Gewoon beetje banter maatquote:
Geef maar aan mij dan die Pringles.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Deze belediging gaat door merg en been
Hou toch op man met je matige bandquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:26 schreef Questular het volgende:
Is het nu serieus belangrijk nieuws dat Oasis misschien weer gaat touren? Wat een matige band.
Ik wil graag de groetjes aan Solo doen.
En dan zeker je pik in het busje doen omdat je weet dat Aber ze toch gaat pakkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan die Pringles.
Wow smerig mannetjequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En dan zeker je pik in het busje doen omdat je weet dat Aber ze toch gaat pakken
Die steekt zijn wurm in alles wat los en vast zit jaquote:
Goed om te horen dat het matig gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Straks maar weer eens gym. Het gaat matig laatste weken
Goedzo vriend. Zet hem op!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Klootzakquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het matig gaat
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
beter matig dan helemaal nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat de juffies het woord "niet" in die context niet kennen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen de juffies maar werkt nooit
Mods kunnen (helaas) niet bannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mods kunnen (helaas) niet bannen.
Dan had ik er wel een paar van het forum getrapt
Durfde je maar eens wat, sissyboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik durfde afgelopen nacht nog behoorlijk veel bij je moederquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Durfde je maar eens wat, sissyboy
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mods kunnen (helaas) niet bannen.
Dan had ik er wel een paar van het forum getrapt
Direct een perm voor abid. Lekker maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan echt nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
oh gelukkig er is iemand, heb net zelfs in ksc gepost
Komen vanzelf in de helquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
wat een klootzakken van die woningbouw
Ga jij lekker naar de gym en daarna de zonnebank.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Direct een perm voor abid. Lekker maat
Je moet je nooit in een positie brengen waar je niet geschikt voor bent, ongeacht of er wel of niet genoeg poppetjes zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks verkeerds. Het is blijkbaar moeilijk om mensen te vinden om KLB te modereren. Dus dan kunnen we Capu dankbaar zijn.
Verder kan je ook niet verwachten dat iedereen hier constant 24/7 is om te modereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |