abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214916105
Ik had al gemaild inderdaad, dit was de reactie:
'Bedankt voor je mail. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de stickers. Helaas zijn de labels inderdaad niet gemaakt om te steriliseren, zoals we ook op onze site vermelden. Excuses voor het ongemak!'

Dus op zoek naar andere stickers. :)
  zaterdag 7 september 2024 @ 13:01:06 #52
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214916130
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 12:58 schreef Nolita het volgende:
'Bedankt voor je mail. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de stickers. Helaas zijn de labels inderdaad niet gemaakt om te steriliseren, zoals we ook op onze site vermelden. Excuses voor het ongemak!'

:') tja okee maar toch.
pi_214916418
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 12:58 schreef Nolita het volgende:

Lekker karige reactie van ze :'). Hopelijk vind je goede stickers!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 7 september 2024 @ 13:44:59 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214916472
Gisteren 25 maaltijden gemaakt met zalm, kip, aardappel, pasta en diverse groente. Wat een werk om te snijden , stomen en blenden. :'). Ben dik 5 uur bezig geweest met alles.

Hoe doen jullie dat. Potjes of ook zelfgemaakt. Wij eten zelf nu vaak dingen die we niet voor haar kunnen blenden, dus dan maar zo.

Tevens gisteren eerste echte woordje. Uiteraard 'papa'.
pi_214916935
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
Gisteren 25 maaltijden gemaakt met zalm, kip, aardappel, pasta en diverse groente. Wat een werk om te snijden , stomen en blenden. :'). Ben dik 5 uur bezig geweest met alles.

Hoe doen jullie dat. Potjes of ook zelfgemaakt. Wij eten zelf nu vaak dingen die we niet voor haar kunnen blenden, dus dan maar zo.

Tevens gisteren eerste echte woordje. Uiteraard 'papa'.
Eerste woordje is altijd leuk!

Qua het eten, wij maken het ook zelf. Meestal als wij zelf iets eten dat we kunnen blenden voor de kleine, dan blenden we een hoeveelheid die genoeg is voor ongeveer een week. Daarmee gaan we door totdat we weer iets eten dat we kunnen blenden. We eten op zich meerdere keren per week iets dat geschikt is voor haar, dus inmiddels zit onze vriezer aardig vol hapjes zonder dat we voor ons gevoel extra werk hebben moeten doen.
Daarbij hebben we ook dagen dat we alleen fruit geven en geen groente.

Als we op pad of op vakantie gaan nemen we wel potjes mee trouwens.
  zaterdag 7 september 2024 @ 20:15:53 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214919643
Vijf uur? Hoe dan? Zelfs als je een half uur besteedt aan elke keer 4 pannetjes ben je in een uur of twee 16 maaltijdcomponenten verder. En dan is het een kwestie van mix 'n match...

Oh en wij deden naast wat geblenderde maaltijden juist ook heel veel rapley, dus dat scheelt iig al blenderen. Vaak hielden we gewoon wat van ons eigen eten apart van zout of pittig en boden we dat aan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214920709
Jullie weten dat steriliseren in principe niet nodig is als je door je kraamweken heen bent? Dat scheelt dat ook weer voor de stickers. :D
Maarja, ik heb dit probleem dus nooit gehad want steriliseerde alleen met eerste gebruik en toen we spruw hadden. En mijn kolfflesjes zijn niet gelabeld want ik schonk altijd over voordat het naar de opvang mee ging.

Qua eten; hier een rapley dreumes dus nooit geblenderd. Kreeg gewoon stukken van datgene wat wij aten, daar zat bijna altijd wel iets bij wat geschikt was voor haar en anders kookten we los nog even wat worteltjes ofzo.
pi_214920851
Oh, ik ben nog braaf aan het steriliseren. Al vind ik het eigenlijk wel fijn, want dat ding maakt ze ook meteen lekker droog. Bij mij doen de stickers van Goedgemerkt het overigens helemaal prima in de sterilisator.
  zaterdag 7 september 2024 @ 23:27:56 #59
346653 Ceviche
pi_214922092
Mja dat is zo'n ding waar je je dan goed bij voelt terwijl je weet dat het ook wel onzinnig is. Net als Nutrilon kopen in plaats van huismerk.
  Official ESF Kreviewer zondag 8 september 2024 @ 07:25:37 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214922901
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:15 schreef Tink89 het volgende:
Vijf uur? Hoe dan? Zelfs als je een half uur besteedt aan elke keer 4 pannetjes ben je in een uur of twee 16 maaltijdcomponenten verder. En dan is het een kwestie van mix 'n match...

Ik denk dat je gewoon beter bent dan ik.
  zondag 8 september 2024 @ 20:40:48 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214928932
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2024 07:25 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik denk dat je gewoon beter bent dan ik.
Oh joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik was gewoon verbaasd. Sorry als het lullig overkwam.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 9 september 2024 @ 11:11:29 #62
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214932519
Welk merk luiers gebruiken jullie/raden jullie aan?

Begreep dat de luiers van Kruidvat 'verbeterd' zijn en niet meer zo goed zijn als ze voorheen waren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214932696
Wij gebruiken Etos luiers, voor overdag voldoen die prima. 's Nachts draagt ze Pampers, anders bleef ze doorlekken.
pi_214932893
Hier nog steeds Kruidvat-luiers, ik vind die een stuk fijner dan "echte" pampers eerlijk gezegd. Ook 's nachts geen problemen mee. Wel onlangs overgestapt van maatje 2 naar maatje 3 en die zijn wel echt anders bij de randjes. Ik weet niet of dat de verbetering was waar @AgnesGru het over heeft en dat het gewoon heel toevallig samenviel met de overstap van 2 naar 3 of dat het gewoonweg bij maat 3 hoort, maar het was vooral wennen. Niet beter of slechter wat mij betreft. De "vleugeltjes" aan de zijkant zitten er nog wel gewoon aan, en die mis ik enorm bij de echte pampers.
  Official ESF Kreviewer maandag 9 september 2024 @ 12:42:04 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214933135
Wij hebben Woezel en Pip. Geen idee waar dat van is, maar is prima.
  maandag 9 september 2024 @ 13:00:30 #66
346653 Ceviche
pi_214933221
Volgens mij worden die luiers van de kruidvat zo'n beetje elke drie jaar vernieuwd, en elke keer zeggen mensen dat de nieuwe slechter zijn dan de oude.
Maar we kopen ze nog steeds en ze bevallen nog prima dus ik neem het met een korreltje zout.

De randjes zijn wel anders zag ik, maar mijn man trok dat oude randje nooit goed uit dus hier zal dat vast een verbetering zijn.
pi_214933247
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2024 12:42 schreef Kreator het volgende:
Wij hebben Woezel en Pip. Geen idee waar dat van is, maar is prima.
Dat zijn Etos luiers. :D
pi_214933770
Wij gebruiken nog pampers. (Premium Protection overdag, babydry nacht). Was ook aan het overwegen over te gaan op kruidvat (bij de oudste twee ook gedaan) en had dus een klein pak maat 3 gehaald.
De randjes zijn inderdaad anders (dat is o.a. hun vernieuwing denk ik). Verder vind ik ze gevoelsmatig erg dun geworden. Als er gepoept is zie je de poep er doorheen, dat is bij pampers minder. Maar opzich doen ze vooralsnog wat ze moeten doen. Ben er alleen nog niet uit of ik overstap.
pi_214933866
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
Welk merk luiers gebruiken jullie/raden jullie aan?

Begreep dat de luiers van Kruidvat 'verbeterd' zijn en niet meer zo goed zijn als ze voorheen waren.
Hier (UK) Aldi luiers. Kosten £0.75 ofzo voor een pak van 24, en zijn prima.
pi_214934576
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 14:32 schreef Nolita het volgende:
Wij gebruiken nog pampers. (Premium Protection overdag, babydry nacht). Was ook aan het overwegen over te gaan op kruidvat (bij de oudste twee ook gedaan) en had dus een klein pak maat 3 gehaald.
De randjes zijn inderdaad anders (dat is o.a. hun vernieuwing denk ik). Verder vind ik ze gevoelsmatig erg dun geworden. Als er gepoept is zie je de poep er doorheen, dat is bij pampers minder. Maar opzich doen ze vooralsnog wat ze moeten doen. Ben er alleen nog niet uit of ik overstap.
Hier nog nooit problemen gehad met poep of plas die de Kruidvat-luier niet gehouden heeft. En er hebben toch al wat flinke luiers tussen gezeten _O-

Overigens is J sinds vorige week gaan "wildplassen" :') Tot nu toe heeft ze alleen in de eerste paar weken 1 of 2 keer geplast als ze bloot op het aankleedkussen lag, daarna letterlijk nooit meer. Vorige week ineens 4 keer, waaronder 1 keertje over mij heen toen ik d'r naar de douche aan het dragen was _O- En die 3 keer op het aankleedkussen was het ook nog eens met een boogje, wist ik veel dat meisjes dat ook konden!
Was wel allemaal terwijl we een weekje weg waren, ik hou het er maar op dat de kou van de airco die we daar hadden op d'r blaas is geslagen :+
pi_214936037
Wij gebruiken ook Pampers. Begonnen met Kruidvat, maar vond de Pampers toch fijner. Al maakt het me allemaal niet zoveel uit, we bestellen de Pampers vooral gewoon makkelijk in bulk.

Waar ik overigens wel een mening over heb, zijn billendoekjes. Vooral welke ik niet wil, de Etos Sensitive doekjes. :r Was een aanbieding, want ook daarbij dacht ik dat het me niet zoveel uitmaakte. Maar deze doekjes zijn gewoon niet nat genoeg, en ook voor het eerst dat de doekjes scheuren bij het uit het pakje halen.
pi_214936059
En we hebben de eerste schaterlach. O+ En het was een mooie, was het ging puur om het woord Bossche bol. O+
  maandag 9 september 2024 @ 19:50:57 #73
346653 Ceviche
pi_214936407
Ik heb echt een hekel aan droge doekjes. Daarom koop ik altijd huggies in bulk. Niet de blauwe 99% water want die vond ik ook niks.

Morgen is de baby alweer 10 weken oud en ik moet deze week weer aan het werk -O-
Kan ik het maken om meteen wat vrije dagen aan te vragen of is netter om hier nog even mee te wachten? :')
  maandag 9 september 2024 @ 20:30:14 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214936838
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:11 schreef Myraela het volgende:
Wij gebruiken ook Pampers. Begonnen met Kruidvat, maar vond de Pampers toch fijner. Al maakt het me allemaal niet zoveel uit, we bestellen de Pampers vooral gewoon makkelijk in bulk.

Waar ik overigens wel een mening over heb, zijn billendoekjes. Vooral welke ik niet wil, de Etos Sensitive doekjes. :r Was een aanbieding, want ook daarbij dacht ik dat het me niet zoveel uitmaakte. Maar deze doekjes zijn gewoon niet nat genoeg, en ook voor het eerst dat de doekjes scheuren bij het uit het pakje halen.
Ik vind alle doekjes van etos prut. En die van huggies ook. Kruidvat sensitive werkt het beste hier. En de luiers van kruidvat ook. Beide kinderen kregen uitslag van pampers en de luiers van lidl.
pi_214937067
Als je het niet erg vindt om poepdoekjes te wassen :') , ik vind gewone badstof lapjes ideaal voor de billen. Minder uitslag, en heb er maar 1 of 2 nodig om alles schoon te krijgen, terwijl met die natte doekjes er geen eind aan lijkt te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')