Lekker manquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef heywoodu het volgende:
We schakelen naar het fantastische Lenzerheide, waar het WK over 10 minuten gaat beginnen

Kolderieke sjuutquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Chute met Simon en Magnusson, waarbij Simon beide stokken breekt

Tsja als je goed bent kun je dit soort domme botsingen hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ligt keurig vierde, daar zou Tandrevold voor tekenen

Geen idee, ik dacht dat ze vrij normaal aan kwam zetten in de achtergrond, dus dan moet dat tijdens ipv voor de schietbeurt nog gebeurd zijn. Maar goed, dat gaan we zeker weten vandaag nog wel horen natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Defect geweer moeten wisselen?

Baiba kan zich sparen voor de individuele onderdelen zo.quote:

Die gaat nog op jacht naar een Lenzi-mascotte voor mij, ik zou daar nu gewoon mee beginnen. Is nu vast rustig in de shop.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baiba kan zich sparen voor de individuele onderdelen zo.

Zeg dat. Ik had niet helemaal gedacht dat Finland na Makarainen en Eder nu 'al' een team zou hebben waarvoor medailles niet eens onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk dat er eindelijk weer een goeie Finse is.

Ja, nouja, niet vandaag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik had niet helemaal gedacht dat Finland na Makarainen en Eder nu 'al' een team zou hebben waarvoor medailles niet eens onmogelijk zijn.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |