Ja die heb ik ook. Maar ja dat is niet zo spannend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 100.000.000.000.000 uit Zimbabwe graag

Koester dat.De mijne is er al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekers. Pappie is nog bij onsVorige week nog voor de ik denk 16e keer jaarlijkse Fles-en-Pa-Fles-dag mee gedaan.
Zusje, lang verhaal

Wat is wel spannend dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Maar ja dat is niet zo spannend.

Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.quote:

Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.
Voor een vermogen verspijkerd. Ze vroegen altijd een vermogen. Nu werd het aangeboden voor ¤ 150.000 terwijl woz 375.000 is
Als zelfstandige met onderhoudsbedrijf van bijna 58 en ik eigenlijk geen inkomen ..(te) groot risico. Schoonzoon bood aan om mee te gaan.
Dat is gelukt... Na 400 kilo papierwerk.

Die ze zelf hebben betaald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .

Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.quote:

Dan krijg je niet lang veel bezoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.

Dank jequote:

Nog nooit van gehoord, Nyasalandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.
[ afbeelding ]

Niemand durft langs te komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan krijg je niet lang veel bezoek

Is het huidige Malawi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, Nyasaland

Ik herken hetquote:

Snap ik met zo'n parkiet je opwachtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand durft langs te komen.

Las het net ja, en daarna maar eens gezocht waar Malawi ook al weer ligt.quote:

In welk land gingen ze nou hun biljetten veranderen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.
[ afbeelding ]

Ja, maar ook zelf betaald. Zo ook nieuwe cv, cv ketel e.d.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .

Sindsdien zijn jouw bezoekers gehalveerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.

Daar zijn we (nog) niet geweest maar ik neem het van je aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als Overasseltse Heide

Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In welk land gingen ze nou hun biljetten veranderen?

Zolang je niet op de Rabobank stemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar ook zelf betaald. Zo ook nieuwe cv, cv ketel e.d.
In ieder geval laten we dochterlief en aanhang wat na zonder erfbelasting.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |