SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
v
Hoeren...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:50 schreef 12Beaufort het volgende:
@:dick_laurent je post door het slotje.
Dat is verplicht één topic lang op de bank zitten toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:50 schreef 12Beaufort het volgende:
@:dick_laurent je post door het slotje.
Trolstation De Bilt greep toen net naast een hittegolf die zou hebben geduurd van 2 tot 11 september als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh, lol. Ook zo lang? hij had het over 10-12 dagen hittegolf.
Wat is daar te doen? Ik zou ramgek worden in zo'n stad volgens mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
nazomer tot 24 oktober. Daarna 2 weken op vakantie naar Seoul
Nou, ik zou eigenlijk naar Namibie gaan. Windhoek e.d, maar dat is behoorlijk duur. Mijn nicht gaat 5 maanden studeren in Korea, dus ga met 3 familieleden dan maar die kant op. keer wat andersquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is daar te doen? Ik zou ramgek worden in zo'n stad volgens mij
Minder bonen etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, ik zou eigenlijk naar Namibie gaan. Windhoek e.d, maar dat is behoorlijk duur. Mijn nicht gaat 5 maanden studeren in Korea, dus ga met 3 familieleden dan maar die kant op. keer wat anders. overigens met 9 miljoen inwoners een best grote stad. Er is echt wel veel te doen en te zien. Alleen een klote end vliegen
Ik vind het vandaag maag weer bewolkt en winderig
Mee eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is verplicht één topic lang op de bank zitten toch?
Omdat de temperatuur om 2 uur in de nacht nog net onder de 25 zakte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trolstation De Bilt greep toen net naast een hittegolf die zou hebben geduurd van 2 tot 11 september als ik het me goed herinner.
Edit: 4-11 september. 29,6 was de op twee na warmste dag.
Tmax is het enige wat boeit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:57 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Omdat de temperatuur om 2 uur in de nacht nog net onder de 25 zakte.
Hoe zat dat ook alweer.
Ik denkt dat hij doelt op de benodigde meting om van een hittegolf te kunnen sprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:03 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Tmin in de winter is ook heel interessant![]()
Valt uiteraard elke winter weer tegen.
Windkracht 3 in het Limburgse dalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja waar slaat dit op. De temperatuur is prima, 23 graden. Maar de grauw en grijs en weer die hoerenwind, waardoor het helemaal niet aangenaam is ondanks de temperatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |