abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220024001
Heel veel plezier!

Ik ben helemaal niet jaloers :@
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 februari 2026 @ 10:49:53 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220024035
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen die erheen gaat: veel plezier gewenst! *O*

Olympische Spelen (zomer en winter) ontbreken nog op mijn bezochte evenementen lijstje :D
Hoe kan dat :D
pi_220024045
Veel plezier. Nu het echt begonnen is ben ik toch lichtelijk jaloers.

Ik mik op Frankrijk 2030. Met misschien wel schaatsen in Heerenveen. Wat een gekkenhuis met tickets zal dat worden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_220024139
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Veel plezier. Nu het echt begonnen is ben ik toch lichtelijk jaloers.

Ik mik op Frankrijk 2030. Met misschien wel schaatsen in Heerenveen. Wat een gekkenhuis met tickets zal dat worden.
Bouw maar een extra ring op Thialf dan _O-
pi_220024193
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Bouw maar een extra ring op Thialf dan _O-
Past niet in de duurzaamheidsplannen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 7 februari 2026 @ 11:12:09 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220024273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe kan dat :D
Elk uithoekje van de wereld al gehad en dan dit niet. Leg maar uit.
pi_220031317
Er zijn via de officiële kanalen zelfs nog genoeg schaatstickets beschikbaar, zag ik. Weliswaar vanaf 180 euro, maar toch.
pi_220050257
Ik ben nieuw hier en ben vandaag in Italië aangekomen om de Olympische spelen mee te maken ik was er in Parijs ook bij nu mijn vraag zijn er mensen al en hoe is het daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Asw op 09-02-2026 19:46:22 (Typ fout) ]
pi_220050430
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Asw het volgende:
Ik ben nieuw hier en ben vandaag in Italië aangekomen om de Olympische spelen mee te maken ik was er in Parijs ook bij nu mijn vraag zijn er mensen al en hoe is het daar.

Geloof dat ze eersten vandaag zo'n beetje gaan! Maar veel plezier
pi_220050447
quote:

@heywoodu is er zeker al
pi_220051156
quote:

Welkom en veel plezier! Welke sporten ga je bezoeken?
pi_220052741
Dit is mijn lijst
10/2 Biatlon 20 km individueel mannen
13/2 Skeleton 1rste vrouwen en 2de run en 3rde en 4rde run mannen
14/2 Skeleton 3rde en 4rde run vrouwen
15/2 Curling groespsfase sessie 7 mannen
17/2 Ijshockey kwalificatie mannen
18/2 Holland huis
19/2 Schaatsen 1500m mannen
21/2 Ski cross mannen
pi_220052765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 07:22 schreef Asw het volgende:
Dit is mijn lijst
10/2 Biatlon 20 km individueel mannen
13/2 Skeleton 1rste vrouwen en 2de run en 3rde en 4rde run mannen
14/2 Skeleton 3rde en 4rde run vrouwen
15/2 Curling groespsfase sessie 7 mannen
17/2 Ijshockey kwalificatie mannen
18/2 Holland huis
19/2 Schaatsen 1500m mannen
21/2 Ski cross mannen
Mooie lijst! Veel plezier
pi_220061239
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 07:28 schreef franklop het volgende:

[..]
Mooie lijst! Veel plezier
Dank je gisteren naar het biatlon geweest de sfeer was echt top in de shuttle bus er naar toe wet van alles uitgedeeld door de Duitsers en Zwitsers, vandaag vertrek ik richting cortina kijken hoe het daar is.

Als er al meer mensen bij de spelen zijn hoor ik graag jullie ervaringen ben benieuwd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 februari 2026 @ 21:05:09 #255
284411 crew  heywoodu
pi_220090361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:01 schreef Asw het volgende:

[..]
Dank je gisteren naar het biatlon geweest de sfeer was echt top in de shuttle bus er naar toe wet van alles uitgedeeld door de Duitsers en Zwitsers, vandaag vertrek ik richting cortina kijken hoe het daar is.

Als er al meer mensen bij de spelen zijn hoor ik graag jullie ervaringen ben benieuwd.
Tot nu toe bij twee dagen langlaufen geweest, sfeer is ook daar uitstekend! Leuke aanspraak zo nu en dan ook met onze Braziliaanse jassen en vlaggen :P

Morgen voor het eerst naar het biatlon, ben benieuwd! Kaarten konden we niet samen kopen, dus vier van ons hebben kaarten voor block L en vier voor block M (beiden categorie B, statribune dus), eens kijken hoe dat morgen uit gaat pakken.
pi_220102734
Ervaring na 4 nachten Milaan

+++ Vier plakken live in stadion gezien, waaronder 2x goud
+++ Sfeer bij met name ijshockey en shorttrack was goed
+++ Team NL huis was, ondanks het hosgehalte, gewoon erg leuk. Daar ook 'live' 2 medailles gezien en 2 huldigingen gehad
+++ Zien van veel diverse landen bij de evenementen, maar ook in de stad
+++ Heel veel vriendelijke Italianen (en anderen) gezien en gesproken
+++ Het franklopeffect *O* voor de medailles

--- Prijzen van de tickets waren echt wel hoog. Last minute werden ze ook niet goedkoper of iets, dus nog extra evenement meepakken was niet aantrekkelijk
--- Schaatsen en ijshockey in tijdelijke hal in congrescentrum. In een grote zaal komen en dan heel veel zwart zeil zien hangen was niet het beeld wat ik van de OS voor ogen had.
pi_220103845
Leuk om dit allemaal te horen ik b ondertussen 2x naar het Skeleton geweest sfeer was weer top alleen een behoorlijke klim omhoog maar goed voorbeeld conditie zal ik maar zeggen jammer dat kimberley bos niet zo goed ging maar kon de pret niet drukken best wel verl Nederlanders waren er ook, in Cortina kun je prima rondlopen je loopt zo naar het Olympische vuur toe en er zitten veel huizen van landen ik heb het Zwitserland huis gezien Italië huis Slovenië huis, er was een fan zone die was best klein maar wel gezellig ik ga vanavond naar het Curling ben benieuwd ben al dicht bij het stadion geweest dus weet de route, morgen vertrek ik naar Milaan hopelijk doet Nederland het dan ook goed.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 februari 2026 @ 22:27:57 #258
284411 crew  heywoodu
pi_220120277
Hier bij twee plekken geweest. Tesero voor het langlaufen is prima op orde qua transport en dergelijken, Antholz is dramatisch. Nog drie wedstrijddagen te gaan hier en gelukkig is dat twee keer langlaufen :+

Vriendelijkheid van vrijwilligers is wel uitstekend, alleen jammer en ik gok weer typisch Italiaans dat ze dan toch best veel mensen in weten te zetten die geen Engels spreken.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 22:30:02 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220120290
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Hier bij twee plekken geweest. Tesero voor het langlaufen is prima op orde qua transport en dergelijken, Antholz is dramatisch. Nog drie wedstrijddagen te gaan hier en gelukkig is dat twee keer langlaufen :+

Vriendelijkheid van vrijwilligers is wel uitstekend, alleen jammer en ik gok weer typisch Italiaans dat ze dan toch best veel mensen in weten te zetten die geen Engels spreken.
Antholtz is toch Duitssprekend gebied? Tesero net niet denk ik.
  maandag 16 februari 2026 @ 22:31:10 #260
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220120298
quote:

In Parijs kwamen vrijwilligers uit de hele wereld, dat zal bij winterspelen in mindere mate ook wel zo zijn.
pi_220121133
Had soms wel het idee dat er in Milaan een overschot aan vrijwilligers was. Sommige hadden echt klusjes van wat ik dacht; nee dit is niet echt nodig
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 februari 2026 @ 09:04:44 #262
284411 crew  heywoodu
pi_220121595
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Antholtz is toch Duitssprekend gebied? Tesero net niet denk ik.
Klopt, hoewel het in de praktijk in al die dorpjes wel een beetje 50/50 is of je iemand treft die Italiaans of Duits spreekt. Ook bij Antholz heb je ze staan die kijken als een aap naar een roestig horloge als je iets in het Engels of Duits vraagt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 februari 2026 @ 09:05:29 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220121600
Oh ja, donderdag gaan we nog even naar Milaan, uitgenodigd in Casa Brasil, vrijdagochtend terug :P
pi_220133551
quote:

O jammer ik heb het bij Anterselva wel goed gehad en goede begeleiding ik had daar geen problemen, bij Curling in Cortina was het ook allemaal goed ben gisteren naar het Ijshockey geweest in rho naast de schaatsbaan daar kon ik het Olympische gevoel niet echt merken 0 vrijwilligers bij het openbaar vervoer(was in Parijs wel anders) in het stadion waren juist weer ontzettend veel vrijwilligers en stonden zeker in groep van 10 bij elkaar en als je wat vroeg begrepen ze me niet en wat eerder gemeld was die zwarte doeken geven je geen gevoel ik ben in een Olympische stadion, ook bij de tribunes snapte niemand van de vrijwilligers waar ik moest zitten terwijl ik het wel door had maar mocht niet doorlopen uiteindelijk gelukt en was toch een mooie wetstrijd Zwitserland- Italië, morgen naar het schaatsen 1500m heren kijken hoe het dan gaat en de dag ernaar naar livigno hopelijk valt dan de sneeuw mee.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 februari 2026 @ 22:13:41 #265
284411 crew  heywoodu
pi_220138422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:00 schreef Asw het volgende:

[..]
O jammer ik heb het bij Anterselva wel goed gehad en goede begeleiding ik had daar geen problemen, bij Curling in Cortina was het ook allemaal goed ben gisteren naar het Ijshockey geweest in rho naast de schaatsbaan daar kon ik het Olympische gevoel niet echt merken 0 vrijwilligers bij het openbaar vervoer(was in Parijs wel anders) in het stadion waren juist weer ontzettend veel vrijwilligers en stonden zeker in groep van 10 bij elkaar en als je wat vroeg begrepen ze me niet en wat eerder gemeld was die zwarte doeken geven je geen gevoel ik ben in een Olympische stadion, ook bij de tribunes snapte niemand van de vrijwilligers waar ik moest zitten terwijl ik het wel door had maar mocht niet doorlopen uiteindelijk gelukt en was toch een mooie wetstrijd Zwitserland- Italië, morgen naar het schaatsen 1500m heren kijken hoe het dan gaat en de dag ernaar naar livigno hopelijk valt dan de sneeuw mee.
Succes met Livigno!
pi_220172725
Inmiddels terug van een mooie reis livigno was echt prachtig dat gaf echt het Olympische gevoel alle Snowboard en freestyle skiën onderdelen mooi naast elkaar ik kon het zelfs vanaf mijn accomodatie de halfpipe finale zien, ski cross was mooi maar wel weer een aardige klim verder was livigno echt goed voor elkaar vrijwilligers op de juiste plekken en spraken goed Engels dit was voor mij de beste locatie van deze spelen
pi_220184197
Zo, op naar LA28.

Iedereen al ingeschreven voor de loting van de kaartverkoop? Al denk ik niet dat een trip naar de VS leuk en betaalbaar is.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 23 februari 2026 @ 12:47:29 #268
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220184211
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:45 schreef Madhouse11 het volgende:
Zo, op naar LA28.

Iedereen al ingeschreven voor de loting van de kaartverkoop? Al denk ik niet dat een trip naar de VS leuk en betaalbaar is.
Vraag is ook of je naar de VS wilt gaan, en of je er nog in mag tegen die tijd, zoals ze nu bezig zijn... Maar goed dat is een ander topic...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 februari 2026 @ 13:18:45 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220184363
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:45 schreef Madhouse11 het volgende:
Zo, op naar LA28.

Echt voor geen goud. Er was nog wel een kleine overweging toen ik net terug was uit Parijs, maar dit gaat niet gebeuren. In plaats daarvan misschien 2030, anders ga ik kijken of Australië eens van m'n bucketlist kan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220184378
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt voor geen goud. Er was nog wel een kleine overweging toen ik net terug was uit Parijs, maar dit gaat niet gebeuren. In plaats daarvan misschien 2030, anders ga ik kijken of Australië eens van m'n bucketlist kan.
Weet je niet hoeveel tijdverschil er is met australie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')