Ik heb zo'n hekel aan het "Heeft iemand X of Y" en dat iedereen dan reageert met "nee sorry hebben we niet".quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
"Deze buurtapp is alleen voor gevalllen in de buurt en niet voor onbenullige dingen"
Iedereen in de buurtapp:
Zo ideaal Vinted, vooral voor mini's want die groeien in het begin belachelijk hard uit hun kleding en dan is de nieuw gekochte kleding nog helemaal nieuw. Grootste nadeel vind ik dat ik daardoor soms echt een soort shop-a-holic word die maar alles koopt "want super cheap en ik koop nu toch al iets bij deze persoon dan is het voor de verzendkosten wel een goed idee om ook nog dit en dit en dit erbij te nemen"quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:31 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, weer wat leuke dingetjes via Vinted gekocht
WTF?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
In de tram net iemand die hele tijd kankerhoer naar mij schreeuwde, en nee ik ken die persoon niet.
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan het "Heeft iemand X of Y" en dat iedereen dan reageert met "nee sorry hebben we niet".
REAGEER NOU ALLEEN MAAR ALS JE HET WEL HEBT.
@Redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
In de tram net iemand die hele tijd kankerhoer naar mij schreeuwde, en nee ik ken die persoon niet.
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.
Zeker, en dan heb je nog geluk gehad. Meestal neemt hij ook een voorgesneden doerian mee waarvan hij alleen de verpakking opent om hem dan te laten liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?
Hier lag net iemand stoned op de weg heen en weer te rollebollen. Is dat hem misschien?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Zeker! Heb echt al leuke dingen gescoord voor de aanstaande mini. En alles was nog hartstikke netjes en goed.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo ideaal Vinted, vooral voor mini's want die groeien in het begin belachelijk hard uit hun kleding en dan is de nieuw gekochte kleding nog helemaal nieuw. Grootste nadeel vind ik dat ik daardoor soms echt een soort shop-a-holic word die maar alles koopt "want super cheap en ik koop nu toch al iets bij deze persoon dan is het voor de verzendkosten wel een goed idee om ook nog dit en dit en dit erbij te nemen"
Wat een stommerdquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Paar uur? Ik weet nog dat ik 13 was en naar school fietste en een auto naast me stopte waarin jongeren achterin zaten die naar me schreeuwden dat ik lelijk was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een stommerdKon je het wel snel loslaten? Als mij zoiets overkomt, dan kan ik daar nog wel een paar uur mee bezig zijn.
Ja, doordat het allemaal redelijk vlak is, zijn die routes ideaal met kleine kinderen (of voor grote mensen natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben vandaag een waalweg gewandeld, heel mooi! Door appelboomgaarden en op smalle paadjes langs de bosrand. En we zagen zelfs een boom met kiwi’s![]()
@:fred_b wij hadden nog niet eerder een waalweg gelopen, maar inderdaad makkelijk en erg mooi hoor!
Is dat niet normaal danquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Neemt hij ook een hele bak kebabspiesen mee die hij opeet in de tram?
Dat doe ik alleen bij jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine doe dat soort dingen voortaan via een PB.
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een stommerdKon je het wel snel loslaten? Als mij zoiets overkomt, dan kan ik daar nog wel een paar uur mee bezig zijn.
Maiser Waalweg vanaf Saltaus. En daarna lekker op het terras in Meranquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, doordat het allemaal redelijk vlak is, zijn die routes ideaal met kleine kinderen (of voor grote mensen natuurlijk) en kom je toch op mooie plekken. Welke route hadden jullie gedaan?
Jaa lijkt me ook heel eng zeg... Sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.
Akeligquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt je wel een beetje meer alert voor je omgeving voor je tijdje, want denk wel oprecht dat zo iemand gevaarlijk kan zijn voor zijn omgeving en ook wildvreemden. Zijn toch wel veel gekkies in onze samenleving en figuren als deze kunnen ook zo maar een mes bij zich hebben ofzo.
Toch even in spoilerquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |