Ze is alleen prima voor deze interview. Tijdens de voorbeschouwing, race en nabeschouwing kan ze beter haar mond houden.quote:
Verkapte "kijk mij eens rijke grootouders hebben"quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Opa’s kamer opnieuw inrichten, moet wel een beetje aan de erfenis denken natuurlijk![]()
Enkelvoudquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens rijke grootouders hebben"
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef Starflyer het volgende:
Franco Colapinto wordt in de Formule 2 in Monza vervangen door Olivier Goethe, die normaal gesproken in de Formule 3 uitkomt.
Ook Taylor Barnard wordt vervangen. Hij gaat voor McLaren Formule E rijden volgend seizoen. Zijn vervanger voor deze race is de Nederlander Niels Koolen, die dit jaar uitkwam in de Indy NXT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...Toen ik die achternaam zag wist ik al genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...https://www.driverdb.com/drivers/niels-koolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw.![]()
Gewoon elke coureur 1 rondje en that is en geen ophoping daar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:11 schreef Starflyer het volgende:
Hebben ze de F3 al opgedeeld in twee groepen, is het alsnog chaos voor de Parabolica.
Dan hebben de laatste coureurs voordeel omdat de baan steeds sneller wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon elke coureur 1 rondje en that is en geen ophoping daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |