Doet het weer eventjes:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:18 schreef THEFXR het volgende:
lees net code oranje voor verschillende provincies, KNMI ligt eruit.
goed gedaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef minthy het volgende:
Even van Hoogeveen naar huis gereden (iets zuidelijker). Niet eerder zulk pleurisweer meegemaakt![]()
En ik ben niet bepaald een autorijdwatje. Op advies van rubbereend m'n auto in Zuidwolde maar in een woonwijk geparkeerd en de bui uitgezeten
In de kop van Overijssel is het behoorlijk tekeer gegaan. Het regent daar stormschademeldingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef minthy het volgende:
Even van Hoogeveen naar huis gereden (iets zuidelijker). Niet eerder zulk pleurisweer meegemaakt![]()
En ik ben niet bepaald een autorijdwatje. Op advies van rubbereend m'n auto in Zuidwolde maar in een woonwijk geparkeerd en de bui uitgezeten op een boomvrij stukje
Ik woon iets ten westen van Hoogeveen. Net de hond uitgelaten voordat het los ging. Flinke woei in korte tijd en erg donker met regen en onweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef minthy het volgende:
En ik ben niet bepaald een autorijdwatje. Op advies van rubbereend m'n auto in Zuidwolde maar in een woonwijk geparkeerd en de bui uitgezeten op een boomvrij stukje
In de driehoek uiteraard niets, dus jouw aanwezigheid is niet vereist om het schild te laten werken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik was een keer buiten de driehoek, gelijk onweer meegepakt @:nattekat
Het is wel erg zuinig hoor. Ik had er meer van verwacht toen het einde der tijden werd aangekondigd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Het regende even hard maar geen donder gehoord en geen flits gezien.
Beter! Al staan er op buienradar nog wel 30+ers op de kaart voor Enschede op woensdag en donderdag :/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |