Hequote:Op maandag 26 augustus 2024 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe dan negeer je lekker de rest gewoon
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef pullup het volgende:
Dit is geen kapsel voor @:oma-nijn
[ x ]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
we moeten nog naar de maan en terug puzzie!!!!
Jij hebt de Love parade in je UI,daar gebeurde dat soort dingen niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Schering en inslag.
De wereld wordt er niet fraaier op.
Kloptquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt de Love parade in je UI,daar gebeurde dat soort dingen niet.
En terecht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rechter is sneller dan verwacht.
[ afbeelding ]
quote:Klassieker op losse schroeven door politieactie: 'Jammer dat voetbal betrokken wordt'
Feyenoord en de KNVB weten nog niet of de Klassieker van aanstaande zondag door kan gaan. Beide partijen hebben gereageerd op de aangekondigde politieactie rondom de eredivisiewedstrijd tussen Feyenoord en Ajax, waardoor er geen agenten beschikbaar zijn bij De Kuip.
Zij wss wel,haar volgertjes nemen het nu over denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:49 schreef aloa het volgende:
[..]
En terecht.
Maar gaat ze zich er aan houden...
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof agenten zondags voor hun plezier tegenover een stel doogesnoven gekken staan.
Dat is al jaren zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
Maar was het niet al zonder Ajax-supporters ?
Op maandag ochtend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Heftig. En dan ook nog alcohol op en door rood
Voor die schattige Feyenoord supporters?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zijn die agenten dan voor nodig ?
Vast niet met bloemen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor die schattige Feyenoord supporters?![]()
Ooit gezien hoe de Ajax bus wordt verwelkomt in Rotterdam
Ik zit mobiel, zoek maar eens opquote:
Als politie niet gaan als er geen Ajax speler is ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, zoek maar eens op![]()
Ik zou als Ajax speler niet gaan, als er geen politie is. Andersom ook niet uiteraard.
Als Feyenoord speler naar Amsterdam, als er geen politie is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als politie niet gaan als er geen Ajax speler is ?
Godsammequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zin: "Jammer dat voetbal betrokken wordt."![]()
![]()
quote:
Valt het op? Ik ben idd nogal druk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |