quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
Ach Faber, lekker spreiden en gemeenten dwingen
https://www.telegraaf.nl/(...)ra-plekken-vrijmaken
Dit was bewust, had er gewoon geen zin in ofzo. Zie RKC hem wel ontslaan nu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Idioot dat ie niet na 6 seconden al rood te pakken had.
Hij is pas terug toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was bewust, had er gewoon geen zin in ofzo. Zie RKC hem wel ontslaan nu.
Een signaal afgeven. Even laten zien dat je er bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:40 schreef OProg het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2535(...)ar-benadeel-iedereen
Stukje "De toon proberen te zetten".
Het is een zegen voor de mensheid en voor de werkelijke F1-liefhebber als de Max Verstappen-propagandastroom gaat liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Red Bull en Max gaan geen kampioen worden
Absoluut, de hype was misschien een jaartje leuk voor de F1 als geheel, gaf ook wel weer een bepaalde impuls. Maar intussen kennen we het trucje wel en in Nederland is er sinds Verstappen bij Red Bull rijdt helaas geen fatsoenlijke F1-journalistiek meer over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is een zegen voor de mensheid en voor de werkelijke F1-liefhebber als de Max Verstappen-propagandastroom gaat liggen.
Ik vind het wel droevig voor werkelijke liefhebbers. Mensen die het al meer dan twintig jaar volgen (lees: mijn vader), en dan heb je figuren die het over Max kijken hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Absoluut, de hype was misschien een jaartje leuk voor de F1 als geheel, gaf ook wel weer een bepaalde impuls. Maar intussen kennen we het trucje wel en in Nederland is er sinds Verstappen bij Red Bull rijdt helaas geen fatsoenlijke F1-journalistiek meer over.
Blijft verder wel een bijzonder getalenteerde coureur die je over de jaren heen hebt zien groeien, dat vind ik wel altijd gaaf bij sporters om mee te maken
ERG MOOI voor het sprinkhanenvolk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Red Bull en Max gaan geen kampioen worden
Ach, Pistolero.quote:
Zou het kunnen dat Arne Slot een goede trainer is?quote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie überhaupt vrijwillig naar het gezwel genaamd de Premier League?
Hallo VVD heel leuk dat jullie meer geldjes willen maar jullie werken wel met dit soort verwarde personenquote:
Alsof Pistolero fout kan zittenquote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Arne Slot een goede trainer is?
Nee, absoluut niet. Ook al wint hij 10 keer op rij de PL en CL.quote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Arne Slot een goede trainer is?
Weerzinwekkende act.quote:Op zondag 1 september 2024 18:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ook al wint hij 10 keer op rij de PL en CL.
Ik doe ook hard mijn best om zijn bestaan te vergeten dus gelieve mij niet meer te noemen wanneer het over hem gaat.
Hier gaat iets helemaal misquote:Op zondag 1 september 2024 18:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik doe ook hard mijn best om zijn bestaan te vergeten dus gelieve mij niet meer te noemen wanneer het over hem gaat.
Voor de liefhebbers, beste voetbal enzoquote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie überhaupt vrijwillig naar het gezwel genaamd de Premier League?
Jij hebt jezelf zojuist verzekerd van een miljoenmiljard mensjuns!quote:Op zondag 1 september 2024 18:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Genieten van Slot en Pep goden.quote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou ik vorige week toevallig heen gaan en je raadt het nooit!quote:Op zondag 1 september 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
Ik zou Sywert van harte de cursus 'omgang met teleurstellingen' van Herman Finkers aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Met zorgen over ’verre van extraparlementaire’ NSC’ers en hun partijleider: „Het was weer bal, Pieter was in alle staten.”
In de formatie bleek al dat medeonderhandelaars de NSC-leider als labiel, besluiteloos en licht ontvlambaar bestempelden, vooral als er druk op de ketel staat. Hetzelfde beeld wordt naar voren gebracht door bronnen die bovenop de gesprekken zaten over de nieuwe rijksbegroting.
’Die man is gék’
Zo wordt er gesproken over ’schreeuwen en huilen’ door Omtzigt. Details volgen: „Hij liep weer weg van tafel, keerde wel weer terug.” Volgens meerdere bronnen had het veel weg van de formatiegesprekken, waar getuigen ook veel huilbuien en weglopen van Omtzigt zagen. Die geschiedenis heeft zich volgens ingewijden min of meer herhaald. „Die man is gék”, kenschetst een betrokkene bij het Prinsjesdagoverleg van afgelopen week.
Ik sluit niet uit de dit vanaf nu altijd gelekt wordt, waar of niet.quote:Op maandag 2 september 2024 09:01 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-was-in-alle-staten
Genot
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |