SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Er is al te lang geen puntmutsenuurtje geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de werkdag zit erop hoor.
Kom ik hier, user Nattekat radicaliseert.
En het leek zo'n prachtige week te worden.
Hdpquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker genieten in het zonnetje
mehquote:
Ik denk eerder zijn toetsenbord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met Nattekat? Moeten we zijn messen afpakken?
dwangbuisje lijkt me passenderquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met Nattekat? Moeten we zijn messen afpakken?
Morgen weer snelweg-genotquote:
Of we voeren hem 22 Waterdrops, zonder waterquote:
Daar gaat hij juist meer van ijlenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of we voeren hem 22 Waterdrops, zonder water
Ja is amusement, toch ?quote:
we beginnen met 5quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een dure bediening
22 Waterdrops in een keer
Bloodstained Mire is degene die ik wel al heb.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso een bloodstained mire. Zou even moeten kijken voor de rest.
Ik ben voetballiefhebber, maar eens hiermee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
"Jammer dat voetbal betrokken wordt"
Gozer, jouw tokkiesport is de enige in heel godverdomme Nederland waar het hoogste niveau niet gespeeld kan worden zonder politie. Niet zo janken, wat mij betreft gaat er geen cent meer naartoe en zoeken jullie het maar uit.
zal vanavond even kijken als ik het niet vergeetqquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloodstained Mire is degene die ik wel al heb.
Maar ben benieuwd wat je verder nog hebt. Daar heb ik wellicht wel interesse in.
Kunnen we samen radicaliseren nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber, maar eens hiermee.
Gezelliequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we samen radicaliseren nu
Prima. Geen haast hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal vanavond even kijken als ik het niet vergeetq
ja dat komt door die politiestakingquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Eerste rechts-swipe gedaan
Geen match, tss.
Jij wilde me in een dwangbuis stoppenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat komt door die politiestaking
wordt de match om uitgesteld he
ftfyquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wil me in een dwangbuis stoppen
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat komt door die politiestaking
wordt de match om uitgesteld he
t ging over NK zijn grindr datequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.
Gappie, het is niet Monster 4 tegen Voorburg Homo's 5.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer dat het moet hoor en mijns insziens toch ook weer niet helemaal nodig. Het enige grote gevaar zit bij aankomst van de spelersbus met ajaxspelers. Die wordt altijd met een truc naar binnen gehaald daar. Als je daar wat op kan verzinnen dan moet zo´n wedstrijd zonder politiemacht toch wel te realiseren zijn denk ik zo.
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd. Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gappie, het is niet Monster 4 tegen Voorburg Homo's 5.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd.
quote:Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.
Je kunt geen evenement van 50.000 mensen organiseren zonder een politiemacht erbij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik maat. Maar er lopen daar geen supporters uit Amsterdam rond die wedstrijd. Er hangen netten in de Kuip. Wat heb je nog meer nodig dan? Alleen het beveiligen van die spelersbus is een prioriteit.
Als ze er al zijn dan houden ze zich stil. Die gaan echt niet tussen duizenden Rotterdammerts tof doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grapjas!!!! jij denkt dat er buiten het stadion geen amsterdammer loopt???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet zo ver hoor
[..]
dat zou het mooiste zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen die mensen ook gewoon normaal doen? Is dat een idee?
Ja hoor, kan prima.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kunt geen evenement van 50.000 mensen organiseren zonder een politiemacht erbij.
Bemoei je hier niet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, kan prima.
Behalve in het voetbal.
Kleine noot dat er nog grijs gebied zit tussen politiemacht en helemaal niets.
Nee, sorry.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen die mensen ook gewoon normaal doen? Is dat een idee?
hij was degene die er over begon. jullie bemoeien je met zijn uitspraakquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bemoei je hier niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |