Had die nog niet bekeken, maar als ik nu kijk zie ik bij elk curling tijdslot 'Only wheelchair tickets available'quote:
Ow. Topshowquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Had die nog niet bekeken, maar als ik nu kijk zie ik bij elk curling tijdslot 'Only wheelchair tickets available'
Jij nog op jacht naar iets?quote:
Nuh was vooral benieuwd naar beschikbaarheid. De woensdag 11/2 1000m is al uitverkocht. Dat was nog mogelijk enkele extraatjequote:
quote:Dear customer,
we inform you that the invoice n. xxx issued by MILANO CORTINA 2026 has been sent.
From this time you can directly look at it clicking here
Provide the security code when requested to view the contents: xxx
The invoice won't be sent by ordinary mail.
We remind you that you must PRINT THE INVOICE AND KEEP IT according to the laws in force.
The invoice will be available at least for 1 year.
ATTENTION: THIS IS AN AUTOMATICALLY EMAIL MESSAGE, PLEASE DO NOT REPLY.
In case of needs our Customer Care is at your disposal for any information regarding the transaction you made. In order to contact us please fill our customer care clicking here
Kind Regards
Ja (alleen niet in mijn spam), ik was ook sceptisch dus maar even in een veilige omgeving geopend, maar was daadwerkelijk 'gewoon' de factuur voor de service fee. Dus lijkt me legit en anders heb ik een groot probleem want dan weet een derde partij mijn adres, naam en het bedrag van mijn order.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:25 schreef heywoodu het volgende:
Jullie ook dit pareltje gehad in je spam?
[..]
Hoe staat het ook al weer met de kwalificatieprocedure voor Bruna?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:17 schreef heywoodu het volgende:
Appartementen geboekt![]()
Eén voor mij, Bruna (voor de dagen vóór ze naar het olympisch dorp gaat) en haar ouders, en één - nota bene in hetzelfde gebouw - voor mijn vader en zus. Midden in wijnland, Tramin, geboorteplaats van de Gewürztraminer en thuis van meerdere wijnhuizen, met uitzicht op de vallei vanaf een balkon, boh![]()
Nu hopen dat alles verder goed gaat, en het mag potverdorie een lieve duit kosten allemaal, maar dat het gelukt is om op het oog zoiets moois te vinden ben ik wel erg blij mee
Heel kort gezegd: ze staat op het moment (ruim) eerste in de ranglijst voor het tweede ticket (de eerste is vorig seizoen vergeven, daar was zo'n gedoe om). Tot en met 18 januari tellen klassieke sprints en vrije stijl afstandswedstrijden voor die ranglijst (in bepaalde landen en competities), dus vanaf november moet ze haar positie gaan verdedigen.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe staat het ook al weer met de kwalificatieprocedure voor Bruna?
In theorie leuk, maar hoe wordt dit in de praktijk gedaan? Hier in elk geval nog niks gehoord over een verplichte test of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:48 schreef Nober het volgende:
BIG NEWS: four months before the Winter Olympics, FIS adopts SRY gene testing for eligibility.
You may have had the sense that, with the adoption of SRY testing by @:WorldAthletics and @:RealWorldBoxing that there was an unstoppable tide running through international sport. So, to be honest do I, but I *really* want to be cautious, not to get caught up in 'tides of history' teleology. But here we go.
...this is great news. Even if there are not many cases in skiing, (though there is, famously one historical case) this is great news for female skiers and snowboarders.
And it's hard not to think that this points in one, and only one, direction for the working group at the IOC. For now I'm just going to say hooray, and point you, yet again to the paper in which we all argued for this.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/39169560/
Draad:
https://x.com/runthinkwrite/status/1971325376879264114
Als het WK atletiek een indicatie is gaat dat erg rommelig en chaotisch, waarbij er ook een aantal afmeldingen waren wegens te late/geen uitslag wegens onduidelijk wie de verantwoordelijkheid heeft. Iets om in de gaten te houden voor je.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In theorie leuk, maar hoe wordt dit in de praktijk gedaan? Hier in elk geval nog niks gehoord over een verplichte test of iets dergelijks.
In theorie zou dat te doen moeten zijn met een cheek swab of hoe je dat ook noemt, denk ik? Dat zou toch gewoon ter plekke, even hup, moeten kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als het WK atletiek een indicatie is gaat dat erg rommelig en chaotisch, waarbij er ook een aantal afmeldingen waren wegens te late/geen uitslag. Iets om in de gaten te houden voor je.
Ja, maar wat ik las bij het WK lag de verantwoordelijkheid daarvoor bij de landen zelf.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In theorie zou dat te doen moeten zijn met een cheek swab of hoe je dat ook noemt, denk ik? Dat zou toch gewoon ter plekke, even hup, moeten kunnen.
https://nos.nl/collectie/(...)ductie-geslachtstestquote:Nadine Visser vond de test zelf het probleem niet. "Ik moest gewoon bloed afgeven alsof ik mijn bloed liet checken, dat was niet zo bijzonder."
Wel was ze, net als Bol, sceptisch over de korte tijd tussen het presenteren van de maatregel en het moment waarop die van kracht werd. Hoewel op 27 maart aangekondigd, kwam er pas op 30 juli een bericht van World Athletics waarin stond dat atleten de test vanaf 1 september al moesten hebben ingeleverd. Binnen 31 dagen moest het geregeld zijn.
Visser: "Dat was zo kortdag. Er zijn allerlei landen die dat helemaal niet konden organiseren, ik heb het gevoel dat je het makkelijk zou kunnen vervalsen."
Klinkt weer lekker handig. We gaan het in de gaten houden in elk geval, maar mocht er meer nieuws over zijn, dan hoor ik het uiteraard erg graagquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik las bij het WK lag de verantwoordelijkheid daarvoor bij de landen zelf.
Hier de quote van Visser erover
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ductie-geslachtstest
Hebben in ons schema genoeg ruimte overgehouden om ook Milaan te verkennen en te genieten wat locale lekkernijen inderaad.quote:Op maandag 8 december 2025 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Alleen nog een auto regelen, maar het verblijf is geboekt ja
Naast genieten van de Spelen ook lekker allemaal soorten lokale wijn proeven, zin in
Ik zie dat er dit jaar ook een Casa Brasil isquote:Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben in ons schema genoeg ruimte overgehouden om ook Milaan te verkennen en te genieten wat locale lekkernijen inderaad.
Ook maar 1 avond Holland House geboekt. Veel meer is echt niet nodig en gewoon leuk om een keer meegemaakt te hebben
Ook in Milaan indd, ergens tussen de shorttrack en schaatshal, al zit daar nog wel afstand tussen ookquote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie dat er dit jaar ook een Casa Brasil is
Wel in Milaan, dus dat is niet echt een optie (zal ook bijna geen atleet verschijnen daar lijkt me, want die zitten bijna allemaal niet in de buurt van Milaan). Holland House is ook in Milaan gok ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |