juni en aug hittegolven en juli regende het veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:42 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn beter dan vorig jaar toen het elke dag regende
Hoezo, lekker Hollands en van alles wat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:21 schreef THEFXR het volgende:
Godver, wat een kutzomer hebben we gehad!
Ik ben al helemaal voorbereid op een plotseling opzettende zeewind die alles uitdooft in het westen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:57 schreef Drass het volgende:
Erg plakkerig.. voeding voor die buien vanmiddag.
Al het onweer is uiteraard weer voor alles en iedereen behalve de kuststrook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal voorbereid op een plotseling opzettende zeewind die alles uitdooft in het westen.
Het komt wel uit het westen, dat zorgt voor een aflandige wind waardoor het juist activeert vlak voor de kust. Boven land is er bijna geen CAPE, dus waarschijnlijk ook geen grote bloemkolen die alle energie opzuigen voor het koufront er is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Al het onweer is uiteraard weer voor alles en iedereen behalve de kuststrook.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:16 schreef ACT-F het volgende:
Is de site van het KNMI overbelast of zo?
504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:21 schreef Xenorium het volgende:
De temperatuur in het westen komt amper boven de 20c uit, volgens mij gaat dat niet veel worden voor het westen en het alles wat westelijk lig vanaf het midden Nederland. Alleen tyfusregen, windvlagen en een beetje gerommel.. het oosten lijkt wel een pak slaag te krijgen omdat het daar veel warmer is.
RIP @Geschiedkundigequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 graden verschil tussen Vlieland en Ell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |