Oh was Loreen er ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Loreen had haar aandacht er ook niet echt bij tijdens de finale, dat was eigenlijk storender.
Ze zat tijdens de finale toch zeker een minuut of 7 te … Ja, wat eigenlijk?quote:
Ah, dat helpt dan natuurlijk ook niet mee. Was dit een van de jaren dat Azerbeidzjan een tweeling stuurt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
5 van de 7 landen die ik op noem stonden niet eens in de finale
Ja, die deed heel moeilijk op een barkrukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh was Loreen er ook?
(Alleen Alcazar kan ik me nog herinneren)
Spartelen als een futuristische vis op het droge.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zat tijdens de finale toch zeker een minuut of 7 te … Ja, wat eigenlijk?
Moment, even opzoeken welk nummer ze ook alweer in hemelsnaam stuurden. Ik weet al wel dat dit niet het jaar van Black Mamba of Mimicat wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal vergeten is wel een klein beetje een misdaad.
We waren aan het dansen op europaparty omdat de connectie met Malmö wegvielquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh was Loreen er ook?
(Alleen Alcazar kan ik me nog herinneren)
Het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat ze haar nagels had gedaan voor Palestina. En de EBU daarvan in paniek raakte. Maar het nummer zelf, al sla je me dood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal vergeten is wel een klein beetje een misdaad.
Nee dat was vorig jaar. Daar is nog een mooi verhaal over. Voor de gevoelige oortjes even in een spoiler.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dat helpt dan natuurlijk ook niet mee. Was dit een van de jaren dat Azerbeidzjan een tweeling stuurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar hadden ze kakelde kalkoenen gestuurd.
Malmo mocht willen dat ze onze intervalacts haddenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We waren aan het dansen op europaparty omdat de connectie met Malmö wegviel
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Net ontdekt dat ik het Nationaal Theater en het Internationaal Theater met elkaar verward heb en dus een ticket heb gekocht voor een voorstelling in Den Haag in plaats van in Amsterdam. Kak!
Misschien is die voorstelling in Den Haag wel veel beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Net ontdekt dat ik het Nationaal Theater en het Internationaal Theater met elkaar verward heb en dus een ticket heb gekocht voor een voorstelling in Den Haag in plaats van in Amsterdam. Kak!
Zo blijkt! Maar het is wel minder handigquote:
Nou, ik heb wel de voorstelling geboekt die ik wilde boeken, alleen in de verkeerde plaatsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is die voorstelling in Den Haag wel veel beter.
Hm, dan zou ik denken dat als deze kaartjes misschien goedkoper zijn dat nog de doorslag kan geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel de voorstelling geboekt die ik wilde boeken, alleen in de verkeerde plaats. En de kaarten zijn nog niet zo schaars dat Ticketswap een uitkomst gaat zijn denk ik
Die show blijkt helemaal niet in Amsterdam te spelen. Ach, ik kijk nog wel even wat ik doe. In een slecht geval ben ik een paar euro en wat tijd extra kwijt, that's itquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan zou ik denken dat als deze kaartjes misschien goedkoper zijn dat nog de doorslag kan geven.
Als het toch dezelfde show is.
Allang gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
De sinterklaas inkopen kunt u nu alvast doen bij de action!
Ik heb ook al maanden terug Sinterklaascadeautjes gekocht. Dan is het op het eind van het jaar een stuk minder stressenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijkmaar goed ik heb dan ook al de uitnodigingen en uitdeelcadeautjes voor de 2e verjaardag van mini gemaakt (die in november jarig is)
![]()
Het einde van het jaar is bij ons gewoon druk (tussen augustus en 2 januari ook 8 verjaardagen incl. 2 die ik zelf organiseer). En kruidnoten helpen daarbij. Ik heb helaas de pepernoten nog niet gevonden
Sorry, nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo, doe je ook nog mee met spelletjes op discord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |