Van Vroonhoven maakte aanstalten weg te lopen, maar bleef toch. Op woedende toon zei ze dat NSC „geknokt” had voor elke regel uit het regeerakkoord, ook die over grondrechten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:52 schreef Szura het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ontpieteren-a4864845
Ach Omzicht, ach NSC troep
En toch gaat hij nog winnen met een landslidequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
[ x ]
De Cheneys naar de Democraten jagen, dat had ook niemand zich 20 jaar geleden kunnen voorstellen, he?
Als hij al gaat winnen gaat dat zeker niet met een landslide zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
En toch gaat hij nog winnen met een landslide
Omdat De Vrij blessa is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef Szura het volgende:
Waarom moeten we nog steeds naar Van Dijk - De Ligt kijken
Met al onze goede centrale verdedigers zijn er een hoop betere duo's denkbaar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat De Vrij blessa is.
Vraag het Donny van de Beek.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matthijs de Ligt is een van mijn favoriete rubrieken.
Hoe ver kan een mens komen puur op basis van één goed seizoen als 18-jarige?
Er is in totaal al bijna 200 miljoen aan transfersommen uitgegeven aan Matthijs de Ligt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matthijs de Ligt is een van mijn favoriete rubrieken.
Hoe ver kan een mens komen puur op basis van één goed seizoen als 18-jarige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"Mijn geduld met de NRC is op", eng he, kritische journalistiek.quote:Op zondag 8 september 2024 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Nog hoger in de emotie dan Pietertje zelf.
Is dit niet gewoon de politieke Jose Been?
De NSC is klaar met kritische journalisten, partijdige rechters en bemoeizuchtige leraren die kinderen wokelinks maken.quote:Op zondag 8 september 2024 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Mijn geduld met de NRC is op", eng he, kritische journalistiek.
“Nee, Pieter Omtzigt is een onbegrepen genie met het hart voor de goede zaak! De hoeder van de democratie! Het kan niet zo zijn dat hij een autistische borderliner is!!”quote:Op zondag 8 september 2024 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel duidelijk dat de kranten een gevoelig puntje hebben aangestipt bij NSC. Het desolate verval van mentale capaciteiten van Pieter O.
quote:Op zondag 8 september 2024 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Uitstekend Snijtafelcolumnpje over waarheidsverwaarlozing in Nederland.
https://www.volkskrant.nl(...)-vaak-niet~b104e9a1/
Talkshowverslaafd Nederland ook nog even vakkundig gefileerdquote:maar ook in wie er tegenover wie wordt geplaatst in talkshows en het type vragen dat interviewers stellen (‘Heel veel mensen vinden A. Waarom zegt u dan toch B?’, terwijl A onzin is en B klopt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |