quote:
in het bericht van de dochter staat dat haar moeder geen contact heeft gehad met de vriendin, maar in een artikel op AD staat weer van wel.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)land-samos~a30a2f4e/quote:Van Gennip had volgens Griekse media een vriendin telefonisch laten weten dat ze een wandeling ging maken in de buurt van de Tunnel van Eupalinos.
De vriendin vs een vriendin?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
in het bericht van de dochter staat dat haar moeder geen contact heeft gehad met de vriendin, maar in een artikel op AD staat weer van wel.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)land-samos~a30a2f4e/
Ik was twee maanden geleden in Pythagorion, rare idee dat er nu een Nederlandse vrouw vermist is.
Zal best, met 65 ben je wel al echt kwetsbaar en zeker in je uppie. En zelfoverschatting is echt behoorlijk aanwezig in deze generatie tegenwoordig. Zie ook jouw postquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je met 65+ al een bejaarde? Ik ken genoeg 65+-ers die fit zijn en echt wel alleen op pad kunnen.
Ik ben nog lang geen 65+.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Molo het volgende:
En zelfoverschatting is echt behoorlijk aanwezig in deze generatie tegenwoordig. Zie ook jouw post
Om 08u ‘s ochtends is het dat nog niet, dus dat lijkt me niet de oorzaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 65+.
Maar goed, ze liep wel in haar eentje buiten op een dag dat het 34 graden werd, dat zijn niet de beste weersomstandigheden. Ik hoop voor haar dat ze snel levend gevonden wordt.
Ruim 18.000 euro nu opgehaaldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Al bijna 10.000 euro binnen van de 15.000 (streefbedrag)
-edit 0m 21.25 -
Ruim 14.000 euro opgehaald, streefbedrag bijgesteld naar 20.000 euro
19.065,-quote:
Signi?quote:We have found a Dutch organization that can assist us with drones and rescue dogs, and we need all the help we can get to raise the necessary funds.
Heerlijk ongegeneerd oordelen met nul kennis over de situatiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal best, met 65 ben je wel al echt kwetsbaar en zeker in je uppie. En zelfoverschatting is echt behoorlijk aanwezig in deze generatie tegenwoordig. Zie ook jouw post
Op dit moment 19.930 van de benodigde 20.000 opgehaald.quote:
Is dat zo duur? Signi wordt toch wel vaker ingezet, maar zie daar nooit crowdfundings voor (en lijkt me sterk dat mensen dat uit eigen zak betalen).quote:
Geen contact met de vriendin sinds ze weg ging wellicht?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
in het bericht van de dochter staat dat haar moeder geen contact heeft gehad met de vriendin, maar in een artikel op AD staat weer van wel.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)land-samos~a30a2f4e/
Ik was twee maanden geleden in Pythagorion, rare idee dat er nu een Nederlandse vrouw vermist is.
Bron?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
Samos heeft op dit moment te maken met felle bosbranden, dus ze kunnen niet vol inzetten op zoekacties.
https://samosvoice.gr/202(...)po-ton-nao-tis-iras/quote:
Genoeg aanwijzingen in dit artikelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heerlijk ongegeneerd oordelen met nul kennis over de situatie.
Ze is rond 8:00 uur vertrokken, en het laatste contactmoment zou zijn van 10.30 uur. Dus wellicht bedoelen ze dat er sinds 10.30 geen contact meer is geweest met de vriendin? Of het contactmoment van 10.30 moet wijzen op de weg vragen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Twitter van de dochter geeft aan dat de telefoon bij de tunnel die ze bezocht is gevondenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:02 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ze is rond 8:00 uur vertrokken, en het laatste contactmoment zou zijn van 10.30 uur. Dus wellicht bedoelen ze dat er sinds 10.30 geen contact meer is geweest met de vriendin? Of het contactmoment van 10.30 moet wijzen op de weg vragen?
Dat telefoon gevonden is ook een beetje vraag. WAAR gevonden? Een logische aanname is dat ze die bij zich had. Dus is de telefoon ergens op de weg gevonden, of had ze die toch niet bij zich en hebben ze die in haar appartement (of waar ze ook verbleef) gevonden?
Blijkbaar is het erg moeilijk om een duidelijk artikel te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |