Hebben in ons schema genoeg ruimte overgehouden om ook Milaan te verkennen en te genieten wat locale lekkernijen inderaad.quote:Op maandag 8 december 2025 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Alleen nog een auto regelen, maar het verblijf is geboekt ja
Naast genieten van de Spelen ook lekker allemaal soorten lokale wijn proeven, zin in
Ik zie dat er dit jaar ook een Casa Brasil isquote:Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben in ons schema genoeg ruimte overgehouden om ook Milaan te verkennen en te genieten wat locale lekkernijen inderaad.
Ook maar 1 avond Holland House geboekt. Veel meer is echt niet nodig en gewoon leuk om een keer meegemaakt te hebben
Ook in Milaan indd, ergens tussen de shorttrack en schaatshal, al zit daar nog wel afstand tussen ookquote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie dat er dit jaar ook een Casa Brasil is
Wel in Milaan, dus dat is niet echt een optie (zal ook bijna geen atleet verschijnen daar lijkt me, want die zitten bijna allemaal niet in de buurt van Milaan). Holland House is ook in Milaan gok ik?
In Parijs ben ik het ook tegen gekomenquote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie dat er dit jaar ook een Casa Brasil is
Wel in Milaan, dus dat is niet echt een optie (zal ook bijna geen atleet verschijnen daar lijkt me, want die zitten bijna allemaal niet in de buurt van Milaan). Holland House is ook in Milaan gok ik?
Ben er inmiddels zelfs al voor uitgenodigdquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Parijs ben ik het ook tegen gekomen
Kan er ook wel even langs gaan hoor in de dagen dat ik er zitquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben er inmiddels zelfs al voor uitgenodigd
Binnenkort vast wel eens in de buurt!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen die erheen gaat: veel plezier gewenst!
Olympische Spelen (zomer en winter) ontbreken nog op mijn bezochte evenementen lijstje
Hoe kan datquote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen die erheen gaat: veel plezier gewenst!
Olympische Spelen (zomer en winter) ontbreken nog op mijn bezochte evenementen lijstje
Bouw maar een extra ring op Thialf danquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Veel plezier. Nu het echt begonnen is ben ik toch lichtelijk jaloers.
Ik mik op Frankrijk 2030. Met misschien wel schaatsen in Heerenveen. Wat een gekkenhuis met tickets zal dat worden.
Past niet in de duurzaamheidsplannenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bouw maar een extra ring op Thialf dan
Geloof dat ze eersten vandaag zo'n beetje gaan! Maar veel plezierquote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Asw het volgende:
Ik ben nieuw hier en ben vandaag in Italië aangekomen om de Olympische spelen mee te maken ik was er in Parijs ook bij nu mijn vraag zijn er mensen al en hoe is het daar.
@heywoodu is er zeker alquote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Asw het volgende:
Ik ben nieuw hier en ben vandaag in Italië aangekomen om de Olympische spelen mee te maken ik was er in Parijs ook bij nu mijn vraag zijn er mensen al en hoe is het daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |