SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nah, die van mij kraakt en piept, maar die lopen het langst. En is niet rijk. Dus laat maar lopenquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van mij is heel simpel. Vader die een goede baan had
Andersom had hij het ook wel erg prettig en tof gevonden hoe jij je dromen najaagt dankzij een stukje van hem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:21 schreef bitterbal het volgende:
En gekke is dat ik niet eens zo sterk wilde dat hij er voor mij was maar wel dat hij nog zelf kon genieten van zijn pensioen en zijn dromen die uitkwamen
ja dat weet ik niet maar had echt liever gehad dat hij daar gewoon nog 100 jaar van de resultaten van zijn harde werk had kunnen genieten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom had hij het ook wel erg prettig en tof gevonden hoe jij je dromen najaagt dankzij een stukje van hem.
Is met tuinplanten ook, ik zou niet eens weten hoe een even aantal de grond in moet, hier zit een diep mysterieus aardwetenschappelijk geheim in verborgen.quote:
O ja ik heb die discussie steeds met gergi, hij wil altijd een even aantal kopen en in de tuin zetten, en ik een oneven aantalquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is met tuinplanten ook, ik zou niet eens weten hoe een even aantal de grond in moet, hier zit een diep mysterieus aardwetenschappelijk geheim in verborgen.
Ik heb zoiets gehad nadat een vriend van me jong overleed. Toen was het leven ineens ook anders.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
daarvoor was ik onbezorgder en nu is dat helemaal weg
Wacht, ik was serieus en had het hier over de buurtgenoten die nu nog steeds in hun nest liggen, er was geen steek?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:28 schreef kwiwi het volgende:
Die steken onder water, of is het gewoon boven water (?), uit jaloezie naar bal beginnen wel een beetje oud te worden hoorZeker gezien de situatie, ze is haar vader op relatief jonge leeftijd kwijtgeraakt.
Gewoon blij zijn voor een ander mag ook.
Het is echt oneven, alsof het een wetmatigheid is, het vaasvoorbeeld is nog wat duidelijker denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik heb die discussie steeds met gergi, hij wil altijd een even aantal kopen en in de tuin zetten, en ik een oneven aantal
Je kunt ook de 2 +1 doen. Dan heb je van een plant een even aantal en de ander een oneven aantal. Alleen maar winnaars.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik heb die discussie steeds met gergi, hij wil altijd een even aantal kopen en in de tuin zetten, en ik een oneven aantal
Mijn opmerking was ook niet voor jou bedoeld, zo vaak zie ik je hier sowieso nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht, ik was serieus en had het hier over de buurtgenoten die nu nog steeds in hun nest liggen, er was geen steek?
mja er was een bal er voor. Oprecht gelukkig en er is een bal er na en hoe vrolijk ik meestal ook ben het pure geluk is serieus wegquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gehad nadat een vriend van me jong overleed. Toen was het leven ineens ook anders.
Hmm, weet niet of ik hiermee zou kunnen levenquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook de 2 +1 doen. Dan heb je van een plant een even aantal en de ander een oneven aantal. Alleen maar winnaars.
Gaat het verder goed met je?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:32 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zit niet in deze kliek en blijkbaar weer wat verkeerd gezegd, dus toedels
volgens oma heb jij dus gelijk danquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens oma heb jij dus gelijk dan
nee, maar ik ga zo naar de fysio en psych. Zitten toch in een praktijkgebouw, scheelt me weer wat tijd.quote:
Aawquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
daarvoor was ik onbezorgder en nu is dat helemaal weg
Tegenwoordig is zes keer per jaar in zwang, rook je?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben voor de vierde keer dit jaar met vakantie en lig nog in m'n nest
Nee maar kan zo wel even langs de benzinepomp gaan. Wat is een hip sigarettenmerk?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zes keer per jaar in zwang, rook je?
Ik was denk ik nog iets te jong om het effect helemaal te beseffen; dat kwam hier pas op een later moment. Moet er soms op random momenten aan denken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja er was een bal er voor. Oprecht gelukkig en er is een bal er na en hoe vrolijk ik meestal ook ben het pure geluk is serieus weg
Herken ik welquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja er was een bal er voor. Oprecht gelukkig en er is een bal er na en hoe vrolijk ik meestal ook ben het pure geluk is serieus weg
Vroeger had je van die pakjes van John Player Special, die waren chique goud met zwart, voor nu zou ik gaan voor het plaatje met de doodgeboren foetus.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar kan zo wel even langs de benzinepomp gaan. Wat is een hip sigarettenmerk?
Het ging niet over jou, dat is toch al gezegd?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:35 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga echt toedels, want er is niets gelogen in mijn post hierboven
O ja dat is een bijwerking waar ik niet zo bang voor ben bij mezelf.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger had je van die pakjes van John Player Special, die waren chique goud met zwart, voor nu zou ik gaan voor het plaatje met de doodgeboren foetus.
Je moet vragen naar die met de verrotte long erop.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar kan zo wel even langs de benzinepomp gaan. Wat is een hip sigarettenmerk?
Hij zei gewoon dat ie naar de psych en de fys gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging niet over jou, dat is toch al gezegd?
Ja zo zie je er na een jaartje zelf uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat is een bijwerking waar ik niet zo bang voor ben bij mezelf.
Weight goalsquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zie je er na een jaartje zelf uit.
Dezelfde oma die vaak onzin verkoopt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens oma heb jij dus gelijk dan
O, okéquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zei gewoon dat ie naar de psych en de fys gaat
Heuj, niks tegen oma hčquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dezelfde oma die vaak onzin verkoopt?
In welke tijdzone leef jij?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al bijna mijn middagpauze
GMT+7 vandaagquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In welke tijdzone leef jij?
Zodat wij alvast kunnen wennen aan die tijden. Slim.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit in de toekomstige tijdzone van ballie nu.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat wij alvast kunnen wennen aan die tijden. Slim.
Morgen kan ik alweer normale tijd werken, voor een keertje is het nog wel te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat wij alvast kunnen wennen aan die tijden. Slim.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kattenplaatjes tijdens diner dus jullie kunnen niet meer mee liften op mijn kattenplaatje
Ben benieuwd of je überhaupt altijd internet hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kattenplaatjes tijdens diner dus jullie kunnen niet meer mee liften op mijn kattenplaatje
ja zit ook 5g op het eiland.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je überhaupt altijd internet hebt.
thailand was vrij snel met de uitrol van 5gquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft mijn telefoon niet eens.
Eigenlijk wel dom, daar zou geen verbinding moeten zijn voor de echte beleving.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thailand was vrij snel met de uitrol van 5g
Denk je dat er internet is als er geen stroom op het eiland is?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
enige waar wel issues mee kunnen zijn is stroom. Met slecht weer kan dat wel uitvallen omdat er bv een boom op de kabels is gevallen. of als het erg warm is en er teveel airco's aangaan, dan opstaan er ook problemen
nou ja het is daar ook gewoon ontwikkeldquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dom, daar zou geen verbinding moeten zijn voor de echte beleving.
Maar ja vinden de influencers niet leuk.
Ik denk dat een mens na 6 maanden geen internet echt opknapt.
ja tenminste 4g is er welquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk je dat er internet is als er geen stroom op het eiland is?
ik ben niet zo snel met nieuwe telefoons. Even kijken of er een nieuwe iPhone SE aangekondigd gaat worden over 2 weken dan komt die misschien op het lijstje voor Sinterklaasquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thailand was vrij snel met de uitrol van 5g
Je hebt het wel echt getroffen met de collega's daarquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik had deze trouwens ook nog gekregen en ze zeiden als ik over het lampje wreef dat ze dan zouden komen![]()
[ afbeelding ]
Doet mijn hond ook altijd 's morgens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Moest net gaapstretchen. Grote fout
Is normaal ook heerlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet mijn hond ook altijd 's morgens.
ja nou dus datquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel echt getroffen met de collega's daar
ben benieuwd naar die ios 18quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel met nieuwe telefoons. Even kijken of er een nieuwe iPhone SE aangekondigd gaat worden over 2 weken dan komt die misschien op het lijstje voor Sinterklaas
Een heupel erwtje.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ben je een kreupel hertje.
Klinkt als prima kwiwitijd?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat is meestal een gevalletje OF - OF.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
wil wel een nog groter scherm maar vooral langere accuduur.
#firstworldproblemsquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ook een nieuwe iPhone, mijne is niet zo oud maar wil wel een nog groter scherm maar vooral langere accuduur. Zal wel een pro moeten worden dan?
is zonder uitpubliek he, dat scheelt al stukken.quote:
oh dat heb ik niet goed gelezen. Ja dat scheelt iddquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is zonder uitpubliek he, dat scheelt al stukken.
Komt dit op tv?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
nou jottem
Politiebonden hebben opnieuw een actie aangekondigd bij een eredivisiewedstrijd. Dit keer gaat het om de klassieker tussen Feyenoord en Ajax, komende zondag in De Kuip in Rotterdam. Bij die wedstrijd zal geen politie aanwezig zijn.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-bij-feyenoord-ajax
Worden alleen de ajax spelers gelyncht bij aankomst. Ach, als dat alles is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is zonder uitpubliek he, dat scheelt al stukken.
Vreselijk, de vingerafdrukken die je er constant op ziet. Elke dag oppoetsen anders ziet het er niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
hij is in delft![]()
[ afbeelding ]
deze wil ik wel erg graag hebben
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Wtfquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
hij is in delft![]()
[ afbeelding ]
deze wil ik wel erg graag hebben
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Dit is ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreselijk, de vingerafdrukken die je er constant op ziet. Elke dag oppoetsen anders ziet het er niet uit.
Alleen seriemoordenaars met OCD zouden dit in hun slaapkamer zettenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreselijk, de vingerafdrukken die je er constant op ziet. Elke dag oppoetsen anders ziet het er niet uit.
nou klopt toch een beetjequote:Op maandag 26 augustus 2024 10:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen seriemoordenaars met OCD zouden dit in hun slaapkamer zetten
En je mocht toch het ziekenhuis verlaten? Dacht altijd dat dit één van de criteria was om ontslagen te wordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al vier dagen niet gepoept
Ben je op vakantie?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een plas doen iigquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je mocht toch het ziekenhuis verlaten? Dacht altijd dat dit één van de criteria was om ontslagen te worden
Even een kapsalon eten met extra sambal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Even een kapsalon eten met extra sambal.
Of iets dat over de datum isquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Even een kapsalon eten met extra sambal.
Bezorgen ze in Thailand?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kan hem nog kopen met personeelskorting en gratis bezorging
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Staat wel leuk voor in je pingpongbarquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze denk ik niet![]()
Dus maar niet doen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat wel leuk voor in je pingpongbar
Bedrijfsleider daarquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat wel leuk voor in je pingpongbar
Welke smaakjes zijn jouw favo?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima spul.En lekker makkelijk meenemen.
Ja bizar hč. Soms is het zeewater wel te warm als je dan iets te klagen moet hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:25 schreef rival het volgende:
Gemiddelde jaartemperatuur van 30 graden en 28 graden(?) zeewater.
@:bitterbal, ben absoluut niet jaloers hoor
Youth, Boost, Blackberry en de ijsthee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn jouw favo?
Kokosnoot, varkensvlees, berkenschors, modder, amandelsteentjes en PFAS.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn jouw favo?
Het ging dan ook op de letterlijke post van mij erbovenquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging niet over jou, dat is toch al gezegd?
Dat is erg vervelend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging dan ook op de letterlijke post van mij erboven![]()
Fysio was niet ontevreden, maar nog steeds spierlast, dus verder oefeningen doen. Helaas gaat die knetterirritante hoofdpijn er geen moer mee vooruit, maar wie weet komt dat nog. Ze hopen dat mijn spieren de oorzaak zijn, maar hiervoor had ik ook altijd al hoofdpijn, dus ik heb er een hard hoofd in (hue hue).
Ik voel me net Psyduck van Pokemon....
Hoorde van de week van een vriendin dat de fysio bij haar dry needling doet tegen de hoofdpijn die ze al jaren heeft, blijkbaar werkt het goed. Dan steken ze naalden in de spieren geloof ik?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging dan ook op de letterlijke post van mij erboven![]()
Fysio was niet ontevreden, maar nog steeds spierlast, dus verder oefeningen doen. Helaas gaat die knetterirritante hoofdpijn er geen moer mee vooruit, maar wie weet komt dat nog. Ze hopen dat mijn spieren de oorzaak zijn, maar hiervoor had ik ook altijd al hoofdpijn, dus ik heb er een hard hoofd in (hue hue).
Ik voel me net Psyduck van Pokemon....
Haha nou als dat de enige klacht isquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar hč. Soms is het zeewater wel te warm als je dan iets te klagen moet hebben
Klinkt wel eng.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Dan steken ze naalden in de spieren geloof ik
Ja, heb dat ooit ook gehad. Deed niet zo heel veel. Het is iig niets ernstigs, of beter gezegd, 5 jaar geleden een MRI gehad, niets te zien behalve een holle ruimte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde van de week van een vriendin dat de fysio bij haar dry needling doet tegen de hoofdpijn die ze al jaren heeft, blijkbaar werkt het goed. Dan steken ze naalden in de spieren geloof ik?
Ik ben fobisch als het om naalden gaat en ik voelde er niets vanquote:
Ah ok. Gelukkig niks ernstigs, maar toch irritant, hoofdpijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, heb dat ooit ook gehad. Deed niet zo heel veel. Het is iig niets ernstigs, of beter gezegd, 5 jaar geleden een MRI gehad, niets te zien behalve een holle ruimte.
Nah, valt reuze mee.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, heb dat ooit ook gehad. Deed niet zo heel veel. Het is iig niets ernstigs, of beter gezegd, 5 jaar geleden een MRI gehad, niets te zien behalve een holle ruimte.
Tis je gegund!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb "Focus" in m'n water op het moment.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, snap 'm nu pasMijn ruimte is ook hol
zelfspot is me niet vreemdquote:
Het was een mooie.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb "Focus" in m'n water op het moment.
@:4everblackeyed
Dat ligt wel wat zwaar op de maag denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ [url=https://www.focusst.org/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.focusst.org/a(...)g.393636/]afbeelding[/url] ]
Gewoon goed kauwenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ligt wel wat zwaar op de maag denk ik.
En het ging over drinken.quote:
ziet er fancy uitquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, deze:
https://www.waterdrop.nl/(...)riant=35816298053786
Ik dacht dat dat die airup dingen waren, waarbij je water een smaakje krijgt door een geurring ofzo...quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook helemaal hip op de basisschool en brugklas blijkbaar.
Ja ach. Is vooral zodat ik genoeg drink op m'n werk. Met een smaakje drink ik het wel op, water blijft staan. En deze vind ik lekker en het is makkelijk om de smaakjes af te wisselen.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die airup dingen waren, waarbij je water een smaakje krijgt door een geurring ofzo...
Ja dacht ik ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die airup dingen waren, waarbij je water een smaakje krijgt door een geurring ofzo...
Hier kan ik niet over meepratenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Even wat anders, ik vind het wel serieus jammer dat nog een keer een mirena niet aangeraden wordt. Man3, kramp.
Je mist er weinig aan.quote:
Mag je niet zelf kiezen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Even wat anders, ik vind het wel serieus jammer dat nog een keer een mirena niet aangeraden wordt. Man3, kramp.
gewoon na 12 uur uit de meeting lopenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus christus. Vergadering met de personeelsvereniging. 10:30 - 12:00. Is al bespottelijk lang.
Loopt het nog even losjes drie kwartier uit
Wil je niet zo schelden. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus christus. Vergadering met de personeelsvereniging. 10:30 - 12:00. Is al bespottelijk lang.
Loopt het nog even losjes drie kwartier uit
Oh, op zich wel hoor, maar ze raden het boven de 35 af in verband met verhoogde kans op borstkanker. En aangezien dat toch ook wel in de familie zit, neem ik de gok liever niet.quote:
Gedoetjesquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, op zich wel hoor, maar ze raden het boven de 35 af in verband met verhoogde kans op borstkanker. En aangezien dat toch ook wel in de familie zit, neem ik de gok liever niet.
Jep. Maar goed, knip gaat erin bij kerel, dan kan ik daarna m'n huidige spiraal eruit laten sjorren. Qua anti-koter werkt 'ie nog wel even, het is vooral dat de hormonen erin op zijn nu.quote:
Echt he. De tering. Kan toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je niet zo schelden. Godverdomme zeg.
Hey Ama,wat vond je van Taxi?quote:
Niet het sterkste wat ze tot nu hebben gemaakt.En ja,dit had beter in seizoen 6 gepast als aflevering.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel oke maar kon prima in seizoen 6 volgens mij.En jij?
Zuurkool -knakworstensap, haring met uitjes-smaak, merriemelk en chihuehue -kwijlquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokosnoot, varkensvlees, berkenschors, modder, amandelsteentjes en PFAS.
Plonsquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb "Focus" in m'n water op het moment.
@:4everblackeyed
Mmmmknaksap.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuurkool -knakworstensap, haring met uitjes-smaak, merriemelk en chihuehue -kwijl
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuurkool -knakworstensap, haring met uitjes-smaak, merriemelk en chihuehue -kwijl
quote:
Godverdekuttyfus zeg. Ik had nog wat intellectueels willen doen vanmiddag. Ben nu volkomen uitgenarst.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je niet zo schelden. Godverdomme zeg.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat zouden jullie op brood doen als je geen broodbeleg in huis hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm, knakworst, aardbeien, een stukje vlees.
Er gaan ook mensen "banaan" zeggen, die moet je niet geloven![]()
Whatever ik maar wel in huis heb. Wortelen, melk, waxinelichtjes. Smullen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Wattenschijfje.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
"Tsja beest, kut voor je. Maar de metworst is op. En dan weet je wie er aan de beurt is. *SPLUDDER* "quote:
*WHIEEEEEEP*quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kamillethee ruikt naar hooi met water
Misschien lusten de caafs dit ook wel
Banaan, maar dat doe ik ook als ik ander beleg in huis heb. Nomnomquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Er gaan ook mensen "banaan" zeggen, die moet je niet geloven
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Tsja beest, kut voor je. Maar de metworst is op. En dan weet je wie er aan de beurt is. *SPLUDDER* "
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Banaan op brood is wel lekkerquote:
Kun je ze meteen naar de dierenarts brengen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kamillethee ruikt naar hooi met water
Misschien lusten de caafs dit ook wel
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Banaan, maar dat doe ik ook als ik ander beleg in huis heb. Nomnom
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze meteen naar de dierenarts brengen.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Banaan, maar dat doe ik ook als ik ander beleg in huis heb. Nomnom
Mja. Ik blijf bij nee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook fruit, en ook zoet, en ook geel.
Of een hele watermeloen, zo eentje waar zelfs Katja Schuurman bang van is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kiwi (met schil) op brood is ook een no go.
Volgens mij is dat al een tijdje weer uit hoor. Zie ze eigenlijk nooit meer en hoor de kinderen er ook niet meer over.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat is nu helemaal hip danquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een tijdje weer uit hoor. Zie ze eigenlijk nooit meer en hoor de kinderen er ook niet meer over.
Rare combi, maar okquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een hele watermeloen, zo eentje waar zelfs Katja Schuurman bang van is.
Zou proberenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kwiwi en 4E eten ook pizza met banaan prob
Jammiequote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou proberen
Maar goed.. sommige 'mensen' eten ook pizza met satesaus (oid)
@:dud0r
@:ltvdk
Hmm pizza weet ik niet, maar gebakken banaan is wel lekker.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou proberen
Ja prima voor de mensen die dat lekker vindenquote:
Pizza met slagroom en vruchtenhagelquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Pizza hoort hartig te zijn, anders kun je net zo goed snoepjes met eendenleversmaak op de markt brengen.
Waarom zijn die shocklandjes zo duur?quote:
Eens. Gebakken banaan van de Chineesquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm pizza weet ik niet, maar gebakken banaan is wel lekker.
Hier nog steeds in huis. Werkt prima als je water maar water vindtquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een tijdje weer uit hoor. Zie ze eigenlijk nooit meer en hoor de kinderen er ook niet meer over.
Nooitquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 50 jaar zit jij ook lekker een banaantje te prakken naast Gerda in het bejaardentehuis.
Is ook beter dan een pizza met tomatensaus.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou proberen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Is ook beter dan een pizza met tomatensaus.
Pizza met satesaus en kip
Dat is fucking lekker.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou proberen
Omdat ze al een tijd niet in de reprint hebben gezeten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zijn die shocklandjes zo duur?
en ui, tauge en andere lekkere groentjesquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
*side eyedquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is fucking lekker.
[..]
Omdat ze al een tijd niet in de reprint hebben gezeten.
hoeveel zijn ze momenteel? ze waren op een gegeven moment rond de 5 per stuk.
De prijzen zijn... schokkend?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zijn die shocklandjes zo duur?
Gaan je donutlampen met de boot?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat kastje is super tof maar teveel gedoe om naar Thailand te krijgen dus laat het maar gaan
Gebakken banaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm pizza weet ik niet, maar gebakken banaan is wel lekker.
Alles is beter dan pizza met tomatensausquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Rond de 15 nu. Beetje afhankelijk welk type sommige rond de 10.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is fucking lekker.
[..]
Omdat ze al een tijd niet in de reprint hebben gezeten.
hoeveel zijn ze momenteel? ze waren op een gegeven moment rond de 5 per stuk.
Hehe. Ja.quote:
Dat is wel een beetje hoog ja. Dan zijn ze net zo duur al dan niet duurder dan de fetchesquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rond de 15 nu. Beetje afhankelijk welk type sommige rond de 10.
Essiequote:Op maandag 26 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is beter dan pizza met tomatensaus
Die passen wel in een koffer maar dat kastje bestaat uit 2 keer 23 kiloquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan je donutlampen met de boot?
Heb je wel eens gezien hoe ze met de koffers gooien?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die passen wel in een koffer maar dat kastje bestaat uit 2 keer 23 kilo
Over een kokosmat, zonder kledingquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Pizza met satésaus, daar knopen ze in Italië een touwtje voor om je nek en slepen je achter een Ferrari aan het Colosseum door en volkomen terecht.
Ja. Handbagage danquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze met de koffers gooien?
Oh ja dat kastje zou ik dan laten verschepen door bedrijf. Maar ga het niet doen. Kijk wel of ik em nog kan bestellen als k daar benquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze met de koffers gooien?
Wat voor kokosmat heb je het over?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een kokosmat, zonder kleding
Zo'n deurmat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een kokosmat, zonder kleding
drinken zelfs kinderen nu gewoon weer water?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor kokosmat heb je het over?
Een Twentsequote:
Dudjequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon flessen met water. Niets bijzonders iig geloof ik.
Is dit Twents voor de buurtsloerie?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Een Twentse
Los weet daar alles van
Heb gehoord dat Dr. Pepper nu helemaal in isquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
* IJsdraakje wacht op volgende hype
Meh.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Dr. Pepper nu helemaal in is
Moet je niet eerst ook een huisje zoeken waar je definitief wilt wonen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat kastje zou ik dan laten verschepen door bedrijf. Maar ga het niet doen. Kijk wel of ik em nog kan bestellen als k daar ben
Uhm... ik kom niet verder dan de salades (die ik nooit eet)quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit Twents voor de buurtsloerie?
Gaat dit nog steeds over kokosmat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... ik kom niet verder dan de salades (die ik nooit eet)
quote:
Ja kan je hem in de verpakking laten natuurlijk. In huidige huisje was er ook plek geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Moet je niet eerst ook een huisje zoeken waar je definitief wilt wonen?
Of kan dat in dit huisje ook?
Hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ondertussen weet ik het ook niet meer
Nee precies, daarom definitief huisje. Komt vast goed en anders mooie spiegelfolie ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar met verschepen er bij wordt het wel een dure grap. En het is ook niet zo dat ik al van plan was om mijn huidige meubelen te verschepen. Dan zou het er makkelijk bij kunnen
Ik ben helemaal in de war nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Die kokosmat op een bananenpizza had toch iets te maken met blote tieten?
Brotha ewwwwquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terug naar Golden Power en frikandelbroodjes?
Oke, we zijn er weerquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
"What's that... ? "quote:
Treft, ik word ook oud.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Je vergeet 1 essentieel ingrediënt: KOKOS raspquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Bananenpizza met kip verkopen in Rotterdam, dat is een beetje hetzelfde effect als zo'n lokdoosje op mieren heeft.
Ieuw.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet 1 essentieel ingrediënt: KOKOS rasp
Brothaquote:
Ja, maar kokos is voor negers enzquote:
...checks out?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar kokos is voor negers enz
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...checks out?
Ik bedoel, op de getint-schaal zit ik nog net niet in de "lichtgevend" categorie.
Ja, ik had een keer bij thuisbezorgd besteld, werd ik telefonisch nog verzocht om te beoordelenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef Xilia het volgende:
Dat geschooi om reviews werkelijk ELKE keer als je wat bestelt
Die zijn volgens mij ook alweer gestegen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje hoog ja. Dan zijn ze net zo duur al dan niet duurder dan de fetches
Telefonisch is helemaal brutaal ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik had een keer bij thuisbezorgd besteld, werd ik telefonisch nog verzocht om te beoordelen
Vreselijk, Eten was niet slecht hoor, maar ik heb er niet meer besteld
Hangt alweer buitenquote:
Goed zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:36 schreef Haags het volgende:
[..]
ja heb ik met het beddengoed gedaan.
oh mooi, dan kan ik m'n dubbele uit mh3 binnenkort eens verkopenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij ook alweer gestegen.
Welke heb je dubbel?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh mooi, dan kan ik m'n dubbele uit mh3 binnenkort eens verkopen
Dit kan ik bevestigen noch ontkennenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:36 schreef Haags het volgende:
NWS / Kalifaatmeisje Laura Hansen weer op 't schild gehesen
Wedden dat het topic ontploft van de TR meldingen genot@:nattekat
Mijn naam is Haa(g)squote:Op maandag 26 augustus 2024 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso terrorisme romantiseren
Ben benieuwd naar de genuanceerde mening van @:Haags
Sowieso een bloodstained mire. Zou even moeten kijken voor de rest.quote:
G&Tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |