abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2024 @ 08:32:57 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214939022
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Als je het niet erg vindt om poepdoekjes te wassen :') , ik vind gewone badstof lapjes ideaal voor de billen. Minder uitslag, en heb er maar 1 of 2 nodig om alles schoon te krijgen, terwijl met die natte doekjes er geen eind aan lijkt te komen.
Ook onderweg?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214939360
Een verwerpalternatief voor doekjes zijn wattenschijfjes en toiletmelk. Dat leverde hier behoorlijk minder uitslag op. En de wattenschijfjes nemen veel beter de fliebertjes van poep weg. De kraamzorg had het nog nooit gezien maar in het buitenland (Duitsland, Frankrijk en Belgie al gezien) is het makkelijk te krijgen. Je hebt er speciale grotere wattenschijfjes voor.
Voor onderweg natuurlijk niet handig.
pi_214939579
Hier gewoon ook wegwerpdoekjes, van de Lidl (merk Lupilu als ik het goed zeg). Bevallen prima, alleen jammer dat ze alleen met een plakkertje afgesloten kunnen worden. De billendoekjes met een harde deksel die we tot nu toe geprobeerd hebben vinden we eigenlijk gewoonweg allemaal stinken :P

Misschien eens zo'n doos overwegen :+
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:47:45 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214940008
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Bottoms_up het volgende:
Een verwerpalternatief voor doekjes zijn wattenschijfjes en toiletmelk. Dat leverde hier behoorlijk minder uitslag op. En de wattenschijfjes nemen veel beter de fliebertjes van poep weg. De kraamzorg had het nog nooit gezien maar in het buitenland (Duitsland, Frankrijk en Belgie al gezien) is het makkelijk te krijgen. Je hebt er speciale grotere wattenschijfjes voor.
Ik stel misschien domme vragen, maar wat is toiletmelk?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214940014
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Bottoms_up het volgende:
Die gebruiken we hier ook inderdaad. En bij alleen een natte luier wat weleda toiletmelk(?), en sindsdien geen rode billen meer gezien.
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:49:06 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214940022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214940292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Reinigingsmelk speciaal om te verschonen. Wij hebben altijd mustela want makkelijk online te krijgen. In frankrijk heb je veel verschillende, ook goedkopere. De watjes zijn soms lastiger te vinden want je moet echt niet met van die kleine schijfjes aan de slag :D
Deze bijvoorbeeld:
https://www.dm.de/babylov(...)-p4066447239904.html

Online zijn ze duuuuur.
pi_214943471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ook onderweg?
Eigenlijk wel ja. Maar vooral omdat we de luiers ook wasbaar hebben, dan heb je sowieso al een wetbag mee, anders zou ik dan misschien wegwerp gebruiken.
pi_214951222
Iemand een aanrader nog qua speelgoed? Ze is nu 16 weken jong.

We hebben al kijk boekjes met plaatjes en een speelmat waar ze op kan liggen met muziekjes. Ze begint al een beetje met tijgeren/kruipen en ze vindt het leuk om te spelen (doe ook vaak al hobbelpaard op schoot etc).

Ik zoek een beetje iets interacties of wat nog goed zou zijn voor haar ontwikkeling. Iemand ideeën? Mag ook op de groei zijn natuurlijk
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 september 2024 @ 15:59:52 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214952665
Babygym misschien. Vier maanden hebben ze niet veel meer nodig dan een bal oid.
  woensdag 11 september 2024 @ 16:14:19 #86
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214952821
Mijn oudste was gelukkig met een speelkleed met speelgoedjes, knisperboekje, knuffeldoekjes met labeltjes, rammeldingen. Maar ik weet niet meer precies hoe oud hij was.
pi_214954696
Als je het geld er voor over hebt zijn de Lovevery boxen echt tof, en afgestemd op de leeftijd en ontwikkeling.
pi_214954759
Muziekmobiel?
En dan het liefst een die je niet steeds hoeft op te winden :P
pi_214954905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 13:16 schreef Kiid het volgende:
Iemand een aanrader nog qua speelgoed? Ze is nu 16 weken jong.

We hebben al kijk boekjes met plaatjes en een speelmat waar ze op kan liggen met muziekjes. Ze begint al een beetje met tijgeren/kruipen en ze vindt het leuk om te spelen (doe ook vaak al hobbelpaard op schoot etc).

Ik zoek een beetje iets interacties of wat nog goed zou zijn voor haar ontwikkeling. Iemand ideeën? Mag ook op de groei zijn natuurlijk
Fisher Price vormenstoof is al heeeel lang favoriet hier. De oball is ook een leuke :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_214958384
Na een hele tijd alleen van rug naar buik rollen, rolt ze nu ineens terug alsof ze nooit anders heeft gedaan. O+ Love die ontwikkeling zien.
pi_214958391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:30 schreef Bami het volgende:
Als je het geld er voor over hebt zijn de Lovevery boxen echt tof, en afgestemd op de leeftijd en ontwikkeling.
Ik heb al een aantal keer getwijfeld, maar vind ze wel echt heeeel duur. Ik kijk soms ook gewoon een beetje om vervolgens alternatieve speeltjes te vinden die vergelijkbare prikkels geven.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 september 2024 @ 10:06:59 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214958496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:50 schreef Myraela het volgende:
Na een hele tijd alleen van rug naar buik rollen, rolt ze nu ineens terug alsof ze nooit anders heeft gedaan. O+ Love die ontwikkeling zien.
Mooi is dat, die ontwikkelingen die je alleen bij je eigen kind ervaart. Kleine dingen die ineens heel groot zijn.

Die box heb ik ook wel eens gezien. Extreem duur voor wat het is, een soort hellofresh. Maar goed voor inspiratie idd.
pi_214958764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb al een aantal keer getwijfeld, maar vind ze wel echt heeeel duur. Ik kijk soms ook gewoon een beetje om vervolgens alternatieve speeltjes te vinden die vergelijkbare prikkels geven.
Ja ik vind het zelf ook echt teveel geld idd. Verkoopt wel ook aardig goed door als ik vinted mag geloven, maar dan nog. Sommige dingen heb ik helaas nog niks vergelijkbaars op gevonden terwijl ik dan wel zeker weet dat het een hit zou zijn bij Pukje, maar weiger toch wel een beetje om zoveel neer te leggen voor wat speelgoed. Wel een fijne om er ter inspiratie bij te houden idd.

Oeh in dat kader heeft volgens mij dille en kamille ook wat baby speelgoed dat verdacht veel lijkt op lovevery items.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 september 2024 @ 23:05:43 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214965072
Het was in elk geval wel superkut dat ik mijn dochter een paar dagen niet kon knuffelen ivm corona.
pi_214986382
Bedankt voor de suggesties!

Baby gym heeft ze al en daar maakt ze al gretig gebruik van. Ze weet nu ook al zelf hoe ze het muziekje moet afspelen.

Fisher vormenstoof is inderdaad een goede. Daar is ze nu nog wat te jong voor denk ik, maar is wel een leuke straks.

Die boxen zijn ook erg gaaf, maar inderdaad wel wat aan de dure kant. Wel goed voor de inspiratie!

-------

Ze begint al de kruip bewegingen te maken alleen nog niet sterk genoeg om zich af te zetten. Nu ook echt bezig naar dingen te grijpen. Dus er begint steeds meer speelsheid te komen en dat vind ik wel leuk.

Volgende week is ze 4 maanden en dan willen we ook langzaam proberen met wat zelfgemaakte (fruit)hapjes
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_214990033
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 11:08 schreef Kiid het volgende:
Bedankt voor de suggesties!

Fisher vormenstoof is inderdaad een goede. Daar is ze nu nog wat te jong voor denk ik, maar is wel een leuke straks.
De blokjes/vormpjes zijn leuk om te pakken, in de mond te steken of mee te gooien.

Hier iig nog steeds favoriet, van 4 tot en met nu 14 maanden (nu dan wel door de vormpjes echt door de juiste uitsparingen te steken, maar ook nog steeds om mee te gooien :')).
pi_215025487
Heeft iemand hier een hoge kinderstoel die wel makkelijk is?

Ik vind de onze echt verschrikkelijk. En waarschijnlijk vind ik er heel veel verschrikkelijk. New born was prima, maar nu om te zitten moet ik haar beentjes onder dat dienblad zien te krijgen. En dat lukt mij gewoon niet. Heeft iemand toevallig een goede die gewoon open te klappen is?
  donderdag 19 september 2024 @ 09:43:23 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215026403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 07:23 schreef Myraela het volgende:

Ik vind de onze echt verschrikkelijk. En waarschijnlijk vind ik er heel veel verschrikkelijk. New born was prima, maar nu om te zitten moet ik haar beentjes onder dat dienblad zien te krijgen. En dat lukt mij gewoon niet. Heeft iemand toevallig een goede die gewoon open te klappen is?
Hoe zet je haar erin? Schoenen uit (en wel sokjes aan) helpt al enorm, dat glijdt beter. En welke stoel heb je?
pi_215026861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 07:23 schreef Myraela het volgende:

Welke heb je? Ik vind onze Tripp Trapp nog steeds geweldig en die komt er straks ook voor nummer 2. Die kun je ook gewoon heel goed aan tafel zetten als het dienblad eraf is.
pi_215027479
Wij hebben al een paar jaar de Prenatal meegroeistoel via Marktplaats en zijn er heel blij mee. Dit is bijna dezelfde stoel als een Stokke Tripp Trapp. Inderdaad veel makkelijker in- en uithalen dan bijv. de Ikea Antilop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')