HB!quote:
Bron?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef jogy het volgende:
Ik ga lachen wanneer de vastestof batterijen goedkoop worden en iedereen met zonnepanelen of wat dan ook gewoon volledig van het net af gaan en eventueel op een veilige manier zonnepaneel loze buren goedkoop van hun overschot kunnen voorzien.
Gaan ze waarschijnlijk weer ergens anders over janken. Ze willen nu ook al directe toegang tot de privaat aangeschafte thuisbatterijen.
Sterf lekker (figuurlijk)
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
https://www.bright.nl/nie(...)thuisbatterijen.html
men wil toegang en controle over eventuele thuisbatterijen voor mensen die niets terug willen leveren omdat die bedrijven paardenvijgen zijn.
Zijn er ook VD onderwerpen die niet terugvuren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is dit weer een VD-backfire topic?
Genieten
Om vervolgens weer gereload te worden en dan dubbelhard op jullie kale koppen uit elkaar knallenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zijn er ook VD onderwerpen die niet terugvuren?
Ik zie kansen voor en bitcoinfarmquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Echt he. WE HEBBEN STROOM TEVEEL BOEHOE. En dat schuiven we weer af op de burgers.
DAN DOE JE ER IETS ANDERS MEE
Maak waterstof, maak stoom, verwarm water of wat dan ook met het overschot stelletje zeikerds.
Klacht: eerst iedereen aan de zonnepanelen duwen en dan janken dat er teveel is
Ach, ja: waarom zou je met een stroomoverschot waterstof maken voor binnenvaartschepen en vrachtwagens als je er ook bitcoins me kunt gaan mijnenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor en bitcoinfarm
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om vervolgens weer gereload te worden en dan dubbelhard op jullie kale koppen uit elkaar knallen
Tja, ze zien ook wel dat ze op deze manier steeds irrelevanter worden dus willen hunzelf tussen de zelf opgewekte en opgeslagen energie wurmen om er toch iets van mee te krijgen. Uiteindelijk (jaartje of 10) kan de consumentenkant van de electra voorziening waarschijnlijk de nuts bedrijven niet of amper nodig hebben omdat ze het terugleveren van stroom ongunstig voor de consumenten hebben gemaakt. Korte termijnsvisie is wat de klok slaat bij de bedrijven tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe wil men dat dan gaan doen?
Zelf er een puinhoop van maken en dan maar eisen dat je toegang krijgt tot de privacy van huishoudens.
Vier!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |