quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:58 schreef Nolita het volgende:
Ik had al gemaild inderdaad, dit was de reactie:
'Bedankt voor je mail. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de stickers. Helaas zijn de labels inderdaad niet gemaakt om te steriliseren, zoals we ook op onze site vermelden. Excuses voor het ongemak!'
Dus op zoek naar andere stickers.
 tja okee maar toch.
 tja okee maar toch.

Lekker karige reactie van zequote:Op zaterdag 7 september 2024 12:58 schreef Nolita het volgende:
Ik had al gemaild inderdaad, dit was de reactie:
'Bedankt voor je mail. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de stickers. Helaas zijn de labels inderdaad niet gemaakt om te steriliseren, zoals we ook op onze site vermelden. Excuses voor het ongemak!'
Dus op zoek naar andere stickers.
 . Hopelijk vind je goede stickers!
. Hopelijk vind je goede stickers!

. Ben dik 5 uur bezig geweest met alles.
. Ben dik 5 uur bezig geweest met alles. 

Eerste woordje is altijd leuk!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
Gisteren 25 maaltijden gemaakt met zalm, kip, aardappel, pasta en diverse groente. Wat een werk om te snijden , stomen en blenden.. Ben dik 5 uur bezig geweest met alles.
Hoe doen jullie dat. Potjes of ook zelfgemaakt. Wij eten zelf nu vaak dingen die we niet voor haar kunnen blenden, dus dan maar zo.
Tevens gisteren eerste echte woordje. Uiteraard 'papa'.

Ik denk dat je gewoon beter bent dan ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:15 schreef Tink89 het volgende:
Vijf uur? Hoe dan? Zelfs als je een half uur besteedt aan elke keer 4 pannetjes ben je in een uur of twee 16 maaltijdcomponenten verder. En dan is het een kwestie van mix 'n match...

Oh joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik was gewoon verbaasd. Sorry als het lullig overkwam.quote:Op zondag 8 september 2024 07:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon beter bent dan ik.

Dat zijn Etos luiers.quote:Op maandag 9 september 2024 12:42 schreef Kreator het volgende:
Wij hebben Woezel en Pip. Geen idee waar dat van is, maar is prima.

Hier (UK) Aldi luiers. Kosten £0.75 ofzo voor een pak van 24, en zijn prima.quote:Op maandag 9 september 2024 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
Welk merk luiers gebruiken jullie/raden jullie aan?
Begreep dat de luiers van Kruidvat 'verbeterd' zijn en niet meer zo goed zijn als ze voorheen waren.

Hier nog nooit problemen gehad met poep of plas die de Kruidvat-luier niet gehouden heeft. En er hebben toch al wat flinke luiers tussen gezetenquote:Op maandag 9 september 2024 14:32 schreef Nolita het volgende:
Wij gebruiken nog pampers. (Premium Protection overdag, babydry nacht). Was ook aan het overwegen over te gaan op kruidvat (bij de oudste twee ook gedaan) en had dus een klein pak maat 3 gehaald.
De randjes zijn inderdaad anders (dat is o.a. hun vernieuwing denk ik). Verder vind ik ze gevoelsmatig erg dun geworden. Als er gepoept is zie je de poep er doorheen, dat is bij pampers minder. Maar opzich doen ze vooralsnog wat ze moeten doen. Ben er alleen nog niet uit of ik overstap.

Tot nu toe heeft ze alleen in de eerste paar weken 1 of 2 keer geplast als ze bloot op het aankleedkussen lag, daarna letterlijk nooit meer. Vorige week ineens 4 keer, waaronder 1 keertje over mij heen toen ik d'r naar de douche aan het dragen was
 Tot nu toe heeft ze alleen in de eerste paar weken 1 of 2 keer geplast als ze bloot op het aankleedkussen lag, daarna letterlijk nooit meer. Vorige week ineens 4 keer, waaronder 1 keertje over mij heen toen ik d'r naar de douche aan het dragen was  En die 3 keer op het aankleedkussen was het ook nog eens met een boogje, wist ik veel dat meisjes dat ook konden!
 En die 3 keer op het aankleedkussen was het ook nog eens met een boogje, wist ik veel dat meisjes dat ook konden! 

Was een aanbieding, want ook daarbij dacht ik dat het me niet zoveel uitmaakte. Maar deze doekjes zijn gewoon niet nat genoeg, en ook voor het eerst dat de doekjes scheuren bij het uit het pakje halen.
 Was een aanbieding, want ook daarbij dacht ik dat het me niet zoveel uitmaakte. Maar deze doekjes zijn gewoon niet nat genoeg, en ook voor het eerst dat de doekjes scheuren bij het uit het pakje halen.

En het was een mooie, was het ging puur om het woord Bossche bol.
 En het was een mooie, was het ging puur om het woord Bossche bol.  

Ik vind alle doekjes van etos prut. En die van huggies ook. Kruidvat sensitive werkt het beste hier. En de luiers van kruidvat ook. Beide kinderen kregen uitslag van pampers en de luiers van lidl.quote:Op maandag 9 september 2024 19:11 schreef Myraela het volgende:
Wij gebruiken ook Pampers. Begonnen met Kruidvat, maar vond de Pampers toch fijner. Al maakt het me allemaal niet zoveel uit, we bestellen de Pampers vooral gewoon makkelijk in bulk.
Waar ik overigens wel een mening over heb, zijn billendoekjes. Vooral welke ik niet wil, de Etos Sensitive doekjes.Was een aanbieding, want ook daarbij dacht ik dat het me niet zoveel uitmaakte. Maar deze doekjes zijn gewoon niet nat genoeg, en ook voor het eerst dat de doekjes scheuren bij het uit het pakje halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |