Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zit m’n kop vol te proppen bij de FEBO
Het blijft statistiek en geen zekerheden maat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.
Ik hoop dat ik een mooie zeildag voor jou en je vrouw kan aanbieden met alles erop en eraan.
Ik heb geen zeilbootquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.
Ik hoop dat ik een mooie zeildag voor jou en je vrouw kan aanbieden met alles erop en eraan.
Van Sas dan maar opstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Rot op met die Wellenreuther joh. Wat een choke kneus
Ik ook niet, maar wel beschikking tot. Misschien heb je m'n post gemist laatst, maar heb de mogelijkheid tot gebruikmaking. Flinke dame van ongeveer 14 meter lengte. Moet 'r wel elke avond terugbrengen naar de thuishaven omdat ze te huur moet zijn. Kan niet dagen op pad met overnachtingen al is daar accomodatie voor.quote:
OLIJ INquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Rot op met die Wellenreuther joh. Wat een choke kneus
Wel heel bijzondere aankoop was dat ja. Zou hem niet herkennen als hij door de straat liep in ieder geval. Dat zegt wel watquote:
Bijlow voor jodenfooitje weg doenquote:
Dat is opzich wel logisch.quote:
Noppert waarschijnlijk op de laatste dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is opzich wel logisch.
Die is niet gemaakt voor topsport en is niet echt overdreven goed door gebrek aan ontwikkeling hierdoor.
Het niet halen van een fatsoenlijke keeper daarentegen.
Dan vlieg ik naar het maasgebouwquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noppert waarschijnlijk op de laatste dag
Welke van de twee?quote:
Weet paar jaar terug dat hij naar Engeland ging. Dan weet je natuurlijk al dat hij 5 jaar later met hangende pootjes terug komt naar Nederland om op de bank te mogen zitten ergens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel bijzondere aankoop was dat ja. Zou hem niet herkennen als hij door de straat liep in ieder geval. Dat zegt wel wat
Dat wel ja, maar dat is ook zoietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
En verdient waarschijnlijk een bak geld
Aké begs to differ.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet paar jaar terug dat hij naar Engeland ging. Dan weet je natuurlijk al dat hij 5 jaar later met hangende pootjes terug komt naar Nederland om op de bank te mogen zitten ergens.
Omdat het geen lump sum game is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Fok-it het volgende:
Waar zijn alle Wieffer, Slot en CL miljoenen?? Er wordt letterlijk geen reet uitgegeven aan transfers
6 jaar Chelsea, 17 wedstrijden. Bournemouth heeft hem goed gedaan. Paar jaar op PL niveau spelen wordt je niet slechter van.quote:
Had ie minder verdient en spelers die uit de eredivisie transfereren mislukken aan de lopende band in Engeland de laatste jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij bij Feyenoord was gebleven (maar goed, die geven ook niet altijd jeugd een kans) en daarna naar Engeland was hij toch gewoon goed geweest.
Maar niet dusdanig minder inkomsten dat je het alleen moet hebben van wat selectieopvulling wat alles bij elkaar nog geen 10 miljoen kost.. Vorig jaar haalde ze ook 35 miljoen en ging er maar voor 40 weg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat het geen lump sum game is.
Feyenoord had tot 2 jaar geleden een negatief eigen vermogen en heeft aanzienlijk minder inkomsten dan PSV/Ajax.
Ik zou even de jaarverslagen van 2022 lezen om te kijken hoe slecht Feyenoord er toen nog steeds voor stondquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar niet dusdanig minder inkomsten dat je het alleen moet hebben van wat selectieopvulling wat alles bij elkaar nog geen 10 miljoen kost..
Hitler was van plan de Kuip om te smelten om er tanks van te maken las ik ooit in het historisch archief van R'dam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:27 schreef Bezsen het volgende:
Daarnaast moet er cash opgebouwd worden voor overname stadion.
Klopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hitler was van plan de Kuip om te smelten om er tanks van te maken las ik ooit in het historisch archief van R'dam.
Ze willen er geen concerten meer laten houden toch tegen betalingquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:27 schreef Bezsen het volgende:
Daarnaast moet er cash opgebouwd worden voor overname stadion.
Ze willen gewoon eigenaar van stadion worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze willen er geen concerten meer laten houden toch tegen betaling
Ja weet ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze willen gewoon eigenaar van stadion worden.
Dat huurt Feyenoord nu he.
De club met de meeste schulden zijn al jaren weinig succesvol.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:34 schreef Abid-Meher het volgende:
Voetbal is gewoon wie de meeste schulden kan hebben
Dat je als speler tot het laatste moment onzeker bent of je uberhaupt ingeschreven kan wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
Barcelona die Gundogan moet terugverkopen om spelers in te kunnen schrijven![]()
Staal is aparte business. Ik ken TaTa, Nedstaal en Ovako. Die laatste twee van Alblasserdam en zijn beide failliet gegaan. In 2012 was ik betrokken bij de bouw van DPFPV Flintstone in Singapore en ze waren 4.000 ton staal kwijt. Bleek het verwerkt in het schip en dus steviger uitgevoerd. Heeft de reder er een slaatje uitgeslagen om een hogere ijsklasse te kunnen aanvragen bij IMO (International Maritime Organisation binnen de Verenigde Naties) en de werf er voor aansprakelijk gesteld voor 15mil ofzo. Op totale bouwkosten van 145mil is dat significant. Ik heb de claims toen ook ondersteund met wetgeving. De stadstaat Singapore heeft moeten bijspringen anders ging hun werf financieel onderuit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Klopt.
Toen is er gelogen over de hoeveelheid staal in het stadion richting de Duitsers. En is het niet doorgegaan.
Ook wel beetje net niet spits toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
RijkhoffGOD gisteren 2 goals. Beter vervangt hij snel McBrobby.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Bezsen het volgende:
Sifan Hassan is meer Nederlands dan Max.
Dankje, eindelijk hebben we jullie weer te pakken. Kon weer beide kanten op, mooie pot gezien. Gewoon weer top4 pakken dit jaar hè!quote:
Mozes Kriebel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Verstappen wordt toch een partij weggereden door die dekselse Norris. Wow.
Klopt. Net niet snel genoeg. Net niet groot genoeg. Net niet sterk genoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel beetje net niet spits toch?
Max had voor het Belgisch vlaggetje moeten rijden. Maar nee. Moest de nationaliteit van papa hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Bezsen het volgende:
Sifan Hassan is meer Nederlands dan Max.
Meer door de wagen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Verstappen wordt toch een partij weggereden door die dekselse Norris. Wow.
belgie heeft zich illegaal afgepslitst van onsquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Max had voor het Belgisch vlaggetje moeten rijden. Maar nee. Moest de nationaliteit van papa hebben
Bufferzone. Nederland en Frankrijk maakten te veel ruzie. Oostenrijk heeft ook nog wat te zeggen gehad hier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
belgie heeft zich illegaal afgepslitst van ons
Suri. Voorbereiding voor morgen ook doen. Bonen prakken inzake uiteraard vegaquote:
Wil jij soms weer terug op mijn ignore lijstquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bufferzone. Nederland en Frankrijk maakten te veel ruzie. Oostenrijk heeft ook nog wat te zeggen gehad hier.
Lees, papoea.
Graag en dan ook niet meer op mij reagerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij soms weer terug op mijn ignore lijst
Akkoord stommelingquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Graag en dan ook niet meer op mij reageren
Dit is akkoord.
Ik schreef precies dat, maar gaat om de strekking anders acht ik je nog lager dan je al was.quote:
Ik acht jou een hermafrodietquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik schreef precies dat, maar gaat om de strekking anders acht ik je nog lager dan je al was.
Tweeslachtig is dat. Nee, een piemel en niet omgebouwd. Ben dan wel linkshandig met een vrouwelijke kant. Hersenhelften enzo. Kunnen weinig mensen aan tippen.quote:
Er is geen ruimte voor racisme in dit topicjequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Best lollig die importpapoeas die denken dat ze nederlander zijn.
Called itquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Tweeslachtig is dat. Nee, een piemel en niet omgebouwd. Ben dan wel linkshandig met een vrouwelijke kant. Hersenhelften enzo. Kunnen weinig mensen aan tippen.
Verder nog wat?
Niets mee te maken. Er zijn rasverschillen. Je punt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor racisme in dit topicje
Even kalmeren jij everzwijntjequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Er zijn rasverschillen. Je punt?
Geen sprake van papoea. Dit is namelijk mijn land. Jij bent hier te gast. Je past je maar aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Even kalmeren jij everzwijntje
Mijn cultuur is ook belangrijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geen sprake van papoea. Dit is namelijk mijn land. Jij bent hier te gast. Je past je maar aan.
Ingecalculeerd lagere rang ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn cultuur is ook belangrijk
Leer er mee leven
Nouja zeg waanzinnig racistquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ingecalculeerd lagere rang ja.
Indd. Ik ben van R'dam. Er bestaat cultuurverschil. Hoe ik over het eea denk is toch anders dan in apenlanden.quote:
Wij hebben geen apen maar lemursquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Indd. Ik ben van R'dam. Er bestaat cultuurverschil. Hoe ik over het eea denk is toch anders dan in apenlanden.
Ja ervaring met een grote tokus in je bips zeker smeerlapjequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wind ik geen doekjes om. Ik heb ervaring.
Weinig toevoeging geeft dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ervaring met een grote tokus in je bips zeker smeerlapje
Wat precies insinueer je hiermede?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ervaring met een grote tokus in je bips zeker smeerlapje
Allemaal kleding?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
Jongens ik ben uitverkocht op Vinted
Wow Niels is extreemrechts.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Altijd grappig die importlieden die menen hier de dienst te kunnen uitmaken.
Gematigd sociaal democraat al ben ik tegenwoordig niet meer zo blij met D'66. Misschien terugstappen naar PvdD. Ik was al tien jaar lid en tegenwoordig D'66. Ben er niet erg blij meequote:
Als er beleg op je boterham zit is het geen droge boterhamquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kvoel me kut. Geen zin om te koken en in dat boerengehucht kan ik alleen maar pizza bestellen.
Ook geen zin in fastfood
Het werd dan maar droge boterhammen met chocopasta en kaas
Dieren is beterquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gematigd sociaal democraat al ben ik tegenwoordig niet meer zo blij met D'66. Misschien terugstappen naar PvdD. Ik was al tien jaar lid en tegenwoordig D'66. Ben er niet erg blij mee
Lijkt er wel weer op voor mij. Tien jaar en mijn zus ook al langere tijd.quote:
Oud brood is ook droogquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er beleg op je boterham zit is het geen droge boterham
Bammetjes jij naar het werk?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er beleg op je boterham zit is het geen droge boterham
Waar heb je het allemaal over Nielsquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bammetjes jij naar het werk?
![]()
Ik ben Azië-stijl.
Van die verlepte bammetjes dat ze nog trots zijn ook dat hun dikke wijf dat de avond tevoren heeft gemaakt.
Kom op zeg.
Niet aan de orde hier. Laat dat even duidelijk zijn.
Voedsel. Een dagelijkse aangelegenheid. Ken je dat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over Niels
Fok it is breatharianquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Voedsel. Een dagelijkse aangelegenheid. Ken je dat?
Ondertussen is Fok-It een fat fuck.quote:
Haha lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ondetussen is Fok-It een fat fuck.
Theriansquote:
Doe eens niet zo ranzigquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witte boterhammen spel dan maar.
Erg jammer dit. We gingen net zo goed vandaagquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En jij ook. Ik heb gewoon gelijk.quote:
User Niels0Kurovski neemt geen gevangenen. Goeie genade!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ben al formaatje Braddie?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg jammer dit. We gingen net zo goed vandaag
Hoezo voel je je kut maat? Slechte dag?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kvoel me kut. Geen zin om te koken en in dat boerengehucht kan ik alleen maar pizza bestellen.
Ook geen zin in fastfood
Het werd dan maar droge boterhammen met chocopasta en kaas
Nee nee nee. Eerst chips jij.quote:
Ja we moeten meer gate keepenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bijzondere figuren wel binnen jouw groep
Heb geen van beide in huis en ik heb al gedouchtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee nee nee. Eerst chips jij.
Ik word af en toe moe van jou. Klagen over over te weinig, maar wel zeggen dat je hebt geprept. Waardeloos wijf jij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb geen van beide in huis en ik heb al gedoucht
Geprept voor een nucleaire winter, sukkel. Ik ga toch geen chips lopen vreten terwijl de halve wereld een paddenstoel op zijn kop heeft groeienquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik wordt af en toe moe van jou. Klagen over over te weinig, maar wel zeggen dat je hebt geprept. Waardeloos wijf jij.
Dit raakt me welquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Oei. Zelfs Aber, toch een favorietje, moet er aan geloven
Oh daar zie ik jou wel voor aan eigenlijk. De hele wereld in paniek maar jij bent totaal abuis een of andere kutfilm aan het kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geprept voor een nucleaire winter, sukkel. Ik ga toch geen chips lopen vreten terwijl de halve wereld een paddenstoel op zijn kop heeft groeien
Ben je dronken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bammetjes jij naar het werk?
![]()
Ik ben Azië-stijl.
Van die verlepte bammetjes dat ze nog trots zijn ook dat hun dikke wijf dat de avond tevoren heeft gemaakt.
Kom op zeg.
Niet aan de orde hier. Laat dat even duidelijk zijn.
Welles naar mijn mening. Ik mag jou best van repliek dienen. Ik mag jou graag en dat weet je. Hier in de KLB SC mag ik jou best afzeiken soms. Mag je bij mij ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
What the actual fuck man dit verdien ik toch helemaal niet
Is onderdeel van de interventiequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Lekker toch man. Geen reet meer om geven dat de aarde jijzelf incluis naar de klote gaat. Canon in D op de achtergrond terwijl je de nucleaire golf met armen wijd open verwelkomt. Eindelijk, mooi geweestquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar zie ik jou wel voor aan eigenlijk. De hele wereld in paniek maar jij bent totaal abuis een of andere kutfilm aan het kijken
Oh echt joh? Nee ik zou wel survival mode gaan denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker toch man. Geen reet meer om geven dat de aarde jijzelf incluis naar de klote gaat. Canon in D op de achtergrond terwijl je de nucleaire golf met armen wijd open verwelkomt. Eindelijk, mooi geweest
Dan moet je eerst wel hard weghollen voor de allesvernietigende golf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh echt joh? Nee ik zou wel survival mode gaan denk ik.
Club suck met plastic messen op jachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh echt joh? Nee ik zou wel survival mode gaan denk ik.
Nog even snel ticket naar Zuid-Amerika of Australie boeken. Daar heb je meeste kans om nuclaire winter te overlevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel hard weghollen voor de allesvernietigende golf.
Mocht het aan de andere kant van de wereld zijn en we hier terug in de oertijdgaan dan beeld ik mezelf geen illusies in dat ik het langer dan een paar dagen volhoud maar niet geschoten is in dat geval wel mis ja
Krijg je dat gasmaker niet over je dikke smoel natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Club suck met plastic messen op jacht
Voordat de bom valt 🎵quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog even snel ticket naar Zuid-Amerika of Australie boeken. Daar heb je meeste kans om nuclaire winter te overleven
Wat krijgen we nouquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je dat gasmaker niet over je dikke smoel natuurlijk
Je bent zelf dik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je dat gasmaker niet over je dikke smoel natuurlijk
Ja ik heb het toch ook over mezelf Niels! Wel scherp blijven hequote:
Kruidnoten moeten gewoon kruidnoten zijn. Geen rare fratsenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef Aberkullie het volgende:
Of die kruidnoten met Bastogne hmmm
Ga niet over een ander zeuren graag. Ik heb Aber uitstekend op haar plaats gezet. Bemoei je er niet mee. Je bent zelf dik ja. Muil houden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch ook over mezelf Niels! Wel scherp blijven he
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ga niet over een ander zeuren graag. Ik heb Aber uitstekend op haar plaats gezet. Bemoei je er niet mee. Je bent zelf dik ja. Muil houden.
Is deze mongool niet doodgeschoten?quote:
Half bos weg voor een kist voor die dikzakquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is deze mongool niet doodgeschoten?
Heerlie de peerlie!quote:
Bek houden. Hij was een soldaatquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Meal Team Six zekerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bek houden. Hij was een soldaat
dat was een prima dag voor de mensheidquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fijne nachtrust weerman.quote:
Blijf altijd beasten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een wijze opsteker om de dag goed af te sluiten?
Ach, je ziet toch overduidelijk dat John zich aan het vastklampen is aan de users waarvan hij denkt dat ze nog wat met hem op hebben. Werd door Niels gewoon totaal genegeerd verder. Erg mooiquote:
Bijzonder geweldigquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je ziet toch overduidelijk dat John zich aan het vastklampen is aan de users waarvan hij denkt dat ze nog wat met hem op hebben. Werd door Niels gewoon totaal genegeerd verder. Erg mooi
Wat conservatief van je!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kruidnoten moeten gewoon kruidnoten zijn. Geen rare fratsen
Er is al teveel kapot aan de Sinterklaas cultuur!!quote:
Landelijk hier is het nog steeds zwarte piet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is al teveel kapot aan de Sinterklaas cultuur!!
Hoezoquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn de nieuwe klb mods er alweer mee gekapt?
Gewoon weer terug naar hoe het eerst wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is al teveel kapot aan de Sinterklaas cultuur!!
quote:Het sinterklaasfeest werd in grotere steden een woelig volksfeest dat soms tot opstootjes en openbare dronkenschap leidde.
Ik mis zequote:
Dit is klbsc smerige termietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dan doen ze het geweldig
Loop niet te janken als een klein kind in klbfb
Dtsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat moeten ze modden dan vuile krekel
Ohquote:
Nouja zeg ik wil gewoon weten of we niet weer allemaal bestuurslui hebben die er niet zijnquote:
Hierbij willen we je laten weten dat je persona non grata bent in de KLB-SCquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij mij(mobiel) staat klb sc niet meer in het klb of actieve overzicht
Matige zinquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hierbij willen we je laten weten dat je persona non grata bent in de KLB-SC
Groetjens de FOK!-crew
What the actual fuckquote:
Moet zin wetenquote:
Maar zie jij klb sc nog in active topics?quote:
O hier welquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij mij(mobiel) staat klb sc niet meer in het klb of actieve overzicht
Siquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar zie jij klb sc nog in active topics?
Ja een tas die naar vis stinktquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je nog iets meegenomen uit Zweden behalve bedwantsen en gonorroe
Getsiequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja een tas die naar vis stinkt
Ja is zo'n waterdichte oproltas achtig ding maar die stinkt dusquote:
Kun je ook allemaal bij de Ikea halenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja is zo'n waterdichte oproltas achtig ding maar die stinkt dus
Maar verder niets
Wat moet je met Aber haar ondergoed??quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja een tas die naar vis stinkt
Nee, niet doen maat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit nu naar Nederlandstalige muziek te luisteren.
Zijn zat mensen met medische aandoeningen... Verslaving of andere problematiek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Viesdik zijn kun je iets aan doen
Heb je mij ooit horen janken over wat anderen vinden? Nopequote:Op zondag 25 augustus 2024 22:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zijn zat mensen met medische aandoeningen... Verslaving of andere problematiek.
Maar goed als jij zo erover denkt, niet janken dat er mensen zijn dat trannies zich aanstellen en dat er maar twee geslachten zijn, en al de rest tussen de oren zit. Gewoon bidden dat je weer man mag voelen en terug naar wat je was.
hey. dit heb ik gezien!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bijzonder geweldig
En dan om mensen onder de huid te kruipen chevy om een wijze afsluiting vragen, het leven moet leeg zijn
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris wat rijdt die een ongelofelijke wedstrijd. Dit had ik niet zien aankomen, wow.
Zal ik even? Ogenblik. Heb je een URL?quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen werden echt woedend in F1 toen ik dit zeipuur feitelijk
[..]
Url naar wat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even? Ogenblik. Heb je een URL?
Al gepost in F1. Kijk maar.quote:
Heldquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Al gepost in F1. Kijk maar.
Wat is datquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:20 schreef Solotovski het volgende:
Een van m'n collega's is dit weekend naar een fury kamp geweest
Veelal autistische flikkers die in een wolven of vossenpak elkaars staart aftrekken ofzoquote:
En je bent nu vergeten te vertellen aan je collega dat je de volgende keer graag wordt uitgenodigdquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Veelal autistische flikkers die in een wolven of vossenpak elkaars staart aftrekken ofzo
Spice Girls maken hun comeback?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef Solotovski het volgende:
Even snoeihard aftrekken op
Er is sprake van een hele reeks concerten in 2025. Daarbij worden Londen (Wembley) en Manchester (Heaton Park) genoemd, misschien niet toevallig ook de locaties waar ze enkele van hun laatste shows speelden voor de split. Commercieel zou het om de grootste comebackreeks ooit gaan in het Verenigd Koninkrijk, maakt de Britse pers zich sterk.
Oasis is natuurlijk veel groterquote:
Ik zie Solo eigenlijk wel voor me met zijn aansteker in de lucht Viva Forever mee snikkendquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Solo eigenlijk wel voor me met zijn aansteker in de lucht Viva Forever mee snikkend
De broertjes hebben het inmiddels weer goedgemaakt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oasis is natuurlijk veel groter
Geld zal op zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De broertjes hebben het inmiddels weer goedgemaakt?
Oké Abidquote:
Abid is zijn enige vriend hierquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:27 schreef Mortaxx het volgende:
Tr gezet vanwege deze nare TT @:CAPUCHON_JONGEN
Bro hallo. Alweer thuis?quote:
Hoe is het beenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kameraad Chevy![]()
Nee ben nog bij mijn moeder
Painful. Drukverband moest er gister af want mijn voet was helemaal dik aan het worden en het deed echt hels veel zeerquote:
Das foktop bro. Geen pijnstillers?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Painful. Drukverband moest er gister af want mijn voet was helemaal dik aan het worden en het deed echt hels veel zeer
Oxycodon, maar neem liever zo mijn mogelijk opiatenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Das foktop bro. Geen pijnstillers?
Tibiaplateau gebrokenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:14 schreef Questular het volgende:
Oxy is dan ook wel heftig spul, wat is er met je voet/been aan de hand?
Dat is erg verstandigquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oxycodon, maar neem liever zo mijn mogelijk opiaten
Heel hard met je been stampen als je je zin niet krijgtquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoethefuck krijg je dat voor elkaar
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel hard met je been stampen als je je zin niet krijgt
En heb je nou je zin?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel hard met je been stampen als je je zin niet krijgt
Hoe zit dit nu met die netten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Geen klassieker wel kerk zondag @:bezsen
Wtfquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:07 schreef Solotovski het volgende:
Er stond iemand voor me in de rij bij de Hema en die vroeg om een broodje hotdog met saus zonder hotdog
3 euro
De prijs is de prijsquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:07 schreef Solotovski het volgende:
Er stond iemand voor me in de rij bij de Hema en die vroeg om een broodje hotdog met saus zonder hotdog
3 euro
Die saus is wel 3 euro waard nglquote:
Ik had er 4quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Solo begint de week erg gezond zo te horen!
4?? Jezusquote:
Ja. Eentje voor onderweg en 3 voor thuis.quote:
Die 3 voor thuis hadden een andere bestemming zeker viespeukquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja. Eentje voor onderweg en 3 voor thuis.
Ze waren erg lekker
Wtfquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3 voor thuis hadden een andere bestemming zeker viespeuk
Kijk jij zulke zooi ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |