Iman is de weduwe van David Bowie. Een voorganger in een moskee is een imam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Welnee. Verdiep je er eens echt in, ipv de onzin vanuit de Moskee / een gesubsidieerde Iman na te praten.
OT: Mooi gebouw, hulde voor die gemeenschap. Dat ze er maar veel mooie momenten mogen beleven samen.
Geen enkele christelijke stroming doet aan aanbidding van beelden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weinig te stormen aangezien protestanten niet aan beeldaanbidding doen en er in protestantse kerken zelden beelden staan.
Ik kon er zo gauw niet opkomenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iman is de weduwe van David Bowie. Een voorganger in een moskee is een imam.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen enkele christelijke stroming doet aan aanbidding van beelden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beeldenstormquote:De aanhangers van het calvinistisch protestantisme waren erg gekant tegen het vereren van heiligen. Zij baseerden zich daarbij op de Bijbelse Tien geboden, waarin sprake is van een verbod om beelden te vereren.
Wat een allegaartje. Zelfs in dat wiki-artikel staat niet 'aanbidding' maar 'verering'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beeldenstorm
Die imam heeft gelijk, je aanbidt Jezus als (zoon van) God.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
Welnee. Verdiep je er eens echt in, ipv de onzin vanuit de Moskee / een gesubsidieerde Imam na te praten.
Weduwe, wie is er dood danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iman is de weduwe van David Bowie. Een voorganger in een moskee is een imam.
Nog altijd minder erg dan kindhuwelijken, slavernij en polygamie rechtvaardigen met 'heilige teksten' in je hand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Die imam heeft gelijk, je aanbidt Jezus als (zoon van) God.
Wat weet die Imam daar nou van? Hij is geen Christen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Die imam heeft gelijk, je aanbidt Jezus als (zoon van) God.
Ga slapen. Je aanbidt Jezus, niet popie jopie doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat weet die Imam daar nou van? Hij is geen Christen.
Over aanbidding gesproken: iedere Christen mag Jezus tekenen en hoeft niet elke keer op zijn of haar knietjes en bij elke bijzin prevelen dat hij heilig is en zijn naam gezegend is op straffe van godweet wat.
Splinter, balk, etc.
Daar hebben helaas alle Abrahamitische geloven een handje van…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan kindhuwelijken, slavernij en polygamie rechtvaardigen met 'heilige teksten' in je hand.
Maak je niet druk; wat moraal, ethiek en rechtvaardigheid betreft is een half bezopen chimpansee nog geloofwaardiger dan Triggershott.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat weet die Imam daar nou van? Hij is geen Christen.
Over aanbidding gesproken: iedere Christen mag Jezus tekenen en hoeft niet elke keer op zijn of haar knietjes en bij elke bijzin prevelen dat hij heilig is en zijn naam gezegend is op straffe van godweet wat.
Splinter, balk, etc.
De eerste Jood of Christen alhier die dezelfde walgelijke rotzooi promoot als Triggershott moet ik nog ontmoeten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar hebben helaas alle Abrahamitische geloven een handje van…
Ach, soms in een net afwijkende categorie maar walgelijke rotzooi wordt hier helaas volop gepromoot…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste Jood of Christen alhier die dezelfde walgelijke rotzooi promoot als Triggershott moet ik nog ontmoeten.
Het zijn geen katholieken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:40 schreef tizitl2 het volgende:
Hadden ze nou echt niks mooiers kunnen neerzetten?
Ik gok dat ze hier op zondag al twee keer gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde overweging begrijp ik niet dat ze zulke enorme grote kerkgebouwen nodig hebben. Ze kunnen dezelfde kerkdienst toch meerdere keren op een zondag houden en de kerkgangers verdelen over meerdere diensten? Dan heb je aan een veel kleiner kerkgebouw voldoende.
Ik zie de tekening van Mohammed gaarne tegemoet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ga slapen. Je aanbidt Jezus, niet popie jopie doen.
Waar heb je het toch overquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zie de tekening van Mohammed gaarne tegemoet.
Nogmaals: nee. En nogmaals: wat weet jij of de imam in overheidsdienst daarvan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waar heb je het toch overschaam je je voor je eigen religie
![]()
Een AI bot is nog zinniger:
Aanbidden christenen Jezus?
Ja, christenen aanbidden Jezus.
Waarom zou hij? Kijk, als hij veelwijverij, slavernij, kindhuwelijken en concubines zou aanprijzen als onderdelen van zijn religie zou ik me dat voor kunnen stellen. Anno 2024 klink je dan als een enorme engnek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waar heb je het toch overschaam je je voor je eigen religie
![]()
Een AI bot is nog zinniger:
Aanbidden christenen Jezus?
Ja, christenen aanbidden Jezus.
Het lijken net een soort nieuwbouwwoningen met een toren eraan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een lelijke kerken. Het is toch heel simpel? Kijk gewoon naar de klassieke kerken en zet zoiets neer. En als je dan toch modern gaat, ga dan gewoon extreem modern ipv dit halve gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |