quote:De Premier League 2023/24 is het 32e seizoen van de Premier League en het 125e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
De wedstrijden werden aangekondigd op 15 juni 2023 om 09:00 uur BST. Manchester City is de titelverdediger en zou, indien succesvol, de eerste club, in het mannenvoetbal, in de geschiedenis van de Engelse Premier League worden die vier titels op rij wint .
Dit seizoen is het derde seizoen met een winterstop en er staan geen Premier League-wedstrijden op het programma tussen 14 en 30 januari 2024. De Premier League heeft bevestigd dat de zomerse transferperiode op 14 juni 2023 van start gaat en op 1 september 2023 om 23:00 uur BST sluit. De winterperiode van de transferperiode gaat open op 1 januari 2024 en sluit op 1 februari 2024 om 23:00 GMT.
Teams
Twintig teams zullen strijden in de competitie - de zeventien beste teams van het vorige seizoen en de drie teams die zijn gepromoveerd vanuit het EFL Championship . De gepromoveerde teams zijn Burnley, Sheffield United en Luton Town, die na respectieve afwezigheid van een, twee en eenendertig jaar zullen terugkeren naar de hoogste divisie. Dit wordt ook het eerste seizoen van Luton Town in de Premier League. [4] Met hun promotie wordt Luton Town het eerste team dat tijdens het Premier League-tijdperk is gepromoveerd van non-league (5e niveau of lager in de piramide van de Engelse voetbalcompetitie) naar de hoogste klasse en de eerste die sinds promotie / degradatie binnen het vierde niveau van de Football League was toegestaan. Zij zullen Leicester City, Leeds United en Southampton vervangen, die na respectievelijk negen, drie en elf jaar in de hoogste klasse naar het EFL Championship waren gedegradeerd.
Meer info:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_League_2023/24
Sowieso makkelijk programma in september voor Slot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slot gaat Haggie volgende week slopen.
Ik zag het net. Absurd. Lijkt Ajax wel van vorig jaar. Bijna niet te vatten hoe simpel ze er doorheen komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die gaten in de verdediging bij United, keer op keer. Dit kan toch niet.
Misschien kan Ten Hag nog een Nederlander halen om dat op te lossenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die gaten in de verdediging bij United, keer op keer. Dit kan toch niet.
Hattrick.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Madueke heeft er zin in vandaag
Viaplay is voor Turken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef Szura het volgende:
Dat Viaplay-filmpje
Enorm cringe weer die gemaakt stoere Virgil met z’n gewijs, Haggie als een konijn in de koplampen, paar gasten met een Viaplay-vlag
Caland in VBL / Het grote Oh Arne Topicquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:caland https://x.com/viaplaysportnl/status/1827762255284293770
Hopelijk geen liefdesverdriet, maar OH ARNE
Newcatle Tottenhamquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
Krijgen we dit weekend nu wel Liverpool te zien op het tv-kanaal van Viaplay?
Onder het mom van 'voor zo'n mooie wedstrijd moet je toch onze abbo aanschaffen'. Erg jammer.quote:
Er staan nog tig mentions open. Handel die maar even af. Anders komt God je ophalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef KingRoland het volgende:
Goal. De goal voor Arsenal. @:zipportal
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Mongooltje Maarten Wijffels was er ook bij.
Rice tikt daar toch gewoon de bal weg. Al zal het Joel kennende lichtelijk bewust zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij iets te obvious Rice wil tackelen, denk ik?
https://caulse.com/v/26347
Hypocriete seniele opa Johan hoeven we hier nietquote:
Joey?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rice tikt daar toch gewoon de bal weg. Al zal het Joey kennende lichtelijk bewust zijn.
@Solispolarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Minteh overweldigt Gabriel met zijn klasse.
Dacht dat het aan mijn internet lag, maar er is dus storing.quote:
Ook problemen? Geeft een foutmelding, PL-1001quote:
Geen idee, dit is voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mijn internet lag, maar er is dus storing.
Komt dit veel vaker voor?
Ik heb er nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mijn internet lag, maar er is dus storing.
Komt dit veel vaker voor?
Ja, lijkt wel voor de Arsenal v Brighton-stream te gelden alleen. Ik kan wel darts kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook problemen? Geeft een foutmelding, PL-1001
Het AUTOOTJE rijden in the MUD.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee, dit is voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.
Oh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel voor de Arsenal v Brighton-stream te gelden alleen. Ik kan wel darts kijken.
https://x.com/mvanzijtveld/status/1829867829107310602quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het AUTOOTJE rijden in the MUD.
Is Zijt van Martijnveld voor Azzenal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/mvanzijtveld/status/1829867829107310602
Martijn van Zijtveld is ondertussen BOOS.
Yep, voor de rest geen problemen. Arsenal - Brighton is nog steeds bezig bij minuut 62 (als het al beeld doorgeeft).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel voor de Arsenal v Brighton-stream te gelden alleen. Ik kan wel darts kijken.
2002 hier, botsautootjes gingen wel gewoon goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook problemen? Geeft een foutmelding, PL-1001
Nu geen probleem meer, doet het nu weer goed.quote:
Zie het ja. Maar kan echt niet hoor dit. Ik betaal zodat ik geen klote streams hoef te kijken. Maar er is elk weekend wel wat met dat Viaplay.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu geen probleem meer, doet het nu weer goed.
Voor een allerminst uitbundige persoonlijkheid is dit wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Zijt van Martijnveld voor Azzenal?
Kijk niet alles maar 1e keer dat ik het merk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zie het ja. Maar kan echt niet hoor dit. Ik betaal zodat ik geen klote streams hoef te kijken. Maar er is elk weekend wel wat met dat Viaplay.
Klopt. Maar het is wel te vaak in de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb er ook voor het eerst last van. 'Elk weekend' is echt zwaar overdreven.
Je laat je wel erg veel leiden door de algehele opinie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel te vaak in de afgelopen jaren.
Och, Ziggo Sport had ook op zijn tijd last van een storing.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel te vaak in de afgelopen jaren.
Ik bepaal zelf wel wat ik op mijn sterfbed overdenk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op je sterfbed tel je ook niet de aantal keren dat een Viaplay-stream heeft gehaperd.
Dat zeggen ze ook weleens over mensen met Downquote:
Zeker, maar afgelopen woensdag met schaamrood op de kaken. Gaat een uitdaging worden voor McKenna om alle nieuwe spelers in te passen in een ploeg die voorheen al functioneerde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Ipswich. Hebben een paar interessante transfers gedaan.
Ik vind het echt magisch om Ipswich weer in de Premier League te zien makker.quote:
Mooi stadion, club en een zeer interessante trainer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt magisch om Ipswich weer in de Premier League te zien makker.
McKenna ben ik groot fan van, die zit volgend jaar op het plekje van ten Hag denk ik. Hij heeft de juiste spelopvatting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mooi stadion, club en een zeer interessante trainer.
Je zag het tegen Liverpool ook al, maar het vermogen om de tegenstander af en toe helemaal op te sluiten op eigen helft is vrij knap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
McKenna ben ik groot fan van, die zit volgend jaar op het plekje van ten Hag denk ik. Hij heeft de juiste spelopvatting.
Southampton is gedegradeerd in Februariquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Southampton is gebouwd op naïviteit. Die laten zich nu al door Leicester, Forest en Brentford ringeloren op kansloze wijze.
@PowerLoungen en ik vinden dat wel meevallen. Op het EK niet gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:23 schreef KingRoland het volgende:
Haaland de beste speler op dit moment
Wat een fenomeen
Hij was op vakantie dus dat viel net slecht uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:PowerLoungen en ik vinden dat wel meevallen. Op het EK niet gezien.
Ook altijd grappig tegen topclubsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:PowerLoungen en ik vinden dat wel meevallen. Op het EK niet gezien.
Southampton van 2013 tot 2016 had echt bizarre selecties, dat kun je je bijna niet meer voorstellen. Toen had ook nog niet elke PL-ploeg een suikeroom met geld om 30 spelers bij te kopen per zomer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Southampton is gebouwd op naïviteit. Die laten zich nu al door Leicester, Forest en Brentford ringeloren op kansloze wijze.
Haaland gaat feyenoord in de kont neukenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef PSVCL het volgende:
Haalandbot gaat Feyenoord kapoet maken
Elke 8 potjes een hattrick of zo gemiddeld, wat een bizarre statistiek.quote:
Ik zou eerder zeggen: zonder adequate vervanging voor Geertruida en Wieffer wordt Feyenoord genadeloos gepakt in de CL.quote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef Szura het volgende:
Feyenoord met fraud Priske gaat door iedereen in de CL hard gepakt worden
Fraud Priskequote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef Szura het volgende:
Feyenoord met fraud Priske gaat door iedereen in de CL hard gepakt worden
Voor meer dan 100 miljoenquote:Op zondag 1 september 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een dramatische bank bij United
Zolang ze er op blijven zitten ...quote:Op zondag 1 september 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een dramatische bank bij United
Keane zit bij Sky.quote:Op zondag 1 september 2024 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Shearer moet die reservemof helemaal afmaken hierna.
quote:
Heel matig tot nu toe.quote:
Ja en dan zegt men dat het onze 1e spits moet zijnquote:Op zondag 1 september 2024 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zirkzee komt ontzettend veel te kort voor dit niveau
Hij loopt er ook verloren bij.quote:Op zondag 1 september 2024 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zirkzee komt ontzettend veel te kort voor dit niveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het hoort. Naar voren met die bal en hopen dat Salah scoort.quote:Op zondag 1 september 2024 17:39 schreef Caland het volgende:
De meest overschatte Nederlandse verdediger ooit ramt nog steeds elke bal naar voren als een rugbyer.
heb die wegloper altijd al een dooie overschatte speler gevonden(mocht je niet zeggen van de mede psvers), babel 2.0quote:
Zoveel geld spenderen de laatste jaren en dit op het veld hebben staanquote:Op zondag 1 september 2024 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag gaat straks weer janken over vele blessures...
Gewoon een zwak team. Casemiro kan niet meer, Zirkzee haha laat maar.
Het is echt zo verschrikkelijk matig. Voorin staat al helemaal niks van klasse.quote:Op zondag 1 september 2024 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag gaat straks weer janken over vele blessures...
Gewoon een zwak team. Casemiro kan niet meer, Zirkzee haha laat maar.
Bizar ook wel hoe Ten Hag overschat werd hier.quote:Op zondag 1 september 2024 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar wat een goede coach aan verschil kan maken, al heeft hij nu wel goed materiaal.
Met goed materiaal is Arend Martijn simpelweg niet te houden.quote:Op zondag 1 september 2024 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar wat een goede coach aan verschil kan maken, al heeft hij nu wel goed materiaal.
Ze hebben een druk programma. Gakpo krijgt zijn minuten nog wel.quote:Op zondag 1 september 2024 17:49 schreef Pedroso het volgende:
Gakpo mag dit jaar de potjes in de League Cup spelen en invallen in potjes die er weinig meer toe doen.
Het is het derde kutseizoen op rjj voor ze. Puur wanbeleid om die halve mof te laten zitten en 600 miljoen aan troep uit te laten geven.quote:
Nog bizarder dat ze hem ook dit jaar weer gewoon het aankoopbeleid hebben laten doen.quote:Op zondag 1 september 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizar ook wel hoe Ten Hag overschat werd hier.
Nou, ik heb hier anders weinig fanboys voorbij zien komen de laatste jarenquote:Op zondag 1 september 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizar ook wel hoe Ten Hag overschat werd hier.
Hag haalt volgend seizoen ook makkelijk want niemand wil die slangenkuil trainen.quote:
Vergeet ook Sipke Hulshoff niet. Zo'n Salah kijkt daar toch zwaar tegenop.quote:Op zondag 1 september 2024 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk toch dat Johnny Heitinga de grote master is van dit succes en Arne een soort van zetbaas is,
Waar denk je dat het probleem begint?quote:Op zondag 1 september 2024 17:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is het derde kutseizoen op rjj voor ze. Puur wanbeleid om die halve mof te laten zitten en 600 miljoen aan troep uit te laten geven.
Bij het begin.quote:Op zondag 1 september 2024 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar denk je dat het probleem begint?
Het is al sinds het vertrek van Ferguson drama en in de tussentijd zijn er niet de minste coaches aan het roer geweest. Het zit veel dieper dan de coach alleen.quote:
Had Oh Lowie toch gelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 18:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is al sinds het vertrek van Ferguson drama en in de tussentijd zijn er niet de minste coaches aan het roer geweest. Het zit veel dieper dan de coach alleen.
Die gaf ook 250 miljoen uit maar het lag aan alles behalve aan Lowietje.quote:
Krijgt een 9 van de analisten, doet ook weinig fout (behalve een bal over de zijlijn spelen).quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 17:57 schreef Szura het volgende:
Nog steeds de mokerdomme Jaap Stam als duider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |