Dat hij reservespits van Oranje is vind ik al een zwarte bladzijde. En als ie meer moet doen dan 20 minuten oorlog maken zie je dat ie gewoon echt niet kan voetballen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De reservespits van het NL elftal die dat heel goed invulde de laatste jaren die veel mensen ook nog in de basis wilden wordt Ajax' breekijzer, waarom zou je daar niet blij om mogen wezen? En nee, niemand ziet hem als verlosser. Gewoon een prima optie naast een vaak niet geheel fitte Brobbey. Alleen jammer dat het een totaal idioot en een wappie is maar dat zien we natuurlijk door de vingers als hij gaat presteren, de altijd hypocriete voetbalsupporter.
Dat overdrijven van mensen altijd.![]()
Past prima bij maar er moet wel echt eerst een spits weg. Lijkt me anders heel vreemd om Wout te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De reservespits van het NL elftal die dat heel goed invulde de laatste jaren die veel mensen ook nog in de basis wilden wordt Ajax' breekijzer, waarom zou je daar niet blij om mogen wezen? En nee, niemand ziet hem als verlosser. Gewoon een prima optie naast een vaak niet geheel fitte Brobbey. Alleen jammer dat het een totaal idioot en een wappie is maar dat zien we natuurlijk door de vingers als hij gaat presteren, de altijd hypocriete voetbalsupporter.
Dat overdrijven van mensen altijd.![]()
Huh, je hebt geen fiducie in de manifestatiepolitiek van Caroline?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:57 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-verder-onderzoek
De nieuwe BBB en boer is uit. Hopelijk blijven ze net zo lang onderzoeken tot de helft van de boerderijen is opgedoekt.
We kunnen altijd nog collectief emigreren naar het beloofde landquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
Ik moet toch @:Rellende_Rotscholier en co. gelijk geven, het Baskenland is erg en tof.
De Raad van State kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Huh, je hebt geen fiducie in de manifestatiepolitiek van Caroline?
Gewoon net zo lang zaken herhalen en benadrukken dat er nu "echt" politieke wil is, en dan komen dingen toch allemaal goed, ook in Brussel.
Erg en tof tegelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
Ik moet toch @:Rellende_Rotscholier en co. gelijk geven, het Baskenland is erg en tof.
Erg mooi had daar moeten staan.quote:
Pasveer ook alquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Van Heracles naar Ajax, toch een achteruitgang qua halfgoden, hoor
Z'n boeken worden steeds minder, maar ik sta wel achter hem.quote:
Grapjes als 'ze zetten hun enige beentje voor' mogen niet!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:13 schreef Szura het volgende:
Yes de Paralympics zijn weer begonnen!
Nou is er behoorlijk wat gedoe om wat schijtlollige filmpjes op het account van de paralympics zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Grapjes als 'ze zetten hun enige beentje voor' mogen niet!
We hebben echt gouden tijden gehad qua KNLTB TOB TENNIS!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:27 schreef Szura het volgende:
Doet Kiki Bertens ook mee @:deebee?
[ afbeelding ]
Die reactie van Nijmegen is ook een tikje naïef.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ach, broedplaats voor extreemrechts Universiteit Leiden
Toon Greebe vindt dit geen leuk grapje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Grapjes als 'ze zetten hun enige beentje voor' mogen niet!
Door de 2 eerste teams is het idee dat het een horrorloting snel gevormd, maar voor de rest is het eigenlijk heel gemiddeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef Steven184 het volgende:
Feyenoord mag een bakstenen muur gaan bouwen in het doel
Dit was toen enkel 2 teams bekend waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door de 2 eerste teams is het idee dat het een horrorloting snel gevormd, maar voor de rest is het eigenlijk heel gemiddeld.
Toon Greebe vindt al een tijdje niet meer zoveel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toon Greebe vindt dit geen leuk grapje.
Weghorst droeg als kleine jongen al Ajax-pyjamaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de teksten van demagoog Wout bij zijn prestatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |