Johannes was ook een stuk langzamer op de skiis, of had hij er op een gegeven moment geen zin meer in?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef wimderon het volgende:
Aparte individuele wedstrijd weer, met in de top 10 persoonlijk beste resultaten voor Sørum, E. Claude, Hornig, Invenius, Komatz en Burkhalter.
Johannes pas 85e en daarmee zijn slechtste resultaat ooit in een World Cup.
Hij wilde eigenlijk uitstappen maar Jacquelin overtuigde hem om door te gaan. Om in de laatste ronde nog even dit te doen:quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Johannes was ook een stuk langzamer op de skiis, of had hij er op een gegeven moment geen zin meer in?
Bizarre keuze in een jaar voor de Spelen. Anderzijds, als de motivatie er niet meer is…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Johannes Thingnes Bø stopt er na dit seizoen mee
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Jeetjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Dat dan uitgerekend Jacquelin hem overtuigd om door te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk uitstappen maar Jacquelin overtuigde hem om door te gaan. Om in de laatste ronde nog even dit te doen:
[ x ]
quote:
Nee.quote:Tarjei Bø sprint naar zege in Italië, maar stopt samen met jongere broer: "Geen mooier moment om aan te kondigen"
Het biatlon verliest na dit seizoen twee grote Noorse atleten. Een kleine week na veelwinnaar Johannes Thingnes Bø deelt zijn oudere broer Tarjei Bø dat ook hij stopt aan het einde van dit seizoen. "Ik zei tegen mezelf: als ik nog eens win, zal ik het vertellen", zei Bø na zijn Wereldbekerzege in de sprint van Antholz.
Op het parcours waar volgend jaar de Olympische Winterspelen plaatsvinden snelde Tarjei Bø dankzij een sterke laatste ronde naar de zege in de sprint van Antholz. Niet zijn triomf, maar zijn interview na afloop zorgde voor het meest opmerkelijke moment.
In tranen kondigde Bø aan dat hij binnenkort een punt zet achter zijn carrière. "De reden dat is ween, is omdat ik 5 minuten geleden aan de Noorse televisie heb verteld dat dit mijn laatste seizoen wordt", deelt de 36-jarige Noor.
Opvallend: vorige week kwam ook zijn jongere broer Johannes Thingnes met het nieuws naar buiten dat hij toch niet doorgaat tot de Winterspelen. Zo stoppen de twee succesvolle Noren samen na deze winter.
"Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik het wilde vertellen op het moment dat ik nog eens win. Ik wil het maximale aandacht geven, want ik wil dat ik de dag dat ik stopte goed kan herinneren."
Tarjei Bø heeft niet zo'n indrukwekkend palmares als zijn broer. Hij werd weliswaar drie keer olympisch kampioen in de aflossing en hij pakte ook twee individuele medailles. Vorig jaar ging hij nog naar huis met WK-zilver in het individuele nummer.
"Het was de juiste dag om het te zeggen. Ik voel me opgelucht. Nu kan ik van de rest van het seizoen genieten", sloot Bø af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dus Baiba is aan het skroeienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:20 schreef heywoodu het volgende:
En wéér 5 treffers, staand![]()
Heijdenberg weer een misser en dat is 45s voorsprong op Puff, ze heeft mogelijk genoeg aan drie treffers zo
Lekker manquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef heywoodu het volgende:
We schakelen naar het fantastische Lenzerheide, waar het WK over 10 minuten gaat beginnen
Kolderieke sjuutquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Chute met Simon en Magnusson, waarbij Simon beide stokken breekt
Tsja als je goed bent kun je dit soort domme botsingen hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ligt keurig vierde, daar zou Tandrevold voor tekenen
Geen idee, ik dacht dat ze vrij normaal aan kwam zetten in de achtergrond, dus dan moet dat tijdens ipv voor de schietbeurt nog gebeurd zijn. Maar goed, dat gaan we zeker weten vandaag nog wel horen natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Defect geweer moeten wisselen?
Baiba kan zich sparen voor de individuele onderdelen zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |