SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2024 16:49:05 ]
Maakt het natuurlijk niet minder zielig voor die onschuldige baby’squote:Op dinsdag 24 september 2024 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
Vanavond was er weer een heel item over die kutbeesten bij EenVandaag. 10% van de slachtoffers van die mormels zijn babytjes. Gelukkig vaak wel weer de baby van de eigenaar van de vechthond zelf, eigen schuld dikke bult.
Geen idee of ze dit verbatim zo heeft gezegd, maar hier word ik wel een beetje driftig van. Ik denk ook niet dat haar kindje er “zin in had” om doodgebeten te worden, maar here we are.quote:De moeder schreef dat ze "geen zin heeft om alles opnieuw te bespreken en door te maken in de rechtbank." Ze wil haar leven oppakken, schrijft ze. De officier van justitie wil dat de zaak wordt aangehouden.
Exact wat mij ook triggerde. Wat een vreselijke figuren zijn er toch soms ouderquote:Op woensdag 25 september 2024 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geen idee of ze dit verbatim zo heeft gezegd, maar hier word ik wel een beetje driftig van. Ik denk ook niet dat haar kindje er “zin in had” om doodgebeten te worden, maar here we are.
Nee maar daar verandert een bezoek aan de rechtbank verder niets aan.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geen idee of ze dit verbatim zo heeft gezegd, maar hier word ik wel een beetje driftig van. Ik denk ook niet dat haar kindje er “zin in had” om doodgebeten te worden, maar here we are.
Niet aan het feit dat haar kindje dood is inderdaad. Maar ik zou het als rechter wel waarderen als ze haar verantwoordelijkheid nam en naar de rechtbank zou komen ipv thuis te blijven want “geen zin.”quote:Op woensdag 25 september 2024 18:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee maar daar verandert een bezoek aan de rechtbank verder niets aan.
Ik denk dat als je zoiets als dit meemaakt/veroorzaakt je zo vol ellende, zelfverwijt etc zit, tevens met de wetenschap dat je het voor de rest van je leven bij je zal dragen, dat je blocked wat anderen er van vinden. Daar zou bij mij iig dan geen ruimte meer voor zijn, gewoon uit zelfbehoudquote:Op woensdag 25 september 2024 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet aan het feit dat haar kindje dood is inderdaad. Maar ik zou het als rechter wel waarderen als ze haar verantwoordelijkheid nam en naar de rechtbank zou komen ipv thuis te blijven want “geen zin.”
Deze uitspraak in combinatie met haar verklaring achteraf wijzigen over of diezelfde hond al eerder agressief was geweest en had gebeten geeft wel een vrij gekleurd beeld...quote:Op woensdag 25 september 2024 18:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zoiets als dit meemaakt/veroorzaakt je zo vol ellende, zelfverwijt etc zit, tevens met de wetenschap dat je het voor de rest van je leven bij je zal dragen, dat je blocked wat anderen er van vinden. Daar zou bij mij iig dan geen ruimte meer voor zijn, gewoon uit zelfbehoud
Sterilisatie zou onderdeel moeten zijn van de straf.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Exact wat mij ook triggerde. Wat een vreselijke figuren zijn er toch soms ouder
Yep, eensquote:Op woensdag 25 september 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterilisatie zou onderdeel moeten zijn van de straf.
En het volgende kind .....quote:Op woensdag 25 september 2024 19:26 schreef deedeetee het volgende:
De hond moest buiten een muilkorf dragen dus was onbetrouwbaar. Is naar mijn mening een gevalletje kindje dood door schuld. Moeder gewoon terecht laten staan. Mevrouw wil graag verder gaan met haar leven ?
Samen met de volgende pitbull zeker ?
Zoals ik eens hoorde in de jeugdzorg 'dan maak ik toch gewoon weer een nieuwe?'quote:
Moeder die haar babytje zou hebben doodgeschud heeft in gevangenis nieuwe baby gekregenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals ik eens hoorde in de jeugdzorg 'dan maak ik toch gewoon weer een nieuwe?'
quote:Moeder en kind zijn meteen van elkaar gescheiden
We hadden hem langzaam aan haar laten wennen.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Ja, maar Bandi was altijd zo lief tegen ons kindje
Daarover gesproken. Wat mij betreft mogen er ook wel meer honden gecastreerd worden. Teveel oeps-nestjes.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterilisatie zou onderdeel moeten zijn van de straf.
Dit is ook echt zo'n stereotype die je te vaak in het echt ziet. Van die pitbull moeders "oh het ras is verkeerd begrepen" types. Zelfde type vrouwen die zeggen "ik val altijd op foute mannen" en zich identificeren met het ras, want ze zijn zelf ook altijd verkeerd begrepen en worden als tuig gezien.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:02 schreef NoCigar het volgende:
die moeder lijkt me ook een gretig slachtoffer van de nanny dog myth
Ik ben vast te naïef, want ik denk dan “zit ze mentaal niet zo in de knel na dit verdriet dat ze het daarom achter zich wil laten”?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet aan het feit dat haar kindje dood is inderdaad. Maar ik zou het als rechter wel waarderen als ze haar verantwoordelijkheid nam en naar de rechtbank zou komen ipv thuis te blijven want “geen zin.”
Ze heeft zeker het een en ander uit te leggenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze uitspraak in combinatie met haar verklaring achteraf wijzigen over of diezelfde hond al eerder agressief was geweest en had gebeten geeft wel een vrij gekleurd beeld...
Als je mentaal niet in de knel zit na zoiets dan moet je je nòg meer zorgen gaan maken als maatschappij en de positie van dit soort mensen lijkt mijquote:Op woensdag 25 september 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben vast te naïef, want ik denk dan “zit ze mentaal niet zo in de knel na dit verdriet dat ze het daarom achter zich wil laten”?
Ik denk zeker dat iemand die dit heeft laten gebeuren met haar eigen baby mentaal totaal aan de grond zit. Daarom heb ik ook medelijden met haar. Dit soort domheid is niet opzettelijk. Niemand voert bewust een baby op aan een pitbull.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben vast te naïef, want ik denk dan “zit ze mentaal niet zo in de knel na dit verdriet dat ze het daarom achter zich wil laten”?
Dat zal vast zo zijn, maar daarom hoeft ze haar verantwoordelijkheid nog niet uit de weg te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |