abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214839124
Hey allemaal,

Ik (M44) lees al een tijdje mee op dit forum, maar dit is mijn eerste keer dat ik iets post. Ik zit namelijk met een situatie waar ik zelf niet meer uitkom en ik hoop op wat goede adviezen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik leef al een tijdje een dubbelleven. Dat wil zeggen, ik heb twee gezinnen die niks van elkaar weten. En voordat je denkt dat ik compleet gestoord ben: ik weet zelf ook wel dat dit niet normaal is en dat ik vroeg of laat gewoon moet gaan opbiechten hoe het zit.

Het klinkt natuurlijk als iets wat je normaal op tv ziet of waar je in boeken over leest, en ik had ook nooit gedacht dat dit mijn leven zou worden. Ik ben er eigenlijk een beetje ingerold en voordat ik het wist, had ik twee gezinnen.

Ik zal uitleggen hoe het begon. Ik had al een vrouw, laten we haar Marieke noemen. Met Marieke heb ik drie kinderen in de leeftijden 6 t/m 12. Door allerlei omstandigheden - drukte, stress, wat dan ook - begon ik te twijfelen aan alles. En toen ontmoette ik iemand anders. Ik noem haar Anne. Het was totaal niet mijn bedoeling om het zover te laten komen, maar Anne was een stuk jonger, heel aantrekkelijk en spannend, en we kregen iets met elkaar. Eerst was het gewoon een beetje flirten, daarna wat afspreken, en voor ik het wist zat ik vast in een tweede relatie. Ik heb Anne alleen nooit verteld dat ik al een gezin had.

Die tweede relatie werd serieuzer en serieuzer. Zij wilde meer en ik ging daar gewoon in mee. Marieke en Anne zijn tegenpolen. Marieke is heel huiselijk en warm, maar de seks is niet zo frequent en is dat ook nooit geweest in ons huwelijk. Ik houd wel heel veel van haar en ik voel me goed als ik bij haar ben. Anne is heel energiek, uitgaand en nog net geen nymfomaan, maar ze heeft wel een enorme seksdrive en probeert ook graag nieuwe dingen uit, iets wat ik bij Marieke altijd gemist heb.

Op een gegeven moment raakte Anne zwanger en ze bleek het kind koste wat kost te willen houden. En sindsdien heb ik twee gezinnen die ik allebei als mijn verantwoordelijkheid zie. Inmiddels is het tweede kind van Anne en mij net geboren. Ons oudste kind is nu 3.

Het is echt een soort circus om dit allemaal draaiende te houden. Ik wissel af tussen de twee huizen en heb een schema in mijn hoofd waar ik me strak aan moet houden. Denk aan dagen waarop ik 'laat moet werken' (lees: bij mijn andere gezin ben), weekends die ik zogenaamd met vrienden doorbreng (maar eigenlijk bij mijn andere gezin ben), en vakanties die ik half-half probeer te regelen zodat niemand iets doorheeft.

Ik heb twee telefoons, twee laptops en ik heb zelfs twee auto's, een voor elk gezin. Als ik van het een naar het andere gezin ga, rijd ik met de auto naar een parkeerplaats tussen de twee locaties in en wissel ik van auto, en een beetje van identiteit. Ik heb uit angst om ontdekt te worden geen sociale media en doe bij beide gezinnen alsof ik niet van foto's houd, zodat ik niet met mijn kop op internet kom te staan.

De ene vrouw denkt dat ik een drukke baan heb met onregelmatige uren, terwijl de andere denkt dat ik veel weg ben voor werk. Het voordeel is misschien dat ik weinig familie heb; alleen een broer en mijn broer woont aan de andere kant van het land. Marieke kent mijn broer maar tegen Anne heb ik gezegd dat hij en ik geen contact met elkaar hebben. Mijn broer en ik hebben jong onze ouders verloren en hebben best wat geld geërfd, wat vervolgens geïnvesteerd is in een huis en andere zaken, waardoor ik het in werkelijkheid qua werk rustig aan kan doen.

Het is echt bizar hoe goed ik dit tot nu toe verborgen heb kunnen houden. Maar ik voel steeds meer de druk toenemen. Ik ben constant bezig met smoesjes verzinnen, en mijn hoofd raakt overvol van de leugens. En ondertussen zit ik steeds vaker met het gevoel dat dit zo niet langer kan. En het gebeurt ook steeds vaker dat ik toch word betrapt op een leugen of iets wat niet helemaal klopt en dat ik een smoes of uitvlucht moet verzinnen. Met als toppunt dat Marieke laatst ergens met mij en de kinderen naartoe wilde waar Anne op dat moment ook was. Ik heb toen gedaan alsof de auto kapot was, zodat we niet konden gaan. Gelukkig gebeurt dit niet vaak want ze wonen best een eindje bij elkaar vandaan.

Ik begin te beseffen dat ik een keuze moet maken, want dit is op de lange termijn onhoudbaar. Maar hoe kies je in godsnaam tussen twee gezinnen die je allebei liefhebt? Ik weet dat ik sowieso mensen ga kwetsen en dat de waarheid een enorme klap gaat zijn, voor wie ik ook kies. Maar ik wil ook niet zo doorgaan, want dat is gewoon oneerlijk tegenover iedereen.

Dus ja, ik zit er serieus over na te denken om het gewoon allemaal op te biechten. Maar ik ben doodsbang voor de gevolgen. Hoe ga ik dit uitleggen? Hoeveel pijn ga ik veroorzaken? En hoe maak ik de keuze voor één van de twee, zonder compleet in te storten? Soms denk ik dat Anne de beste keuze is omdat onze kinderen nog het jongst zijn en het meest een vader nodig hebben, maar dan besef ik dat ik Marieke ook enorm zou gaan missen en dat mijn kinderen met haar ook een vader nodig hebben als ze in de puberteit komen.

Heeft iemand van jullie misschien advies of ervaringen? Wat zouden jullie doen in zo’n situatie? Ik ben echt radeloos en weet niet meer wat verstandig is.

Thanks voor het lezen en alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, een behoorlijk verknipte kerel
pi_214839153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 07:09 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Hey allemaal,

Ik (M44) lees al een tijdje mee op dit forum, maar dit is mijn eerste keer dat ik iets post. Ik zit namelijk met een situatie waar ik zelf niet meer uitkom en ik hoop op wat goede adviezen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik leef al een tijdje een dubbelleven. Dat wil zeggen, ik heb twee gezinnen die niks van elkaar weten. En voordat je denkt dat ik compleet gestoord ben: ik weet zelf ook wel dat dit niet normaal is en dat ik vroeg of laat gewoon moet gaan opbiechten hoe het zit.

Het klinkt natuurlijk als iets wat je normaal op tv ziet of waar je in boeken over leest, en ik had ook nooit gedacht dat dit mijn leven zou worden. Ik ben er eigenlijk een beetje ingerold en voordat ik het wist, had ik twee gezinnen.

Ik zal uitleggen hoe het begon. Ik had al een vrouw, laten we haar Marieke noemen. Met Marieke heb ik drie kinderen in de leeftijden 6 t/m 12. Door allerlei omstandigheden - drukte, stress, wat dan ook - begon ik te twijfelen aan alles. En toen ontmoette ik iemand anders. Ik noem haar Anne. Het was totaal niet mijn bedoeling om het zover te laten komen, maar Anne was een stuk jonger, heel aantrekkelijk en spannend, en we kregen iets met elkaar. Eerst was het gewoon een beetje flirten, daarna wat afspreken, en voor ik het wist zat ik vast in een tweede relatie. Ik heb Anne alleen nooit verteld dat ik al een gezin had.

Die tweede relatie werd serieuzer en serieuzer. Zij wilde meer en ik ging daar gewoon in mee. Marieke en Anne zijn tegenpolen. Marieke is heel huiselijk en warm, maar de seks is niet zo frequent en is dat ook nooit geweest in ons huwelijk. Ik houd wel heel veel van haar en ik voel me goed als ik bij haar ben. Anne is heel energiek, uitgaand en nog net geen nymfomaan, maar ze heeft wel een enorme seksdrive en probeert ook graag nieuwe dingen uit, iets wat ik bij Marieke altijd gemist heb.

Op een gegeven moment raakte Anne zwanger en ze bleek het kind koste wat kost te willen houden. En sindsdien heb ik twee gezinnen die ik allebei als mijn verantwoordelijkheid zie. Inmiddels is het tweede kind van Anne en mij net geboren. Ons oudste kind is nu 3.

Het is echt een soort circus om dit allemaal draaiende te houden. Ik wissel af tussen de twee huizen en heb een schema in mijn hoofd waar ik me strak aan moet houden. Denk aan dagen waarop ik 'laat moet werken' (lees: bij mijn andere gezin ben), weekends die ik zogenaamd met vrienden doorbreng (maar eigenlijk bij mijn andere gezin ben), en vakanties die ik half-half probeer te regelen zodat niemand iets doorheeft.

Ik heb twee telefoons, twee laptops en ik heb zelfs twee auto's, een voor elk gezin. Als ik van het een naar het andere gezin ga, rijd ik met de auto naar een parkeerplaats tussen de twee locaties in en wissel ik van auto, en een beetje van identiteit. Ik heb uit angst om ontdekt te worden geen sociale media en doe bij beide gezinnen alsof ik niet van foto's houd, zodat ik niet met mijn kop op internet kom te staan.

De ene vrouw denkt dat ik een drukke baan heb met onregelmatige uren, terwijl de andere denkt dat ik veel weg ben voor werk. Het voordeel is misschien dat ik weinig familie heb; alleen een broer en mijn broer woont aan de andere kant van het land. Marieke kent mijn broer maar tegen Anne heb ik gezegd dat hij en ik geen contact met elkaar hebben. Mijn broer en ik hebben jong onze ouders verloren en hebben best wat geld geërfd, wat vervolgens geïnvesteerd is in een huis en andere zaken, waardoor ik het in werkelijkheid qua werk rustig aan kan doen.

Het is echt bizar hoe goed ik dit tot nu toe verborgen heb kunnen houden. Maar ik voel steeds meer de druk toenemen. Ik ben constant bezig met smoesjes verzinnen, en mijn hoofd raakt overvol van de leugens. En ondertussen zit ik steeds vaker met het gevoel dat dit zo niet langer kan. En het gebeurt ook steeds vaker dat ik toch word betrapt op een leugen of iets wat niet helemaal klopt en dat ik een smoes of uitvlucht moet verzinnen. Met als toppunt dat Marieke laatst ergens met mij en de kinderen naartoe wilde waar Anne op dat moment ook was. Ik heb toen gedaan alsof de auto kapot was, zodat we niet konden gaan. Gelukkig gebeurt dit niet vaak want ze wonen best een eindje bij elkaar vandaan.

Ik begin te beseffen dat ik een keuze moet maken, want dit is op de lange termijn onhoudbaar. Maar hoe kies je in godsnaam tussen twee gezinnen die je allebei liefhebt? Ik weet dat ik sowieso mensen ga kwetsen en dat de waarheid een enorme klap gaat zijn, voor wie ik ook kies. Maar ik wil ook niet zo doorgaan, want dat is gewoon oneerlijk tegenover iedereen.

Dus ja, ik zit er serieus over na te denken om het gewoon allemaal op te biechten. Maar ik ben doodsbang voor de gevolgen. Hoe ga ik dit uitleggen? Hoeveel pijn ga ik veroorzaken? En hoe maak ik de keuze voor één van de twee, zonder compleet in te storten? Soms denk ik dat Anne de beste keuze is omdat onze kinderen nog het jongst zijn en het meest een vader nodig hebben, maar dan besef ik dat ik Marieke ook enorm zou gaan missen en dat mijn kinderen met haar ook een vader nodig hebben als ze in de puberteit komen.

Heeft iemand van jullie misschien advies of ervaringen? Wat zouden jullie doen in zo’n situatie? Ik ben echt radeloos en weet niet meer wat verstandig is.

Thanks voor het lezen en alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, een behoorlijk verknipte kerel
Uit welk boek komt dit?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:32:14 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214839207
Dat je dan je saaie gezinsleventje zat bent en een lekker kittig jong ding opduikt en dat je daar dan ook aan kinderen mee begint :D

Maarja, zou het inderdaad maar opbiechten, ik heb verder ook geen tips voor hoe je dat moet doen. Ja, je gaat mensen heel veel pijn en verdriet bezorgen. Ja, dikke kans dat je beide gezinnen kwijtraakt. Dat krijg je ervan met je idiote gedrag.
pi_214839219
Waar sta je ingeschreven?
Hoe doe je dat met belastingen, bankzaken etc?

Raar verhaal allemaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214839220
Ik vraag me af of je dit met of zonder hulp van ChatGPT hebt geschreven.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:44:02 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214839247
Een dubbelleven leiden met twee gezinnen is een complexe en emotioneel zware situatie, die vaak gepaard gaat met schuldgevoelens, stress en de angst om ontdekt te worden. Het is belangrijk om na te denken over de consequenties en de ethische implicaties van zo'n leven. Hier zijn enkele adviezen voor iemand in deze situatie:

Reflecteer op je keuzes: Vraag jezelf af waarom je dit dubbelleven leidt en wat je hoopt te bereiken. Is dit echt wat je wilt? Begrijp dat het leiden van een dubbelleven niet alleen jou beïnvloedt, maar ook de levens van de mensen die van je houden.

Wees eerlijk tegenover jezelf: Bepaal of je echt beide relaties op de lange termijn kunt onderhouden. Eerlijkheid tegenover jezelf is de eerste stap naar het oplossen van de situatie.

Overweeg de gevolgen: Denk na over wat er zal gebeuren als je ontdekt wordt. Dit kan leiden tot het verlies van vertrouwen, scheidingen, en diepe emotionele schade voor iedereen die erbij betrokken is, inclusief eventuele kinderen.

Zoek professionele hulp: Overweeg om een therapeut of counselor te raadplegen. Een professional kan je helpen om je gevoelens te begrijpen, de situatie vanuit verschillende perspectieven te bekijken, en een plan te maken om de situatie op te lossen.

Weeg je opties af: Overweeg of het mogelijk is om een van de relaties te beëindigen, op een eerlijke en respectvolle manier. Dit kan helpen om de situatie te stabiliseren en verdere schade te voorkomen.

Denk aan de lange termijn: Vraag jezelf af hoe je wilt dat je toekomst eruitziet. Een dubbelleven is zelden houdbaar op de lange termijn en kan leiden tot uitputting en constante angst.

Plan een uitweg: Als je besluit om een van de relaties te beëindigen, doe dit dan met respect en eerlijkheid. Bereid jezelf voor op moeilijke gesprekken en wees bereid om verantwoordelijkheid te nemen voor je daden.

Het is belangrijk om te beseffen dat eerlijkheid en openheid uiteindelijk de beste manier zijn om innerlijke rust te vinden, ondanks de moeilijke situatie waarin je je nu bevindt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:51:09 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214839272
Pfff, sterkte. :o
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:51:27 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214839273
Ik snap het advies van chatgpt ook niet. Dus je gaat dan één relatie beëindigen en je verwacht dat de andere relatie wel bij je blijft ondanks het bedrog?
Of moet je tegen die andere dan blijven liegen?

Denk dat ts er ernstig rekening mee moet houden dat alletwee de partners hem niet meer willen straks.
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:15:07 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214839351
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 07:35 schreef capricia het volgende:
Waar sta je ingeschreven?
Hoe doe je dat met belastingen, bankzaken etc?

Raar verhaal allemaal.
Mooie film :Y

Het is wachten op de musical.
pi_214839383
Alles voor de kliks. Een of andere admin lacht zich kapot met z’n kloontjes.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:31:10 #11
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214839431
Je bevindingen zijn zonder twijfel complex en emotioneel belastend. Je bevindt je in een situatie waarin het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen, en de last van de dubbele rol die je speelt is duidelijk zwaar. Hier zijn een paar overwegingen en mogelijke stappen die je kunt nemen:

1. **Eerlijkheid en Transparantie**: Hoewel dit ongelooflijk moeilijk zal zijn, is het van essentieel belang om eerlijk te zijn tegen zowel Marieke als Anne. Het vertellen van de waarheid zal een enorme schok zijn, maar het is belangrijk om open kaart te spelen zodat iedereen de kans krijgt om te bepalen hoe zij verder willen met hun leven.

2. **Zoek Professionele Hulp**: Overweeg om met een therapeut of relatiedeskundige te praten, zowel individueel als mogelijk met beide vrouwen. Een professional kan je helpen om je gedachten te ordenen, je emoties te beheersen en je te begeleiden in het proces van het opbiechten van de waarheid en het omgaan met de gevolgen.

3. **Voorbereiden op de Reacties**: Wees voorbereid op intense emotionele reacties van beide vrouwen. Zij zullen zich waarschijnlijk verraden en gekwetst voelen, en het kan enige tijd duren voordat ze klaar zijn om een gesprek met je aan te gaan. Het is belangrijk om geduld te hebben en ruimte te bieden voor hun gevoelens.

4. **Kinderen op de Eerste Plaats**: Ongeacht wat er gebeurt, moeten de behoeften van de kinderen centraal staan. Ze hebben beide ouders nodig, en het is belangrijk om een plan te maken voor hoe je hun welzijn kunt waarborgen, ongeacht de uitkomst.

5. **Keuze Maken**: Uiteindelijk zal je een keuze moeten maken, hoe pijnlijk dat ook is. Dit betekent niet noodzakelijk dat je een van de twee volledig uit je leven moet bannen, maar wel dat je eerlijk moet zijn over je verplichtingen en waar je prioriteiten liggen.

6. **Leefstijl Aanpassen**: Zodra alles uitkomt, zul je je leven drastisch moeten aanpassen. Dit kan betekenen dat je met een van de gezinnen verdergaat of dat je beide relaties beëindigt en opnieuw begint, waarbij je alleen de verantwoordelijkheid voor je kinderen behoudt.

Het belangrijkste is dat je jezelf niet meer in een hoek drukt waarin je je hele leven in angst en leugens moet leven. Het zal moeilijk zijn, maar eerlijkheid is de enige manier om uit deze situatie te komen met enige vorm van integriteit en respect voor jezelf en voor de mensen om wie je geeft.

Veel sterkte bij het nemen van deze moeilijke beslissingen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:36:10 #12
197773 crew  maily
pi_214839492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 07:51 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap het advies van chatgpt ook niet. Dus je gaat dan één relatie beëindigen en je verwacht dat de andere relatie wel bij je blijft ondanks het bedrog?
Of moet je tegen die andere dan blijven liegen?

Denk dat ts er ernstig rekening mee moet houden dat alletwee de partners hem niet meer willen straks.
Die kinderen die ineens broertjes en zusjes hebben.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:38:47 #13
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214839499
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:36 schreef maily het volgende:

[..]
Die kinderen die ineens broertjes en zusjes hebben.
Ik denk wel dat het belangrijk voor ze is om te weten dat ze broertjes en zusjes hebben.
pi_214839502
TS, hoe kom je erbij dat jij een keuze hebt bij wie je blijft? Als je de waarheid opbiecht en deze dames zijn gewoon metaal gezond (daar ga ik maar even vanuit) ben je straks weer single. Met een beetje mazzel kan je al je kinderen nog zien.

Ik vind het bijzonder hoe je dit al jaren geheim weet te houden, maar uiteindelijk is het onhoudbaar. Dus het lijkt mij inderdaad tijd om alles op te gaan biechten.
pi_214839509
Wanneer je dacht dat je alles hier wel gelezen had...

Ik kan me een situatie als deze totaal niet voorstellen eerlijk gezegd, veel te complex om dit lang te kunnen volhouden zonder dat iemand argwaan krijgt. Maargoed, mocht dit wel echt zijn zou ik zo snel mogelijk een keuze maken. Je bent al jaren aan het liegen en bedriegen.
pi_214839519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik kan me een situatie als deze totaal niet voorstellen eerlijk gezegd, veel te complex om dit lang te kunnen volhouden zonder dat iemand argwaan krijgt. Maargoed, mocht dit wel echt zijn zou ik zo snel mogelijk een keuze maken. Je bent al jaren aan het liegen en bedriegen.
kan je dat verhaal nog herinneren van die meid die geneukt werd met een blinddoek om, en dacht dat haar eigen vriend zijn pik in haar schoof maar het zijn beste vriend was?

Spellchecker vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:44:09 #17
197773 crew  maily
pi_214839523
quote:

Weekends die je partner regelmatig met "vrienden" doorbrengt _O-
pi_214839530
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef maily het volgende:

[..]
Weekends die je partner regelmatig met "vrienden" doorbrengt _O-
Ja dat dus. Welke partner gelooft dat?
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:46:50 #19
197773 crew  maily
pi_214839547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja dat dus. Welke partner gelooft dat?
Marieke en Anna. _O-
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:47:07 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214839548
quote:

Nouja, je hoort het heel soms wel eens, dit soort verhalen. Maar meestal is het dan uit het perspectief van een van de kinderen die na de dood van de vader erachter gekomen zijn dat er nog een heel gezin was (vaak in het buitenland). Het kan dus wel.

Ik word persoonlijk al helemaal panisch en benauwd als ik er alleen al aan denk, ik zou binnen no time door de mand gevallen zijn.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:48:10 #21
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214839557
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:43 schreef bonanza8 het volgende:

[..]
kan je dat verhaal nog herinneren van die meid die geneukt werd met een blinddoek om, en dacht dat haar eigen vriend zijn pik in haar schoof maar het zijn beste vriend was?

[ afbeelding ]
Er was ook ooit een topic geopend door weetikveelwie. De reacties kwamen in een boek ofzo.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:50:14 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214839571
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Er was ook ooit een topic geopend door weetikveelwie. De reacties kwamen in een boek ofzo.
Dagboek van een kindermeisje :P
pi_214839578
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:47 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Nouja, je hoort het heel soms wel eens, dit soort verhalen. Maar meestal is het dan uit het perspectief van een van de kinderen die na de dood van de vader erachter gekomen zijn dat er nog een heel gezin was (vaak in het buitenland). Het kan dus wel.

Ik word persoonlijk al helemaal panisch en benauwd als ik er alleen al aan denk, ik zou binnen no time door de mand gevallen zijn.
Het zou kunnen, maar ik weet het niet... Dit kost toch allemaal ook ontiegelijk veel geld? Alles dubbel. Auto, vaste lasten, kinderen etc. Hoe krijg je dat financieel gezien voor elkaar?
pi_214839585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het zou kunnen, maar ik weet het niet... Dit kost toch allemaal ook ontiegelijk veel geld? Alles dubbel. Auto, vaste lasten, kinderen etc. Hoe krijg je dat financieel gezien voor elkaar?
Dat je hier serieus over nadenkt _O-

teveel van dit soort boekjes gelezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:54:38 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214839594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij zegt dat hij geld geërfd heeft en dat heeft geinvesteerd.

Ik weet het niet. Het klinkt inderdaad echt als iets uit een boek, en je gelooft ook bijna niet dat alletwee die vrouwen zo naïef zijn. Maar er gebeuren vreemdere dingen dan dit in het echte leven dus het ZOU kunnen.
Op zich kan ik me nog wel indenken dat je langzaam in een situatie terecht komt die steeds erger wordt en waar je gewoon geen uitweg meer uitziet. Als het echt waar is is het enorm kut voor ts, maar nog veel kutter voor beide vrouwen en de kinderen. Stel je voor he, dat je te horen krijgt dat je man/vrouw/relatie er gewoon nog een heel gezin op na houdt. Niet eens alleen een ander, nee, met kinderen en alles erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')