Ja hier beetje zelfde punt dan idd. Hoop dat het lukt om bijv eerst 2/3 dagen Milaan en dan nog 2 dagen Cortina aan elkaar te plakken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven en verwacht wel met een groepje van 4-6 man te gaan. Maar het wordt nog een uitdaging om te kiezen tussen de verschillende sporten. Ik denk dat we ons moeten beperken tussen Milaan + één sneeuwbestemming, anders wordt het wel erg veel reizen.
Voor jou is het wel lekker om de hoek jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan in principe voor een dag heen en weer rijden, dus ga wel kijken of ik ook tickets kan krijgen. Wintersport
Ja zou er ook niet meer een hele reis naartoe doen moet ik zeggen. Hoogstens een dag of 2. Naar Sochi ruim een week gegaan en dat was gewoon teveel eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jou is het wel lekker om de hoek ja
Mag hopen dat dit april 2025 zal wordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:52 schreef franklop het volgende:
- Vanaf april 2026 gaan de rest van de kaarten in de vrije verkoop
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:52 schreef franklop het volgende:
Olympische Winterspelen 2026 vinden plaats van vrijdag 6 februari 2026 tot en met zondag 22 februari 2026
Volgens mij zit hier ergens een foutje 🤔quote:- Vanaf april 2026 gaan de rest van de kaarten in de vrije verkoop
Weet jij of je ook eventueel individueel kaarten kon teruggeven bij de OS in Parijs? Dat je 5 kaarten voor 1 evenement hebt en later kon besluiten er 1 terug te geven? Of moest dat dan voor volledige set?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven en verwacht wel met een groepje van 4-6 man te gaan. Maar het wordt nog een uitdaging om te kiezen tussen de verschillende sporten. Ik denk dat we ons moeten beperken tussen Milaan + één sneeuwbestemming, anders wordt het wel erg veel reizen.
Dat kon gewoonquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet jij of je ook eventueel individueel kaarten kon teruggeven bij de OS in Parijs? Dat je 5 kaarten voor 1 evenement hebt en later kon besluiten er 1 terug te geven? Of moest dat dan voor volledige set?
Top. Hebben 1 die nog niet zeker weet of hij kan. Dus als het hetzelfde is kunnen we kaarten kopen en eventueel teruggevenquote:
Het is niet echt teruggeven trouwens, je moet maar hopen dat er iemand anders geïnteresseerd is op het resaleplatformquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Top. Hebben 1 die nog niet zeker weet of hij kan. Dus als het hetzelfde is kunnen we kaarten kopen en eventueel teruggeven
Dat is goede extra infoquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet echt teruggeven trouwens, je moet maar hopen dat er iemand anders geïnteresseerd is op het resaleplatform
Een dagje bij het langlaufen staan is ook wel fris natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef Faraday01 het volgende:
Ik moet eerst nog wat mensen enthousiast maken in mijn omgeving merk ik. Voorlopig zien mensen vooral bezwaren in de categorie koud, weinig vakantiedagen en is dat niet heel duur
Dahlmeier zal wel als expert aanwezig zijn dus dan moet jij natuurlijk daar ook langsquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Vanavond even inschrijven. Uiteraard vrouwenlanglaufen als prioriteit, de rest....we zullen zien. Vrouwenbiatlon misschien, zou ook leuk zijn.
Dan gieten ze er maar wat meer gluhwein inquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een dagje bij het langlaufen staan is ook wel fris natuurlijk
Ouwe snoeperd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Vanavond even inschrijven. Uiteraard vrouwenlanglaufen als prioriteit, de rest....we zullen zien. Vrouwenbiatlon misschien, zou ook leuk zijn.
Krijg je als partner van geen toegangskaart?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Ook ik heb me ingeschreven. Hubertus of niet, vrouw en stiefkind gaan mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Speed skating at the 2026 Milan Cortina Winter Olympics will be held at the Fiera Milano Exhibition Centerquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ik heb me ingeschreven. Hubertus of niet, vrouw en stiefkind gaan mee.
Het is mij trouwens nog niet helemaal helder waar nu precies het schaatsen gaat plaatsvinden. Ik begreep dat de plannen voor Baselga geschrapt zijn, maar verder?
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:53 schreef franklop het volgende:
https://milanocortina2026(...)cket-prices-revealed
Prijzen zijn bekend
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht,
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellen
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.
Hier staat dat het een capaciteit van 6500 toeschouwers krijgt, ongeveer de helft van Thialf dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.
Was Parijs niet ook zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.quote:
Wij hadden inderdaad voor 85 euro een finaleavond atletiek en zat daar ook vrij hoog in het stadion. Uitstekend te volgen overigens.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.
Voor onder de 100 euro zat je bij atletiek bijvoorbeeld (bij finalewedstrijden) hoogstens ergens heel erg hoog in het stadion
In sochi waren de tickets voor schaatsen ook erg duur. Wel naar een aantal wedstrijden gegaan toen, want tsja je wil toch wat zien dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dank voor de reminder - ik nu ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecaoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecao
Wat een gebrek aan creativiteit daarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijn
Erg druk valt natuurlijk redelijk mee. Stadions kunnen niet heel veel mensen in en er zijn maar 4 sporten in Milaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Riofan83 het volgende:
Ik hoop ook tijdig ingeloot te worden, zodat ik de volgende kaarten kan kopen:
zo.8 feb - kunstschaatsen
ma.9 feb - 1000 vrouwen
di.10 feb - shorttrack (mixed relay + voorrondes)
wo.11 feb - 1000 mannen
do.12 feb - 5000 vrouwen + shorttrack (finales 500V, 1000M)
Weet iemand al of er een TeamNL-huis komt?
En of het te doen is om binnen 1,5 uur van het schaatsstadion (noordwest) naar het shorttrackstadion (zuid) te komen met het OV? Volgens mij wordt dat best lastig namelijk. Qua bestaande verbindingen moet het te doen zijn, maar het is dan natuurlijk erg druk.
Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de loting: succes!
Wat ik heb gelezen komt er weer zo'n resale platform.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Even nagedacht, maar ik denk niet dat ik iets anders dan vrouwenlanglaufen ga proberen. Duur, maar vooral veel te veel gedoe om overal naartoe te komen enzo, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, júist bij deze Spelen![]()
Wel benieuwd hoe het zit met eventueel je tickets doorverkopen via een officieel platform, in het geval van calamiteiten.
Wat ik zag lag het shorttrackstadium echt nog wel een stuk buiten Milaan. Maar als ik op Google maps kijk dan is het een uurtje met het OV op dit moment (metro) inclusief 25 minuten lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Riofan83 het volgende:
Ik hoop ook tijdig ingeloot te worden, zodat ik de volgende kaarten kan kopen:
zo.8 feb - kunstschaatsen
ma.9 feb - 1000 vrouwen
di.10 feb - shorttrack (mixed relay + voorrondes)
wo.11 feb - 1000 mannen
do.12 feb - 5000 vrouwen + shorttrack (finales 500V, 1000M)
Weet iemand al of er een TeamNL-huis komt?
En of het te doen is om binnen 1,5 uur van het schaatsstadion (noordwest) naar het shorttrackstadion (zuid) te komen met het OV? Volgens mij wordt dat best lastig namelijk. Qua bestaande verbindingen moet het te doen zijn, maar het is dan natuurlijk erg druk.
Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de loting: succes!
Klopt en je krijgt wel pas geld terug als je tickets verkocht zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen komt er weer zo'n resale platform.
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt en je krijgt wel pas geld terug als je tickets verkocht zijn
Dat vind ik dan wel goed, dwing je mensen om niet rucksichtslos maar van alles te boeken onder het mom van "ik kan het toch nog annuleren"quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.
Nou ja, dat is prima. Als ik niet ga is het omdat mijn vriendin om wat voor reden dan ook niet mee doet, dan kan die 5% me ook wel gestolen worden verder. En prima als dat voorkomt dat mensen gewoon alles kopen en daarna eens kijken wat ze eigenlijk willen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef franklop het volgende:
25 kaartjes is de max per koper
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closed
Each user can purchase up to a maximum of 25 tickets. Sales will begin on 6 February, 2025, only for those who registered, following the lottery order, with no obligation to buy.
How to buy a ticket for the Milano Cortina 2026 Olympic Games
The registration phase was crucial for accessing the first phase of ticketing sales:
Registered users will be randomly selected and will have an exclusive 48-hour window to purchase their preferred tickets.Tickets will be entirely digital, and Visa will be the official payment method, in line with the Games' historic partnership.
Those who have not yet registered will have to wait until April 2025 when the second phase of ticketing sales will open, with any remaining tickets for the Olympics!
Blijkbaarquote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?
Was altijd al zo maar bedenk ik me ook nu pas weer ja..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?
Afgelopen jaar niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was altijd al zo maar bedenk ik me ook nu pas weer ja..
Klap in het gezicht van Humphrey.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef franklop het volgende:
25 kaartjes is de max per koper
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closed
Each user can purchase up to a maximum of 25 tickets. Sales will begin on 6 February, 2025, only for those who registered, following the lottery order, with no obligation to buy.
How to buy a ticket for the Milano Cortina 2026 Olympic Games
The registration phase was crucial for accessing the first phase of ticketing sales:
Registered users will be randomly selected and will have an exclusive 48-hour window to purchase their preferred tickets.Tickets will be entirely digital, and Visa will be the official payment method, in line with the Games' historic partnership.
Those who have not yet registered will have to wait until April 2025 when the second phase of ticketing sales will open, with any remaining tickets for the Olympics!
Ach, die kijkt alleen maar op TV en dan alleen maar de finales. Ongetwijfeld vol atleten die hij verder niet kent, omdat hij het vier jaar geleden allemaal weer voor het laatst zag.quote:
Fake newsquote:What payment methods are allowed?
In recognition of Visa’s long-standing partnership with the Olympic and Paralympic Games, Visa is the preferred and official way to pay for Milano Cortina 2026. Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed when purchasing online from the official ticketing site.
Maestro is van Mastercardquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja verdorie, dit is Maestro.
[ afbeelding ]
Edit: zo eens kijken wat er op de pas van Rabobank staat
Rabobank is al tijdje geleden over gegaan naar Visa als het goed isquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closedquote:
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, die kijkt alleen maar op TV en dan alleen maar de finales. Ongetwijfeld vol atleten die hij verder niet kent, omdat hij het vier jaar geleden allemaal weer voor het laatst zag.
Effectief is dat wel waar.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowedquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maestro is van Mastercard
Maar dat is geen creditcard
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist álles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles)quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.
Ook een beetje waarom ik het echt alleen bij langlaufen ga houden, denk ik (heel misschien proberen voor de biatlonsprint bij de vrouwen om te JUICHEN voor Baiba Bendika, Darcie Morton en Anika Kozicaquote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief is dat wel waar.
Vooral dat je andere sporten minder goed kan volgen
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed
Hmm, eens vragen wat voor credit card m'n vriendin heeft. Eventueel zou mijn vader me ook nog wel kunnen helpen, uiteraard ook ingeschreven en die heeft sowieso een Visakaart. Binnen onze kring hebben volgens mij een stuk of 6 mensen zich ingeschreven, allemaal hopend op het langlaufen, zal vast wel iemand Visa hebben nogquote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiëntie zijn geweest bij een balende Humphry?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist álles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles)
Maar inderdaad, dan is het jammer voor Humphrey!
Volgens mij keek hij juist altijd alles thuis en was Parijs uitzondering eropquote:Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiëntie zijn geweest bij een balende Humphry?
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).quote:Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.
[..]
Dat klopt niet, V-pay = maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).
en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven. De huidige kaarten blijven gewoon werken tot hun houdbaarheidsdatum. De reden dat Maestro en V-Pay verdwijnen is dat ze voornamelijk alleen in Europa en Zuid-Amerika worden gebruikt en dat je er niet online mee kan betalen (behalve in de VK). Men heeft ervoor gekozen deze merken te vervangen zo hoef je maar één naam te voeren. Voor de winkeliers is het wat minder, want in Nederland zijn er genoeg waar je alleen met debit kaarten kan betalen, maar omdat deze nu dezelfde naam voeren kan dat weleens voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.
[..]
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).
en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en Maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).quote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef hole1988 het volgende:
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven.
Hoe groot is hun voorraad dan wel niet. Oktober 2021 is al bekend gemaakt dat het stopt https://www.mastercard.co(...)ring-after-30-years/. Die hebben dan op het laatst heel veel kaarten ingekocht.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).
In mijn mail staat dat je tussen 5 en 20 feb hoort wanneer je timeslot is, én 24u tevoren een mail met details.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef franklop het volgende:
Mail binnen. Je krijgt ook echt pas 24u van tevoren te horen dat je aan de beurt bent. Had gehoopt het ruimer van tevoren wel ongeveer te weten
Wat een geluk! Succes met het kopen van de kaarten. Waar zetten jullie op in?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:54 schreef franklop het volgende:
De eerste van onze groep is vanaf morgen gelijk aan de beurt
Nu hopen dat hij ook tijd heeft
Denk dat ze sowieso wel kaarten per keer wat opsplitsen, dat er op de 20e ook nog kaarten zijn voor populaire evenementenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Wat een geluk! Succes met het kopen van de kaarten. Waar zetten jullie op in?
Ik heb helaas geen mail ontvangen. Zal wel 20 februari worden ofzo, als er alleen nog kaarten zijn voor het mixed curling.
Dat hoop ik ook ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso wel kaarten per keer wat opsplitsen, dat er op de 20e ook nog kaarten zijn voor populaire evenementen
Maar na uitvoerig overleg besloten om ons op 1 locatie te richten en dat is Milaan geworden. Dus ijshockey, schaatsen en shorttrack hopelijk.
We zitten 'vast' aan 11-15 feb, waar we op woensdag de 11e laat aankomen en zondag de 15e weer vroeg terug gaan. Dus mikken op evenementen op 12,13,14 wat dan shorttrack is (o.a. 500m vrouwen geloof ik) en 5.000m vrouwen schaatsen en 500 meter vrouwen schaatsenquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja.
Wij hebben ook gekozen voor de locatie Milaan (en om precies te zijn de eerste week, hoewel de meeste medaillekansen voor Team NL op de schaatsbaan vermoedelijk in de tweede week liggen --> TP, MS, 500 vr, 1500 vr).
Prijzen staan hierquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook ingeloot voor morgen!
Moet ik nu ineens gaan beslissen of ik echt wil gaan![]()
Zal ook afhangen van ticket prijzen die nog beschikbaar zijn, en even naar het programma kijken. Als ja, ligt mijn voorkeur bij 500m en 1000m langebaanschaatsen bij de mannen. En qua sport ook langebaanschaatsen, misschien ook nog dames 500, 1000m of ploegenachtervolging. Maar dat ligt dus ook beetje aan programma. En prijzen![]()
Teringquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prijzen staan hier
https://milanocortina2026(...)SLnKWQaNuSfmhp6_vUrk
¤180-¤280 voor het langebaanschaatsen per sessie.
Langlaufen, de sprint en 10km vrouwen, aanraders!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook ingeloot voor morgen!
Moet ik nu ineens gaan beslissen of ik echt wil gaan![]()
Zal ook afhangen van ticket prijzen die nog beschikbaar zijn, en even naar het programma kijken. Als ja, ligt mijn voorkeur bij 500m en 1000m langebaanschaatsen bij de mannen. En qua sport ook langebaanschaatsen, misschien ook nog dames 500, 1000m of ploegenachtervolging. Maar dat ligt dus ook beetje aan programma. En prijzen![]()
Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar kun je gewoon tickets voor anderen kopen? Geen idee hoe dat zit, kan mijn vader bijvoorbeeld morgen/vrijdag ook tickets gaan kopen voor mij en eventueel anderen?
En dat gaat dan op naam (dus in dit geval, mijn vader koopt dan tickets en vult onze namen in?)?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.
Alles staat in eerste instantie op je eigen naam, je hoeft niet direct andere namen in te vullen. Je kan ze tot kort voor het evenement nog naar iedereen doorsturen met een ticketaccount.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat gaat dan op naam (dus in dit geval, mijn vader koopt dan tickets en vult onze namen in?)?
Ik had Parijs ook als oefening moeten gebruiken, maar ja![]()
25 is hier maxquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles staat in eerste instantie op je eigen naam, je hoeft niet direct andere namen in te vullen. Je kan ze tot kort voor het evenement nog naar iedereen doorsturen met een ticketaccount.
Niet verplicht, je kan ze gewoon op één apparaat zetten voor iedereen die mee gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.
Excuses voor de n00bvragen, maar ja, dit is bijna spannender dan de kwalificatie zelf zo
Zoals @Nattekat zegt is het niet verplicht zolang je als groep naar binnen gaat. En je hebt ook geen account nodig om je ticket opgestuurd te krijgen, wel om hem in te laden en te laten zien bij de ingang volgend jaar als je los naar binnen wilquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.
Excuses voor de n00bvragen, maar ja, dit is bijna spannender dan de kwalificatie zelf zo
Zal wel stervensdruk zijn nu ook. Wij zijn de mand nog aan het vullenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef franklop het volgende:
Alle gewenste kaartjes in de winkelmand.. Nu nog betalen..
Hij moet nog een code krijgen, maar die komt nog niet..
Wel vervelend dat het komt op moment dat je al je kaarten hebtquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal wel stervensdruk zijn nu ook. Wij zijn de mand nog aan het vullen
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef franklop het volgende:
Eindelijk gelukt!
Schaatsen
5000m vrouwen (12/2)
TP vrouwen Q + 500 m mannen (14/2)
Shorttrack
sessie van 12/2
Ijshockey
Wedstrijd mannen voorronde 13/2
Durf ik niet te zeggen, heeft iemand anders besteld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?
Ja, bochten ¤ 180,- (B). Lange zijde ¤ 280,- (A).quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?
We zien elkaar de 12equote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef Riofan83 het volgende:
Uiteindelijk op het account van mijn partner ook mijn slag geslagen (e-mail met link zat in ongewenste e-mail, gelukkig op tijd gezien):
08/02 - kunstschaatsen
09/02 - 1000 meter vrouwen
10/02 - shorttrack
11/02 - 1000 meter mannen
12/02 - 5000 meter vrouwen + shorttrack
En hopelijk een keer het TeamNL-huis.
Gelukkig geen mixed curlingkaarten hoeven kopen.
Coolquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb kaartjes bemachtigd voor een poulewedstrijden curling, sprintwedstrijden langlaufen en een poulewedstrijd ijshockey heren
En mij aan een Mexicaans-Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Je herkent me aan de Braziliaans-Nederlandse vlag.
Oh het zou supercool zijn als Regina (achternaam even vergeten) zich plaatst voor Mexico! Is Bruna ook goed mee bevriend, dus daar juichen we dan gewoon gezamenlijk voorquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En mij aan een Mexicaans-Nederlandse vlag.
En ook de gemengde estafette biatlon mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Daar gaan we nog even naar kijken, ik heb hoop dat het binnen een straal van een uur rijden ofzo wel te doen moet zijn om iets te vinden. Milaan was makkelijker geweest, maar ja, daar is het langlaufen nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef franklop het volgende:
Is het qua accomodatie in de sneeuwgebieden wel goed te doen? Was voor ons reden om daar niet perse heen te willen gaan (buiten dat het icm Milaan en 5 dagen totaal lastig was)
Ze adverteren zich nu wel als de most widespread olympics. Vind ik niet perse een goed verkooppuntquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:25 schreef Leatherface het volgende:
Dat calculeer je ook wel in bij Winterspelen, grote afstanden. Parijs was wat dat betreft perfect.
Met ook niet heel veel logica, waarom het curling bijvoorbeeld in the middle of nowhere moet in plaats van Milaan. Kan nu al voorspellen dat dat vrij lege tribunes gaan zijn.quote:
Vooral jammer dat er iets van 5 olympische dorpen zijn...quote:
Ja dat snapte ik ook niet helemaal nee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met ook niet heel veel logica, waarom het curling bijvoorbeeld in the middle of nowhere moet in plaats van Milaan. Kan nu al voorspellen dat dat vrij lege tribunes gaan zijn.
Nou ja, eerlijk is eerlijk: ook als je heel dik underdog bent voelt het natuurlijk wel als een historische kans als je in een groep met vier landen zit, waarbij de winnaar naar de Spelen magquote:
Ireen maakt gelijk een CUMBEK!quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef franklop het volgende:
Eindelijk gelukt!
Schaatsen
5000m vrouwen (12/2)
TP vrouwen Q + 500 m mannen (14/2)
Shorttrack
sessie van 12/2
Ijshockey
Wedstrijd mannen voorronde 13/2
Twijfel nog of ik de 14e ook shorttrack mee ga pakken. Maar moet ik wel 1 van de rest meekrijgen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Ach, ik vond de prijzen voor wat ik wilde helemaal prima.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik wacht het deze keer lekker allemaal af.... Bij Parijs bij de eerste trekking vanwege FOMO veel te dure kaarten gekocht, die later goedkoop waren... Gaat me niet weer gebeuren!
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik wacht het deze keer lekker allemaal af.... Bij Parijs bij de eerste trekking vanwege FOMO veel te dure kaarten gekocht, die later goedkoop waren... Gaat me niet weer gebeuren!
Ja dat zijn veel betere prijzen dan wat ik voor atletiek heb betaald in Parijs.....(en dan zat ik nog niet eens bij de finish...quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik vond de prijzen voor wat ik wilde helemaal prima.
100 euro voor de sprint, inclusief finales, bij het langlaufen en dan zitten we pal bij de finish. 65 euro voor iets verderop en 40 voor ergens langs het parcours, niks mis mee. En dan nog 90 voor het biatlon in de buurt van de schietbaan
Probeer je me nou een hart onder de riem te steken, of probeer je me te ontmoedigen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.
Dat dacht ik vorig jaar ook bij Parijs. Totdat bij de 2e ronde bleek dat er toch heel veel kaarten beschikbaar waren... Maar goed, misschien doet deze organisatie het anders dan bij de zomerspelen..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:15 schreef franklop het volgende:
Ook niet alle kaarten meer beschikbaar die we wilden. Schaatsen en shorttrack ook maar max 4![]()
Blij dat we gisteren alles al hadden
Zullen mogelijk per paar dagen wat extra kaarten beschikbaar maken. Denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook bij Parijs. Totdat bij de 2e ronde bleek dat er toch heel veel kaarten beschikbaar waren... Maar goed, misschien doet deze organisatie het anders dan bij de zomerspelen..
(verder niet gefrustreerd of zow![]()
)
Ook relatief kleine stadions waardoor de vanafprijzen al fors zijn bij bijvoorbeeld schaatsen, shorttrack en kunstschaatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.
Leatherfacequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb kaartjes bemachtigd voor een poulewedstrijden curling, sprintwedstrijden langlaufen en een poulewedstrijd ijshockey heren
Je kan op een discipline drukken en dan ga je eigenlijk het platform inquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Als ik op de link voor mijn tijdslot in de mail klik kom ik alleen maar uit op de pagina waar ik mijn profiel moet updaten. Al tien keer gedaan, maar ik kom maar niet op het ticketplatform. Geen wachtrij ofzo, ik zie dat hele platform niet..
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kan op een discipline drukken en dan ga je eigenlijk het platform in
Is de link nog geldig? Iquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan op Ticketing Platform, maar dan kom ik weer op mijn profielpagina uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan op Ticketing Platform, maar dan kom ik weer op mijn profielpagina uit.
Ging bij vriend die gisteren bestelde ook niet goed. Geduld was het toverwoordquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Incognito lukte het wel, vreemd. Maar nu krijg ik geen code via SMS om mijn account te verifiëren en ik heb nog 8 minuten om af te rekenen, top geregeld.
Hopelijk in Heerenveen dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met kaartjes![]()
Zelf lang getwijfeld, maar sla deze OS over. Frankrijk 2030 nieuwe poging.
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met kaartjes![]()
Zelf lang getwijfeld, maar sla deze OS over. Frankrijk 2030 nieuwe poging.
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.
Ik vind het prachtige sporten, maar wel lastig om het live te volgen. Op de TV zie je het natuurlijk een stuk beter.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeld
Is uiteraard wel minder leuk als je weinig met de goedkopere sporten hebt, ik ga ook niet naar slopestyle of kunstschaatsen ofzo al was het een tientje
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige sporten, maar wel lastig om het live te volgen. Op de TV zie je het natuurlijk een stuk beter.
En ik heb natuurlijk geen specifieke sporter die ik kan aanmoedigenNog wel aan mijn Braziliaanse schoondochter gevraagd of langlaufen niets voor haar was. Ze vond het verhaal van Bruna mooi, maar ziet zichzelf niet in de sneeuw rondspartelen.
Het was oprecht voor ons een zware afweging. Combi Milaan-Outdoor was in 5 dagen eigenlijk niet te doen. Alleen Outdoor redde het niet omdat de skileraar van de groep uiteindelijk toch niet mee ging. Dus dan maar Milaanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeld
Is uiteraard wel minder leuk als je weinig met de goedkopere sporten hebt, ik ga ook niet naar slopestyle of kunstschaatsen ofzo al was het een tientje
Dat inderdaad. En ik wil best wat betalen voor tickets, daar ligt het helemaal niet aan. Maar voor mij was het goedkoopste schaatsticket 180 euro. En dat dan keer 4, alleen dat al tikt al aardig aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.
Dit was in Parijs ook zo. Uiteindelijk kwamen er in latere rondes nog heel veel kaarten bij. En in de laatste 3 weken van tevoren ook nog via het resale platform.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:43 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag had ik eindelijk mijn tijdslot. Milaan maakt de keuze heel erg makkelijk voor mij. Schaatsen, Shorttrack, Skeleton, Noordse Combinatie, Alpine Skiën en Biatlon zijn alleen nog kaartjes voor mensen in een rolstoel beschikbaar. Alle normale kaarten zijn weg.
Dus voor mij wordt het kijken vanuit huisEnige waar ik nog eventueel naartoe zou willen waar kaartjes voor beschikbaar zijn is het langlaufen, maar om alleen daarvoor naar Italië af te reizen......
Ik twijfelde toch al dus het is verder geen ramp. Als je voor halverwege de loting al bijna geen kaarten meer kan krijgen gaan er heel veel mensen teleurgesteld worden.
De prijzen zijn ook belachelijk. Schaatsen zijn de - niet verkrijgbare tickets - 280 en 140 euro. Kunstschaatsen begint bij 450 euroquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was in Parijs ook zo. Uiteindelijk kwamen er in latere rondes nog heel veel kaarten bij. En in de laatste 3 weken van tevoren ook nog via het resale platform.
Het vervelende is dat je daar niet op kan plannen en accomodatie natuurlijk wel steeds lastiger wordt. Milaan is nog wel goed te doen vanuit de omgeving, maar op en neer naar die wintersportgebieden is een stuk lastiger.
90 euro voor voorronde wedstrijd ijshockey is best okquote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De prijzen zijn ook belachelijk. Schaatsen zijn de - niet verkrijgbare tickets - 280 en 140 euro. Kunstschaatsen begint bij 450 euroIjshockey zijn de mannenwedstrijden ook schrikbarend duur.
Het lijkt bijna alsof ze eerst de fan die toch persé willen komen flink wat geld uit de zak willen kloppen.
Ik wil in redelijkheid prima betalen voor kaartjes maar dit is allemaal erg fors. En dan speelt vooral mee dat er alleen sporten over zijn die niet direct mijn voorkeur hebben. Alles waar ik graag naartoe wil is toch niet beschikbaar. En wat er over blijft vind ik inderdaad veel te duur voor de 'belevenis'. (ik keek overigens bij de kwartfinale wedstrijden voor 400 euro +)quote:Op maandag 10 februari 2025 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
90 euro voor voorronde wedstrijd ijshockey is best ok![]()
Maar even ter vergelijk; voor WK rugby (2023 in Frankrijk) betaalde ik gemiddeld 180e per kaartje voor 1 losse poulewedstrijd.
Blijft ook altijd vraag/aabod verhaal.
Was Engeland tegen Samoa en Engeland Chili. Niet perse topwedstrijden (met wel een topland natuurlijk).quote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wil in redelijkheid prima betalen voor kaartjes maar dit is allemaal erg fors. En dan speelt vooral mee dat er alleen sporten over zijn die niet direct mijn voorkeur hebben. Alles waar ik graag naartoe wil is toch niet beschikbaar. En wat er over blijft vind ik inderdaad veel te duur voor de 'belevenis'.
En wist je wie er op het veld stonden voor 180 euro? Want als dat NZ, SA, Frankrijk of Ierland waren vind ik die prijs best ok
Mogelijk vliegen naar Milaan. Puur gezien de tijdswinst die je dan boekt. Qua prijs valt het hopelijk ook nog mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Leatherface het volgende:
Voor welk vervoer kiezen jullie?
Ik ga toch maar met de auto, denk ik. Tussen Milaan (ijshockey) en de drie andere sporten (allemaal omgeving Cortina) ligt zo'n 400 kilometer. Ik weet zo 1,2,3 niet of er een vliegveld in de buurt van Cortina ligt.
Dan toch maar met de auto. Kan ik er meteen een paar daagjes Venetië of Verona aan vastplakken.
Ik verwacht eigenlijk dat er extra nachttreinen gaan rijden. Kun je de nacht doorrijden (en slapen) tot Basel en dan nog 1x overstappen om in Milaan te komen. Stap je 's-avonds om half 9 op de trein in Utrecht, ben je om 11 uur 's-ochtends in Milaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogelijk vliegen naar Milaan. Puur gezien de tijdswinst die je dan boekt. Qua prijs valt het hopelijk ook nog mee.
Cortina was al gauw ook 5 uur rijden vanuit Milaan (buiten gezien dat het natuurlijk winter is dan daar)
Vriendin sowieso met de auto, er voor het gemak van uit gaande dat je in/bij het olympisch dorp gewoon kunt parkeren (maar dat moet wel, teams moeten immers ook naar dingen toe). Wij denk ik met twee auto's, inclusief een busje, dus dat moet allemaal wel lukken.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Leatherface het volgende:
Voor welk vervoer kiezen jullie?
Ik ga toch maar met de auto, denk ik. Tussen Milaan (ijshockey) en de drie andere sporten (allemaal omgeving Cortina) ligt zo'n 400 kilometer. Ik weet zo 1,2,3 niet of er een vliegveld in de buurt van Cortina ligt.
Dan toch maar met de auto. Kan ik er meteen een paar daagjes Venetië of Verona aan vastplakken.
Klinkt als een stuk meer moeite dan vliegen, er gaan dagelijks vanaf Schiphol een shitton vliegtuigen naar 1 van de drie vliegvelden rondom Milaan incl. alle denkbare budgetmaatschappijen. Daar gaat een trein het niet van winnen (en benzine/parkeer kosten) van een auto ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat er extra nachttreinen gaan rijden. Kun je de nacht doorrijden (en slapen) tot Basel en dan nog 1x overstappen om in Milaan te komen. Stap je 's-avonds om half 9 op de trein in Utrecht, ben je om 11 uur 's-ochtends in Milaan.
In Parijs heb ik bij de ingang van de venue wel ID/paspoort moeten laten zien, volgens mij. Weet ik niet meer 100% zeker. Maar ze hadden toen ook een officieel resale platform waarmee je kaartjes kunt doorverkopen, en je kon kaarten ook naar iemand anders 'sturen' en dus op hun naam zetten. Dus dat moet wel goed komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef Leatherface het volgende:
Weet iemand of ticketcontrole aan de ingang gecombineerd wordt met identiteitscontrole? Met andere woorden: controleren ze of de persoon op wiens naam het kaartje staat ook daadwerkelijk die persoon is?
Ik heb namelijk ook kaartjes voor vrouw en stiefkind. Mochten ze om wat voor reden niet mee kunnen, dan kan ik er misschien anderen blij mee maken (of doorverkopen)
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.quote:Upcoming Sales Windows
From February 25 to 27, 2025, a new open sales window for the Olympic events will be active. To participate, registration on the ticketing platform is required. All registrants will receive a link to proceed with the purchase.
Ik heb dat geen enkele keer hoeven doen, qr code was genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
In Parijs heb ik bij de ingang van de venue wel ID/paspoort moeten laten zien, volgens mij. Weet ik niet meer 100% zeker. Maar ze hadden toen ook een officieel resale platform waarmee je kaartjes kunt doorverkopen, en je kon kaarten ook naar iemand anders 'sturen' en dus op hun naam zetten. Dus dat moet wel goed komen.
Zou het dan niet hard genoeg zijn gegaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.
Zouden er dan wel kaartjes beschikbaar zijn ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.
Ja hoor, het is niet zo dat eerder deze maand, toen de verkoop begon, in één klap álle kaarten op de markt kwamenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zouden er dan wel kaartjes beschikbaar zijn ?
Vermoed dat langlaufen, Curling, vrouwen ijshockey, Nordic Combined, rodelen, skeleton en ski moutaineering niet zo goed verkopen als verwachtquote:Book your spot:
take this chance to experience the unique atmosphere of the Italian Olympic Winter Games.
Limited time:
you have from 10.00 a.m. CET on 25 February until 11.59 p.m. CET on 27 February to buy the new tickets on sale. And you better act fast, as demand is skyrocketing, especially for certain events. What are you waiting for?
Early bird prices:
20% OFF the standard price for: cross-country skiing, curling (qualifying rounds), women's hockey, Nordic combined, luge, skeleton, ski mountaineering.
Had die nog niet bekeken, maar als ik nu kijk zie ik bij elk curling tijdslot 'Only wheelchair tickets available'quote:
Ow. Topshowquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Had die nog niet bekeken, maar als ik nu kijk zie ik bij elk curling tijdslot 'Only wheelchair tickets available'
Jij nog op jacht naar iets?quote:
Nuh was vooral benieuwd naar beschikbaarheid. De woensdag 11/2 1000m is al uitverkocht. Dat was nog mogelijk enkele extraatjequote:
quote:Dear customer,
we inform you that the invoice n. xxx issued by MILANO CORTINA 2026 has been sent.
From this time you can directly look at it clicking here
Provide the security code when requested to view the contents: xxx
The invoice won't be sent by ordinary mail.
We remind you that you must PRINT THE INVOICE AND KEEP IT according to the laws in force.
The invoice will be available at least for 1 year.
ATTENTION: THIS IS AN AUTOMATICALLY EMAIL MESSAGE, PLEASE DO NOT REPLY.
In case of needs our Customer Care is at your disposal for any information regarding the transaction you made. In order to contact us please fill our customer care clicking here
Kind Regards
Ja (alleen niet in mijn spam), ik was ook sceptisch dus maar even in een veilige omgeving geopend, maar was daadwerkelijk 'gewoon' de factuur voor de service fee. Dus lijkt me legit en anders heb ik een groot probleem want dan weet een derde partij mijn adres, naam en het bedrag van mijn order.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:25 schreef heywoodu het volgende:
Jullie ook dit pareltje gehad in je spam?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |