SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen als je Nizno heet en in iedere post wel een klacht kan zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dit een klacht? Ik weet het niet meer bij Nattekat
quote:
Hey Dottekequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Feest topique
*deelt bitterballen uit
Redbull is sowieso goor dus dat maakt verder niet uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shoot.. geen Redbull meer gekocht, want ik zag alleen maar sugarfree (![]()
![]()
![]()
)
En dat is goor
Precies, jij snapt hetquote:
Niet mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Redbull is sowieso goor dus dat maakt verder niet uit
en nu moet je dweilenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik liet een ei uit mijn handen glippen.
Waarom vind ik dit grappig?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Feest topique
*deelt bitterballen uit
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
omdat het kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappig?
Frikandelbroodje erbij om het af te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shoot.. geen Redbull meer gekocht, want ik zag alleen maar sugarfree (![]()
![]()
![]()
)
En dat is goor
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje opquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandelbroodje erbij om het af te maken.
Ik ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op
Leedvermaak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappig?
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op
Boks.quote:
Oh ja, ik ben een slecht mensquote:
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokkenquote:
Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokken
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
Ohhh ik heb net gespiekt dat @:Dotteke vandaag ook jarig is
Gefelicitaart![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh dat ik dan weer wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat uit de muur getrokken
Ik krijg een dejavuquote:
ff google er op los gelaten en zowaar... jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
een speciaaltje van de Febo
bestaan die nog???
!quote:
quote:
Ik snap hem nietquote:
De PIquote:
Dat is jouw meningquote:
Doe eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn koffie is op![]()
Maar ik ga geen nieuwe maken, want dan heb ik 2 koffie en dan zit ik tegen het plafond en dat is ook niet leuk voor jullie
*stuitert weer verder
Ja veel beterquote:
Jij wil de wereld gewoon zien brandenquote:
Heel..quote:
Hebben we een KSC -kalender?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
Ohhh ik heb net gespiekt dat @:Dotteke vandaag ook jarig is
Gefelicitaart![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de 40+ SC kot een verjaardag standaard in de TT, dus die kun je gewoon tvpenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we een KSC -kalender?
Mooi glimmendquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja e-mail schoonmaken
*schrob schrob schrob
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil de wereld gewoon zien branden![]()
Hoe gaat het vandaag met je pootje enz?
Inb4 je hebt zelf pootjes (ja klopt)
In beheer van @kwiwiquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we een KSC -kalender?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.
ja dikke voegen wil niemandquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn nu heel langzaam het drukverband aan het afpellen. Want mijn voeg is helemaal dik, maar het deed gister echt hella zeer.
Je voeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwiwi is katten aan het redden van mega gevaarlijke roofvogels in haar tuinquote:
quote:
Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ff gecheckt, oude koeler kan niet hergebruikt worden.
Gelukkig kom ik hier achter voor ik m'n oude pc uit elkaar heb gehaald
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verkeerde account Andréquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dikke voegen wil niemand
maar hoe is het met je voet dan?
Denk niet dat ik voor het volgende weekend tijd ga hebben, dus geen updates meer.quote:
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboordquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ff gecheckt, oude koeler kan niet hergebruikt worden.
Gelukkig kom ik hier achter voor ik m'n oude pc uit elkaar heb gehaald
Nu kunnen we allemaal de hele week daarover klagenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboord
Ik kan het wel alsnog proberen over te zettenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wordt ons een urenlange tirade door de neus geboord
"kijk jongens ik weet dat dit niet gaat lukken maar voor mijn KSC-vriendjes op Fok! ga ik het toch proberen!"quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het wel alsnog proberen over te zetten
Nee, dat is het leuke, ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk jongens ik weet dat dit niet gaat lukken maar voor mijn KSC-vriendjes op Fok! ga ik het toch proberen!"
Wat is dat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh jezus een kind zegt net skibbidy tegen me
quote:
Krijg je dan niet vaak het proefglas en een paar munten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie regelmatig van die bierfestivals oid langskomen waarbij je +- 20 euro entree betaald. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je iets boeiends voor die 20 euro of.. niet
meestal krijg je er een klein glas voor en een paar muntjes om bier van te halenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie regelmatig van die bierfestivals oid langskomen waarbij je +- 20 euro entree betaald. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je iets boeiends voor die 20 euro of.. niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |