z'n plek geweest
Geilquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben even dingen doen met vlinder
Nooit gedaan, lijkt me lastigquote:
Ik ook niet, lijkt me wel leukquote:
Mijn bank kan mij de hele dag dragen. Zo lui is dat nietquote:
Precies!quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn bank kan mij de hele dag dragen. Zo lui is dat niet
Die van mij wil nu van me af na slechts een uur.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn bank kan mij de hele dag dragen. Zo lui is dat niet
Welkom in het echte levenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat ik elke dag zo moe van werk kom kan ook niet goed zijn toch?
Of hoort dat gewoon bij oud worden?
Misschien moet je je bank beter trainenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij wil nu van me af na slechts een uur.
Essiequote:
Grmblquote:
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je je bank beter trainen
3 frikandel speciaal graag.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
uhmmmmmquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om @:bitterbal te fileren en op te dienen als exquise gerecht in een Gordon Ramsay stulpje
Gewoon hele dagen erop blijven hangen.quote:
Ja zo werkt datquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit pas in het echte leef als je moe thuis komt?
Als je niet moe thuis komt werk je ver onder je capaciteiten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit pas in het echte leef als je moe thuis komt?
Heb ik dan platinum premium echte leef? Kan ik die inruilen voor een basic echte leef?quote:
Weet niet of je je abo zo makkelijk kunt downgraden, zijn ze vaak een stuk moeilijker mee dan met upgradenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik dan platinum premium echte leef? Kan ik die inruilen voor een basic echte leef?
Ohquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je je abo zo makkelijk kunt downgraden, zijn ze vaak een stuk moeilijker mee dan met upgraden
Als je gaat dreigen om over te stappen werken ze meestal wel beter meequote:
Hmmquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je gaat dreigen om over te stappen werken ze meestal wel beter mee
Staat genoteerd. Klinkt ook wel fijn voor mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon hele dagen erop blijven hangen.
Zitten, hangen liggen beetje afwisselen zodat alle kussens getraind worden
Je moet dit wel gedisciplineerd langere tijd blijven volhoudenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Klinkt ook wel fijn voor mij.
Weet ik niet, ze zullen wel weer misbruik maken van de monopoliepositiequote:Op maandag 26 augustus 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Zijn er geschikte alternatieve aanbieders hier beschikbaar?
Hmmquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze zullen wel weer misbruik maken van de monopoliepositie
Misschien zelf een eigen aanbieder beginnen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Kan de Consumentenbond oid hier niet eens een zaak van maken?
Ik ben niet tevreden met de huidige aanbieder
en dan al het geklaag van anderen aan moeten horen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zelf een eigen aanbieder beginnen?
Hmmm, interessantquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zelf een eigen aanbieder beginnen?
Ahquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan al het geklaag van anderen aan moeten horen?
Beetje hetzelfde als dit topic elke dag lezen dus?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan al het geklaag van anderen aan moeten horen?
jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Succes! Is de bitterbrommer aan vervanging toe?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van sporten. Nu spierpijn. Morgen nog meer waarschijnlijk.
Ik ooit een teamgenote die ook wat te enthousiast smeerdequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sportmasseur gehad die erg enthousiast daarmee smeerde
van de tijgermug??quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
k gebruik in et thailand voor de muggenbulten
Geen aloë vera?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
k gebruik in et thailand voor de muggenbulten
Nee het moet wel een beetje brandenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het moet wel een beetje branden
Burn ballie, burn!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het moet wel een beetje branden
Dat is jou al meer dan eens gebeurdquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan vergeten dat het op je vingers zit en in je ogen wrijven
In je verlichte string?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:09 schreef bitterbal het volgende:
had bij de action zo'n lichtstring gekocht die op zonne energie werkt. Kan ik dat daarom die railing van dat terrasje wikkelen
ja eigenlijk elke keerquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is jou al meer dan eens gebeurd
Ze hebben daar ook winkels hèquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:09 schreef bitterbal het volgende:
had bij de action zo'n lichtstring gekocht die op zonne energie werkt. Kan ik dat daarom die railing van dat terrasje wikkelen
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, een snack doet dat onbeperktquote:
Nee ook niet als er een slurf onderdoor piept.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijkt in Thailand geen mens van op volgens mij.
ja lijk ik soms te vergetenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook winkels hè
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, een snack doet dat onbeperkt
Bij emigreren is het ook gewoon lekker om wat dingen van thuis mee te nemen en alvast te bedenken hoe je je huisje ermee gaat inrichtenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook winkels hè
Waarom zou een olifant een lichtstring hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ook niet als er een slurf onderdoor piept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |