Kan me nog herinneren dat hij werd geopperd voor Oranje. Lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Het einde gaat heel snel naderen voor Fraseraids
Hii gaat ooit nog wel eens belanden bij Jong Oranje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat hij werd geopperd voor Oranje. Lol
Na Danny Blind en op sterven na dood Hiddink kon alles.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat hij werd geopperd voor Oranje. Lol
Een organisatie die nu alleen teert op Mo Allach is gedoemd te mislukken. Frank van Mosselveld heeft het zinkende schip op perfecte timing verlaten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Het einde gaat heel snel naderen voor Fraseraids
Gefeliciteerd met de puntquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef ashardalan het volgende:
Leukste van vanmiddag is dat de enorm opzichtige trollpogingen van @:KingRoland volledige genegeerd werden...
Dank, we hebben er hard voor gestreden. We hebben alles gegeven, we kwamen wat in de problemen, maar wisten teru....quote:
Met die club kan je eigenlijk ook niks structureels opbouwen . Bestaan puur en alleen vanwege een zwart geld betalende crimineel vroeger en nu een bejaarde keukenboer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een organisatie die nu alleen teert op Mo Allach is gedoemd te mislukken. Frank van Mosselveld heeft het zinkende schip op perfecte timing verlaten.
Daarom een Tieleman. @monkyyyquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die club kan je eigenlijk ook niks structureels opbouwen . Bestaan puur en alleen vanwege een zwart geld betalende crimineel vroeger en nu een bejaarde keukenboer.
Het kopen van een keuken moet een feest zijnquote:
Even gemist dat Kramer ook niet bij de selectie zit. Shit hits the van. Einde tijdperk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die club kan je eigenlijk ook niks structureels opbouwen . Bestaan puur en alleen vanwege een zwart geld betalende crimineel vroeger en nu een bejaarde keukenboer.
Oppertokkie zal wel weer te eerlijk zijn geweest.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even gemist dat Kramer ook niet bij de selectie zit. Shit hits the van. Einde tijdperk.
Hij mag straks vast getooid in nekkraagje bij Sjoerd en Pjer uithuilen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppertokkie zal wel weer te eerlijk zijn geweest.
Of het gaat slecht met z'n zoontjequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppertokkie zal wel weer te eerlijk zijn geweest.
Ik las dat die ziek was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oei, wat is daarmee aan de hand?
https://nos.nl/video/2534(...)club-en-michiel-zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan Henk gewoon vertellen waarom die een conflict met hem heeft.
Staatsgeheimen in megametropool Waalwijk met Henkie en Mo waar morgen op de training weer lachend 3 man ondersteboven worden geschopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2534(...)club-en-michiel-zijn
FRASERED
Voormalig keelgrijper Henk F. die over een disciplinaire straf moet praten, mooie ironie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Staatsgeheimen in megametropool Waalwijk met Henkie en Mo waar morgen op de training weer lachend 3 man ondersteboven worden geschopt.
En dan zullen we zijn verleden als voetballer maar buiten beschouwing laten samen met zijn maatje John de Klaverjasser.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voormalig keelgrijper Henk F. die over een disciplinaire straf moet praten, mooie ironie.
Die man is een wandelende ramp, zeker de laatste jaren. Puinhoop van maken bij Sparta waarna Steijn er met dezelfde groep lachend in blijft. Conflict bij Utrecht op de training. Vorig jaar op doelsaldo erin gebleven met RKC en nu dit zootje weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voormalig keelgrijper Henk F. die over een disciplinaire straf moet praten, mooie ironie.
Zo blij dat we net op tijd een competente leiding kregen waardoor Feyenoord niet in deze man is getrapt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man is een wandelende ramp, zeker de laatste jaren. Puinhoop van maken bij Sparta waarna Steijn er met dezelfde groep lachend in blijft. Conflict bij Utrecht op de training. Vorig jaar op doelsaldo erin gebleven met RKC en nu dit zootje weer.
Puinhoop bij Sparta is overdreven, hoor. Alleen het laatste seizoen was een fiasco.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man is een wandelende ramp, zeker de laatste jaren. Puinhoop van maken bij Sparta waarna Steijn er met dezelfde groep lachend in blijft. Conflict bij Utrecht op de training. Vorig jaar op doelsaldo erin gebleven met RKC en nu dit zootje weer.
Ja, voor je het weet staat Utrecht weer 8e waar ze horenquote:
Ik had het ook beter begrepen als het andersom was geweest qua oordeel, die eerste direct rood en die 2e geel, puur de overtredingen dan uiteraard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
Het vreemde is dat het exact dezelfde overtreding is als waar hij geel voor kreeg (vond die eerste zelfs nog iets opzichtiger) en de VAR nu wél ingrijpt met direct rood
Ja, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het ook beter begrepen als het andersom was geweest qua oordeel, die eerste direct rood en die 2e geel, puur de overtredingen dan uiteraard.
Compensatie omdat ie bij de 1e zat te slapen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
Het vreemde is dat het exact dezelfde overtreding is als waar hij geel voor kreeg (vond die eerste zelfs nog iets opzichtiger) en de VAR nu wél ingrijpt met direct rood
En de VAR ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Compensatie omdat ie bij de 1e zat te slapen.
Beker gewonnen met vitesse.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste deel van je post weg hebt gehaald, Joseph Oosting werd keurig 9e met RKC. Henkie kan er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef SOG het volgende:
[..]
Beker gewonnen met vitesse.
Promotie met sparta.
En bij vertrek sparta stonden ze met 5 ploegen dicht bij elkaar onderin.
Ik vond die eerste duidelijker. Die tweede had ook met geel gekund.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we de PL nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan van dit weekend onmogelijk enthousiast worden.
In de Bundesliga ook wel een paar heerlijke potjes.quote:
Leverkussen - Leizpig wordt genieten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In de Bundesliga ook wel een paar heerlijke potjes.
FC Utrecht v FC Twente is interessant en ligt dicht bij elkaar (maar wel veel inwisselbare namen). Maar hier krijg je geen bol broekje van, nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het is idd beheurlijk rukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan toch onmogelijk nog een lang huwelijk blijven. Het is niet dat het ineens kut is, het was vorig seizoen ook al niks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die cijfers van RKC Waalwijk v AZ zijn niet best voor Fraser en zijn mannen.
Als er tegen Willem II en Sparta Rotterdam, toevallig scherp verdedigende ploegen deze jaargang, geen successen worden behaald, is het wel over. Daarna treffen ze Ajax, FC Utrecht en FC Twente.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit kan toch onmogelijk nog een lang huwelijk blijven. Het is niet dat het ineens kut is, het was vorig seizoen ook al niks.
Tijd voor 18:00 wedstrijden. @fetX 16:30 is niks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus kut FC Groningen. Doe eens je best.
Bord op schoot voor de Klassieker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor 18:00 wedstrijden. @:fetx 16:30 is niks.
Fraser is ook gewoon een kut trainer. Ook in interviews na afloop komt het er volgens hem altijd op neer dat ze een laag budget hebben waardoor ze niet veel beter kunnen dan wat ze laten zien. De man is een loser.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit kan toch onmogelijk nog een lang huwelijk blijven. Het is niet dat het ineens kut is, het was vorig seizoen ook al niks.
Bij Sparta was Fraser echt wel behoorlijk. Beetje goedkoop scoren dit. Laatste seizoen was de rek er wel uit, maar in het lockdownseizoen haalde hij gewoon de play-offs voor Europees voetbal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Fraser is ook gewoon een kut trainer. Ook in interviews na afloop komt het er volgens hem altijd op neer dat ze een laag budget hebben waardoor ze niet veel beter kunnen dan wat ze laten zien. De man is een loser.
Zijn voorganger bij RKC en opvolger bij Sparta hebben beiden laten zien dat het beter kan.
Dat is bij Slot ook een van zijn sterkste punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Persie lijkt wel in staat om duels in de rust te kantelen / te verbeteren.
Terwijl hij volgens sommigen in dit topic (ik noem geen namen) al was afgeschreven na de eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin heeft in de rust beelden laten zien. Meteen van 0-0 naar 4-0.
Dit wordt een hele grote.
Ik denk dat mensen slechts het gedweep met Van Persie vermoeiend vindenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl hij volgens sommigen in dit topic (ik noem geen namen) al was afgeschreven na de eerste wedstrijd.
Geen idee wie dat was, maar we zitten er allemaal wel eens een keertje naast. Al was dat dan wel een hele domme uitspraak na 1 wedstrijd, beetje alsof je aankopen na 1 jaar al compleet afschrijft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl hij volgens sommigen in dit topic (ik noem geen namen) al was afgeschreven na de eerste wedstrijd.
Ja dat is het natuurlijk ook gewoon, maar je weet hoe het werkt daar krijg je dit hele seizoen lang last vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen slechts het gedweep met Van Persie vermoeiend vinden.
Ik haat eindeloos gedweep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is het natuurlijk ook gewoon, maar je weet hoe het werkt daar krijg je dit hele seizoen lang last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Ik ga heel snel aan mijn "publiek vermaken"-tax zitten @:ggmm
Leg maar uit. Blaffen, blaffen nooit bijten.quote:Op zondag 1 september 2024 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom krijgt C-voetballer Van Bergen weer de voorkeur boven Ltaief?
Degradatiekrakers vind ik vooral leuk als het ergens crisis is of tegen het einde van het seizoen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PEC - Heracles is pas om half drie toch?
Bij PEC sluimert er al een heleboel, als die vandaag thuis verliezen van Heracles is het daar wel crisis.quote:Op zondag 1 september 2024 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degradatiekrakers vind ik vooral leuk als het ergens crisis is of tegen het einde van het seizoen.
De geest van Bram van Polen waaiert er ook nog rond natuurlijk inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij PEC sluimert er al een heleboel, als die vandaag thuis verliezen van Heracles is het daar wel crisis.
Een groepje oud-spelers van PEC Zwolle maakt zich grote zorgen om de toekomst van PEC en is bereid om iets te gaan betekenen voor de club. ,,Er is nu geen lijn of beleid te ontdekken op technisch vlak, er is gewoon geen enkele visie’’, vindt Martin Reijnders, de spreekbuis van de groep.quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De geest van Bram van Polen waaiert er ook nog rond natuurlijk inderdaad.
De verdediging moe maken, zodat Ltaief het daarna lekker makkelijk heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leg maar uit. Blaffen, blaffen nooit bijten.
Wordt nog leuk als straks de EL is begonnen, heel Twente aan de zuurstof.quote:Op zondag 1 september 2024 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente had volgens Joseph een vrij weekend nodig.
Nog steeds onzinnig dat ze vrij waren.
Als ie maar gelukkig isquote:Op zondag 1 september 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zit iemand een grote zak chips weg te happen. Het is kwart over 12.
Dat zal wel niet als je je lichaam bewust zo behandelt dan wil je doodquote:Op zondag 1 september 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig is
Bas Kuipers naar de bank ten faveure van Anass Salah-Eddine.quote:Op zondag 1 september 2024 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Bas Kuipers naar de bank ten faveure van Bart Van Rooij.
Nee, want die speelde de laatste pot van Twente op rechts.quote:Op zondag 1 september 2024 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bas Kuipers naar de bank ten faveure van Anass Salah-Eddine.
Dan ga ik nat.quote:Op zondag 1 september 2024 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, want die speelde de laatste pot van Twente op rechts.
Dat zal ik doen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een gare nieuwe UI
Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik jou was.
@KingRoland mist alleen nog de cola.quote:Op zondag 1 september 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zit iemand een grote zak chips weg te happen. Het is kwart over 12.
Dan is het een kwestie van tijd eer hij uit de kast komt.quote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Ach Steijn.
Steijn lijkt steeds meer op Hans Klok overigens.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed gezien van Ruperti.
Goede VAR vind ik dat.
Dat was ook belachelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Als dit een goal is van Utrecht, hoezo werd die goal van Lukaku op het EK dan afgekeurd? Daar maakte iemand anders per ongeluk hands tien seconden ervoor.
Komt bij mij uit de regio, leuk dat hij het zo goed doet.quote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed gezien van Ruperti.
Goede VAR vind ik dat.
Zeker niet als je pas nu van Wolfswinkel inbrengt.quote:Op zondag 1 september 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
Twente gaat dit seizoen niet zulke hoge ogen gooien denk ik. Zeker niet met dat Europese programma.
Zag vanochtend Haaland drie keer scoren. Dat lijkt dan zo makkelijk.quote:
Niet echt.quote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ja die 11 minuten zijn wel beetje discutabel
Ach, tongquote:Op zondag 1 september 2024 14:21 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijd. Maak Jans straks maar bondscoach.
Het is Tong en tong80quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groetjes vanaf de perstribune in Eindhoven.
Misschien kan Rik nog wel een leuk grapje vertellen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rik naar beneden gooien is ook leuk.quote:Op zondag 1 september 2024 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kan Rik nog wel een leuk grapje vertellen.
IJs en weder dienendequote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tommie vd Leegte heeft lopen jinxen, die roept al weken dat Lozano nu veel gaat scoren we nog zullen balen als ie weggaat.quote:Op zondag 1 september 2024 17:14 schreef VEM2012 het volgende:
Lozano is toch weer echt terug op niveau.
Tsja, dat is op zich wel zo. Maar rond die tijd verwacht ik dat Lang weer op niveau is, dus…quote:Op zondag 1 september 2024 17:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tommie vd Leegte heeft lopen jinxen, die roept al weken dat Lozano nu veel gaat scoren we nog zullen balen als ie weggaat.
Hopelijk uit voorzorg.quote:Op zondag 1 september 2024 17:21 schreef PSVCL het volgende:
jammer voor Luukinho maar nu kunnen we pepi tenminste een keer langer dan 20 min aan het werk zien
Ok Maarten W.quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Werken voor je geld, stelletje lamzakken.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Wedstrijd Ajax - FC Utrecht van komende zondag afgelast om politiestaking
https://www.telegraaf.nl/(...)st-om-politiestaking
Ze hebben de afgelopen seizoenen volgens mij 300 miljoen uitgegeven dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.quote:Op maandag 9 september 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit slaat toch nergens meer op. Je loopt als Ajax zometeen 3 duels achter met amper ruimte om wat in te halen. En als ze ingehaald moeten worden is het de drukste fase van het seizoen
Ik zie het verband niet maar goed....quote:Op maandag 9 september 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen seizoenen volgens mij 300 miljoen uitgegeven dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Ze gaan er wel ongekend hard in voor Nederlandse begrippen.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Wedstrijd Ajax - FC Utrecht van komende zondag afgelast om politiestaking
https://www.telegraaf.nl/(...)st-om-politiestaking
Die zullen inmiddels toch wel een aardig brede selectie hebben om dit op te vangenquote:Op maandag 9 september 2024 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet maar goed....
KNVB is ook slap, je moet het hele programma eruit halen, anders blijf je dit krijgen.quote:Op maandag 9 september 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit slaat toch nergens meer op. Je loopt als Ajax zometeen 3 duels achter met amper ruimte om wat in te halen. En als ze ingehaald moeten worden is het de drukste fase van het seizoen
Waarom zou je jezelf nog meer problemen op de hals halen en nog meer van je leden benadelen voor iets waar je feitelijk helemaal geen onderdeel van bent.quote:Op maandag 9 september 2024 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
KNVB is ook slap, je moet het hele programma eruit halen, anders blijf je dit krijgen.
Ik vind het maar heel raar dat de bus van FC Utrecht en hun supporters niet gewoon welkom geheten kunnen worden zonder politie.quote:Op maandag 9 september 2024 16:50 schreef GGMM het volgende:
Politiemensen zijn echt standaard jankballen die beginnen te huilen als ze hun zin niet krijgen. Echt een heel bijzonder slag mensen is dat altijd.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als de inhaaldata echt op zijn. Nog een paar van dit soort acties en je begint daar al tegenaan te lopen.quote:Op maandag 9 september 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf nog meer problemen op de hals halen en nog meer van je leden benadelen voor iets waar je feitelijk helemaal geen onderdeel van bent.
Omdat je een competitie organiseert met competitierondes die gelijk zouden moeten lopen, moeilijk hè.quote:Op maandag 9 september 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf nog meer problemen op de hals halen en nog meer van je leden benadelen voor iets waar je feitelijk helemaal geen onderdeel van bent.
Maar dat doet het eigenlijk zelden, blijven mijn punten staan. Je gaat niet heel de eredivisie laten bloeden voor zoietsquote:Op maandag 9 september 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat je een competitie organiseert met competitierondes die gelijk zouden moeten lopen, moeilijk hè.
Daar zijn de vakbonden niet zo gigantisch kinderachtig vermoed ik.quote:Op maandag 9 september 2024 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in andere landen dit soort 'problemen' ook eigenlijk?
Nee daar werken doorgaans wel echte mannen bij de politie. Hier is het altijd een heel apart slag volk.quote:Op maandag 9 september 2024 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in andere landen dit soort 'problemen' ook eigenlijk?
Dat bloedt al.quote:Op maandag 9 september 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat doet het eigenlijk zelden, blijven mijn punten staan. Je gaat niet heel de eredivisie laten bloeden voor zoiets
Dus waarom zou je het dan een stuk erger maken door alles eruit te gooien, met alle logistieke problemen van dien. Uiteindelijk moet de bond voor haar leden staan, niet je oren laten hangen naar een politievakbond.quote:
Ik ben niet per se van direct geweld, maar in Nederland zouden ze wel eens wat harder mogen optreden tegen bijvoorbeeld die bloedirritante demonstranten die nooit luisteren als ze moeten vertrekken.quote:Op maandag 9 september 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar werken doorgaans wel echte mannen bij de politie. Hier is het altijd een heel apart slag volk.
Het is maar net wat je erger vindt, het gaat erom dat je dit soort zaken vermijdt en laat zien dat ze wat anders moeten pakken, ik zeg niet dat mijn manier dat oplost, maar de jouwe sowieso niet.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus waarom zou je het dan een stuk erger maken door alles eruit te gooien, met alle logistieke problemen van dien. Uiteindelijk moet de bond voor haar leden staan, niet je oren laten hangen naar een politievakbond.
De politie stopt met staken als de KNVB besluit alle wedstrijden eruit te gooien?quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net wat je erger vindt, het gaat erom dat je dit soort zaken vermijdt en laat zien dat ze wat anders moeten pakken, ik zeg niet dat mijn manier dat oplost, maar de jouwe sowieso niet.
Het is geen drukmiddel meer als ze dat zouden doen en daar gaat het de politie om.quote:Op maandag 9 september 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie stopt met staken als de KNVB besluit alle wedstrijden eruit te gooien?
Als heel Nederland niet naar het voetbal kan daardoor is het toch juist een nog beter drukmiddelquote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen drukmiddel meer als ze dat zouden doen en daar gaat het de politie om.
Ik zie dat toch wat anders en eens worden we het niet.quote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als heel Nederland niet naar het voetbal kan daardoor is het toch juist een nog beter drukmiddel
Wat een onzin. De rest hoeft niet de dupe te worden, van het feit dat de Ajax supporters zich niet kunnen gedragen.quote:Op maandag 9 september 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat je een competitie organiseert met competitierondes die gelijk zouden moeten lopen, moeilijk hè.
Want het ligt aan de Ajax supporters? Over onzin gesproken.quote:Op maandag 9 september 2024 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin. De rest hoeft niet de dupe te worden, van het feit dat de Ajax supporters zich niet kunnen gedragen.
In welk deel van jouw brein leek het een goed idee om daar een komma te plaatsen?quote:Op maandag 9 september 2024 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin. De rest hoeft niet de dupe te worden, van het feit dat de Ajax supporters zich niet kunnen gedragen.
Gewoon een hele speelronde eruit knikkeren omdat 1 potje voetbal niet door kan gaan vanwege een staking.quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net wat je erger vindt, het gaat erom dat je dit soort zaken vermijdt en laat zien dat ze wat anders moeten pakken, ik zeg niet dat mijn manier dat oplost, maar de jouwe sowieso niet.
Schoonmaken is ook een zwaar beroep.quote:Op maandag 9 september 2024 17:52 schreef alopio het volgende:
Uberhaupt de FNV, die wel even bepaalt wat een zwaar beroep is en daar gaan we voor staken. Heb je volgens hun geen zwaar beroep heb je dikke pech
Daarom leraar worden. Direct CAO verhoging.quote:Op maandag 9 september 2024 17:52 schreef alopio het volgende:
Uberhaupt de FNV, die wel even bepaalt wat een zwaar beroep is en daar gaan we voor staken. Heb je volgens hun geen zwaar beroep heb je dikke pech
Die staan dan ook met afstand bovenaan als het gaat om zeiken om het zeiken over de voorwaarden.quote:Op maandag 9 september 2024 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daarom leraar worden. Direct CAO verhoging.
Klopt, maar het werkt (helaas) wel.quote:Op maandag 9 september 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staan dan ook met afstand bovenaan als het gaat om zeiken om het zeiken over de voorwaarden.
Breng ze nou niet op ideeën, 6 maanden per jaar vakantie hebben is retezwaar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks gaan de leraren ook nog staken bij een voetbalwedstrijd omdat de KNVB toch de hele speelronde eruit knikkert.
Niemand verbiedt dat ook. Het zijn alleen hele aparte figuren altijd. (met name agenten)quote:Op maandag 9 september 2024 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
Veel gefrustreerde loonslaven in dit topichet staat je vrij agent of onderwijzer te worden. Alle handjes zijn welkom.
Stakende mensen en onderwijzers en ambtenaren produceren net zoveelquote:Op maandag 9 september 2024 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie nog één vervelend grapje maken over onderwijzers en ambtenaren ga ik staken.
quote:Op maandag 9 september 2024 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand verbiedt dat ook. Het zijn alleen hele aparte figuren altijd. (met name agenten)
Je moet nog veel leren.quote:Op maandag 9 september 2024 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie nog één vervelend grapje maken over onderwijzers en ambtenaren ga ik staken.
Dit wordt een leuk seizoen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
Onderhandelingen vroegpensioen in impasse, voorlopig nog stakingen
Dit wordt een extreem vermoeiende rubriek.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
Onderhandelingen vroegpensioen in impasse, voorlopig nog stakingen
Twee wedstrijden zaterdag om 16.30 uur. Dan ben ik nog bij het amateurclubje.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen - Feyenoord is een leuk potje dit weekend. Verder een hoop troep tegen elkaar.
Ik zet in ieder geval wel mijn geld op die pot inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Politie mag volgende week lekker gaan staken bij Heerenveen - Groningen of zo. Als ze Ajax maar met rust laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Geen nieuwe stakingen bij voetbalwedstrijden, politiebonden in gesprek met minister over pensioen
https://www.ad.nl/nederla(...)r-pensioen~acca21b6/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |