Gewoon beetje banter maatquote:
Geef maar aan mij dan die Pringles.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Deze belediging gaat door merg en been
Hou toch op man met je matige bandquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:26 schreef Questular het volgende:
Is het nu serieus belangrijk nieuws dat Oasis misschien weer gaat touren? Wat een matige band.
Ik wil graag de groetjes aan Solo doen.
En dan zeker je pik in het busje doen omdat je weet dat Aber ze toch gaat pakkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan die Pringles.
Wow smerig mannetjequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En dan zeker je pik in het busje doen omdat je weet dat Aber ze toch gaat pakken
Die steekt zijn wurm in alles wat los en vast zit jaquote:
Goed om te horen dat het matig gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Straks maar weer eens gym. Het gaat matig laatste weken
Goedzo vriend. Zet hem op!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Klootzakquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het matig gaat
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
beter matig dan helemaal nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat de juffies het woord "niet" in die context niet kennen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen de juffies maar werkt nooit
Mods kunnen (helaas) niet bannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mods kunnen (helaas) niet bannen.
Dan had ik er wel een paar van het forum getrapt
Durfde je maar eens wat, sissyboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik durfde afgelopen nacht nog behoorlijk veel bij je moederquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Durfde je maar eens wat, sissyboy
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mods kunnen (helaas) niet bannen.
Dan had ik er wel een paar van het forum getrapt
Direct een perm voor abid. Lekker maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan echt nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
oh gelukkig er is iemand, heb net zelfs in ksc gepost
Komen vanzelf in de helquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
wat een klootzakken van die woningbouw
Ga jij lekker naar de gym en daarna de zonnebank.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Direct een perm voor abid. Lekker maat
Je moet je nooit in een positie brengen waar je niet geschikt voor bent, ongeacht of er wel of niet genoeg poppetjes zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks verkeerds. Het is blijkbaar moeilijk om mensen te vinden om KLB te modereren. Dus dan kunnen we Capu dankbaar zijn.
Verder kan je ook niet verwachten dat iedereen hier constant 24/7 is om te modereren.
Doe eens normaal, steeds met ziektes schelden, is toch niet normaal man. Gedraag je eens.quote:
Eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Laten we vooral toch positief blijven.
Plompzakker is er ook nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks verkeerds. Het is blijkbaar moeilijk om mensen te vinden om KLB te modereren. Dus dan kunnen we Capu dankbaar zijn.
Verder kan je ook niet verwachten dat iedereen hier constant 24/7 is om te modereren.
We maken er een feestje van vriendquote:
Zoalsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
heb al vaker geroepen de sc te verplaatsen naar een betere locatie
Nou niet het keldertje in ieder geval want daar zit Patricia-John regelmatig in het urinoir topicquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet het keldertje in ieder geval want daar zit Patricia-John regelmatig in het urinoir topic
f&f bijvoorbeeldquote:
gewoon ieder deel een foto van een dier of een plant in de OPquote:
Kan nu ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon ieder deel een foto van een dier of een plant in de OP
Daar verjaag je alleen de kakkerlakken niet mee weg maatquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon ieder deel een foto van een dier of een plant in de OP
nee dat niet maar we hebben daar wel neutraal gebiedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar verjaag je alleen de kakkerlakken niet mee weg maat
en dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:32 schreef Solotovski het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen
SPANNEND
Gaan de kaarten voor Oasis in de verkoopquote:
Onkruid vergaat nietquote:
Korting is korting!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
komt net iemand op mijn werk blij vertellen dat we 30% korting op klokken van een partner krijgen
weet niet wat die lui denken dat ik verdien maar is iets boven mijn budget
https://www.humanssince1982.com
beter koop jij even die blauwe, die is wel vetquote:
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beter koop jij even die blauwe, die is wel vet
Hoer!quote:
Wel mooi voor aan de muurquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:
komt net iemand op mijn werk blij vertellen dat we 30% korting op klokken van een partner krijgen
weet niet wat die lui denken dat ik verdien maar is iets boven mijn budget
https://www.humanssince1982.com
niks meneerquote:
ja hing in stockholm in het kantoor ook, is wel opvallendquote:
Nee man op het plafondquote:
Wtf post jij nou ineens normaal danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er ook wel complex uit dat ding. Zal wel een en ander aan materiaal kosten zo’n mechaniek
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf post jij nou ineens normaal dan
Over de doden niets dan goedsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:vrijgevochten heeft zich weer eens "vrij" gevochten.
Deze tt kan ook echt nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:vrijgevochten heeft zich weer eens "vrij" gevochten.
Bijzonder dat bedrijven zoveel geld over hebben hiervoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hing in stockholm in het kantoor ook, is wel opvallend
maar belachelijk overpriced
Hij is onze maat!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelden mensen gezien die zo "negatief" zijn zoals vrijgevochten.
cutiesquote:
Eens. Jij doet hier zulk uitmuntend werk en dan doet hij zo. Heel curieusquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, da's niet goed. 2 dagen, dan moet het wel over zijn. Enig idee van de oorzaak? Iets rauw gegeten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks naar de HA al heel de week heb ik de schijt
kan toch niet zo gezond zijn
Ja misschien moeten wij zelf eens zo iets ontwikkelen met als doelgroep bedrijvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder dat bedrijven zoveel geld over hebben hiervoor
Hier staan in de "lobby" ook stoelen die per stuk duurder kosten dan mijn maandsalaris. Zit nooit iemand
Is vind capu echt een moderator, een echte vlaming met hart voor belangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Jij doet hier zulk uitmuntend werk en dan doet hij zo. Heel curieus
Laten we allemaal een complimentje geven aan capu jongens!
Naar de huisarts omdat je een paar dagen aan de racekak bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks naar de HA al heel de week heb ik de schijt
kan toch niet zo gezond zijn
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:46 schreef Fok-it het volgende:
#FreeVrijgevochten
Het minderwaardige mongooltje heeft het weer voor elkaar gekregen
Iedereen heeft wel eens graag een compliment, ja toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Jij doet hier zulk uitmuntend werk en dan doet hij zo. Heel curieus
Laten we allemaal een complimentje geven aan capu jongens!
Ik ga altijd echt stuk om die dude zijn ragepostsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paar dagen ja. Maar 7+ dagen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Naar de huisarts omdat je een paar dagen aan de racekak bent
Laat je niet doen makker. Ik ga je bijstaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik word me even een partij geroast in NWS.
Jij zit zo ontzettend diep in zijn anus dat alleen je arm er nog uitsteektquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens graag een compliment, ja toch?
Maar eerlijk is eerlijk, Capu is gewoon een toffe mod.
Lijk wel een afrikaner met die gekkigheidquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar dagen ja. Maar 7+ dagen.
Jij bent een beest, ik word hier geroast, maar we staan daar ver boven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tja, ik zou jou ook aardig vinden als je niet zoveel deed schelden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij zit zo ontzettend diep in zijn anus dat alleen je arm er nog uitsteekt
Walgelijk kotsventje
Is het terecht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neem gewoon ff immodiumpje klaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar dagen ja. Maar 7+ dagen.
Over de farmaceutische industrie gesprokenquote:
Een leuke pittige Ria!quote:
Pleeg liever zelfmoord dan gif prik te nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over de farmaceutische industrie gesproken
https://www.nu.nl/binnenl(...)oronavaccinatie.html
Heb jij al een afspraak gemaakt
Als jij naar yoga gaat ga ik gymquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik naar yoga gaan vanavond of gewoon op de bank kruidnoten eten
Hoe verschillen die twee überhaupt van elkaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Pleeg liever zelfmoord dan gif prik te nemen
Woon weer in de Bilt maat. Ben op mezelf aangewezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Keer geen thuisbezorgd?
Steek in de rug van de lokale horeca.
Gelukkig wel altijd het exacte weer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon weer in de Bilt maat. Ben op mezelf aangewezen
Nou dat exacte weer merk je wel. Mokerwarm hier. Maar ik heb horren voor mijn ramen besteld, die worden als het goed is deze week geleverd. Bijna 300 euro voor betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig wel altijd het exacte weer!
Handig nu de zomer bijna voorbij is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat exacte weer merk je wel. Mokerwarm hier. Maar ik heb horren voor mijn ramen besteld, die worden als het goed is deze week geleverd. Bijna 300 euro voor betalen
Mwah, warme weer zal nog wel even aanblijven, en ik heb altijd last van beestjes en shit dus ik wil mijn ramen gewoon fatsoenlijk open kunnen gooien zonder meteen last te hebben van vliegen, muggen en soms zelfs vogels die naar binnen vliegenquote:
Geld moet rollenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat exacte weer merk je wel. Mokerwarm hier. Maar ik heb horren voor mijn ramen besteld, die worden als het goed is deze week geleverd. Bijna 300 euro voor betalen
Jezus zelfs vogels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, warme weer zal nog wel even aanblijven, en ik heb altijd last van beestjes en shit dus ik wil mijn ramen gewoon fatsoenlijk open kunnen gooien zonder meteen last te hebben van vliegen, muggen en soms zelfs vogels die naar binnen vliegen
Ja als je het kan leien kan je het leien verderquote:
2 keer al gehad nuquote:
Pino?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 keer al gehad nuEentje door de warmte verzwakt, en die merkte ik pas op toen ik wilde douchen en hij/zij/het de
douche in was gevlucht, probeerde nog beetje water te geven maar mocht niet baten rip vogel
Hier lachen @Bezsen en ik omquote:
Zet je ramen alleen open als het buiten koeler is dan binnen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, warme weer zal nog wel even aanblijven, en ik heb altijd last van beestjes en shit dus ik wil mijn ramen gewoon fatsoenlijk open kunnen gooien zonder meteen last te hebben van vliegen, muggen en soms zelfs vogels die naar binnen vliegen
Jeansquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef Solotovski het volgende:
300 euro damn, daar heb je een mooie jeans voor
Ja bedankt maar als ik om meteorologisch advies verlegen zit vraag ik dat wel aan @Niels0Kurovskiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet je ramen alleen open als het buiten koeler is dan binnen!
300 euro is 300 spins maatquote:
Oh nee jeans isquote:
Wie t kleine niet eert....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
300 euro is 300 spins maat
Go big or go broke
Dat is wel fucked.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 keer al gehad nuEentje door de warmte verzwakt, en die merkte ik pas op toen ik wilde douchen en hij/zij/het de
douche in was gevlucht, probeerde nog beetje water te geven maar mocht niet baten rip vogel
Ja eens hoorquote:
Lekker op tijd maatquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik volgend jaar de pijp uit ga dus dat is zeker prima op tijdquote:
Wat was je post?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht dat je nomade ging wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik volgend jaar de pijp uit ga dus dat is zeker prima op tijd
Semiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat je nomade ging worden
De man die altijd blessa is, is blessa.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bijlow blijft bij Feyenoord. De doelman laat zojuist op Instagram weten dat hij niet door de medische keuring is gekomen.
Wut![]()
Mwah, hij is gewoon fit. Ze vertrouwen het alleen niet vanwege zijn verleden volgens mij. Wel echt bizar hoeveel mentale tikken die gast moet verwerken in zijn carriere. Met als kers op de taart reserve op het WK vanwege AndriesAidsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De man die altijd blessa is, is blessa.
JOH
Weer? Daar heb ik toch al zo'n kleine 13 jaar niet bij gewoondquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goedkoper om gewoon weer bij je moeder te gaan wonen
Huilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bijlow blijft bij Feyenoord. De doelman laat zojuist op Instagram weten dat hij niet door de medische keuring is gekomen.
Wut![]()
Nah. Maar deze amateuristische transferzomer is gewoon weer pre-Slot all over again.quote:
2 topfitte spelers in een week medisch afgekeurd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, hij is gewoon fit. Ze vertrouwen het alleen niet vanwege zijn verleden volgens mij.
NWS / Youtube haalt RODDELPRAAT video offline vanwege gokreclamequote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zag het al op NOS. Waarom is dit in godsnaam nieuwswaardig vroeg ik me al af
Je bent wat op het spoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
2 topfitte spelers in een week medisch afgekeurd.
Ik vertrouw dit niet.
K heb t over Justin, eiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Maar deze amateuristische transferzomer is gewoon weer pre-Slot all over again.
Die zal wel een traantje hebben weggepinkt jaquote:
Met andere woorden, hij is niet betrouwbaar. Niks mis als je als reserve wordt gehaald, maar een dure grap.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, hij is gewoon fit. Ze vertrouwen het alleen niet vanwege zijn verleden volgens mij. Wel echt bizar hoeveel mentale tikken die gast moet verwerken in zijn carriere. Met als kers op de taart reserve op het WK vanwege AndriesAids
Ja, kan het me ook wel voorstellen vanuit Southamptons kant want die wilde hem volgens mij gewoon als zekere nummer 1. Wel sneu alleen. En er zit een teringsalaris op de bankquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met andere woorden, hij is niet betrouwbaar. Niks mis als je als reserve wordt gehaald, maar een dure grap.
5 miljoen salaris aan twee spelers die waarschijnlijk bij andere clubs afgekeurd worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan het me ook wel voorstellen vanuit Southamptons kant want die wilde hem volgens mij gewoon als zekere nummer 1. Wel sneu alleen. En er zit een teringsalaris op de bank
Fysio is duurquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
5 miljoen salaris aan twee spelers die waarschijnlijk bij andere clubs afgekeurd worden.
Fysio'd
Jammer dat hij van glas gemaakt is, want was een groot talent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan het me ook wel voorstellen vanuit Southamptons kant want die wilde hem volgens mij gewoon als zekere nummer 1. Wel sneu alleen. En er zit een teringsalaris op de bank
Wie is de tweede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
5 miljoen salaris aan twee spelers die waarschijnlijk bij andere clubs afgekeurd worden.
Fysio'd
Oh, was dat ook afgekeurd? Dacht dat hij zelf niet wilde.quote:
Ja, afgekeurd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, was dat ook afgekeurd? Dacht dat hij zelf niet wilde.
één *quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:16 schreef Ama het volgende:
Jongens geef eens een leuke filmtip wat online staat op èèn van de streamingdiensten (behalve Apple dan).
Salo 100 days of Sodom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:16 schreef Ama het volgende:
Jongens geef eens een leuke filmtip wat online staat op èèn van de streamingdiensten (behalve Apple dan).
Oh is hij daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:21 schreef Bezsen het volgende:
@:flitsbezorger en ik gaan zo on tour door rotterdam
Niemand zet een pistool tegen je hoofd, en haalt de trekker door als je niet naar de gym moet. Stel je niet zo aan, sla gewoon een dag over of ga.quote:
Nep beugeltjes bij Thaise meisjesquote:
Eenzaamheid moet je gewoon mee dealen door jointje te roken en feyenoord te kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nep beugeltjes bij Thaise meisjes
Lekker woonspulletjes bij Shein kopen
`De offers die je maakt krijg je later allemaal opnieuw uitbetaald. Misschien. Misschien ook niet. Misschien beland ik wel in de goot'
Was weer prima Halpertje
Lekker man. Geniet ervan.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:50 schreef Bezsen het volgende:
@:Fok-it Ik zit nu op het level dat Nederlandssprekende werknemers mij opbellen om Halper NL te bespreken
Ja spicy met salsa dip.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan.
Spicy flavour?
Roesjesgodquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Met kamagra door het condoom scheuren.
Jij geniet echt van het leven. Held.quote:
hoeft niet op aids te testen want hij doet geen anaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Met kamagra door het condoom scheuren.
Hahaha.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeft niet op aids te testen want hij doet geen anaal
Hahah ja die kon echt niet hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeft niet op aids te testen want hij doet geen anaal
Smakelijk maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
De tacovulling is bijna klaar boys. Nog even 5 minuten uit laten puffen in de IP, zwarte bonen erbij en dan kunnen we gaan smikkelen
Spoel de bonen wel goed af!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
De tacovulling is bijna klaar boys. Nog even 5 minuten uit laten puffen in de IP, zwarte bonen erbij en dan kunnen we gaan smikkelen
Klinkt goed vriend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:01 schreef Fok-it het volgende:
Zwarte bonen, tomaat, courgette, zoete aardappel en kipquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed vriend.
Eet smakelijk!
Courgette heeft geen plek in tacos.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwarte bonen, tomaat, courgette, zoete aardappel en kip![]()
Smaakt prima inderdaad 7.5/10
Ik zie mezelf nog niet in Pattaya zitten voor een half jaar moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Kun jij niet een paar jaar halper NL leven pakken nu @:fok-it
Ik ga over anderhalf maand wel ff kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet in Pattaya zitten voor een half jaar moet ik zeggen
ChatGPT gevolgd! Die gaf eerst als tip met paprika maar paprika heeft nergens plekquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Courgette heeft geen plek in tacos.
Nee joh, wat moet je daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalf maand wel ff kijken
klopt!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeggen @:flippingcoin en ik ook altijd
Ben geroodpildquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:49 schreef Bezsen het volgende:
@:Kaneelstokje spit truths in KSC over het "vaccin"
Big Pharma en Bill Gates in de gaten houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
kaneel ligt straks in een donker steekje met een ingeslagen schedel door het grootkapitaal
Zuckerberg probeert z'n straatje schoon te vegen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol. Jammer dat je daar nu pas mee komt, Zuck. Biden de fascist strikes again.
goed om uit te spreken jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Big Pharma en Bill Gates in de gaten houden.
IK BEN NIET SUICIDAAL
Tuig is het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zuckerberg probeert z'n straatje schoon te vegen.
Geen amnestie.
satan regeert maat, die staat boven de wetquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuig is het.
In de bak, in de lik, in de nor met die vent.
Executie voor (((de machthebbers)))quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuig is het.
In de bak, in de lik, in de nor met die vent.
Dit is satire @modsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Executie voor (((de machthebbers)))
Wel vega vlees en alcoholvrij bier tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:42 schreef Solotovski het volgende:
Paar vleesschotels gegeten op de braderie
Paar drankjes
Hier zijn denk ik wel 10 dieren voor gestorvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel vega vlees en alcoholvrij bier toch
Konden we jou maar opetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een leeuw eet ook buffels en antilopen.
Waarom zouden wij geen varkentjes of koetjes mogen eten. ?
Vlees eten is de natuur
Stoerquote:
Vang jij die varkentjes of koetjes ook zelf?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een leeuw neemt zijn/haar prooidier niet gevangen in erbarmelijke omstandigheden om het daarna op te eten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een leeuw eet ook buffels en antilopen.
Vlees eten is de natuur
Ik ben wel voorstander van lokale kweek. Een kipje uit eigen tuin is veel gezonder ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vang jij die varkentjes of koetjes ook zelf?
Terug naar de middeleeuwen waar men vaak een tuintje had, waar men deed tuinieren of klein vee had. Vaak moesten de dieren in de koude winter mee naar binnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van lokale kweek. Een kipje uit eigen tuin is veel gezonder ook.
Geloven doe je maar in de kerk. Samen met broeder @Bezsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben tegen racisme. Geloof er niks van dat koeien een slecht leven hebben gehad.
Beetje heel de dag naar mensen staren in een veel te grote weide. Af en toe wat gras eten. Heerlijk toch. En dat in ruil voor wat melkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben tegen racisme. Geloof er niks van dat koeien een slecht leven hebben gehad.
Haten is nogal een groot woord. Je boeit me gewoon niet zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo persoon die mij haat, maar die ik als vriendin zie
Dat is gemeen om te zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haten is nogal een groot woord. Je boeit me gewoon niet zo
Ze haat me ook hoor. Maar ik zie haar zeker niet als vriendin.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo persoon die mij haat, maar die ik als vriendin zie
Over wat gaat ditquote:
Dit is geheime binaire code om users op onze blacklist te ontzeggen van internettoegangquote:
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geheime binaire code om users op onze blacklist te ontzeggen van internettoegang
Niet een heel binair getalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geheime binaire code om users op onze blacklist te ontzeggen van internettoegang
quote:
Ik dacht dat je FOK!wachtwoord berenpak2 wasquote:
tussen haten en houden van zit een dunne lijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haten is nogal een groot woord. Je boeit me gewoon niet zo
ze meent er niets vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tussen haten en houden van zit een dunne lijn
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe vaak we je moeder hebben aangeduwd
wat doe jij hier joh!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gemeen om te zeggen
Ik snap Tjacka wel
Uitlokken reactiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is banbaar aan die post precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |