Lang over nagedachtquote:
Souryquote:
Ik zat ook te huntenquote:
Mag je eigenlijk wel postenquote:
Slyquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:08 schreef sly-nl het volgende:
[
[..]
Ik zat ook te hunten. Ik had als tt: ik vraag een ban aan voor mezellefie
![]()
![]()
En kom dan weer terug
Stel niet van die domme vragen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi schattebout![]()
Moeilijk he, wegblijven bij al je vriendjes vandaan?
Zag je op de frontpage in het dotteke-felicitatie-ding. Mag niet, hoorrrr. Boefje!@quote:
Wat mag precies niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag je op de frontpage in het dotteke-felicitatie-ding. Mag niet, hoorrrr. Boefje!@
Dotteke is jarig!
Dom? wie is hier nou domquote:
Jij bent niet gezellig, attent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jammer. Je bent zo'n gezellige, attente en totaal niet oppervlakkige kerel
Dat moet je ook niet doen slyquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Plassen in een winkelcentrum. O.a.!@
Als ik zo je posts hier volg en de frequentie aan negativiteit bij elkaar plak, voldoet er maar eentje aan bloedzuigen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Jij bent niet gezellig, attent.
Meer een bloedzuiger
Ga lekker doorquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als ik zo je posts hier volg en de frequentie aan negativiteit bij elkaar plak, voldoet er maar eentje aan bloedzuigen.
Ik houd van direct.
Niet van sneaky gezuig. Dat is jouw metier
Ik kon het niet latenquote:
Ik ben stoer. Vaak gehoord. Laatst nog in een winkelcentrumquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:17 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ga lekker door![]()
Je zult jezelf heel stoer vinden
Mag je het bord dan ook mee naar huis nemen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
bijna de halfe welt weet dat op wörtherzee
en restaurant 8 euro vor leg teller will
Gefeliciteerd stoere boy.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben stoer. Vaak gehoord. Laatst nog in een winkelcentrum
Het is best wel stoer om een ban aan te vragen en dan met een kloon te posten. Best gewaagd ookquote:
Wat is daar precies stoer aan dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best wel stoer om een ban aan te vragen en dan met een kloon te posten. Best gewaagd ook
Willempiequote:
Aloa gunde Dot niet nog een TTquote:
Klopt.quote:
"Vertrouw niemand op fok!" Schrijft zequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je het bord dan ook mee naar huis nemen?
Hoi! Wat is een cubemeisterrr?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPPP Dawazlekkah
Iemand die zichzelf heel wat vindt met de Rubik's cube. Dat was een tijdje geleden zo maar ik ben het meeste weer vergeten. Ik kan alleen nog de 3x3 en de 4x4 oplossenquote:
Ah, okéquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf heel wat vindt met de Rubik's cube. Dat was een tijdje geleden zo maar ik ben het meeste weer vergeten. Ik kan alleen nog de 3x3 en de 4x4 oplossen
Wat had je dan gegeten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPPP Dawazlekkah
Chineesquote:
Lekkellllllquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chinees![]()
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
Ah, oké, ook gezond! Topshow dus bij de lokale Chineesquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gehaald. En tjap tjoy IS goeddeels groente
Vooral in winkelcentrumpsquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef Deisyy het volgende:
En verder kappen met dat gezeik tegen elkaar
Ik heb ernstigere zaken om mee te dealen, ben onderweg en er vallen regendruppels op mijn nieuwe autootje.quote:
autorijden gaat al weer ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ernstigere zaken om mee te dealen, ben onderweg en er vallen regendruppels op mijn nieuwe autootje.
Jij denkt dat ik al rijdende zit te FOK!ken?quote:
ze zijn erquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik al rijdende zit te FOK!ken?
Natuurlijk doe je datquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
werd dott jarig of is zij all?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Dat "Sweet Caroline" overal wordt steeds minder leuk
Je hebt toch nu zo'n zelfrijdende?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een zelfrijdende fok!?quote:
op de automatische piloot stand ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een zelfrijdende fok!?
Hoe werkt dan?
Blijf gezellig hier en heb het niet over DTS.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
dts sc kreg ik nur dome schnautze angehängt
Autoquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een zelfrijdende fok!?
Hoe werkt dan?
wegwezen daarquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
dts sc kreg ik nur dome schnautze angehängt
Dank je welquote:
Hoi,quote:
Had ik al felidinges gedaan?quote:
Wil je er over praten?quote:
Je mag bij mijn parkiet op de bank liggen.quote:
Ik word vast goede vriendjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag bij mijn parkiet op de bank liggen.
Dat komt wel goed.quote:
Bij dezequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik al felidinges gedaan?
En ook nog van mijn parkiet.quote:
Ik ga niet terugzoeken,quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje overdreven voor een parkiet
quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook nog van mijn parkiet.
It wasnt mequote:Op zondag 25 augustus 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken,
maar 1 van de users hier heeft duidelijk aangegeven dat de zijne er 1 heeft
quote:
Ik vertel wel een dat mijn killerparkiet weer met de kettingzaag aan de haal is gegaan.quote:
Jij was tquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertel wel een dat mijn killerparkiet weer met de kettingzaag aan de haal is gegaan.
ik ga even terug lezenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken,
maar 1 van de users hier heeft duidelijk aangegeven dat de zijne er 1 heeft
fijn, dit scheelt terug lezenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertel wel een dat mijn killerparkiet weer met de kettingzaag aan de haal is gegaan.
Nee sorry, het wordt je niet vergevenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, het wordt je niet vergeven![]()
![]()
Moet mij parkiet even de ketingzaag pakken?quote:
Wel een geweldig nummer.quote:
Vroeg voor jouw doen.quote:
jaquote:
Wow,respect.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja![]()
En daarna moet ik wel 5 weken werken tot mijn 'echte zomervakantie'
Wel 5
Ach andersom worden felicitatie-tt's aan anderen ook niet gegund. Gezeik om niks dit.quote:
Ik weet niet wanneer jij jarig bent.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach andersom worden felicitatie-tt's aan anderen ook niet gegund. Gezeik om niks dit.
En wanneer ben jij jarig?quote:Op maandag 26 augustus 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij jarig bent.
21 Maart.quote:
Gelijk op de kalender gezet.quote:
Goedemorgen dame.quote:
Ja was heel leuk. Alleen met de scoot was het niet te doen. Helaas.quote:
quote:
Goedemorgenquote:
Hmm vervelend, hoop dat het bij anderen iig wel werktquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die twitter dingen doen het bij mij niet.
Something went wrong, but don’t fret — let’s give it another shot.
En je krijgt volgens de berichten komt er lekker weer aan voor een vakantie weekquote:
Ik gun iedereen een felicitatie TT hoor, jou ook, laat maar weten wanneer je jarig bentquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach andersom worden felicitatie-tt's aan anderen ook niet gegund. Gezeik om niks dit.
De voorspellingen zien er inderdaad prima uit, lekker.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je krijgt volgens de berichten komt er lekker weer aan voor een vakantie week
Heb je nog plannen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voorspellingen zien er inderdaad prima uit, lekker.
Overdag veel aan de wandel, als mijn laptop wordt gebracht af en toe een uurtje werken en bootje varen.quote:
Goedemorgen!quote:
Gelukkig kom je er op tijd achter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:32 schreef pullup het volgende:
Oepsie dacht dat ik helemaal vrij had vandaag maar heb vanavond weer afspraken in Utrecht
Naja dan maar even vandaag nog profiteren
Hier was het ook wat nat daarnet, ziet er nu wat lichter uitquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig kom je er op tijd achter.
En ik hoop dat er straks een beetje zon komt, het regent nu nog een beetje mot hier.
Dit kan Fox zijn, die heeft toen hij jong was zo'n 10 stuks van die oortjes van mijn dochter geslooptquote:
Ja die oortjes waren ook hier altijd een mooi doelwitquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit kan Fox zijn, die heeft toen hij jong was zo'n 10 stuks van die oortjes van mijn dochter gesloopt![]()
Die draadloze dingen zijn voor haar een uitkomst.
Alsof die katten het ruiken, hij ging ook gewoon op zoek in haar rugzakquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die oortjes waren ook hier altijd een mooi doelwit
Yoow tongermans80quote:
quote:
Morguh,quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yoow tongermans80![]()
Jij ook een hele goedemorgen , het goede is er bij mij al weer af
O jee, niet meer doen danquote:
O echt, dat zou echt jammer zijn.quote:
lolquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel weer gevonden van mijn kooitje.
Ik ben onschuldigquote:
Ghehe dan negeer je lekker de rest gewoonquote:
Lastig soms als bepaalde zaken wel aan jou gericht zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe dan negeer je lekker de rest gewoon
I know! Die gedachten gaan al langer door mijn hoofd , pestgedrag , uitsluiting meelopers en groepjes dat trek ik slecht , en het wordt wel erger helaas.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Moeilijk om die deur voorgoed te sluiten wel.
Hulloquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel weer gevonden van mijn kooitje.
Ik snap je volkomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know! Die gedachten gaan al langer door mijn hoofd , pestgedrag , uitsluiting meelopers en groepjes dat trek ik slecht , en het wordt wel erger helaas.
we moeten nog naar de maan en terug puzzie!!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lastig soms als bepaalde zaken wel aan jou gericht zijn
Hequote:Op maandag 26 augustus 2024 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe dan negeer je lekker de rest gewoon
Watquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef pullup het volgende:
Dit is geen kapsel voor @:oma-nijn
[ x ]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
we moeten nog naar de maan en terug puzzie!!!!
Jij hebt de Love parade in je UI,daar gebeurde dat soort dingen niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Schering en inslag.
De wereld wordt er niet fraaier op.
Kloptquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt de Love parade in je UI,daar gebeurde dat soort dingen niet.
En terecht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rechter is sneller dan verwacht.
[ afbeelding ]
quote:Klassieker op losse schroeven door politieactie: 'Jammer dat voetbal betrokken wordt'
Feyenoord en de KNVB weten nog niet of de Klassieker van aanstaande zondag door kan gaan. Beide partijen hebben gereageerd op de aangekondigde politieactie rondom de eredivisiewedstrijd tussen Feyenoord en Ajax, waardoor er geen agenten beschikbaar zijn bij De Kuip.
Zij wss wel,haar volgertjes nemen het nu over denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef aloa het volgende:
[..]
En terecht.
Maar gaat ze zich er aan houden...
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof agenten zondags voor hun plezier tegenover een stel doogesnoven gekken staan.
Dat is al jaren zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
Maar was het niet al zonder Ajax-supporters ?
Op maandag ochtend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Heftig. En dan ook nog alcohol op en door rood
Voor die schattige Feyenoord supporters?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zijn die agenten dan voor nodig ?
Vast niet met bloemen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor die schattige Feyenoord supporters?![]()
Ooit gezien hoe de Ajax bus wordt verwelkomt in Rotterdam
Ik zit mobiel, zoek maar eens opquote:
Als politie niet gaan als er geen Ajax speler is ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, zoek maar eens op![]()
Ik zou als Ajax speler niet gaan, als er geen politie is. Andersom ook niet uiteraard.
Als Feyenoord speler naar Amsterdam, als er geen politie is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als politie niet gaan als er geen Ajax speler is ?
Godsammequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."![]()
![]()
quote:
Valt het op? Ik ben idd nogal druk.quote:
Als er slechts een ‘enkele hooligan’ tussen die onschuldige supporters zat, zouden ze dat prima zelf kunnen oplossenquote:
Heer Domni.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als er slechts een ‘enkele hooligan’ tussen die onschuldige supporters zat, zouden ze dat prima zelf kunnen oplossen
FFquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Domni.![]()
Helaas werkt dat niet zo.
De opgefokte capuchon gastjes die denken zich te bewijzen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Om je te bescheuren.
Als het niet de droevige waarheid is.
Ze zitten bij elke club tegenwoordig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De opgefokte capuchon gastjes die denken zich te bewijzen.
Wat een nachtmerrie...quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
Ok, nooit nooit nooit meer in zo'n ding![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
sowieso nooit in zo'n dingquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Ik moest meer aan deze denkenquote:
Hebben ze daarin stunt doubles?quote:
Op het eind niet meer,quote:
VOor als ze hun stembanden scheuren ofzoquote:
Dat denk ik ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VOor als ze hun stembanden scheuren ofzo
Ja ze zingen toch nooit wat zelfquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VOor als ze hun stembanden scheuren ofzo
Daarom ook die kans op scheuren als het ineens wel moet hequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zingen toch nooit wat zelfo
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Een goede is waterdicht hequote:Op maandag 26 augustus 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die loopt het eerste onder denk ik
Das Kwak, geen kwaakquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In een koetsiersglas zoals het hoort
Dat hebben ze al geprobeerd, toch politie nodig, want beestenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon zonder publiek spelen? Win/win
Gewoon afschaffen dan maarquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al geprobeerd, toch politie nodig, want beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |