Leuk voor haar.quote:
Jammer dat Wright net tekort kwam.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Felagund het volgende:
Noorse sweep met Stroemsheim als winnaar, voor Lagreid en JT Bø. Wright vierdes.
Smullen ditquote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Rel in Letland. Ilmars Bricis, oud-biatleet, coach van (volgens mij heel) team Letland en man van Baiba zou Rastorgujevs aangevallen hebben, nadat Rastorgujevs hem beschuldigde van het stelen van een paar ski's.
Rastorgujevs vertelt er niet bij dat hij vol agressie de kamer van Baiba en Ilmars in stormde, waar ook hun jonge zoontje lag, en dat Ilmars een mentaal zeer instabiele en potentieel gevaarlijke Rastorgujevsdaar niet bij in de buurt ging laten komen.
Het is nu afwachten welke zijde het Letse NOC kiest, in de media daar is het nu blijkbaar dé sportrel..
Notoire vreemdganger ook, ach. En dat is niet zo zeer een kwestie van geruchten, hij heeft openlijk een vriendin maar probeert ondertussen iedereen te versieren (inclusief een Braziliaanse waar Bruna en ik heel goed mee bevriend zijn, dus ja, we hebben de berichten van hem gewoon gezienquote:
Nee, vriendin van Bruna heeft via trainerscursussen en dergelijken contact met een Duits-Braziliaanse biatleet (Fabian Wrona), en zijn vader heeft een hotel in Ruhpolding, ongeveer drie huizen bij Dahlmeier vandaan. Dus ja, via via via heeft ze dat geregeld als cadeau voor ons/mijquote:
Het blijft natuurlijk een van de meest toffe biatletes omdat ze durfde te kiezen om te stoppen en 'gewoon' te gaan doen waar ze gelukkig van wordt. Als ik het goed herinner is ze ook vrijwilliger bij de hulpdienst in de Garmische alpenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, vriendin van Bruna heeft via trainerscursussen en dergelijken contact met een Duits-Braziliaanse biatleet (Fabian Wrona), en zijn vader heeft een hotel in Ruhpolding, ongeveer drie huizen bij Dahlmeier vandaan. Dus ja, via via via heeft ze dat geregeld als cadeau voor ons/mij
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.biathlonworld(...)qhGXWHuIg6B3diI0oYIs
IBU meldt dat ze vanochtend dan zou zijn opgepikt door de heli.
Dat lees ik eigenlijk zoals Duitse media het melden: vanochtend kon een helikopter de plek pas bereiken, maar daar konden ze niet landen of iets dergelijks. Ze zijn er overheen gevlogen en hebben haar gezien, zonder tekenen van leven..quote:Due to the remoteness of the area, a helicopter was only able to reach the site of the accident on the morning of July 29."
Ja, zo lees ik het nu ook met het Duitse artikel ernaast. Hopen op een wonder, maar klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dat lees ik eigenlijk zoals Duitse media het melden: vanochtend kon een helikopter de plek pas bereiken, maar daar konden ze niet landen of iets dergelijks. Ze zijn er overheen gevlogen en hebben haar gezien, zonder tekenen van leven..
Ja, daar zit eigenlijk nergens een aanknopingspunt voor enige hoop inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Thomas Huber, blijkbaar een klimlegende, leidt de reddingsoperatie, maar ik vrees toch met hele grote vrezen dat het met name een bergingsoperatie gaat zijn en we over een week foto's zien van de halve biatlonwereld ergens in Duitsland
Ja, ik heb al sinds het eerste bericht (haar wel gezien, maar geen teken van leven) eigenlijk geen hoop. Ongelooflijk, er hangt hier al de hele dag verslagenheid in huis. Zo zijn die handtekeningen die ik twee maanden geleden kreeg ineens collector's itemsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.
Dan is vooral de hoop dát ze wordt gevonden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze vandaag niet gevonden is en ze pas morgen verder gaan zoeken, is dat vrees ik de harde realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |