Omzichtquote:Op maandag 2 september 2024 09:01 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-was-in-alle-staten
Genot
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 13:26 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Kan dit (van de grootste fractie in de PS Groningen)?
Context?quote:Op maandag 2 september 2024 18:16 schreef Steven184 het volgende:
Koeman laat weer zien een uitstekende communicator te zijn
Maatsen zit er niet bij en mocht na het EK direct door naar Jong Oranje. Zonder uitleg en belletje uiteraard.quote:
Ik moest idd ook vrij lang zoeken voordat ik het vond, allemaal Veerman-nieuws nu.quote:
Ach, een BBB'er wat verrassend.quote:Op maandag 2 september 2024 13:26 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Kan dit (van de grootste fractie in de PS Groningen)?
Context is niet de bedoeling!quote:Op maandag 2 september 2024 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest idd ook vrij lang zoeken voordat ik het vond, allemaal Veerman-nieuws nu.
Linkjes mensen
quote:Op maandag 2 september 2024 12:30 schreef Szura het volgende:
Labiele enabler van extreemrechts Omzicht mag vanavond ook nog oreren bij een lezing. Als hij niet huilend wegloopt uit de kleedkamer tenminste.
ONZE vrouwen moeten meer baren. Dit om de bollen te kunnen blijven rapen rondom Lisse, en de tomaten te blijven plukken in het Westland. Anders blijven WE als Nederland met die (arbeids)migranten zitten.quote:Nederlandse vrouwen krijgen al jaren steeds minder kinderen. Omdat er inmiddels meer mensen overlijden dan er geboren worden, is er sprake van een netto krimp. In Afrika liggen de vruchtbaarheidscijfers veel hoger. Omtzigt: "Ik laat u raden wat dat betekent over twintig, dertig jaar. We hebben heel lang het debat over demografie vermeden. We kunnen dat niet blijven doen."
Stukje omvolkingstheoriequote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
[..]
ONZE vrouwen moeten meer baren. Dit om de bollen te kunnen blijven rapen rondom Lisse, en de tomaten te blijven plukken in het Westland. Anders blijven WE als Nederland met die (arbeids)migranten zitten.
Wat een visionair!
De geboortecijfers kelderen wereldwijd met ongekende snelheid. Die wereldbevolking gaat veel sneller een piek bereiken en dan gaat dat hele op groei gebouwde systeem instorten.quote:Op maandag 2 september 2024 23:40 schreef OProg het volgende:
Ik wil niet eens ingaan over dit soort zaken. Maar het echte probleem van 'ons' hele systeem zit natuurlijk nog een stuk dieper. Er is een weeffout in dit systeem dat er altijd groei moet zijn om het in stand te houden. Dat is zelfs nog iets anders dat dingen stabiel houden. Eigenlijk gaat het hele systeem er van uit dat er altijd groei moet zijn. Naja, dat is zelfs met een laag percentage op een gegeven moment door de massa die het inmiddels heeft helemaal niet meer in stand te houden.
Dus we gaan op een gegeven moment toch echt voor een keuze staan of er een aanpassing moet zijn in het systeem of dat we de planeet nog verder uit proberen te hollen om maar naar meer te gaan.
Maar ja, als de aandeelhouders bepalen dat 15% groei niet genoeg is en het dus 20% moet zijn is zo wel in te vullen waar het totaal naar toe gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |