Ja hier beetje zelfde punt dan idd. Hoop dat het lukt om bijv eerst 2/3 dagen Milaan en dan nog 2 dagen Cortina aan elkaar te plakken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven en verwacht wel met een groepje van 4-6 man te gaan. Maar het wordt nog een uitdaging om te kiezen tussen de verschillende sporten. Ik denk dat we ons moeten beperken tussen Milaan + één sneeuwbestemming, anders wordt het wel erg veel reizen.
Voor jou is het wel lekker om de hoek jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan in principe voor een dag heen en weer rijden, dus ga wel kijken of ik ook tickets kan krijgen. Wintersport
Ja zou er ook niet meer een hele reis naartoe doen moet ik zeggen. Hoogstens een dag of 2. Naar Sochi ruim een week gegaan en dat was gewoon teveel eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jou is het wel lekker om de hoek ja
Mag hopen dat dit april 2025 zal wordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:52 schreef franklop het volgende:
- Vanaf april 2026 gaan de rest van de kaarten in de vrije verkoop
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:52 schreef franklop het volgende:
Olympische Winterspelen 2026 vinden plaats van vrijdag 6 februari 2026 tot en met zondag 22 februari 2026
Volgens mij zit hier ergens een foutje 🤔quote:- Vanaf april 2026 gaan de rest van de kaarten in de vrije verkoop
Weet jij of je ook eventueel individueel kaarten kon teruggeven bij de OS in Parijs? Dat je 5 kaarten voor 1 evenement hebt en later kon besluiten er 1 terug te geven? Of moest dat dan voor volledige set?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven en verwacht wel met een groepje van 4-6 man te gaan. Maar het wordt nog een uitdaging om te kiezen tussen de verschillende sporten. Ik denk dat we ons moeten beperken tussen Milaan + één sneeuwbestemming, anders wordt het wel erg veel reizen.
Dat kon gewoonquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet jij of je ook eventueel individueel kaarten kon teruggeven bij de OS in Parijs? Dat je 5 kaarten voor 1 evenement hebt en later kon besluiten er 1 terug te geven? Of moest dat dan voor volledige set?
Top. Hebben 1 die nog niet zeker weet of hij kan. Dus als het hetzelfde is kunnen we kaarten kopen en eventueel teruggevenquote:
Het is niet echt teruggeven trouwens, je moet maar hopen dat er iemand anders geïnteresseerd is op het resaleplatformquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Top. Hebben 1 die nog niet zeker weet of hij kan. Dus als het hetzelfde is kunnen we kaarten kopen en eventueel teruggeven
Dat is goede extra infoquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet echt teruggeven trouwens, je moet maar hopen dat er iemand anders geïnteresseerd is op het resaleplatform
Misschien dat teruggeven in een eerder stadium wel mogelijk is, nooit overwogenquote:
Een dagje bij het langlaufen staan is ook wel fris natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef Faraday01 het volgende:
Ik moet eerst nog wat mensen enthousiast maken in mijn omgeving merk ik . Voorlopig zien mensen vooral bezwaren in de categorie koud, weinig vakantiedagen en is dat niet heel duur
Dahlmeier zal wel als expert aanwezig zijn dus dan moet jij natuurlijk daar ook langsquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Vanavond even inschrijven. Uiteraard vrouwenlanglaufen als prioriteit, de rest....we zullen zien. Vrouwenbiatlon misschien, zou ook leuk zijn.
Dan gieten ze er maar wat meer gluhwein inquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een dagje bij het langlaufen staan is ook wel fris natuurlijk
Ouwe snoeperd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Vanavond even inschrijven. Uiteraard vrouwenlanglaufen als prioriteit, de rest....we zullen zien. Vrouwenbiatlon misschien, zou ook leuk zijn.
Krijg je als partner van geen toegangskaart?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Ook ik heb me ingeschreven. Hubertus of niet, vrouw en stiefkind gaan mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
tvp waard
Speed skating at the 2026 Milan Cortina Winter Olympics will be held at the Fiera Milano Exhibition Centerquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ik heb me ingeschreven. Hubertus of niet, vrouw en stiefkind gaan mee.
Het is mij trouwens nog niet helemaal helder waar nu precies het schaatsen gaat plaatsvinden. Ik begreep dat de plannen voor Baselga geschrapt zijn, maar verder?
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:53 schreef franklop het volgende:
https://milanocortina2026(...)cket-prices-revealed
Prijzen zijn bekend
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht,
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellen
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.
Hier staat dat het een capaciteit van 6500 toeschouwers krijgt, ongeveer de helft van Thialf dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.
Was Parijs niet ook zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.quote:
Wij hadden inderdaad voor 85 euro een finaleavond atletiek en zat daar ook vrij hoog in het stadion. Uitstekend te volgen overigens.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.
Voor onder de 100 euro zat je bij atletiek bijvoorbeeld (bij finalewedstrijden) hoogstens ergens heel erg hoog in het stadion
In sochi waren de tickets voor schaatsen ook erg duur. Wel naar een aantal wedstrijden gegaan toen, want tsja je wil toch wat zien dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dank voor de reminder - ik nu ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecaoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecao
Wat een gebrek aan creativiteit daarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijn
Erg druk valt natuurlijk redelijk mee. Stadions kunnen niet heel veel mensen in en er zijn maar 4 sporten in Milaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Riofan83 het volgende:
Ik hoop ook tijdig ingeloot te worden, zodat ik de volgende kaarten kan kopen:
zo.8 feb - kunstschaatsen
ma.9 feb - 1000 vrouwen
di.10 feb - shorttrack (mixed relay + voorrondes)
wo.11 feb - 1000 mannen
do.12 feb - 5000 vrouwen + shorttrack (finales 500V, 1000M)
Weet iemand al of er een TeamNL-huis komt?
En of het te doen is om binnen 1,5 uur van het schaatsstadion (noordwest) naar het shorttrackstadion (zuid) te komen met het OV? Volgens mij wordt dat best lastig namelijk. Qua bestaande verbindingen moet het te doen zijn, maar het is dan natuurlijk erg druk.
Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de loting: succes!
Wat ik heb gelezen komt er weer zo'n resale platform.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Even nagedacht, maar ik denk niet dat ik iets anders dan vrouwenlanglaufen ga proberen. Duur, maar vooral veel te veel gedoe om overal naartoe te komen enzo, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, júist bij deze Spelen
Wel benieuwd hoe het zit met eventueel je tickets doorverkopen via een officieel platform, in het geval van calamiteiten.
Wat ik zag lag het shorttrackstadium echt nog wel een stuk buiten Milaan. Maar als ik op Google maps kijk dan is het een uurtje met het OV op dit moment (metro) inclusief 25 minuten lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Riofan83 het volgende:
Ik hoop ook tijdig ingeloot te worden, zodat ik de volgende kaarten kan kopen:
zo.8 feb - kunstschaatsen
ma.9 feb - 1000 vrouwen
di.10 feb - shorttrack (mixed relay + voorrondes)
wo.11 feb - 1000 mannen
do.12 feb - 5000 vrouwen + shorttrack (finales 500V, 1000M)
Weet iemand al of er een TeamNL-huis komt?
En of het te doen is om binnen 1,5 uur van het schaatsstadion (noordwest) naar het shorttrackstadion (zuid) te komen met het OV? Volgens mij wordt dat best lastig namelijk. Qua bestaande verbindingen moet het te doen zijn, maar het is dan natuurlijk erg druk.
Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de loting: succes!
Klopt en je krijgt wel pas geld terug als je tickets verkocht zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen komt er weer zo'n resale platform.
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt en je krijgt wel pas geld terug als je tickets verkocht zijn
Dat vind ik dan wel goed, dwing je mensen om niet rucksichtslos maar van alles te boeken onder het mom van "ik kan het toch nog annuleren"quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.
Nou ja, dat is prima. Als ik niet ga is het omdat mijn vriendin om wat voor reden dan ook niet mee doet, dan kan die 5% me ook wel gestolen worden verder. En prima als dat voorkomt dat mensen gewoon alles kopen en daarna eens kijken wat ze eigenlijk willen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ook niet het volledige bedrag, er gaat een service fee af. Was althans zo bij Parijs, 5%.
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef franklop het volgende:
25 kaartjes is de max per koper
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closed
Each user can purchase up to a maximum of 25 tickets. Sales will begin on 6 February, 2025, only for those who registered, following the lottery order, with no obligation to buy.
How to buy a ticket for the Milano Cortina 2026 Olympic Games
The registration phase was crucial for accessing the first phase of ticketing sales:
Registered users will be randomly selected and will have an exclusive 48-hour window to purchase their preferred tickets.Tickets will be entirely digital, and Visa will be the official payment method, in line with the Games' historic partnership.
Those who have not yet registered will have to wait until April 2025 when the second phase of ticketing sales will open, with any remaining tickets for the Olympics!
Blijkbaarquote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?
Was altijd al zo maar bedenk ik me ook nu pas weer ja..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lees ik dit goed dat om kaartjes te kunnen kopen je een Visacard moet gaan regelen?
Afgelopen jaar niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was altijd al zo maar bedenk ik me ook nu pas weer ja..
Klap in het gezicht van Humphrey.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef franklop het volgende:
25 kaartjes is de max per koper
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closed
Each user can purchase up to a maximum of 25 tickets. Sales will begin on 6 February, 2025, only for those who registered, following the lottery order, with no obligation to buy.
How to buy a ticket for the Milano Cortina 2026 Olympic Games
The registration phase was crucial for accessing the first phase of ticketing sales:
Registered users will be randomly selected and will have an exclusive 48-hour window to purchase their preferred tickets.Tickets will be entirely digital, and Visa will be the official payment method, in line with the Games' historic partnership.
Those who have not yet registered will have to wait until April 2025 when the second phase of ticketing sales will open, with any remaining tickets for the Olympics!
Ach, die kijkt alleen maar op TV en dan alleen maar de finales. Ongetwijfeld vol atleten die hij verder niet kent, omdat hij het vier jaar geleden allemaal weer voor het laatst zag.quote:
Fake newsquote:What payment methods are allowed?
In recognition of Visa’s long-standing partnership with the Olympic and Paralympic Games, Visa is the preferred and official way to pay for Milano Cortina 2026. Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed when purchasing online from the official ticketing site.
Maestro is van Mastercardquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja verdorie, dit is Maestro.
[ afbeelding ]
Edit: zo eens kijken wat er op de pas van Rabobank staat
Rabobank is al tijdje geleden over gegaan naar Visa als het goed isquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://milanocortina2026(...)ion-phase-has-closedquote:
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, die kijkt alleen maar op TV en dan alleen maar de finales. Ongetwijfeld vol atleten die hij verder niet kent, omdat hij het vier jaar geleden allemaal weer voor het laatst zag.
Effectief is dat wel waar.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowedquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maestro is van Mastercard
Maar dat is geen creditcard
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist álles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles)quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.
Ook een beetje waarom ik het echt alleen bij langlaufen ga houden, denk ik (heel misschien proberen voor de biatlonsprint bij de vrouwen om te JUICHEN voor Baiba Bendika, Darcie Morton en Anika Kozica ).quote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief is dat wel waar.
Vooral dat je andere sporten minder goed kan volgen
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed
Hmm, eens vragen wat voor credit card m'n vriendin heeft. Eventueel zou mijn vader me ook nog wel kunnen helpen, uiteraard ook ingeschreven en die heeft sowieso een Visakaart. Binnen onze kring hebben volgens mij een stuk of 6 mensen zich ingeschreven, allemaal hopend op het langlaufen, zal vast wel iemand Visa hebben nogquote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiëntie zijn geweest bij een balende Humphry?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist álles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles)
Maar inderdaad, dan is het jammer voor Humphrey!
Volgens mij keek hij juist altijd alles thuis en was Parijs uitzondering eropquote:Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiëntie zijn geweest bij een balende Humphry?
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).quote:Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.
[..]
Dat klopt niet, V-pay = maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).
en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven. De huidige kaarten blijven gewoon werken tot hun houdbaarheidsdatum. De reden dat Maestro en V-Pay verdwijnen is dat ze voornamelijk alleen in Europa en Zuid-Amerika worden gebruikt en dat je er niet online mee kan betalen (behalve in de VK). Men heeft ervoor gekozen deze merken te vervangen zo hoef je maar één naam te voeren. Voor de winkeliers is het wat minder, want in Nederland zijn er genoeg waar je alleen met debit kaarten kan betalen, maar omdat deze nu dezelfde naam voeren kan dat weleens voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.
[..]
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).
en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en Maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).quote:Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef hole1988 het volgende:
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven.
Hoe groot is hun voorraad dan wel niet. Oktober 2021 is al bekend gemaakt dat het stopt https://www.mastercard.co(...)ring-after-30-years/. Die hebben dan op het laatst heel veel kaarten ingekocht.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).
In mijn mail staat dat je tussen 5 en 20 feb hoort wanneer je timeslot is, én 24u tevoren een mail met details.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef franklop het volgende:
Mail binnen. Je krijgt ook echt pas 24u van tevoren te horen dat je aan de beurt bent. Had gehoopt het ruimer van tevoren wel ongeveer te weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |