Ja, zelfde hier. Zou er iemand 4x Alpine hebben gehad?quote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om terug te gaan naar 4x McLaren, maar dat ging toch in tegen m'n gevoel.
Iemand die al niet meer serieus meedeed na twee races of zo.quote:Op zondag 3 november 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Zou er iemand 4x Alpine hebben gehad?
Hmm, zo te zien was er niemand die dat nog had. Degene met de meeste punten deze ronde, had maar één Alpine onderdeel (Alpine, Mclaren, Norris, Russell).quote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand die al niet meer serieus meedeed na twee races of zo.
Gevaarlijk inhalen tijdens de regen.quote:Op maandag 4 november 2024 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat Verstappen nog een straf zou krijgen. Voor het inhalen van te veel tegenstanders of zo
Twee straffenquote:Op maandag 4 november 2024 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevaarlijk inhalen tijdens de regen.
Ik had uit principe geen Mercedes of rijder daarvan genomen.quote:
Volgens mij kan Leclerc aan de antidepressiva.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook bijna Sainz voor Leclerc ingeruild. George Russel in m'n team is net een stap te ver.
Ik ben net het bos in geweest. Hier en daar is het een ware takkenregen geweest. Niks of nauwelijks iets groots. Ik ben niet op het strand geweest maar ik denk dat de storm te kort was voor serieuze schade aan de duinen aan Noordzeestrand. Wel veel hout aangespoeld, begreep ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Mooie windstoten daar ook. Eentje van 128 km/uur. Is er schade na zo'n storm?
Dat bos is natuurlijk wel iets gewend. Ik vond het trouwens echt leuk om door het bos te wandelen, met al die paadjes en hoogteverschillen. Jammer dat het allemaal zo moeilijk ging met m'n ex, want we hadden daar makkelijk flinke tijden van de herfst en de winter kunnen zitten en dat vond ze eerst ook een goed idee. We waren aan het nadenken of we dan samen een boekje konden maken over bepaalde aspecten van het eiland.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net het bos in geweest. Hier en daar is het een ware takkenregen geweest. Niks of nauwelijks iets groots. Ik ben niet op het strand geweest maar ik denk dat de storm te kort was voor serieuze schade aan de duinen aan Noordzeestrand. Wel veel hout aangespoeld, begreep ik.
Ja, wij zijn van de week ook nog het bos in geweest vanaf de vuurtoren richting West. Zoveel paadjes dat wij ook regelmatig verbaasd zijn over waar we we nu weer aanbeland waren. Uiteindelijk bij de (vernieuwde) Kooisplek.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bos is natuurlijk wel iets gewend. Ik vond het trouwens echt leuk om door het bos te wandelen, met al die paadjes en hoogteverschillen.
Het voor de hand liggende aspect van nu is de leegtequote:Jammer dat het allemaal zo moeilijk ging met m'n ex, want we hadden daar makkelijk flinke tijden van de herfst en de winter kunnen zitten en dat vond ze eerst ook een goed idee. We waren aan het nadenken of we dan samen een boekje konden maken over bepaalde aspecten van het eiland.
Het is echt prachtig daar.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wij zijn van de week ook nog het bos in geweest vanaf de vuurtoren richting West. Zoveel paadjes dat wij ook regelmatig verbaasd zijn over waar we we nu weer aanbeland waren. Uiteindelijk bij de (vernieuwde) Kooisplek.
Kun je zelfs gewoon naar de Poiesz zonder dat het een schuifpuzzel is?quote:
Wij waren er ook bijna stil van, de laatste keer. Ze zijn daar heel lang met zwaar materieel in de weer geweest. Het was altijd al mooi daar maar nu, nu de wildgroei aan invasieve soorten opgeruimd is, is het echt een uniek gebied geworden.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt prachtig daar.Ik ben er een paar keer langsgefietst.
Meestal wel. Het aspect leegte zie je daar overigens nu wel terug in de schappen. Soms heb je bijna alles wat je nodig hebt maar kom je één cruciaal ingrediënt te kort. Dan moet je er of op gokken dat de Spar het wel heeft, of je legt al je boodschappen weer terug en bedenkt wat anders. Best bizar als je voor de koeling staat en dat er helemaal geen kip is."Ach dan doe ik iets met gehakt", denk je dan ... maar dat is er dan ook nietquote:[..]
Kun je zelfs gewoon naar de Poiesz zonder dat het een schuifpuzzel is?
Hier in de buurt hebben ze een paar jaar geleden een meer ook helemaal leeggebaggerd met zwaar materieel. Daar werd het ook een stuk mooier van. Nu begint het al weer dicht te groeien.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij waren er ook bijna stil van, de laatste keer. Ze zijn daar heel lang met zwaar materieel in de weer geweest. Het was altijd al mooi daar maar nu, nu de wildgroei aan invasieve soorten opgeruimd is, is het echt een uniek gebied geworden.
Ja, dat hadden wij ook, dat we iets wilden maken en bijna alles al gepakt hadden, maar dat er een ingrediënt ontbrak bij de Poiesz.quote:Meestal wel. Het aspect leegte zie je daar overigens nu wel terug in de schappen. Soms heb je bijna alles wat je nodig hebt maar kom je één cruciaal ingrediënt te kort. Dan moet je er of op gokken dat de Spar het wel heeft, of je legt al je boodschappen weer terug en bedenkt wat anders. Best bizar als je voor de koeling staat en dat er helemaal geen kip is."Ach dan doe ik iets met gehakt", denk je dan ... maar dat is er dan ook niet
Ik ben 's zomers wel eens het hele eiland over gefietst om kappertjes te kopen. Twee supermarkten in de Dorpsstraat, de supermarkt op Stortemelk en het supermarktje in de havenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze een paar jaar geleden een meer ook helemaal leeggebaggerd met zwaar materieel. Daar werd het ook een stuk mooier van. Nu begint het al weer dicht te groeien.
[..]
Ja, dat hadden wij ook, dat we iets wilden maken en bijna alles al gepakt hadden, maar dat er een ingrediënt ontbrak bij de Poiesz.Uiteindelijk ben ik niet naar de Spar gegaan en hebben we maar iets nieuws bedacht. Daarna waren we allebei wel redelijk overspannen.
Je had ook nog even op en neer met de boot kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben 's zomers wel eens het hele eiland over gefietst om kappertjes te kopen. Twee supermarkten in de Dorpsstraat, de supermarkt op Stortemelk en het supermarktje in de haven![]()
De Poiesz is wel een aanwinst hoor, al was het maar omdat ze dezelfde prijzen als aan de wal hanteren.
Ik heb geen Eilander-pas, hè?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had ook nog even op en neer met de boot kunnen gaan.![]()
+15 tot 20% schat ik zo in.quote:Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk scheelt. De Spar is sowieso al duur en dan zijn de prijzen op het eiland nog hoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |