Yep ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het meest enge is dat die kinderen elkaar tegen kunnen komen en verliefd op elkaar worden met alle gevolgen vanden..
Hoe gaat dat dan? "Zeg voordat ik je naar links swipe, kun je even je DNA-paspoort uploaden? Misschien ben je mijn halfbroer wel!"quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Yep ....
Dat je dus tegenwoordig op zo'n datingapp ook al beducht daarop moet zijn ....
Als je een donorkind bent van die man dan is dat je last.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? "Zeg voordat ik je naar links swipe, kun je even je DNA-paspoort uploaden? Misschien ben je mijn halfbroer wel!"
Waarom? Je bent er nu toch.quote:
Nou, @pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.quote:
Ja die was ook goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou, @:Pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.
quote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou, @:Pullup had vandaag eerder een tweet met een mama en baby panda.
Stap ze,tot later.quote:
Heb ik deze nog voor jequote:
Die docu heet The Man With 1000 Kids, dus ik was sowieso inderdaad een 0 vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En je vergeet een paar nullen geloof ik
Lecker,met wat voor saus?quote:
Die beesten zijn zo gulzigquote:
Proeft ze niet eens.quote:
Heer 88-4quote:
Op het eind ook dat ie zo naar de lege emmer kijkt om te checken of er niet toch nog eentje in zitquote:
Ik ken het nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer 88-4![]()
Ik verkocht vroeger dat merk jeans.
Mooie sfeerquote:
Dat doen ze wel goed daar.quote:
Jep, dat kunnen ze wel in Nederlandquote:
VRRAAAAOOORRRR!!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biertje, toastjes met vis en vleesch ... voeten omhoog. Laat die F1 maar komen
Ze zijn los.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biertje, toastjes met vis en vleesch ... voeten omhoog. Laat die F1 maar komen
NPO start.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik loop achter, illegale streams
Hier is over nagedacht.quote:
kunt beter NPO Finish kijken, dan weet je hoe het aflooptquote:
Finnish is niet te verstaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunt beter NPO Finish kijken, dan weet je hoe het afloopt
Ik schakel over op het Spaans..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF wennen aan dat NL commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |