Godskelere en ik heb al zo'n hekel aan hondenquote:
Daar soort beesten moeten ze afmaken. Geen enkel excuus om het niet te doenquote:
Dank jequote:
echt hequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Godskelere en ik heb al zo'n hekel aan honden
quote:
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen de eerste 15 seconden gezien. Geloof dat dat wel genoeg is ook.
Waarom moeten we het hier ineens over mijn penistattoos hebben?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?
Duidelijk niet wat ik vroeg,quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom moeten we het hier ineens over mijn penistattoos hebben?
Nee dat krijg je, wat je vroeg was niet duidelijk.quote:
Deze zijn leukerquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:33 schreef pullup het volgende:
Dan maar even weer wat kunstjes![]()
[ x ]
Pokkehond
Aan de titel te zien gaan die misquote:
Welk ding precies?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?
Af en toequote:
Nee ik heb dan een soort plaatsvervangende pijn alsof ik daar zelf ligquote:
Geen doritoscheetquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel een leuke actie bij de Appie.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Code rood in Tilburg.GingersssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Russische bots werken overuren overal nuquote:
Speciaal voor jou.quote:
NO AMSTERDAM FOR YOU!!quote:
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingenquote:
Je zal zijn genen maar hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingen
Meer dan honderd kinderen in 12 landen
Oehhh dankquote:
Wat een mafklapper. Ik zag laatst nog een documentaire over een Nederlandse man met een vergelijkbaar verhaal; die heeft ook inmiddels meer dan 100 donorkinderen. Echt bizar en engquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingen
Meer dan honderd kinderen in 12 landen
Desert eye.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mafklapper. Ik zag laatst nog een documentaire over een Nederlandse man met een vergelijkbaar verhaal; die heeft ook inmiddels meer dan 100 donorkinderen. Echt bizar en eng
Het meest enge is dat die kinderen elkaar tegen kunnen komen en verliefd op elkaar worden met alle gevolgen vanden..quote:
Yep ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het meest enge is dat die kinderen elkaar tegen kunnen komen en verliefd op elkaar worden met alle gevolgen vanden..
Hoe gaat dat dan? "Zeg voordat ik je naar links swipe, kun je even je DNA-paspoort uploaden? Misschien ben je mijn halfbroer wel!"quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Yep ....
Dat je dus tegenwoordig op zo'n datingapp ook al beducht daarop moet zijn ....
Als je een donorkind bent van die man dan is dat je last.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? "Zeg voordat ik je naar links swipe, kun je even je DNA-paspoort uploaden? Misschien ben je mijn halfbroer wel!"
Waarom? Je bent er nu toch.quote:
Nou, @pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.quote:
Ja die was ook goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou, @:Pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.
quote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou, @:Pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.
Stap ze,tot later.quote:
Heb ik deze nog voor jequote:
Die docu heet The Man With 1000 Kids, dus ik was sowieso inderdaad een 0 vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En je vergeet een paar nullen geloof ik
Lecker,met wat voor saus?quote:
Die beesten zijn zo gulzigquote:
Proeft ze niet eens.quote:
Heer 88-4quote:
Op het eind ook dat ie zo naar de lege emmer kijkt om te checken of er niet toch nog eentje in zitquote:
Ik ken het nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer 88-4![]()
Ik verkocht vroeger dat merk jeans.
Mooie sfeerquote:
Dat doen ze wel goed daar.quote:
Jep, dat kunnen ze wel in Nederlandquote:
VRRAAAAOOORRRR!!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biertje, toastjes met vis en vleesch ... voeten omhoog. Laat die F1 maar komen
Ze zijn los.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biertje, toastjes met vis en vleesch ... voeten omhoog. Laat die F1 maar komen
NPO start.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik loop achter, illegale streams
Hier is over nagedacht.quote:
kunt beter NPO Finish kijken, dan weet je hoe het aflooptquote:
Finnish is niet te verstaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunt beter NPO Finish kijken, dan weet je hoe het afloopt
Ik schakel over op het Spaans..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF wennen aan dat NL commentaar
Kan nooit slechter zijn dan die open deuren die die NL'ers blijven intrappen.quote:
Tuurlijk,ik heb 6 schermen.quote:
Dankquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Travelsnack #17 bijvoorbeeld. Of Travelsnack #51.
Nr6 nu in Polen ,Snollebollekes Van links naar rechts.quote:
Zet ik ook liever aan dan dat autoracenquote:
6 maar?quote:
nee vandaag is top 150 80s rockquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nr6 nu in Polen ,Snollebollekes Van links naar rechts.
duurt alleen nog zo godsvreselijk lang. En het commentaar op Eurosport is ook om te janken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet ik ook liever aan dan dat autoracen
Surfen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vandaag is top 150 80s rock
maar ik kijk zandvoort in zee
Das toch die waar ze hun ree rauw eten?quote:
Er is zo ook atletiek , vanaf 16 uurquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet ik ook liever aan dan dat autoracen
ik niet ... ben er wel eens geweest aan het strandquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef mario390 het volgende:
wie was van du en keer in zandvort race kijken?
Ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
duurt alleen nog zo godsvreselijk lang. En het commentaar op Eurosport is ook om te janken.
Aha, dat zal wel op de BBC zijn hoop ik danquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is zo ook atletiek , vanaf 16 uur
Niet een F1 maar ben daar wel eens op het circuit geweestquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef mario390 het volgende:
gisteren is de 2de remotecontrol gekomen, 2 selfdequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ik niet ... ben er wel eens geweest aan het strand
Wat?quote:
Nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef mario390 het volgende:
quote:
festival of wat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet een F1 maar ben daar wel eens op het circuit geweest
Ja, klopt toch ook.quote:
Na dat gele broekje ben ik afgehaaktquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensDeze twee blijven maar leuteren
Nee je mocht zelf wat racen. Ik had dat iemand kado gedaan en ben wel mee geweest toen. Mooie dag van gemaaktquote:
Ik vind ze af en toe wel lachen ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eensDeze twee blijven maar leuteren
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na dat gele broekje ben ik afgehaakt
okequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee je mocht zelf wat racen. Ik had dat iemand kado gedaan en ben wel mee geweest toen. Mooie dag van gemaakt
Is al wel even geleden
had je er weer 2 besteld?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren is de 2de remotecontrol gekomen, 2 selfde
Ook wel eens met die gast op de Nurnburg ring geweest waar je met je eigen auto op mag om een rondje te trekken.quote:
Op BBC2 idd met gelijk de 400 hordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, dat zal wel op de BBC zijn hoop ik dan
Dan gaat het wielrennen er even afquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op BBC2 idd met gelijk de 400 horden
Dat zijn er best veel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op BBC2 idd met gelijk de 400 horden
Jij molt toch al je remotes dus die tweede komt volgende maand weer van pasquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ik dacht de 1ste komt niet
met en bekannte gast?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel eens met die gast op de Nurnburg ring geweest waar je met je eigen auto op mag om een rondje te trekken.
Was minder een succes want we belanden toen na een spin in de vangrails
nee en mandaag bestellt en dienstag ,enquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij molt toch al je remotes dus die tweede komt volgende maand weer van pas
Nee iedereen mag er op als je maar betaald. We reden gewoon in een eigen BMW maar dat was natuurlijk een duur grapje nadat we gecrashed warenquote:
Tja BMW.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee iedereen mag er op als je maar betaald. We reden gewoon in een eigen BMW maar dat was natuurlijk een duur grapje nadat we gecrashed waren
ja want verzekerd ben je daar ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee iedereen mag er op als je maar betaald. We reden gewoon in een eigen BMW maar dat was natuurlijk een duur grapje nadat we gecrashed waren
dat komplizierte is wanneer je bestellt bekom je erstquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en zelfs de twee stukken vangrails die je hebt geraakt moet je dan betalenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja want verzekerd ben je daar ook niet natuurlijk.
Of volgende week.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En die moeten dan gerepareerd worden ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel eens met die gast op de Nurnburg ring geweest waar je met je eigen auto op mag om een rondje te trekken.
Was minder een succes want we belanden toen na een spin in de vangrails
En alle man-uren die in die reparatie gaan zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en zelfs de twee stukken vangrails die je hebt geraakt moet je dan betalen
In zijn tempo welquote:
Daarom, volgens mij was dat al 2500 euroquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En die moeten dan gerepareerd worden ...
dan moet je niet nog 22 betellen, maar je geld terugvragen bij Amazonquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ik dacht de 1ste komt niet
Niet overdrijvenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moet je niet nog 22 bestellen, maar je geld terugvragen bij Amazon
Net ook al met 400 horden.quote:
quote:
Lekker toch.Korte hosen an.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef mario390 het volgende:
heeft nederland strand zo en webcam niet
waar de direkt op stand staat?
Dan moet je meer drinken om af te koelenquote:
https://www.google.com/se(...)vid:A5kXiKzbBFs,st:0quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef mario390 het volgende:
heeft nederland strand zo en webcam niet
waar de direkt op stand staat?
Het is ook nooit goed bij jou.quote:
Echt domquote:
Oh jij wil gewoon blote tieten zien? Daar zijn andere websites voor hequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
zo moet en webcam zijn dat is riccione
maar pech is dat mensen 5 - 75 zijn leefthijd
en is niet voll maar sonst zijn italien de webcams
ook achter bij strand
[ afbeelding ]
Wat is er te zien op zo'n webcam?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
ook achter bij strand
[ afbeelding ]
Het is zeker niet gauw goed bij jou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
ook achter bij strand
[ afbeelding ]
Blotetiet.nlquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij wil gewoon blote tieten zien? Daar zijn andere websites voor he
nee dat is niet erlaubt op ital.strandquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aber die had die Mutti blockiertquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wieso weist du das?!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is niet erlaubt op ital.strand
nur en he hoor ,dat packt de laptop niet meer landenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Het is zeker niet gauw goed bij jou.
Hoeveel strandschermen heb je nu open? In hoeveel landen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur en he hoor ,dat packt de laptop niet meer landen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur en he hoor ,dat packt de laptop niet meer landen
Dus toch.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italien moet je 10 meter van strand weg met broek lopen
Burka wel?quote:
wel 10 meter in acht nemen.quote:
Hat Mutti kein Einkaufen gemacht?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef mario390 het volgende:
supermarkt had gisteren geen viezlollies
meer nu heb ik jolly moeten kopen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee weet je ik kann wel zelfs inkopen hoor
Dat ist sehr tof von dir.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef mario390 het volgende:
vor mutti om dat zij willt heb ik tofifi gekopt
Het mag wel maar iets meer bedekking.Zandkastelen bouwen mag trouwens ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel bikini achter de strand mag niet
mensen hebben gemeckert dat ze soms in de stadt gezien hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mag wel maar iets meer bedekking.Zandkastelen bouwen mag trouwens ook niet.
Witte blote buiken mogen op het strand maar niet in de stadquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
mensen hebben gemeckert dat ze soms in de stadt gezien hebben
120 kilo mannen topless, en ook 90 kilo vrouwen met bikini
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Witte blote buiken mogen op het strand maar niet in de stad
Je hebt gelijk hoor.quote:
Zo hoor je dan ook niet in de stad te lopen. 120 kilo of niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
mensen hebben gemeckert dat ze soms in de stadt gezien hebben
120 kilo mannen topless, en ook 90 kilo vrouwen met bikini
In Leeuwarden was er ook weer 1quote:
Ja ik las het.quote:
Waarom heeft dat beest schoenen aan?!quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Over hoe je een SBE oppakt
https://www.youtube.com/shorts/03A7j3n-ZEo
Welk plaatje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Er is trouwens iets geks in dit plaatje.
Die foto van de brand.Wat doet die persoon daar op de hoek van het pand?quote:
Dat is een brandweerman met een reflecterend pak?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die foto van de brand.Wat doet die persoon daar op de hoek van het pand?
Of @DJMOquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is een brandweerman met een reflecterend pak?
Dat is hoe je een flat noemt?quote:
Die vraag heb je van feesboek! Daar was dus een sukkel die niet zag dat het gewoon de brandweer wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die foto van de brand.Wat doet die persoon daar op de hoek van het pand?
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vraag heb je van feesboek! Daar was dus een sukkel die niet zag dat het gewoon de brandweer was
Volgende keer met Hetty en Leida mee dan.quote:
Of was jij dat zelf?quote:
Tsssss,je weet hoe ik heet.quote:
Dat ben ik vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten
Johan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Waar gingen die heen danquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende keer met Hetty en Leida mee dan.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
man man op ital strand is ook meer 80 -80 - 100
statt 90 - 60 -90
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mag je op de Wiesenmarktt wel in blote buik?
1 van de 500 daarquote:
O dat is ook erg, maar dat is wel een andere plaatsnaamquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)n-schade-na-noodweer
Ik had geen plaatsnaam gehoord alleen Frieslandquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is ook erg, maar dat is wel een andere plaatsnaam
Welke Josef?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
maaar en keer was de ene josef naakt bij umzug
Kiprich.quote:
Net als onze Dottekequote:
JAAAquote:
Jepquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat van de 8 euro teller??
Je hebt gewoon zelfs mijn adres.quote:
die telt er negen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
De timmerman.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jep
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-er-niemand-komt
niet dezequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/josef.dejesus.52/
Josef de Jesus is lid van Facebook
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had geen plaatsnaam gehoord alleen Friesland
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
bijna de halfe welt weet dat op wörtherzee
en restaurant 8 euro vor leg teller will
Niet meer, oude bestellingen zijn niet meegegaan naar de nieuwe host.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zelfs mijn adres.
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
bijna de halfe welt weet dat op wörtherzee
en restaurant 8 euro vor leg teller will
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet meer, oude bestellingen zijn niet meegegaan naar de nieuwe host.
Ben wel een stuk milieuvriendelijker nu, ik draai op een groene hostEn er zijn bomen geplant omdat ik daar nu bij zit
Dat is eerlijk van jequote:
Ik help je wel onthoudenquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is eerlijk van je
En welkom bij 40 plus waar het meest van Fok vergeten wordt![]()
Volgende week weet ik ook niet meer dat FF Johan heet
quote:
Gork 2 toch?quote:
Die eigenaar zal ook niet veel vrienden hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef mario390 het volgende:
dat ding is en andere , de restaurant had pech
dat het de broer van en restaurantkritiker was
en het staat in speiskarte dat het de prize vor en
leg bord is, schlecht is dat vor de andere
restaurants op wörtherzee
Die 2 hebben gelukquote:
Dat is niet zo belangrijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Die eigenaar zal ook niet veel vrienden hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet zo belangrijk.
Als hij maar klandizie heeft
Geen idee, kan van alles zijn zo langzamerhandquote:
Is een nieuwe AI tool van Elon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, kan van alles zijn o langzamerhand
Ja ik las het al inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een nieuwe AI tool van Elon.
Wat staat er op het menu?quote:
Spaghettiquote:
Doe maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |