Het is best wel stoer om een ban aan te vragen en dan met een kloon te posten. Best gewaagd ookquote:
Wat is daar precies stoer aan dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best wel stoer om een ban aan te vragen en dan met een kloon te posten. Best gewaagd ook
Willempiequote:
Aloa gunde Dot niet nog een TTquote:
Klopt.quote:
"Vertrouw niemand op fok!" Schrijft zequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je het bord dan ook mee naar huis nemen?
Hoi! Wat is een cubemeisterrr?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPPP Dawazlekkah
Iemand die zichzelf heel wat vindt met de Rubik's cube. Dat was een tijdje geleden zo maar ik ben het meeste weer vergeten. Ik kan alleen nog de 3x3 en de 4x4 oplossenquote:
Ah, okéquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf heel wat vindt met de Rubik's cube. Dat was een tijdje geleden zo maar ik ben het meeste weer vergeten. Ik kan alleen nog de 3x3 en de 4x4 oplossen
Wat had je dan gegeten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPPP Dawazlekkah
Chineesquote:
Lekkellllllquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chinees![]()
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
Ah, oké, ook gezond! Topshow dus bij de lokale Chineesquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gehaald. En tjap tjoy IS goeddeels groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |