RTL Nieuwsquote:De Nederlandse Brigitte van Gennip is sinds gisterochtend vermist op het Griekse eiland Samos. De politie, brandweer en een opsporingsteam zijn sinds gisteravond naar haar op zoek.
Van Gennip is vermist geraakt bij het plaatsje Pythagorian, dicht bij de Tunnel van Eupalinos. Volgens Griekse media wilde ze daar een wandeling maken. Sinds gisterochtend 10.30 uur is er geen contact meer met haar geweest. Ze draagt een korte spijkerbroek met een donkerblauwe top. Brigitte is 1.64 meter lang.
Op vakantie met vriendin
De 65-jarige vrouw is op vakantie met een vriendin. Tussen de twee is geen contact meer geweest. Volgens Brigittes dochter zou haar moeder nooit iets risicovols ondernemen. "Ik maak me ernstige zorgen", schrijft ze op X. Volgens haar is de mobiele telefoon van Brigitte gevonden.
quote:
quote:we kunnen alle hulp gebruiken die we kunnen krijgen. Ken je iemand die op Samos is, die zou willen meehelpen met zoeken of tips heeft over hulpdiensten die we kunnen inschakelen, stuur me een dm of e-mail helpfindbrigitte@gmail.com
Signi ja, maar zoals ik lees op het X profiel van haar dochter zijn die niet beschikbaar op korte termijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Er was toch zo'n reddingsteam met honten dat ze in dit soort gevallen in kunnen zetten?
Ja die hebben natuurlijk ook vakantie nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Signi ja, maar zoals ik lees op het X profiel van haar dochter zijn die niet beschikbaar op korte termijn.
Plattegrond ziet er helemaal niet uit als een rechthoekige driehoek, ik voel me bedrogen.quote:het plaatsje Pythagorian
Als ze dat nu op Samos doen dan kunnen ze het nuttige met het aangename combineren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja die hebben natuurlijk ook vakantie nu.
Die honten liggen nu relaxt aan het zwembad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja die hebben natuurlijk ook vakantie nu.
Ben je met 65+ al een bejaarde? Ik ken genoeg 65+-ers die fit zijn en echt wel alleen op pad kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:22 schreef Molo het volgende:
Weer een zichzelf jeugdig voelende bejaarde die lekker verstandig alleen op pad ging met alle risico's van dien...
Net als die dokter die stukje ging wandelen in 40+ graden enzo. Pfff
Al bijna 10.000 euro binnen van de 15.000 (streefbedrag)quote:
Bejaarde gespotquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je met 65+ al een bejaarde? Ik ken genoeg 65+-ers die fit zijn en echt wel alleen op pad kunnen.
Probeert ze te zeggen dat die vriendin er iets mee te maken heeft? Anders een vreemde toevoegingquote:
Top man, welk eiland?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:32 schreef TornadoDK het volgende:
Ik woon op een Grieks eiland, komt wel dichtbij zo
Lampedusa.quote:
Da's geen Grieks eiland.quote:
Ik dacht dus helemaal niet meteen aan de twee vermiste jongedames in Panama denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:35 schreef Gretzl het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan de vermissing van die twee jongedames 10 jaar geleden in Panama. Een vrouw gaat een stukje wandelen op een bekende route bij een toeristische plaats en is onderweg nog gespot (weg gevraagd). Maar dan opeens is er geen spoor meer. Telefoon wel (snel) teruggevonden, maar ik ben bang dat daar dan onvoldoende aanwijzingen op te vinden zijn.
Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Gelukkig wel snel alarm geslagen. Zolang er nog niet vele dagen verstreken zijn is er nog een gerede kans dat de vrouw in leven is. Dus belangrijk dat ze met alle macht blijven zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
in het bericht van de dochter staat dat haar moeder geen contact heeft gehad met de vriendin, maar in een artikel op AD staat weer van wel.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)land-samos~a30a2f4e/quote:Van Gennip had volgens Griekse media een vriendin telefonisch laten weten dat ze een wandeling ging maken in de buurt van de Tunnel van Eupalinos.
De vriendin vs een vriendin?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
in het bericht van de dochter staat dat haar moeder geen contact heeft gehad met de vriendin, maar in een artikel op AD staat weer van wel.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)land-samos~a30a2f4e/
Ik was twee maanden geleden in Pythagorion, rare idee dat er nu een Nederlandse vrouw vermist is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |