Terugvallen op oude specs is beter dan trekken aan een dood paard. Vanaf hier kan er weer rap progressie geboekt worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Sinds Miami roept men de hele tijd al "ja, maar dit is alleen bij GP vanX", "ja, maar RB komt ook met een upgrade", "ja, maar Norris/McLaren is helemaal niet zo goed eigenlijk" ... ondertussen lijkt McLaren steeds verder uit te lopen terwijl RB het even niet meer weet.
Het is zelfs zo erg dat RB nu moet terugvallen op oudere specificaties.
Hope so, ben er niet gerust op. Hoe dan ook hoop ik in ieder geval op echte gevechten in plaats van dit soort saaie races.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terugvallen op oude specs is beter dan trekken aan een dood paard. Vanaf hier kan er weer rap progressie geboekt worden.
En ik geloof nog steeds niet dat McLaren op elk circuit dominant gaat zijn. Verstappen heeft Norris bijvoorbeeld op waarde geklopt in België en had waarschijnlijk gewonnen zonder gridstraf.
De oudere vloer specificatie was alleen maar om te kijken of ze meer balans in de auto konden krijgen, maar nee dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende: [..] Ik weet het niet hoor. Sinds Miami roept men de hele tijd al "ja, maar dit is alleen bij GP vanX", "ja, maar RB komt ook met een upgrade", "ja, maar Norris/McLaren is helemaal niet zo goed eigenlijk" ... ondertussen lijkt McLaren steeds verder uit te lopen terwijl RB het even niet meer weet. Het is zelfs zo erg dat RB nu moet terugvallen op oudere specificaties.
Ik zei ergens van tevoren ook al dat ik verwachtte dat dit een echt McLarencircuit zou gaan zijn. Veel redelijk snelle bochten en weinig rechte einden. Monza zou meer naar RB moeten gaan, maar dat is wel gebaseerd op races die al even geleden zijn en derhalve niet helemaal representatief zullen zijn. Daar en in Singapore verwacht ik wel dat Ferrari weer sterk gaat zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hope so, ben er niet gerust op. Hoe dan ook hoop ik in ieder geval op echte gevechten in plaats van dit soort saaie races.
Kan aanraden om eens de gevechten achter de top 2 te volgen, dit was een prima vermakelijke race waar Leclerc absoluut DotD verdiendequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Half half gekeken, saai tot in het oneindige. De trainingen waren leuker.
Eens. En die stunt met 4-5 auto's was ook gaafquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan aanraden om eens de gevechten achter de top 2 te volgen, dit was een prima vermakelijke race waar Leclerc absoluut DotD verdiende
Mooi man.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Rode konen bij de kinders en blije koppies. Zeker gigantisch tof. En ze kunnen gaan sparen
Perez was in delen van de race sneller dan Max. Dat is opvallendquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:28 schreef THEFXR het volgende:
Per ligt te ver achter waardoor RB zeker het constructeurskampioenschap gaat verliezen.
Apart wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez was in delen van de race sneller dan Max. Dat is opvallend
Leclerc was wel goed vandaag, dat klopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan aanraden om eens de gevechten achter de top 2 te volgen, dit was een prima vermakelijke race waar Leclerc absoluut DotD verdiende
Mercedes heeft nog 3 races achter elkaar gewonnen, dus dat klopt wel. McLaren is wel op elk circuit erg goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terugvallen op oude specs is beter dan trekken aan een dood paard. Vanaf hier kan er weer rap progressie geboekt worden.
En ik geloof nog steeds niet dat McLaren op elk circuit dominant gaat zijn. Verstappen heeft Norris bijvoorbeeld op waarde geklopt in België en had waarschijnlijk gewonnen zonder gridstraf.
Hongarije upgrade was ook niet veel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De oudere vloer specificatie was alleen maar om te kijken of ze meer balans in de auto konden krijgen, maar nee dus.
De upgrade sinds Miami was wel sneller dan de auto daarvoor was, maar nog niet snel genoeg en niet stabiel genoeg, in tegenstelling tot wat er volgens de sim verwacht werd. Dus ergens hebben ze een correlatieprobleem.
Was circuit specifiek voor meer downforce. Dezelfde als waar ze hier mee reden. Op Monza rijden ze met de Spa configuratie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Hongarije upgrade was ook niet veel.
Snap ik, maar ook die upgrade was bedoeld om de zwakheden aan te pakken. Was niet helemaal gelukt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was circuit specifiek voor meer downforce. Dezelfde als waar ze hier mee reden. Op Monza rijden ze met de Spa configuratie.
Toen Ricciardio nog bij RB reed en achter Max was dat ook altijd zo. Snellere rondes dan Max, maar dat is gewoon een kwestie van de batterij opladen en even voluit gaan als je vrije lucht hebt. Gemiddeld is Max gewoon veel sneller en is Perez best wel nutteloos in de strijd om de contructeurs en het WDC.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez was in delen van de race sneller dan Max. Dat is opvallend
Spa deed ie best goed idd. Maar dan nog wordt het lastig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was circuit specifiek voor meer downforce. Dezelfde als waar ze hier mee reden. Op Monza rijden ze met de Spa configuratie.
Max Voirg Jaar : Hold my Red Bullquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, toch een bijzondere post van F1 Instagram!
[ afbeelding ]
Eens met de comments ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, toch een bijzondere post van F1 Instagram!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |