Ik heb geen thuisbatterij, hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef jogy het volgende:
Ik ga lachen wanneer de vastestof batterijen goedkoop worden en iedereen met zonnepanelen of wat dan ook gewoon volledig van het net af gaan en eventueel op een veilige manier zonnepaneel loze buren goedkoop van hun overschot kunnen voorzien.
Gaan ze waarschijnlijk weer ergens anders over janken. Ze willen nu ook al directe toegang tot de privaat aangeschafte thuisbatterijen.
Sterf lekker (figuurlijk)
Prima klacht vogeltje, hou dat vast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: eerst iedereen aan de zonnepanelen duwen en dan janken dat er teveel is
https://www.bright.nl/nie(...)thuisbatterijen.htmlquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen thuisbatterij, hoe bedoel je dat?
Wel heb ik een zaklamp op zonne energie, moet ik me zorgen maken?
energiebedrijven idd. koningshuis zal het jeuken. Misschien de watertoevoer omdat koning pils watermanager is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:03 schreef Vvdjemoeder het volgende:
De macht en geld moet in handen blijven van het koningshuis
Het gaat niet om dat er teveel is, maar dat er niet genoeg capaciteit is om het kwijt te kunnen. Als het te hard regent kan het riool het ook niet aan. Zelfde probleem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Echt he. WE HEBBEN STROOM TEVEEL BOEHOE. En dat schuiven we weer af op de burgers.
DAN DOE JE ER IETS ANDERS MEE
Maak waterstof, maak stoom, verwarm water of wat dan ook met het overschot stelletje zeikerds.
Klacht: eerst iedereen aan de zonnepanelen duwen en dan janken dat er teveel is
Omdat miljoenen lui daarin geïnvesteerd hebben voor miljarden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:18 schreef knoopie het volgende:
Je kan de zonnepanelen ook gewoon uitzetten, in plaats van dat rare gegoochel met negatieve prijzen en dergelijke.
We hebben op dezelfde manier namelijk ook een gascentrale-“overschot”. Maar daar piept niemand over dat die gewoon uitgezet wordt als er geen vraag is. Waarom bij zonnepanelen dan wel zo moeilijk doen?
Daar heb ik wel een oplossing voorquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:25 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Ik heb een geldoverschot aaahaaahahaha.
Minder bier drinken helpt!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:36 schreef damsco het volgende:
Strontoverschot hier in de pot, blijft maar komen die branderige stinkende drab.
Maar wel met terugleverkosten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:30 schreef Nismo1991 het volgende:
Is het nu al zo dat je kosten maakt bij zon? Snap er niets meer van, de salderingsregeling bestaat nog toch?
Dat geldt voor zowel de zonnepanelen alsook voor de gascentrale. Geen argument om bij het ene wel van een overschot te spreken maar bij het andere niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat miljoenen lui daarin geïnvesteerd hebben voor miljarden?
Waar zeg ik wat? Verzin je weer iets wat ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je mij daarop kan “betrappen”?quote:Jij ook zeg je zelf, maar toch reageer je zo schamper. Weer een lulverhaal van jou dus.
Dan krijg je gewoon belasting op accubezit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef jogy het volgende:
Ik ga lachen wanneer de vastestof batterijen goedkoop worden en iedereen met zonnepanelen of wat dan ook gewoon volledig van het net af gaan en eventueel op een veilige manier zonnepaneel loze buren goedkoop van hun overschot kunnen voorzien.
Gaan ze waarschijnlijk weer ergens anders over janken. Ze willen nu ook al directe toegang tot de privaat aangeschafte thuisbatterijen.
Sterf lekker (figuurlijk)
Jazeker. Als jij zo'n geweldig energiezuinig huis zou hebben zou je nu niet zo schamper doen. Dat doe je wel, en dus héb je niet eens zonnepanelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat geldt voor zowel de zonnepanelen alsook voor de gascentrale. Geen argument om bij het ene wel van een overschot te spreken maar bij het andere niet.
[..]
Waar zeg ik wat? Verzin je weer iets wat ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je mij daarop kan “betrappen”?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |