SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoezo zeggen mensen dan: ik ga op dieet, want dat slaat dan ook nergens opquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je dieet is gewoon je voedingspatroon, alles wat je eet en drinkt. Zegt eigenlijk gewoon helemaal niks want iedereen heeft een dieet want iedereen eet.
Nee dat slaat ook nergens op, ze zouden beter kunnen zeggen 'ik pas mijn dieet aan'quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo zeggen mensen dan: ik ga op dieet, want dat slaat dan ook nergens op
Oke, ga ik de volgende keer zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat slaat ook nergens op, ze zouden beter kunnen zeggen 'ik pas mijn dieet aan'
Ik vind dit een volkomen normaal gesprekquote:
Snot, de groene motor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een volkomen normaal gesprek
Zucht.quote:
Aawquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan verdwijnt ze helemaal
Zie je alleen twee oogjes, oortjes en een neusje
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
een licht dieet, zolang het lampje van de koelkast het doet gaat dat prima
Koop gewoon die van vorig jaar met 80% korting ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijken![]()
*klikt weg
ik dacht dat jij er van hield om geld als water uit te gevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds tegen die advent kalender van Waterdrop aan te kijken![]()
*klikt weg
Gelijk even doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop gewoon die van vorig jaar met 80% korting ofzo
Ja, al sinds ik opstond vandaag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie al de Sunday scaries?
In oktober weer naar buiten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien maar ik heb al genoeg schoenen aangezien ik nooit buiten kom.
Nee maar nu begin jij er overquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie al de Sunday scaries?
FTFYquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er van hield om geld als waterDROP uit te geven
Red right hand zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Scream eindigt met het liedje uit Peaky Blinders. Random.
geld in het water te gooienquote:
Meer stapjes is meer stappersquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien maar ik heb al genoeg schoenen aangezien ik nooit buiten kom.
Is technisch gezien wel wat ik doequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leuk telefoongesprek gehad ook met Bart; hij is terug van vakantie en heeft tijdens de ontspanning en recreatie aldaar een heel lieve dame ontmoet, Rosalia. Haar vader is bij de lokale politie in Palermo, en de laatste avond heeft hij met haar familie gedineerd. Geloof het of niet, ze zijn nu verloofd en als het goed is komt zij over naar Nederland. Hij kan nog niet heel goed Italiaans, maar hij wil het wel leren. Hij zegt dat dat ook erg goed kan uitpakken voor zijn carrière, want als jurist wilde hij een overstap maken naar internationale financiele jurisprudentie. Hij is net terug en helemaal happy.
Ik heb verder geen idee wie Bart is en waarom hij mij belde. Maar good for him.
Hallo Modiequote:
Werd ook in de eerste Scream gebruikt dus Peaky Blinders gebruikte een Scream-liedje.quote:
Ik word gewoon op een ligbed onder baldakijn door mijn geïmporteerde Ierse dwergen getransporteerd.quote:
Alleen dan andersomquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Scream eindigt met het liedje uit Peaky Blinders. Random.
Dat zou jij nooit doen toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker dingen uitstellen, zodat je het op het allerlaatste moment supergestrest kan doen
Echt heel fijn
feitquote:
Kan het ook anders dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker dingen uitstellen, zodat je het op het allerlaatste moment supergestrest kan doen
Echt heel fijn
Ahum.quote:
Nee, dit is de enige manier.quote:
This is the way.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is de enige manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |