SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen als je Nizno heet en in iedere post wel een klacht kan zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dit een klacht? Ik weet het niet meer bij Nattekat
quote:
Hey Dottekequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Feest topique
*deelt bitterballen uit
Redbull is sowieso goor dus dat maakt verder niet uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shoot.. geen Redbull meer gekocht, want ik zag alleen maar sugarfree (![]()
![]()
![]()
)
En dat is goor
Precies, jij snapt hetquote:
Niet mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Redbull is sowieso goor dus dat maakt verder niet uit
en nu moet je dweilenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik liet een ei uit mijn handen glippen.
Waarom vind ik dit grappig?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Feest topique
*deelt bitterballen uit
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
omdat het kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappig?
Frikandelbroodje erbij om het af te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shoot.. geen Redbull meer gekocht, want ik zag alleen maar sugarfree (![]()
![]()
![]()
)
En dat is goor
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje opquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandelbroodje erbij om het af te maken.
Ik ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op
Leedvermaak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappig?
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op
Boks.quote:
Oh ja, ik ben een slecht mensquote:
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokkenquote:
Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokken
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
Ohhh ik heb net gespiekt dat @:Dotteke vandaag ook jarig is
Gefelicitaart![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh dat ik dan weer wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokken
Ik krijg een dejavuquote:
ff google er op los gelaten en zowaar... jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
een speciaaltje van de Febo
bestaan die nog???
!quote:
quote:
Ik snap hem nietquote:
De PIquote:
Dat is jouw meningquote:
Doe eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn koffie is op![]()
Maar ik ga geen nieuwe maken, want dan heb ik 2 koffie en dan zit ik tegen het plafond en dat is ook niet leuk voor jullie
*stuitert weer verder
Ja veel beterquote:
Jij wil de wereld gewoon zien brandenquote:
Heel..quote:
Hebben we een KSC -kalender?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
Ohhh ik heb net gespiekt dat @:Dotteke vandaag ook jarig is
Gefelicitaart![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de 40+ SC kot een verjaardag standaard in de TT, dus die kun je gewoon tvpenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we een KSC -kalender?
Mooi glimmendquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja e-mail schoonmaken
*schrob schrob schrob
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil de wereld gewoon zien branden![]()
Hoe gaat het vandaag met je pootje enz?
Inb4 je hebt zelf pootjes (ja klopt)
In beheer van @kwiwiquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we een KSC -kalender?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.
ja dikke voegen wil niemandquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.
Je voeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwiwi is katten aan het redden van mega gevaarlijke roofvogels in haar tuinquote:
quote:
Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ff gecheckt, oude koeler kan niet hergebruikt worden.
Gelukkig kom ik hier achter voor ik m'n oude pc uit elkaar heb gehaald
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verkeerde account Andréquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dikke voegen wil niemand
maar hoe is het met je voet dan?
Denk niet dat ik voor het volgende weekend tijd ga hebben, dus geen updates meer.quote:
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboordquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ff gecheckt, oude koeler kan niet hergebruikt worden.
Gelukkig kom ik hier achter voor ik m'n oude pc uit elkaar heb gehaald
Nu kunnen we allemaal de hele week daarover klagenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboord
Ik kan het wel alsnog proberen over te zettenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboord
"kijk jongens ik weet dat dit niet gaat lukken maar voor mijn KSC-vriendjes op Fok! ga ik het toch proberen!"quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het wel alsnog proberen over te zetten
Nee, dat is het leuke, ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk jongens ik weet dat dit niet gaat lukken maar voor mijn KSC-vriendjes op Fok! ga ik het toch proberen!"
Wat is dat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh jezus een kind zegt net skibbidy tegen me
quote:
Krijg je dan niet vaak het proefglas en een paar munten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie regelmatig van die bierfestivals oid langskomen waarbij je +- 20 euro entree betaald. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je iets boeiends voor die 20 euro of.. niet
meestal krijg je er een klein glas voor en een paar muntjes om bier van te halenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie regelmatig van die bierfestivals oid langskomen waarbij je +- 20 euro entree betaald. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je iets boeiends voor die 20 euro of.. niet
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan niet vaak het proefglas en een paar munten?
okquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee. De bierfestivals waar ik kom zijn gratis toegankelijk, daar betaal je een euro of drie voor je glas van die dag, en like 2 of 2,50 per muntje. En bier is dan 1 of anderhalf muntje.
En ze tappen dus alleen maar in DAT glas. En dat is geen enorm groot glas![]()
Onder de streep is het al een beste flikkerij zonder dat ze toegang vragen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh jezus een kind zegt net skibbidy tegen me
quote:
nee dat heet een 15 cl proefglasquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee. De bierfestivals waar ik kom zijn gratis toegankelijk, daar betaal je een euro of drie voor je glas van die dag, en like 2 of 2,50 per muntje. En bier is dan 1 of anderhalf muntje.
En ze tappen dus alleen maar in DAT glas. En dat is geen enorm groot glas![]()
Onder de streep is het al een beste flikkerij zonder dat ze toegang vragen
Auch proficiatquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat heet een 15 cl proefglas
Vind dit een stuk enger dan beertjesquote:
Ja echt hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit een stuk enger dan beertjes
Koffie (en Thee) Slowchatquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Waarvoor staat 'KSC' eigenlijk en waarom is het geen GC SC ??
quote:
hoe dat nou weerquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen over Floreana, een van de Galapagos eilanden en daar woont een stel paradijsvogels, onder andere een Duits homofiel stel met roestvrijstalen kunstgebitten en een extreem oversekste barones die hen probeert te bekeren en alle vogels wegjaagt met haar krolse geluiden.
Ik moest aan @:bitterbal denken
Omdat er heel vroegah ook een actieve GC SC was maar die ligt al jaren op apegapen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie (en Thee) Slowchat
En dat tweede geen idee eigenlijk
noem je mij nou een gekkiequote:Op zondag 25 augustus 2024 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eilanden trekken altijd gekkies aan
ja nou ja dat doe ik al mijn hele levenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar je gaat kwekveel gekkies tegenkomen.
ow jeeeequote:
Puur toeval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja dat doe ik al mijn hele leven
Krijg ik dan ook zijn airco?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jeeee
nu wil nattekat bij je wonen
en de buren met saunaquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook zijn airco?
Als ze maar stil zijn, vind ik dat prima.quote:
Hier blijkbaar wel. Rest van het land is wel droog.quote:
Ja we hadden laatst al besproken dat dit de GC CS SC wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Waarvoor staat 'KSC' eigenlijk en waarom is het geen GC SC ??
In de winter wel fijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze maar stil zijn, vind ik dat prima.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja dat doe ik al mijn hele leven
Ohquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier blijkbaar wel. Rest van het land is wel droog.
Die buien van jou komen precies hierheenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier blijkbaar wel. Rest van het land is wel droog.
Soort zoekt soortquote:
Hoiquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:53 schreef maily het volgende:
* ontlurkt
Mooi, 18.000e topic!
Verkapte "hier moet ik gepost hebben"![]()
Rozijnen zitten net als dadels vaak ook larveneitjes inquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ben toch zo gek op de mango salade van de AH met rozijnen en pinda's. Maar laatste weten krijg ik elke keer een super erg kriebel keel als ik het eet
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ade-mango-hazelnoten zal wel door het maanzaad komenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ben toch zo gek op de mango salade van de AH met rozijnen en pinda's. Maar laatste weten krijg ik elke keer een super erg kriebel keel als ik het eet
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rozijnen zitten net als dadels vaak ook larveneitjes in
Pinda's lijkt me stukken logischer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ade-mango-hazelnoten zal wel door het maanzaad komen
ja maar had het eerst nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ade-mango-hazelnoten zal wel door het maanzaad komen
larveneitjes?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rozijnen zitten net als dadels vaak ook larveneitjes in
banjo mee?quote:
Eitjes die larven wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
larveneitjes?![]()
Dat is hetzelfde als "puberkleuter" ongeveer.
Jezus wat flauw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat alle treinen naar zandvoort moeten
het origineel is eigenlijk ergerquote:
naaaaah mijn lichaam is juist perfect afgesteld op altijd het zelfdequote:Op zondag 25 augustus 2024 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook zijn dat je te vaak hetzelfde eet, dan zegt je mond, keel en maag "joh beetje afwisseling gaarne anders gaan we op een pijnlijke wijze dood"
Krijg je straks skyrbjúgr.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naaaaah mijn lichaam is juist perfect afgesteld op altijd het zelfde
Ze krijgt toch gewoon de vitamientjes C binnenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blauwschuit noemden ze het ook wel, scheurbuik.
Ik in het bosquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes zeiknat geregend op het strand
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn koffie is op![]()
Maar ik ga geen nieuwe maken, want dan heb ik 2 koffie en dan zit ik tegen het plafond en dat is ook niet leuk voor jullie
*stuitert weer verder
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
)
En dat is goor
De zon schijnt alweerquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes zeiknat geregend op het strand
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel weer echt belachelijk lui vandaag
Heerlijk
Beetje jammer dat ik nog wat te doen heb eigenlijk, anders was het helemaal ideaal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je ervan kan genieten is het heerlijk
ben soms zo nieuwsgierig naar jouw gemiddelde kcal-innamequote:Op zondag 25 augustus 2024 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooow. Even een goed half uur gelopen. 4657 stapjes inmiddels. Vanavond nog even naar de Chinees, dan worden het er misschien nog wel 8000 ook![]()
Nu even een paar saucijzebroodjes opwarmen
topsport hoor en techniek komt erbij kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat hele F1 circus toch een platvloers gedoetje
Grappige beestjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wat wildlife gespot voor @:karzai . De pauwenvrouwen van het Vogeltjeseiland.
[ afbeelding ]
Oh ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben soms zo nieuwsgierig naar jouw gemiddelde kcal-inname
In ieder geval voldoendequote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben soms zo nieuwsgierig naar jouw gemiddelde kcal-inname
Zolang ik niet van mijn graatje val, welquote:
Oh ik volg het niet hoor, ik hoor het wel hoe het afgelopen is.quote:
quote:
Ik heb hem wel aan staan, maar ik ben ook aan het bouwen...quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik volg het niet hoor, ik hoor het wel hoe het afgelopen is.
go for itquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een beetje rubberen-tegel-autootje-rijden geworden, hoe lang is het wel niet geleden dat er doden bij de F1 gevallen zijn, terwijl het gevaar een wezenlijk onderdeel is van de charme en de aantrekkingskracht.
2014 Japanese Grand Prix crashte Jules Bianchiquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een beetje rubberen-tegel-autootje-rijden geworden, hoe lang is het wel niet geleden dat er doden bij de F1 gevallen zijn, terwijl het gevaar een wezenlijk onderdeel is van de charme en de aantrekkingskracht.
Ja zou wel beter zijn en mijn voorkeur hebben, zo is het maar een gemanicuurd theater.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
2014 Japanese Grand Prix crashte Jules Bianchi
we kunnen ook terug naar de tijden dat er bijna elke race wel iemand dood ging
US als F1 coureurquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zou wel beter zijn en mijn voorkeur hebben, zo is het maar een gemanicuurd theater.
Bij een strandtent achter het glas op het terras is ongetwijfeld prima te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best frisjes op het strand gok ik.
hmmmmquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 22 augustus een mail gehad over een bestelling dat het bezorgd gaat worden met een linkje naar de track&trace. Klik om op het linkje, staat er dat het al op 8 augustus is bezorgd.
Oh dat heb ik ook weleens ja. Irritant.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 22 augustus een mail gehad over een bestelling dat het bezorgd gaat worden met een linkje naar de track&trace. Klik om op het linkje, staat er dat het al op 8 augustus is bezorgd.
Zozo je maakt wat mee hè?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dit was het weer van wat ik heb meegemaakt. Heb jij nog iets meegemaakt?quote:
Hoiquote:
Bij jou op het werk trekken ze vrouwelijke collega's over een kokosmat.quote:
Zieke burn.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
tha fuck mijn vakantie naar new york moeten cancelen
Heb je dat net gedaan ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
tha fuck mijn vakantie naar new york moeten cancelen
gister pijn aan mijn hartquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat net gedaan ?Komt wel weer een nieuwe kans karzai
ik zou er graag naartoe willenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:53 schreef bitterbal het volgende:
maar je hebt misschien wel de juiste beslissing nu genomen
Ik vind het juist knap dat je ziet dat je beter een andere keer kan gaan.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eigen grenzen kennen is niet zwak.
Wat hierboven staat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap dat je ziet dat je beter een andere keer kan gaan.
mja, ik kan me ook niet uitspreken dan word ik weer voor gek veklaard voel me gevangen in de sociale cohesiequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eigen grenzen kennen is niet zwak.
ja dankje maar ik word er wel een beetje gek vanquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap dat je ziet dat je beter een andere keer kan gaan.
Oke Los, bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
NY was niet one bridge to far maar een hele oceaan.
Het hele idee vond ik iig absurd.
Nee, voor je gezondheid kiezen is nooit zwak.quote:
ja dat zou kunnen maar daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Begin eens met een weekendje Praag ofzo.
Je hebt ook wel vaker reisjes gemaakt toch.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen maar daar ben ik niet voor gemaakt
ja hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook wel vaker reisjes gemaakt toch.
Nee, je bent niet gek. Je heb last van psychotische klachten. En dat is rot genoegquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, ik kan me ook niet uitspreken dan word ik weer voor gek veklaard voel me gevangen in de sociale cohesie
Haphap met je krokobilquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Even lekker haphap uitzoeken voor straks
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik lig zelfs onder een donsdekbed
Jeetjequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik lig zelfs onder een donsdekbed
Frikandelquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zooi eten deze avond
Is alleen nog de vraag wat.
Past wel bij deze luie zondag.
Is dat beter dan Burger King of Mac?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk een Burgerme ofzo. Het is echt treurig.
Nee 7 uur gereserveerdquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je nog niet voor de deur?
Op zich wel. Maar ook duur.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat beter dan Burger King of Mac?
Diepvriespizza valt altijd weer tegenquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar ook duur.
Anders zou ik wel pizza laten bezorgen, maar daar heb ik geen trek in vandaag. Ik twijfel nog tussen burger en diepvriespizza, maar dat tweede vereist een tocht naar de supermarkt
Ja rij met collega meequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent al wel onderweg dan?
Dat is ook zoquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diepvriespizza valt altijd weer tegen
Er zijn tegenwoordig wel goede hoor van crosta en mollicaquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diepvriespizza valt altijd weer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |