Wel meerquote:
Die pruim ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het dan rozijnen worden
Ja, dat dusquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het dan rozijnen worden
Je hoeft ze zelf ook niet op te etenquote:
En die 2 pitjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zaten 2 pitjes, in mijn oude zak......
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft ze zelf ook niet op te eten
Yogaquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.
Ouwe manquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.
De stam is sterk, maar de vrucht is gevluchtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die 2 pitjes
Die werden te zwak
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De stam is sterk, maar de vrucht is gevlucht
Ow dank voor de tip, nu kan ik eindelijk mijn droom waarmaken om aan mijn eigen rozijnen te likkenquote:
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.quote:
Maar ze waren best lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.
Leeg maken en dan had je een soort fluitjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.
Jij weer met je fluitenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leeg maken en dan had je een soort fluitje
Ja bah, soms trakteerden mensen er ook op. Probeerde het wel eens, maar er zaten ook bijna altijd van die harde stukjes inquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die dingen
Ja of ze gingen rond met die dropjes die eruit zagen als konijnenkeutels om te trakteren op school... Man man man. Trakteren mocht ik met mijn verjaardag dan wel met die dozen croky chips waar 12 kleine zakjes chips in zaten.. Zo stond ik met mijn verjaardag iig niet voor lul door mijn ouders "bewuste" opvoedingquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja bah, soms trakteerden mensen er ook op. Probeerde het wel eens, maar er zaten ook bijna altijd van die harde stukjes in
Wel nostalgie, maar had toen niet zulke hippe verpakkingen in de 90squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |