SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoezo zeggen mensen dan: ik ga op dieet, want dat slaat dan ook nergens opquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je dieet is gewoon je voedingspatroon, alles wat je eet en drinkt. Zegt eigenlijk gewoon helemaal niks want iedereen heeft een dieet want iedereen eet.
Nee dat slaat ook nergens op, ze zouden beter kunnen zeggen 'ik pas mijn dieet aan'quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo zeggen mensen dan: ik ga op dieet, want dat slaat dan ook nergens op
Oke, ga ik de volgende keer zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat slaat ook nergens op, ze zouden beter kunnen zeggen 'ik pas mijn dieet aan'
Ik vind dit een volkomen normaal gesprekquote:
Snot, de groene motor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een volkomen normaal gesprek
Zucht.quote:
Aawquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan verdwijnt ze helemaal
Zie je alleen twee oogjes, oortjes en een neusje
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
een licht dieet, zolang het lampje van de koelkast het doet gaat dat prima
Koop gewoon die van vorig jaar met 80% korting ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijken![]()
*klikt weg
ik dacht dat jij er van hield om geld als water uit te gevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijken![]()
*klikt weg
Gelijk even doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop gewoon die van vorig jaar met 80% korting ofzo
Ja, al sinds ik opstond vandaag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie al de Sunday scaries?
In oktober weer naar buiten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien maar ik heb al genoeg schoenen aangezien ik nooit buiten kom.
Nee maar nu begin jij er overquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie al de Sunday scaries?
FTFYquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er van hield om geld als waterDROP uit te geven
Red right hand zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Scream eindigt met het liedje uit Peaky Blinders. Random.
geld in het water te gooienquote:
Meer stapjes is meer stappersquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien maar ik heb al genoeg schoenen aangezien ik nooit buiten kom.
Is technisch gezien wel wat ik doequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leuk telefoongesprek gehad ook met Bart; hij is terug van vakantie en heeft tijdens de ontspanning en recreatie aldaar een heel lieve dame ontmoet, Rosalia. Haar vader is bij de lokale politie in Palermo, en de laatste avond heeft hij met haar familie gedineerd. Geloof het of niet, ze zijn nu verloofd en als het goed is komt zij over naar Nederland. Hij kan nog niet heel goed Italiaans, maar hij wil het wel leren. Hij zegt dat dat ook erg goed kan uitpakken voor zijn carrière, want als jurist wilde hij een overstap maken naar internationale financiele jurisprudentie. Hij is net terug en helemaal happy.
Ik heb verder geen idee wie Bart is en waarom hij mij belde. Maar good for him.
Hallo Modiequote:
Werd ook in de eerste Scream gebruikt dus Peaky Blinders gebruikte een Scream-liedje.quote:
Ik word gewoon op een ligbed onder baldakijn door mijn geïmporteerde Ierse dwergen getransporteerd.quote:
Alleen dan andersomquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Scream eindigt met het liedje uit Peaky Blinders. Random.
Dat zou jij nooit doen toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker dingen uitstellen, zodat je het op het allerlaatste moment supergestrest kan doen
Echt heel fijn
feitquote:
Kan het ook anders dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker dingen uitstellen, zodat je het op het allerlaatste moment supergestrest kan doen
Echt heel fijn
Ahum.quote:
Nee, dit is de enige manier.quote:
This is the way.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is de enige manier.
Ja en eigenlijk was Dumb & Dumber al eerder dan Screamquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd ook in de eerste Scream gebruikt dus Peaky Blinders gebruikte een Scream-liedje.
Oh lol wou al zeggen maar deze film is van vorig jaar.quote:
Vreemd, dat zeggen de geesten van de monniken ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is de enige manier.
Dacht hetzelfde jaar?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk was Dumb & Dumber al eerder dan Scream
dumb & dumber heb ik destijds als een sneak preview in de bios gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk was Dumb & Dumber al eerder dan Scream
Jezus is de weg, de waarheid en het leven.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Oh lol wou al zeggen maar deze film is van vorig jaar.Maar nu snap ik het.
quote:Nick Cave and the Bad Seeds’ “Red Right Hand” has become as much a part of the Scream franchise as Ghostface’s mask. The song, originally released on the Australian band’s eighth album in 1994, first played in 1996’s Scream and has been a staple ever since.
Before it became an unofficial theme song of Scream and its sequels, “Red Right Hand” was used in Dumb and Dumber and in an episode of The X-Files. It’s also seen a resurgence in popularity as the theme song in Netflix’s Peaky Blindersstarring Cillian Murphy. However, the song by Nick Cave and the Bad Seeds will always be associated with the Scream franchise. Its music and lyrics complement 1996’s Scream, with the song playing during scenes of intensity and as the Woodsboro residents close up shop, leaving the streets empty as the very Western vibes and lyrics foreshadow a killer coming to town and wreaking havoc. “Red Right Hand” became so integral to the Scream franchise that the song was rewritten and re-recorded for Scream 3, used during a production conversation about the in-universe movie Stab 3.
Rustig aan, ouwe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dumb & dumber heb ik destijds als een sneak preview in de bios gezien.
net als my cousin vinny
Ik heb Scream nooit actief gekeken, ken dat nog het beste vanuit Scary Moviequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet tot m'n schaamte toegeven dat ik scream wel tien keer vaker heb gezien dan dumb and dumber.
Was me nooit opgevallen maar heb volgens mij Peaky Blinders pas opgepakt nadat ik de èèn na laatste keer Scream had gekeken dus ik associeer het met de serie.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, nee... geannexeerd door de Lombardisten
Nou ik vind die nieuwe films van Scream wel echt slecht hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet tot m'n schaamte toegeven dat ik scream wel tien keer vaker heb gezien dan dumb and dumber.
Ik ging als 14-jarig CL-tje naar de biosquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Scream nooit actief gekeken, ken dat nog het beste vanuit Scary Movie
Ik vind ze wel vermakelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind die nieuwe films van Scream wel echt slecht hoor.
Net weer afgesneden door biemer met kapot knipperlichtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Morgen weer in de hyperfile, want iedereen is klaar met vakantie (en z'n leven), dus yolo.
Ik was daar nog niet oud genoeg voor toen, dus maar gewoon films als Predator en Terminator bij de videotheek op videoband hurenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging als 14-jarig CL-tje naar de biosvoor scream 1
Wasn't me en rijd door danquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net weer afgesneden door biemer met kapot knipperlicht
Ik durf nog steeds niet achter vrachtwagens met boomstammen te rijdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Mogen ze er meteen ook alle final destinations op zetten.
Ik wacht al zolang tot alle Final Destinations een keer online staan. Maar ik wacht geduldig. 1 van mijn favoriete films is er ook nog niet zolang online (Requiem for a Dream) en Titanic heeft even geduurd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel eens leuk zijn als alle delen op 1 streamingdienst werden gezet.
Mogen ze er meteen ook alle final destinations op zetten.
Je mocht vroeger als minderjarige nog naar films voor 16+ als er een 16-plusser mee wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was daar nog niet oud genoeg voor toen, dus maar gewoon films als Predator en Terminator bij de videotheek op videoband huren
Mijn hele leven is verpest sindsdien. Zonnebanken, vrachtwagens met boomstammen, achtbanen, vliegtuigen. Niks is meer hetzelfde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet achter vrachtwagens met boomstammen te rijden
Bij 't ritsen lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasn't me en rijd door dan
De schoen heeft gewoon werkende knipperlichten![]()
Die films zijn een collectief trauma voor millennials.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet achter vrachtwagens met boomstammen te rijden
Weet je bij hoeveel situaties er wel een scène uit 1 van die films voorbij schiet in mijn hoofd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die films zijn een collectief trauma voor millennials.
Ja, ook dan kan je doorrijdenquote:
Ogen laten laseren. Turnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hele leven is verpest sindsdien. Zonnebanken, vrachtwagens met boomstammen, achtbanen, vliegtuigen. Niks is meer hetzelfde.
Jij hebt zeker ook een levende ijskastquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht al zolang tot alle Final Destinations een keer online staan. Maar ik wacht geduldig. 1 van mijn favoriete films is er ook nog niet zolang online (Requiem for a Dream) en Titanic heeft even geduurd.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bij de videotheek kon het ze echt niks boeien, bij de bilbliotheek ook niet trouwens, je kreeg gewoon alles zo meequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mocht vroeger als minderjarige nog naar films voor 16+ als er een 16-plusser mee was
Huren moest m'n broer doen voor me.
Als mijn koelkast zo op mij afkomt dan ren ik ook para de straat op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een levende ijskast
ahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bij de bibliotheek waren ze streng. Ik wilde Jane Eyre lezen als 13-jarige maar dat mocht niet op die leeftijd. Wil je klassiekers gaan lezen, mocht het nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de videotheek kon het ze echt niks boeien, bij de bilbliotheek ook niet trouwens, je kreeg gewoon alles zo mee
Ik denk dat hij ook Waterdrop op heeft.quote:
5 tegelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook Waterdrop op heeft.
Zonder water.quote:
helemaal locoquote:
en jij leende braaf alle boeken van snelle jellequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer heeft echt alle Stephen Kings toen voor me geleend
Maar delulu is wel de soluluquote:
Ah, daar ben je.quote:
Wie?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij leende braaf alle boeken van snelle jelle
jongensboeken zodat hij ook wat te lezen hadquote:
Minimaalquote:
quote:Snelle Jelle is een bekende kinderboekenreeks van Ad van Gils. Het merendeel van de boeken is door Dick van de Pol geïllustreerd.
De serie gaat over een jonge voetballer genaamd Jelle de Boer. In deel 1 verhuist de jonge Jelle naar Wissevelden, alwaar hij met zijn nieuwe vrienden Kees, Johan en later ook Henry vele avonturen beleeft.
O nee hij las ook Stephen King. En hij was toen al twintig ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jongensboeken zodat hij ook wat te lezen had
Met slakken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
Even wachten tot de oven klaar is voor ik verder kan met kwijlen voor de tv.
ah okequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee hij las ook Stephen King. En hij was toen al twintig ofzo.
Computerspelletjes hadden toen nog geen classificering, kon je als guppie gewoon lekker Doom, Wolfenstein en Hexen spelenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer heeft echt alle Stephen Kings toen voor me geleend
Graag gedaanquote:
Het begint al wel donker te wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga deze trui uitdoen, want het is te warm ineens.
poeperkoekquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Ik moet aan ontbijtkoek denken bij snelle jelle maar dat is vast wat anders.
Dus ik mag mijn trui niet meer uit doen?quote:
Max Payne met dat krijsende kind is nog steeds een traumaquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel weer zo'n horrorgame willen spelen.
Jawel hoor, was meer een constateringquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn trui niet meer uit doen?
ik vrees zelfs 22quote:
Oh fijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, was meer een constatering
elektrisch stepje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef Dven het volgende:
Deelstepje gepakt. Maar goed dat ik geen Italiaans maatpak draag
Die je moet delenquote:
Wel een gewatteerde glimjas met bontkraag?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef Dven het volgende:
De Kameleon en Pinkeltje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij leende braaf alle boeken van snelle jelle
Het is 29°C gekquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een gewatteerde glimjas met bontkraag?
draag nu een linnen slaaptenue met Toscaanse motievenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef Dven het volgende:
Ja, als ik niet lui was dan zou ik wel gaan lopen.quote:
Ciske de Ratquote:
ja dan snap ik het delen, die wil je niet in je bezit hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, als ik niet lui was dan zou ik wel gaan lopen.
Dat zegt niksquote:
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
ik liep door de super heen en had nergens trek in
frituur teveel moeite
misschien een bak yoguht maar doen?
met van die zure net niet rijpe framboosjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
ik liep door de super heen en had nergens trek in
frituur teveel moeite
misschien een bak yoguht maar doen?
Je Fiat Jolly wel in de garage gezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
draag nu een linnen slaaptenue met Toscaanse motieven
nee dat niet.. dat moet je pas gaan doen als ik dat meld en vervolgens een paar weken niet reageer meerquote:
mijn wat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Je Fiat Jolly wel in de garage gezet?
ik heb wat perzik in blikquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met van die zure net niet rijpe framboosjes
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet.. dat moet je pas gaan doen als ik dat meld en vervolgens een paar weken niet reageer meer
Nergens voor nodig om altijd in huis te hebben inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan snap ik het delen, die wil je niet in je bezit hebben
Weet je hoe duur dit is?quote:
Denk het wel, ik zie 's zomers niemand met een vuilnisjasquote:
jij denkt dat hij arm is?quote:
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, gewoon om aan te geven dat men niet zo snel zorgen moet gaan maken
Op dit moment denk ik niet zoveel meer.quote:
Stijlloosquote:
Niet kaal maar ook niet kammen vriendquote:
👀quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of het slijm van slakken
@:Ama
bedhaar altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet kaal maar ook niet kammen vriend
Bor de wolf.quote:
owquote:
tis een vos.quote:
ah Lowieke de Vosquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tis een vos.
Ik weet zo niet waarvan. Ga ik even uit zoeken
hmm... nieuwerwetse dingen. de fabeltjeskrant had genoeg dierenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://zootopia.fandom.c(...)ick%22%20Wilde,Wilde.
Deze moet het blijkbaar voorstellen...
Ja, klopt. maar ik denk niet dat een bedrijf uit China daar veel geld in ziet...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... nieuwerwetse dingen. de fabeltjeskrant had genoeg dieren
sjinese rommelquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klopt. maar ik denk niet dat een bedrijf uit China daar veel geld in ziet...
Er zit soms wel een miskoop tussen. Maar ja voor echte Lego betaal je al snel veel voor een kleine set. En ja, ik vind dit gewoon erg leuk om te bouwen..quote:
snap ik hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zit soms wel een miskoop tussen. Maar ja voor echte Lego betaal je al snel veel voor een kleine set. En ja, ik vind dit gewoon erg leuk om te bouwen..
Prima spul.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt geweldig voor op kantoor, want daar smaakt het water naar koperen leidingen of weet ik veel wat voor gorigheid daar uit de kraan komt![]()
![]()
Veel leesplezier en weltrustenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed nog even een boekje lezen.
Gute Nacht Freunde
Jaloers.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat sets staan om te bouwen..
Ik nog een kast volquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat sets staan om te bouwen..
Ja wat in die kast ligt zijn de onaangebroken dozen hequote:
mja meeste ook wel hier hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat in die kast ligt zijn de onaangebroken dozen he
Denk dat ik die kast eens een keertje moet gaan uitruimen en een hoop er van weg doen, maar zal wel een projectje voor na de vakantie wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja meeste ook wel hier hoor
maar de al een keer gebouwde zitten ook in dozen
ik moet gewoon weer een bouw periode krijgen.. en de verbouwing moet af zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik die kast eens een keertje moet gaan uitruimen en een hoop er van weg doen, maar zal wel een projectje voor na de vakantie worden
Van sommige sets vind ik het inmiddels te zonde om ze te bouwen vanwege de waardequote:Op zondag 25 augustus 2024 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet gewoon weer een bouw periode krijgen.. en de verbouwing moet af zijn
daar heb ik mij wel overheen gezetquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van sommige sets vind ik het inmiddels te zonde om ze te bouwen vanwege de waarde
Daarvoor heeft het dan weer niet genoeg emotionele waarde voor mij, dus dan liever centjesquote:
niet perse emotionele waarde, ik heb altijd de mindset gehad: kopen om te bouwen, niet om te verkopen.. dus als het naderhand meer oplevert is het fijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor heeft het dan weer niet genoeg emotionele waarde voor mij, dus dan liever centjes
De andere 6 dagen van de week eet je toch nog gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:37 schreef essnhills het volgende:
@:TT @:Ltvdk hoe zit dat dan met mijn Afrikaanse dieet?
Oh ik ook hoor, maar inmiddels ligt het er al jaren en heb ik steeds minder zin om het te bouwen, dus dan is het een eenvoudige rekensomquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse emotionele waarde, ik heb altijd de mindset gehad: kopen om te bouwen, niet om te verkopen.. dus als het naderhand meer oplevert is het fijn
quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon je Lego aan mij geven
Truequote:Op zondag 25 augustus 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De andere 6 dagen van de week eet je toch nog gewoon
Ik maakte vroeger altijd eigen bouwwerken als ik een set eerst volgens het boekje had gebouwdquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
De begeleidster van de kunstdagbesteding had het er laatst over dat ik best wel een eigen creatie (wat ik dus normaal teken) van die mini blocks kan maken. Ik heb vrij veel over, van de gemaakte en mislukte sets. Dus wie weet in mijn vakantie...
Heb wel een paar leuke setjes. Zoals de Barracuda. En Fort Legorado.quote:
Gewoon lego voor je kleine kopen en dan stiekem zelfs bouwenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon je Lego aan mij geven
Ja, ik heb ook wel eens wat gebouwd van alle lego steentjes die ik had. Maar dat was meestal iets van een voetbalstadion...quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger altijd eigen bouwwerken als ik een set eerst volgens het boekje had gebouwd
Dat is het plan. Nu spelen we soms met de duplo. Maar dat is voor haar autootje rijden, toren maken, dieren ordenen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lego voor je kleine kopen en dan stiekem zelfs bouwen
PSV stadion bouwenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens wat gebouwd van alle lego steentjes die ik had. Maar dat was meestal iets van een voetbalstadion...
en dertig jaar geleden...
Dat heeft iemand al gedaan, maar daar heb ik gewoon te weinig rood voor. Het wordt gewoon zo'n rare creatie die ik hier weleens post als tekening..quote:
Dieren ordenen, dat deed ik vroeger ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het plan. Nu spelen we soms met de duplo. Maar dat is voor haar autootje rijden, toren maken, dieren ordenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben voor mij gezonden na het etentjeEn sommige hadden thaise kleding aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
sir hiss was incognitoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Aww wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je bekende haarmove?![]()
-XOXO-
ja dat haar naar achter gooien met mijn hoofdquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat is je bekende haarmove?![]()
als je neus maar goed zitquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat haar naar achter gooien met mijn hoofdals het in de weg zit
Dat is ook de bedoeling natuurlijk, spontane acties zijn ook veel leukerquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt zo tofzag ik echt helemaal niet aankomen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat haar naar achter gooien met mijn hoofdals het in de weg zit
ja was wel oke. Al zal ik er niet nog een keer naar toe gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling natuurlijk, spontane acties zijn ook veel leuker![]()
En ook lekker gegeten?
Leuk afscheid dan welquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:08 schreef bitterbal het volgende:
ja echt zulke toffe collegas gehad daar.
Kijk, dat vergeet je dan zeker niet meer na vanavondquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:08 schreef bitterbal het volgende:
ja echt zulke toffe collegas gehad daar.
neequote:Op zondag 25 augustus 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kijk, dat vergeet je dan zeker niet meer na vanavond![]()
Was hapje er ook?
Beter ook, stel dat je gaat twijfelenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
maar ja die is ook van een totaal andere afdeling en trouwens al tijdje niet gezien ook
nee joh. geen enkel hapje houdt mij hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beter ook, stel dat je gaat twijfelen
Alsof we dat niet weten gekkiequote:Op zondag 25 augustus 2024 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. geen enkel hapje houdt mij hier
Kijk al uit naar de verhalen van de nieuwe hapjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plus hapjes zat daar
al was dit wel echt een uitmuntende hoogvlieger
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kijk al uit naar de verhalen van de nieuwe hapjes
Beetje hobbyen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Godver, gewoon de hele zondagavond naar de tyfus voor iets dat stiekem ook wel in de baas z'n tijd had gekund
luiheid ben ik voor geboren, kan ik niet achterlatenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Dan besluit je om je luiheid achter je te laten en nog even wat te doen, en dan is het voor je het weet 4 uur verder
Soms heb ik echt extreme adhd trekjes, met m'n hyperfocus.
waarzo?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was wel oke. Al zal ik er niet nog een keer naar toe gaan
Maar wel de CPU koeler besteldquote:
Ik denk dat ik tot 2:00 vannacht wakker had gelegen als ik vandaag de hele dag geen flikker had gedaan. Viel afgelopen nacht ook al een tikkie tegenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef mschol het volgende:
luiheid ben ik voor geboren, kan ik niet achterlaten
werelds in delftquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
luiheid ben ik voor geboren, kan ik niet achterlaten
[..]
waarzo?
ik heb wel iets gedaan maar weekenden zijnvoor mij wel echt momenten dat ik vrij weinig puf voor dingen heb meestalquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot 2:00 vannacht wakker had gelegen als ik vandaag de hele dag geen flikker had gedaan. Viel afgelopen nacht ook al een tikkie tegen
hmm,ken ik nietquote:
Ik had niet eens puf om van de bank te komen netquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel iets gedaan maar weekenden zijnvoor mij wel echt momenten dat ik vrij weinig puf voor dingen heb meestal
[..]
hmm,ken ik niet
Niet doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:43 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Oooh ja dat wilde ik nog uitproberen, koffie zetten met koolzuurhoudende San Pellegrino.
Trustenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien eens naar bed gaan.
Veel plezier nog met je serie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ben nog serie aan het kijken.
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Morguhquote:
Nee doeiquote:
Morguhquote:
goed hequote:Op maandag 26 augustus 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er al vroeg bij voor iemand die niet hoeft te werken.
Eerst nog even eten in personeelsrestaurantquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:06 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag wel naar de blauwe doos om spullen te retourneren en mijn pas n te leveren
banen zoeken in thailandquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef mij ook even de memo hoe dat moet, dat niet werken en wel kunnen leven. Ik zie het steeds vaker o me heen, maar niemand wil dat geheim vertellen. Zes keer per jaar op vakantie, roken als een hoogoven, dat soort mensen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een van je huizen verkopen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef mij ook even de memo hoe dat moet, dat niet werken en wel kunnen leven. Ik zie het steeds vaker o me heen, maar niemand wil dat geheim vertellen. Zes keer per jaar op vakantie, roken als een hoogoven, dat soort mensen.
Die van mij is heel simpel. Vader die een goede baan hadquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef mij ook even de memo hoe dat moet, dat niet werken en wel kunnen leven. Ik zie het steeds vaker o me heen, maar niemand wil dat geheim vertellen. Zes keer per jaar op vakantie, roken als een hoogoven, dat soort mensen.
Heb je hem wel voor moeten afgeven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van mij is heel simpel. Vader die een goede baan had
ja had het liever anders gehad maar goed is niet zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je hem wel voor moeten afgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |