Sallyquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ibu, Diclo, Naproxen (dat zijn de meest bekende, er zijn er meer zoals ook flurbiprofen die vaak in keeltabletten zit), zijn allemaal NSAID's: ontstekingsremmende pijnstillers.
Niet de beste middelen voor je maag- en darmslijmvlies nee.
Aan te raden is bij hogere doses een maagbeschermer te nemen, dan wel wanneer je gevoelig ervoor bent na het eten in te nemen.
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.quote:
quote:
Jij bent toch eeuwig jong?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]noem je ons nu oud?
Maar eet smakelijk! Laterzzzz!
Snap ik. En ook fijn dat je het verdagen kan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.
In mn hoofd welquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch eeuwig jong?
Wij zijn immers 12 jarige maagdelijke zolderkamer autistenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]noem je ons nu oud?
Maar eet smakelijk! Laterzzzz!
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huisquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zijn immers 12 jarige maagdelijke zolderkamer autisten
Enige wat teltquote:
De farmaceutische industrie dankt jequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.
Zeer succesvolle 12 jarige met een inkomen van 450 miljoen miljard per jaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huis
[..]
Enige wat telt
Ik ben net weer begonnen. Drie per week tot mei een onderhoudskuurtje voor de winter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De farmaceutische industrie dankt je
Mja ik heb net een antibiotica kuur afgerond, toch ook wel blij dat dat bestaat
Opscheppert!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huis
[..]
Enige wat telt
quote:
Ik krijg alleen AB als het echt moet, omdat ik voor de helft allergisch ben, dus geen onderhoudskuurtjes voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben net weer begonnen. Drie per week tot mei een onderhoudskuurtje voor de winter.
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" nietquote:
Dat valt ook niet te betwistenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" niet
Dit in combinatie met je nieuwe UI moest ik grinniken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" niet
12 jaar en dan al ontmaagd? Gekkere dingen zijn gebeurd denk ik.quote:
Een poging wagen kan altijdquote:
Er zijn gevallen bekend van meisjes onder de 15 die al moeder zijn geworden, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit neequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een poging wagen kan altijd
Maar wij weten wel beter natuurlijk
Likken is haar niet onbekend zo te zienquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit in combinatie met je nieuwe UI moest ik grinniken.
MizzezLicky?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Likken is haar niet onbekend zo te zien
Eigenlijk toch best bizarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van meisjes onder de 15 die al moeder zijn geworden, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit nee
O dat is lastig dan. Vervelend hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg alleen AB als het echt moet, omdat ik voor de helft allergisch ben, dus geen onderhoudskuurtjes voor mij
De pokemon met de langste tong, lickitung, en jij hebt hem als UI....quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een poging wagen kan altijd
Maar wij weten wel beter natuurlijk
Mijn favoriete Pocket monster!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Likken is haar niet onbekend zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |