Godskelere en ik heb al zo'n hekel aan hondenquote:
Daar soort beesten moeten ze afmaken. Geen enkel excuus om het niet te doenquote:
Dank jequote:
echt hequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Godskelere en ik heb al zo'n hekel aan honden
quote:
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen de eerste 15 seconden gezien. Geloof dat dat wel genoeg is ook.
Waarom moeten we het hier ineens over mijn penistattoos hebben?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?
Duidelijk niet wat ik vroeg,quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom moeten we het hier ineens over mijn penistattoos hebben?
Nee dat krijg je, wat je vroeg was niet duidelijk.quote:
Deze zijn leukerquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:33 schreef pullup het volgende:
Dan maar even weer wat kunstjes![]()
[ x ]
Pokkehond
Aan de titel te zien gaan die misquote:
Welk ding precies?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens Konstanz in je ding staan?
Af en toequote:
Nee ik heb dan een soort plaatsvervangende pijn alsof ik daar zelf ligquote:
Geen doritoscheetquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel een leuke actie bij de Appie.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Code rood in Tilburg.GingersssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Russische bots werken overuren overal nuquote:
Speciaal voor jou.quote:
NO AMSTERDAM FOR YOU!!quote:
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingenquote:
Je zal zijn genen maar hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingen
Meer dan honderd kinderen in 12 landen
Oehhh dankquote:
Wat een mafklapper. Ik zag laatst nog een documentaire over een Nederlandse man met een vergelijkbaar verhaal; die heeft ook inmiddels meer dan 100 donorkinderen. Echt bizar en engquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nog zo'n achterlijke die denkt dat hij de wereld moet helpen met nakomelingen
Meer dan honderd kinderen in 12 landen
Desert eye.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mafklapper. Ik zag laatst nog een documentaire over een Nederlandse man met een vergelijkbaar verhaal; die heeft ook inmiddels meer dan 100 donorkinderen. Echt bizar en eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |